Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

# 49 Spooktocht

+10
Moustache
hans
Hank1705
morkreb
Kauna
Tachondar
Debby
Maestro
graafoto
Natjuh89
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 8]

101# 49 Spooktocht - Pagina 5 Empty Re: # 49 Spooktocht di 01 nov 2011, 05:45

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Sukkels # 49 Spooktocht - Pagina 5 829688

102# 49 Spooktocht - Pagina 5 Empty Re: # 49 Spooktocht di 01 nov 2011, 08:45

Miejster

Miejster
Senior spammer

Tssss en ik maar proberen om gelijk te maken... Nu ja, zoals steeds kregen we ook nu een goeie hint op wie we moeten stemmen zeker?
En die leugenwolf was er de eerste ronde al niet, dus die zal er nu ook niet zijn zeker?

103# 49 Spooktocht - Pagina 5 Empty Re: # 49 Spooktocht di 01 nov 2011, 09:57

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

wat the hell 0_o

104# 49 Spooktocht - Pagina 5 Empty Re: # 49 Spooktocht di 01 nov 2011, 12:56

v8power

v8power
Spammer i.o.

rip kauna
en hoezo eigen schuld want ik snap dat even niet

105# 49 Spooktocht - Pagina 5 Empty Re: # 49 Spooktocht di 01 nov 2011, 15:09

Kauna

Kauna
Junior spammer

v8power schreef:rip kauna
en hoezo eigen schuld want ik snap dat even niet
Eigen schuld omdat diegene op mij stemde, dan kies je daar dus voor en is het dus je eigen schuld dat ik er uit ben.

106# 49 Spooktocht - Pagina 5 Empty Re: # 49 Spooktocht di 01 nov 2011, 18:04

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Aan jullie stemming te zien vinden jullie de wolfjes nooit # 49 Spooktocht - Pagina 5 800942

107# 49 Spooktocht - Pagina 5 Empty Re: # 49 Spooktocht di 01 nov 2011, 18:22

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

wacht maar jij, we krijgen ze wel

108# 49 Spooktocht - Pagina 5 Empty Re: # 49 Spooktocht di 01 nov 2011, 19:15

morkreb

morkreb
Junior spammer

waarom heb ik zo'n gevoel dat het vannacht niet goed gaat komen Rolling Eyes

109# 49 Spooktocht - Pagina 5 Empty Re: # 49 Spooktocht di 01 nov 2011, 22:00

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ga ff denken om verhaal brb

Wegens pech vandaag en allemaal shit gedoe ken ik ff geen verhaal bedenken...

Verhaal houden jullie van me tegoed!!!!

Debby werd gegeten door de wolven en heeft het leven gelaten!! Wat haar rol was is niet bekend!!!

Einde van nacht 3 begin van dag 3 jullie kunnen weer gaan stemmen!! tot 22.00 uur




Laatst aangepast door Natjuh89 op di 01 nov 2011, 22:20; in totaal 4 keer bewerkt (Reden : Dingen bijgezet :))

110# 49 Spooktocht - Pagina 5 Empty Re: # 49 Spooktocht di 01 nov 2011, 22:12

morkreb

morkreb
Junior spammer

Sad ander emoticon aangezien de vorige te blij zou zijn Rolling Eyes

Ik ga in de aanval op Miejster aangezien er nog niet echt een burgerblok lijkt te zijn...

111# 49 Spooktocht - Pagina 5 Empty Re: # 49 Spooktocht wo 02 nov 2011, 00:02

Miejster

Miejster
Senior spammer

Rip Debs, jammer dat we haar rol niet kennen.

@Mork : ik kan jouw redenering niet volgen... Wat heb ik te maken met het vormen van het burgerblok? Maar ik blijf wel geloven dat je ook een burger bent.

Ik heb even alles nagelezen en denk dat er eerder een geurtje zit aan DrWho, maar ik heb hierover geen zekerheid. Het blijft een wilde gok.

112# 49 Spooktocht - Pagina 5 Empty Re: # 49 Spooktocht wo 02 nov 2011, 08:47

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

rip debby Sad

ik kan jullie allebei niet echt volgen jongens Rolling Eyes
random op V8power (die had ik nog niet gehad geloof ik ^^)

113# 49 Spooktocht - Pagina 5 Empty Re: # 49 Spooktocht wo 02 nov 2011, 10:06

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik ga willekeurig voor Tachondar

114# 49 Spooktocht - Pagina 5 Empty Re: # 49 Spooktocht wo 02 nov 2011, 10:54

artishocking

artishocking
Junior spammer

Dat schiet niet echt op..zo gejaagd op verschillende mensen stemmen.
Ik wacht de stemming nog even af.

115# 49 Spooktocht - Pagina 5 Empty Re: # 49 Spooktocht wo 02 nov 2011, 11:41

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik bedoel dat de burgers nog geen blok gevormd schijnen te hebben en dat ik daarom zelf maar actie onderneem. Dat is wel weer extra goed te zien in de stemming overigens. Helaas voor jouw Miejster ben jij verdachte nummer 1, wolfie!

116# 49 Spooktocht - Pagina 5 Empty Re: # 49 Spooktocht wo 02 nov 2011, 13:14

Miejster

Miejster
Senior spammer

ow ok Morkie. Klinkt leuk. Iedereen heeft zo zijn verdachte nummer één blijkbaar. Van eentje zijn we wel 100% zeker dat hij burger is en de ziener mag mij gerust eens zien om te weten wat ik ben.

117# 49 Spooktocht - Pagina 5 Empty Re: # 49 Spooktocht wo 02 nov 2011, 13:45

v8power

v8power
Spammer i.o.

ik heb geen idee meer
hans is goed dat weten we
rip debby
volledig random dan maar weer morkreb

118# 49 Spooktocht - Pagina 5 Empty Re: # 49 Spooktocht wo 02 nov 2011, 16:00

Miejster

Miejster
Senior spammer

Wel, Hans is inderdaad die ene waar we 100% zeker van zijn. Misschien heeft hij nog een hint of een tip op wie we moeten stemmen?

119# 49 Spooktocht - Pagina 5 Empty Re: # 49 Spooktocht wo 02 nov 2011, 16:27

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Miejster schreef:Wel, Hans is inderdaad die ene waar we 100% zeker van zijn.

Niet 100%.. of er moet géén conversiewolf meespelen.
Als hans in de 1e nacht gebeten is kan hij in principe nu wolf zijn..

(Ofwel: iedereen zou die ene geconverteerde wolf kunnen zijn..)

120# 49 Spooktocht - Pagina 5 Empty Re: # 49 Spooktocht wo 02 nov 2011, 17:48

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik vind dat DrWho verdacht stil is en nogal afwezig lijkt. Hij heeft misschien iets te verbergen

DrWho

121# 49 Spooktocht - Pagina 5 Empty Re: # 49 Spooktocht wo 02 nov 2011, 17:50

Miejster

Miejster
Senior spammer

Jah inderdaad, iedereen kan geconverteerd zijn... want er was weldegelijk een conversiewolf en die is nu dood (Graafoto)
Daar gaat mijn theorie.

122# 49 Spooktocht - Pagina 5 Empty Re: # 49 Spooktocht wo 02 nov 2011, 18:38

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik denk ook aan DrWho..hij stemde op Kauna en die bleek goed te zijn.
correct me if I'm wrong.

123# 49 Spooktocht - Pagina 5 Empty Re: # 49 Spooktocht wo 02 nov 2011, 18:52

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ik heb geen idee, maar dr who lijkt me net zo veel of weinig wolf als alle anderen hier (behalve hans)

124# 49 Spooktocht - Pagina 5 Empty Re: # 49 Spooktocht wo 02 nov 2011, 21:07

hans

hans
Aankomend spammer

mijn stem gaat naar drwho

geen idee voor de rest

125# 49 Spooktocht - Pagina 5 Empty Re: # 49 Spooktocht wo 02 nov 2011, 22:01

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Perfecte timing Smile beide verhaaltjes af. Enne ik begin met het verhaal van debby en daarna het verhaal van nu Smile

Nadat iedereen was uitgerend keken ze of de groep weer compleet was.. Waar was kauna nou gebleven zei debby.. ze liep net nog achter me.. ze konden kauna niet vinden en gingen terug.. Daar zagen ze het levenloze lichaam van kauna.. Iedereen begon te huilen.. Ze hadden takken over haar heen gelegd en ze moesten verder met de tocht… Ze konden niet even bellen zoals gewoonlijk want omdat ze midden in het bos waren hadden ze geen enkel bereik.. dus ze moesten wel verder lopen, want terug durfden ze niet want stel je voor dat ze er weer aankwamen!! En hun allemaal gingen uitmoorden.. De groep liep verder. Ze waren nu nog banger dan ooit te voren.. bij elke geritsel van de blaadjes waarop ze liepen schrokken ze.. Op een gegeven moment kwamen ze bij wat lantaarns in de buurt. Er stond daar een persoon op hun te wachten.. Iedereen begon direct te roepen van help help we hebben een dooie..maar deze persoon verdween in een rookpluim, en ze zagen deze niet meer terug. Ze gingen verder lopen.. en daar stond een galg.. met een touw, maar er hing geen pop in.. Dus ze stonden raar te kijken… de groep kwam dichter bij maar zag niet dat ze tegen struikeldraad aan kwamen, en er kwam in een keer uit het niks een pop voorbij gezwaaid.. Helaas voor debby stond zij op de verkeerde plek.. en werd ze meegezwaaid door de pop… Ze greep zich aan de pop vast… en zwierde ze mee naar de boom, omdat ze nog vastgeklempt was aan de boom en achteruit ging zag ze niet dat er een gespleten tak aan de boomstam zat, en werd ze zo gespiest door de tak van de boom!!
Debby kon niet meer gered worden in verband met mocht zei van de boom gesplist worden dan bloede zij alsnog dood.. Daarom heeft ze er voor gekozen om afscheid te nemen, en de groep ging verder toen de groep verder liep was het laatste wat de groep nog hoorde.. Vaarwel mensen ik zie het witte licht.!! Ik wens jullie verder succes en misschien zie ik jull
ie straks!!
Debby heeft het leven verloren. Wat haar rol was weet niemand!!! Dit was nog het vervolg van einde van de nacht!
Nu ga ik verder met het verhaal van deze dag.
De groep ging verder.. Ze vonden het geen leuke spooktocht meer en wouden zo graag mogelijk naar huis… Helaaas was dit niet mogelijk en moesten ze door om samen te overleven… Ze gingen verder en het werd maar al donkerder in het bos.. Op een gegeven moment begon het te waaien, en de lataarn begon te flikkeren, de schaduw van de groep begon te dansen op de bomen, en iedereen kroop dichter tegen elkaar aan, met de gedachte, WAT GAAT ER NU GEBEUREN.. wie is de volgende.. wie gaat er nu weer dood iedereen dacht hetzelfde, maar niemand durfde het hardop te zeggen!! DrWho brak de stilte hij zei.. Wat zie ik daar in de verte? Is dat een huis? Ze gingen harder lopen, en het was inderdaad een huis. Er brande licht dus dat was een goed teken.. Miejster zei moeten we wel aanbellen wat nou als die mensen ook bij de spooktocht horen straks vermoorden ze ons? Nee zei DrWho ik bescherm jullie wel.. Er zal niks gebeuren.. Het huis had een grote trap.. Zal ik dan maar als eerste gaan zei DrWho, en hij liep de trap op om aan te bellen bij het huis.. Een hele ouderwetse deurbel maakte een kabaal, en ze hoorden voetstappen in de gang, wie is daar klonk er.. Ik ben DrWho we zijn hier met een groep,en we lopen een spooktocht alleen er gebeuren allemaal vreemde dingen, er zijn al een aantal mensen van ons dood en we willen graag even de telefoon gebruiken zei DrWho. Waarop de stem antwoorde. Ik heb geen telefoon dus heb je pech.. en nu weg wezen voordat ik mijn bloeddorstige honden op je af stuur. De groep keek elkaar angstig aan, en zeiden tegen DrWho dat ze nu weg moesten.. Maar DrWho ging door en belde weer aan.. Hij hoorde de voetstappen, maar gelukkig nog geen hond.. De deur ging open en DrWho werd opgepat door een man van 2 meter die er helemaal verbrand uitzach.! En de deur ging weer met een knal dicht!! De groep gierde het uit en zette het op een rennen ze moesten weg bij het huis en ook ver weg.. DrWho was niet meer te redden!! DrWho werd levend in een grote vermaler gegooid. Hij schreeuwde het uit van de pijn.. De man zei ik heb je gewaarschuwd, maar je wou niet luisteren.. De hondjes zullen je lekkervinden.!
!

DrWho werd vermalen tot hondenvoer en werd gegeven aan de honden
Zijn rol was de Beschermengel
Einde van dag 3 begin van nacht 4 !! De nachtrollen kunnen zich weer bij mij melden!!
Deze nacht duurt tot 22.00 uur

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum