Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

# 49 Spooktocht

+10
Moustache
hans
Hank1705
morkreb
Kauna
Tachondar
Debby
Maestro
graafoto
Natjuh89
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 8 van 8]

176# 49 Spooktocht - Pagina 8 Empty Re: # 49 Spooktocht zo 06 nov 2011, 08:28

Kauna

Kauna
Junior spammer

Gefeliciteerd wolfjes.

177# 49 Spooktocht - Pagina 8 Empty Re: # 49 Spooktocht zo 06 nov 2011, 10:19

artishocking

artishocking
Junior spammer

Goed gespeeld allemaal. Gefeliciteerd wolfjes.

178# 49 Spooktocht - Pagina 8 Empty Re: # 49 Spooktocht zo 06 nov 2011, 12:51

Miejster

Miejster
Senior spammer

Tachondar schreef:Volgens mij hebben Miejster en Hank samen een spelletje opgezet...
Had ik zijn rol geweten, dan hadden we dit inderdaad kunnen afspreken. Maar ik had tijdens onze 'discussie' al het gevoel dat hij ook een slechte was. Leuke ronde!

179# 49 Spooktocht - Pagina 8 Empty Re: # 49 Spooktocht zo 06 nov 2011, 14:14

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

mazzel? ik heb geen moment geweten wie de wolven waren Shocked
(al heb ik wel weer mazzel dat ik niet ben opgegeten, das wel waar :p)

In de nachten heb ik de volgende personen gezien:
Debby (dubbelganger--> ????)
Tachondar (Slotenmaker)
Artishocking (Jager)
Morkreb (Dood, dus geen rol gezien)
V8power (Welp, maar was laatste nacht dus heb niet in wolvenblok gezeten :p)

ohja, en in de 1e of 2e nacht nog 'slachtoffer' van de welp geweest.
(@ Graaf, Morkreb was Medium, Moustache was ziener :p)

180# 49 Spooktocht - Pagina 8 Empty Re: # 49 Spooktocht zo 06 nov 2011, 14:23

Moustache

Moustache
Junior spammer

ik was idd ziener, en heb maar twee personen kunnen zien: hans, de priester, en graafoto, de conversiewolf. Hans is toen meteen in actie gekomen.
Omdat zijn rol als priester vanaf dat moment bekend was, mocht iedereen via pm bericht met hem opnemen om te overleggen. Daarentegen mocht hans niet zomaar contact opnemen met spelers, omdat de rol van de andere spelers onduidelijk was. Pas als iemands rol overduidelijk gebleken is, mogen spelers contact opnemen.

181# 49 Spooktocht - Pagina 8 Empty Re: # 49 Spooktocht zo 06 nov 2011, 20:17

Kauna

Kauna
Junior spammer

En alle partijen waren er deze ronde op uit om mij er zo snel mogelijk uit te krijgen. Red ik me de eerste nacht van een wolvenlunch, herhalen de burgers dat overdag nog eens. Ja, daar kan ik niet tegenop. Crying or Very sad

182# 49 Spooktocht - Pagina 8 Empty Re: # 49 Spooktocht zo 06 nov 2011, 21:42

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Tja Kauna, een beschermengel hadden ze toch niet meer nodig, het was een halloween verhaal, dus de burgers moesten wel sterven.
Volgende ronde een iets liever verhaal?
Roodkapje of zo, daarin verliezen de wolven uiteindelijk # 49 Spooktocht - Pagina 8 17387

183# 49 Spooktocht - Pagina 8 Empty Re: # 49 Spooktocht zo 06 nov 2011, 21:48

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Wahahahahahah Razz graaf succes Smile Maby kan jij em leiden;) Ik ben er deze week niet! Zit in Madrid en Lissabon Smile Dus doe niet mee Smile

184# 49 Spooktocht - Pagina 8 Empty Re: # 49 Spooktocht zo 06 nov 2011, 22:54

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik leid ook niet hoor
want ik doe mee aan Nanowrimo dus ga nu geen verhaaltjes schrijven en een spel leider
daarbij staan de examens bijna voor de deur ><

185# 49 Spooktocht - Pagina 8 Empty Re: # 49 Spooktocht ma 07 nov 2011, 00:14

Debby

Debby
Senior spammer

Ik heb m net elders geleid,dus ik liever ook niet.

186# 49 Spooktocht - Pagina 8 Empty Re: # 49 Spooktocht ma 07 nov 2011, 00:20

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Moet toch nog een paar uur wachten Razz Dus kan ik net zogoed ff het eindverhaal schrijven hahahahahah Razz

187# 49 Spooktocht - Pagina 8 Empty Re: # 49 Spooktocht ma 07 nov 2011, 01:01

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Iedereen keek verbaast naar Morkreb, stikte hou nou omdat hij aan het drinken was :S raar ik snap er helemaal niks meer van zei artishocking De spooktocht word steeds erger iedereen gaat dood.. Ze draaiden zich om naar de heks maar die was verdwenen iedereen keek elkaar verward aan. Wat moesten we doen.. Ze moesten verder, ze moesten naar het einde toe. Wie weet wat er allemaal nog te wachten staat.. Ze vervolgden hun reis.. Ze hadden een zaklantaarn gevonden want die was de heks vergeten. V8power pakte de zaklamp zo zei ze nu hebben we tenminste een beetje licht en kunnen we een beetje verder kijken in het bos ipv die stomme olielataarens. Ze liepen het bos weer verder in.. Ze bleven dicht bij elkaar tot er op eens rookontwikkeling ontstond.. Wie staat er nou te roken!! Niemand gaf antwoord… De groep begon dichter tegen elkaar aan te staan, ze snapte er niks van waar kwam dat rook in een keer vandaan? Ze liepen voorzichtig met kleine stapjes verder.. Artishocking die achteraan was gesloten dacht dat ze miejster pakte, en hield hem stevig vast.. Ze zag niks meer door de rook… Plots schoot haar te binnen dat ze nog een geweer had meegenomen, en deze haalde ze uit haar tas.. ( dom dom dom zei ze dat ik daar niet eerder aan heb gedacht dan had ik misschien nog wel levens kunnen redden ).. Miejster zei artishocking.. Maar ze kreeg geen antwoord het bleef stil.. Miejster siste ze iets hader.. Maar helaas nog geen antwoord… MIEJSTER schreeuwde ze in een keer, en toen draaide de persoon zich om.. Het was Moustache.. ze schrok zich dood want hij had een hele rare gloed in zijn ogen staan.. Artishocking stotterde van moustache waar ben je mee bezig? Wat ben je van plan? Waarom zie je der zo raar uit.. Wat niemand wist was dat Moustache was gebeten door een wolf.. en hij transformeerde naar een wolf toe, en hij had reuze honger… Artishocking sprong naar achteren toe en, probeerde op moustache in te praten.. Maar helaas het had geen zin meer.. Moustache begon de aanval in te zetten en sprong op artishocking af.; Gelukkig had artishocking haar geweer al op scherp gezet en toen moustache dan ook de sprong inzette, schoot ze hem neer, moustache kon nog net het hoofd van artishocking haar romp aftrekken..
Helaas hebben artishocking en moustache het leven gelaten
Moustache was de ZIENER / GECONVERTEERDE WOLF en Artishocking was de JAGERES

De rookontwikkeling was weer verdwenen, en hans hoorde een schot. Hoorden jullie dat en hij keek naar de groep, Waar zijn artischocking en moustache gebleven? Die liepen zonet nog achter ons.. We moeten ze zoeken misschien is er wel 1 gewond, want het was toch echt een schot wat ik hoorde.. Ze gingen zoeken naar het geluid.. In één keer slaakte v8 een gil.. Ieeel bah zegt ze… Hier ligt allemaal bloed, misschien zijn we al te laat ik durf niet meer.!! Miejster was zo dapper om te gaan kijken terwijl tachondar v8 aan het troosten was.. Miejster ging de bosjes in en keek overal waar hij kijken kon, hij zag steeds meer bloed, en in een keer zag hij een hand.. Hij ging verder kijken en daar zag hij het levensloze lichaam van artishocking. Er zat geen hoofd meer op.. en zag dat moustache geen mens meer was maar een weerwolf, en zag het hoofd van artishocking in moustache zijn bek zitten. Miejster werd niet goed, ik moet weg hier dacht ie.. Hij werd opeens zo misselijk dat hij alles bij elkaar spuugde.. Nadat hij klaar was met spugen keerde hij terug naar de groep. Hij vertelde wat hij had gezien en dat ze beter niet konden gaan kijken..!! De groep moest verder. Kom op we moeten nu toch eindelijk wel even iets vinden waar het gewoon bewoonbaar is of niet dan zei hans. De groep ging verder en verder, Het duurde nu best wel lang voordat ze een punt tegen kwamen zei hans… Helaas voor de groep waren ze verdwaald… Wat echter hans niet wist was dat er nog meer mensen wolf waren.. Hij en Tachondar waren de enige burgers nog die er waren..
Ze kwamen bij een weg uit, laten we via de weg gaan zei hans, dan hebben we de meeste kans dat we nog gevonden worden door mensen die langs kunnen rijden.. Dat vinden wij geen strak plan zeiden v8power en miejster, wij willen graag door het bos lopen. Misschien komen we zo weer een controle post tegen, dan kunnen hun ons misschien verder helpen..
Na wat enige woordenwisseling, gaf hans eindelijk toe om door het bos te gaan. Ze liepen weer door het bos. De zaklantaarn begon te flikkeren en begaf het, shit zegt hans, nu hebben we helemaal geen licht meer, jawel hoor we hebben de olielantaarns zei miejster en mits hij dat zegt, vallen de lataarns uit.. De olie was op.. Nu zitten we helemaal in het donker.. Shit he.. en nu dan nu zien we helemaal niks meer.. Laten we elkaars hand maar vast gaan houden dan weten we in iedergeval dat we nog bij elkaar zijn, Uiteindelijk was v8power ( welp ) volgroeid tot een weerwolf, nu kon ze zien wie de andere wolven, de Miejster kon v8power zien groeien tot volwassen wolf, waarop hij fluisterde… Welkom wolfje in ons kamp heb je al een beetje honger? Waarop v8power antwoord ik heb ontzettende honger.. ik ga hans eten. Maar helaas voor v8 liep ze hand in hand met tachondar en miejster.. ooops zegt ze ik laat me tasje vallen, en laat tachondars hand los, waardoor tachondar naar beneden gaat om te kijken waar het tasje is gevallen. Opeens springt v8 richting hans, en bijt hem in zijn keel zodat ze hem geluidloos kan vermoorden en kan beginnen te eten, niemand heeft door wat er is gebeurt!! Opeens zegt miejster, v8 kijk ik heb je tasje gevonden.. En ze lopen door, Tachondar struikelt in eens over iets heen, en kwam in plakkerige rommel terecht, gadverdamme zegt ie.. wat heb ik nu weer, hij voelt naast zich waarover hij struikelde, en het voelde warm en plakkerig aan, zijn we iemand kwijt zei tachondar.. Geen idee zei miejster, v8 en hank tegelijk. Wie zijn er hier allemaal nog dan zei tachondar? Hank? Ja ik ben er Miejster? Ja ik ben er. V8? Ja ik ben er? Hans?... Toen was het stil…. Hans???? Hans???? Voordat tachondar nog een keer hans kon zeggen werd hij verslonden door de wolven.. Hij was de enige burger nog in het spel en zou het nooit gewonnen hebben tegen de wolven en de sjamaan!!!!
Miejster, v8 en hank bleven over en gingen verder door het bos.. Ze kwamen nog verschillende posten tegen met spoken, die ze allemaal opaten. Want ze hadden honger honger honger..!! Uiteindelijk zijn deze 3 bij het einde gekomen van de spooktocht!!!!

188# 49 Spooktocht - Pagina 8 Empty Re: # 49 Spooktocht ma 07 nov 2011, 08:44

Kauna

Kauna
Junior spammer

graafoto schreef:Tja Kauna, een beschermengel hadden ze toch niet meer nodig, het was een halloween verhaal, dus de burgers moesten wel sterven.
Haha, maar ik was de heks, lijkt me in deze periode dus zeer passend.

189# 49 Spooktocht - Pagina 8 Empty Re: # 49 Spooktocht ma 07 nov 2011, 18:25

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik kan de ronde ook niet leiden omdat ik via mijn telefoon moet spelen.

190# 49 Spooktocht - Pagina 8 Empty Re: # 49 Spooktocht ma 07 nov 2011, 21:36

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik ben op NANOWRIMO!!! ^^

191# 49 Spooktocht - Pagina 8 Empty Re: # 49 Spooktocht ma 07 nov 2011, 22:34

Miejster

Miejster
Senior spammer

Wat is dat ?

192# 49 Spooktocht - Pagina 8 Empty Re: # 49 Spooktocht ma 07 nov 2011, 22:43

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

193# 49 Spooktocht - Pagina 8 Empty Re: # 49 Spooktocht ma 07 nov 2011, 23:12

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

grootste schrijfwedstrijd ter wereld :p

194# 49 Spooktocht - Pagina 8 Empty Re: # 49 Spooktocht di 08 nov 2011, 08:20

Miejster

Miejster
Senior spammer

Veel succes!

195# 49 Spooktocht - Pagina 8 Empty Re: # 49 Spooktocht di 08 nov 2011, 09:01

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

dank je ^^

196# 49 Spooktocht - Pagina 8 Empty Re: # 49 Spooktocht di 08 nov 2011, 13:06

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

succes Tachondar Wink
Denk je dat je het volhoudt?

197# 49 Spooktocht - Pagina 8 Empty Re: # 49 Spooktocht di 08 nov 2011, 18:20

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ondertussen zitten we vandaag al aan de grens van 11.666 woorden
ik heb gisteren zodanig veel geschreven dat ik al aan 11600 uitkwam fzo :p
dus voor vandaag enkel ook meer 60 woordjes, al ga ik meer doen, zo loop ik een beetje voorop, heb ik minder
voor morgen ook al te doen :p

denk wel dat ik het haal, het is de eerste maal voor me dat ik in een andere plaats schrijf dan
al bijna 3 jaar in mijn eigen fictieve wereld van Izondehor
vind het wel eens leuk en verfrissend om zo in een andere omgeving te schrijven ^^

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 8 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum