Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

# 49 Spooktocht

+10
Moustache
hans
Hank1705
morkreb
Kauna
Tachondar
Debby
Maestro
graafoto
Natjuh89
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 8]

126# 49 Spooktocht - Pagina 6 Empty Re: # 49 Spooktocht wo 02 nov 2011, 22:13

v8power

v8power
Spammer i.o.

sodeju wat een lugubere fantasie heeft dat kind van mij Shocked
rip drwho

127# 49 Spooktocht - Pagina 6 Empty Re: # 49 Spooktocht wo 02 nov 2011, 22:22

artishocking

artishocking
Junior spammer

Shit..ik dacht echt dat je slecht was Who..omdat je Kauna eruit speelde. Sorry

128# 49 Spooktocht - Pagina 6 Empty Re: # 49 Spooktocht wo 02 nov 2011, 22:24

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

fuck, ik dacht het ook...
Sorry medeburgers! Sad
voel me nu deels schuldig omdat ik denk dat als ik niet
op drwho gestemd had, er geen zoveel andere stemmen op hem
zouden gevolgd hebben...

129# 49 Spooktocht - Pagina 6 Empty Re: # 49 Spooktocht wo 02 nov 2011, 22:58

Miejster

Miejster
Senior spammer

Damn, dit had ik niet verwacht... Er kwam ook geen enkele tegenreactie, geen hint, helemaal niks. Een opdoffer...

130# 49 Spooktocht - Pagina 6 Empty Re: # 49 Spooktocht wo 02 nov 2011, 23:22

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

het leuke is dat de wolven wrs wel al wisten dat ik beschermengel was omdat ik mezelf de eerste nacht heb beschermd en ze mij niet dood kregen

131# 49 Spooktocht - Pagina 6 Empty Re: # 49 Spooktocht do 03 nov 2011, 00:25

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

# 49 Spooktocht - Pagina 6 429px-Achmed_the_Dead_Terrorist_by_Kalesta # 49 Spooktocht - Pagina 6 829688

132# 49 Spooktocht - Pagina 6 Empty Re: # 49 Spooktocht do 03 nov 2011, 08:29

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

omg graaf Rolling Eyes

RIP Doc

133# 49 Spooktocht - Pagina 6 Empty Re: # 49 Spooktocht do 03 nov 2011, 17:13

Kauna

Kauna
Junior spammer

DrWho schreef:het leuke is dat de wolven wrs wel al wisten dat ik beschermengel was omdat ik mezelf de eerste nacht heb beschermd en ze mij niet dood kregen
Die eerste nacht is iets anders gegaan.

134# 49 Spooktocht - Pagina 6 Empty Re: # 49 Spooktocht do 03 nov 2011, 18:15

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

dat kan ook xD

135# 49 Spooktocht - Pagina 6 Empty Re: # 49 Spooktocht do 03 nov 2011, 20:43

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

waarom wierp je ook geen verdediging op ><

136# 49 Spooktocht - Pagina 6 Empty Re: # 49 Spooktocht do 03 nov 2011, 21:59

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Na 5 minuten gegierd en gerend te hebben kwam de groep tot stilstand.. Hadden ze dit nu goed gezien werd DrWho zo naar binnen gesleurd? Niemand begreep er niks meer van.. Ze waren vol verslagenheid. Er waren nog maar 8 mensen over van de 12. Moustache zei. Kom op jongens samen staan we sterk we moeten niet meer alleen onderhandelen.. we moeten samen beslissingen anders komen we hier nooit levend weg.. We moeten verder.. We gaan kijken waar de route in verder loopt. De groep ging op weg..Het was stil in het bos zo stil dat ze hun eigen voetstappen en adem hoorde.. Ze waren vol spanning overal aan het kijken of er niemand uit de bosjes kwam springen… Ze kwamen bij een pad wat belicht was, en daar moesten ze inlopen want de rest was afgezet met lint.. Verder op zagen ze en vuurtje, met iets er boven op.. wat dat was konden ze niet goed zien.. Morkreb zei. Kom op mensen moment van de waarheid.. Houd elkaar goed vast, en zorg dat je niet los laat dit is de volgende spook wat heeft die voor in de mars, iedereen dacht hetzelfde wie is er aan de beurt, wie gaat er nu weer dood.. Toen de groep dichter bij kwam, zagen ze dat er iemand in een ketel stond te roeren, De groep sprak de persoon voorzichtig aan, de persoon keek op, het was een heks… De heks keek de groep doordringend aan… kan ik jullie ergens mee helpen? Morkreb zei, we hebben een probleem we waren met 12 mensen nu zijn al 4 mensen van ons vermoord we hebben dringen hulp nodig… De heks schrok enorm en greep naar haar portofoon, ze riep naar de andere personen dat ze uit moesten kijken.. Het enige wat ze kregen te horen was geruis.. en toen viel de portofoon uit.. de heks had geen contact meer met de mensen, en ze konden niks meer doen.. De heks zei.. Ik heb hier heerlijk warme thee… Dan kunnen jullie een beetje op tempratuur komen.!! Iedereen kreeg een kopje uitgereikt met heerlijke warme thee..!!
Op speciaal verzoek van de wol(f)(ven) moest ik het niet zo bloederig maken anders vonden ze hun maaltijd morkreb niet echt lekker!!
Morkreb begon te drinken in zijn thee, helaas voor hem schoot het hem in de verkeerde keelgat, en proeste hij.. helaas voor hem duurde dit zolang zodat hij stikte en dood neerviel op de grond!!! Iedereen gilde en stonden verbaast te kijken!!! Van hoe het had kunnen gebeuren..

Morkreb heeft het leven gelaten zijn rol was het medium
Einde van nacht 4 begin van dag 4 de mensen kunnen weer gaan stemmen!! Deze dag duurt tot morgen 22.00 uur.. de dooie komt later ivm werk tot laat!!

137# 49 Spooktocht - Pagina 6 Empty Re: # 49 Spooktocht do 03 nov 2011, 22:09

artishocking

artishocking
Junior spammer

O fok..dit gaat niet heel goed voor de burgers. Ziener...leef je nog? Zullen we vanavond even afspreken?

138# 49 Spooktocht - Pagina 6 Empty Re: # 49 Spooktocht do 03 nov 2011, 22:11

v8power

v8power
Spammer i.o.

rip morkreb
idd ziener doe iets want we blijven in het duister tasten nu

139# 49 Spooktocht - Pagina 6 Empty Re: # 49 Spooktocht do 03 nov 2011, 22:59

Miejster

Miejster
Senior spammer

Pfff, gaat niet goed... Kom op, nu is het dag!

140# 49 Spooktocht - Pagina 6 Empty Re: # 49 Spooktocht do 03 nov 2011, 23:10

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik heb even alles herlezen, maar er maakt zich niemand echt verdacht en niemand echt onverdacht. Met de conversie is zelfs Hans een mogelijke wolf. Tja, dan moet ik maar gokken zeker... Hank ga ik deze keer op gokken en hopelijk is het deze keer wel eens juist. Want behalve mijn eerste stem op Graafoto heb ik nog geen geluk gehad in het gokken.

141# 49 Spooktocht - Pagina 6 Empty Re: # 49 Spooktocht do 03 nov 2011, 23:51

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik wordt nu iig niet uit m'n eigen dooien blok geschopt Razz

142# 49 Spooktocht - Pagina 6 Empty Re: # 49 Spooktocht do 03 nov 2011, 23:56

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

hahahahahah neej dat klopt... Smile En hoef je nog niet eens toe te voegen dat scheel ook weer een handeling hahahahahahahahahahahah

143# 49 Spooktocht - Pagina 6 Empty Re: # 49 Spooktocht vr 04 nov 2011, 08:09

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Grappig dat je dat zegt Miejster, misschien wíl je wel juist dat je de hele tijd verkeerd gokt..?
Als je steeds maar de goeden eruitstemt begin ik te twijfelen óf je wel goed bent...

Miejster dus niet meer



Laatst aangepast door Hank1705 op vr 04 nov 2011, 14:57; in totaal 1 keer bewerkt

144# 49 Spooktocht - Pagina 6 Empty Re: # 49 Spooktocht vr 04 nov 2011, 08:46

Miejster

Miejster
Senior spammer

Hank,

Graafoto was een wolf... Bij Kauna heb ik gelijkgemaakt om geen dode te hebben, na mij zijn er nog stemmen geweest en die 2 zijn reeds overleden. Van Debby weten we niet wat ze was, maar de kans is groot dat ze burger was en de andere was ook een burger.

Als ik jouw lijn doortrek, dan heb jij ook op Morkreb gestemd en dat was de beschermengel. Probeer je jezelf te beschermen, wolfje?

145# 49 Spooktocht - Pagina 6 Empty Re: # 49 Spooktocht vr 04 nov 2011, 10:55

morkreb

morkreb
Junior spammer

het zal ff mooi worden, nou wordt ik ook nog uitgemaakt voor beschermengel.

146# 49 Spooktocht - Pagina 6 Empty Re: # 49 Spooktocht vr 04 nov 2011, 11:46

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

hahahahahhahah Razz Maby bedoelt hij DrWho Smile Geen idee hahahaha

147# 49 Spooktocht - Pagina 6 Empty Re: # 49 Spooktocht vr 04 nov 2011, 11:47

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Volgens mij is het nog nooit voorgekomen dat we na zoveel tijd nog steeds gene benul hebben wie er
tot het slechte kamp kan behoren.
Als ik vandaag later op de dag nog stem, zal dat òf hank òf miejster zijn, maar ik wacht nog af...

148# 49 Spooktocht - Pagina 6 Empty Re: # 49 Spooktocht vr 04 nov 2011, 11:56

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

hahahahahah ok.. Ik moet werken dus jah ik zie het later wel.. als het maar voor 22.00 uur is!

149# 49 Spooktocht - Pagina 6 Empty Re: # 49 Spooktocht vr 04 nov 2011, 13:17

Moustache

Moustache
Junior spammer

hmmmmm, moeilijk geval deze keer. Miejster en hank hebben er beide een handje van de boel een rad voor de ogen te draaien. Denk dat ik maar voor Hank stem, al kan ik geen zinnige argumenten bedenken.

150# 49 Spooktocht - Pagina 6 Empty Re: # 49 Spooktocht vr 04 nov 2011, 14:56

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ik bedenk nu net dit: ik ben geen wolf, en als jij ook geen wolf bent miejster (wat je beweert?), dan profiteren de wolven dus..
daarnaast plaats jij jezelf toch redelijk in de schijnwerpers nu, en dat is meestal geen eigenschap van wolven Smile
dus ik denk dat ik m'n stem maar aanpas naar iemand die (in mijn ogen) meer buiten beeld probeert te blijven Artishocking

daar kan natuurlijk een reden voor zijn, bewust of onbewust, maar misschien dat dit meer kans heeft op een wolf Smile

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum