Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spelronde #47 : Darkest Powers

+11
Moustache
Hank1705
graafoto
Kauna
artishocking
Doctor
morkreb
v8power
Natjuh89
Miejster
Debby
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 9]

51Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers zo 02 okt 2011, 00:21

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Heel dat strategisch gepuzzel, daar ben ik niet goed in, alleen vind ik het jammer dat we Natjuh nu kwijt zijn.
Als er een burger bij die stemmers zit, schaam u diep.
Alhoewel dat de eerste ronde steeds een gok is.
Rest in peace Natjuh.

52Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers zo 02 okt 2011, 00:24

Moustache

Moustache
Junior spammer

op natjuh hebben gestemd turtwig, v8power, artisjocking en hank. Hank was mogelijk een reactie op de stemming van natjuh, omdat natjuh op hem stemde om de stemming gelijk te trekken. Vreemd dat hank niet op tachondar stemde, die immers als eerste op hem stemde. De stemverandering van hank was ook niet nodig, omdat natjuh al drie stemmen had. Het meest verdacht is echter de stem van v8power, die een tweede stem op natjuh uitbracht.
Maar we zitten in de nacht, dus voorlopig mogen we niet stemmen.

53Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers zo 02 okt 2011, 00:40

artishocking

artishocking
Junior spammer

Mijn stem op Natjuh was volkomen random zoals ik al vertelde in mijn post.

54Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers zo 02 okt 2011, 08:07

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dit is niet goed en inderdaad verdacht.

55Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers zo 02 okt 2011, 08:46

Miejster

Miejster
Senior spammer

ok, dan gaan we met deze info rekening houden volgende dag! V8 lijkt me inderdaad wel het meest verdacht... Misschien goed om deze even te zien?

56Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers zo 02 okt 2011, 11:03

artishocking

artishocking
Junior spammer

Rip Natjuh.. Sorry meis.
Als ik geweten had dat jij de beschermengel was had ik wel een andere random stem uitgebracht.

57Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers zo 02 okt 2011, 16:16

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

rip natjuh en dit was wel geen geweldige zet van de wolven met 4 (wrs 3) natjuh stemmen

58Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers zo 02 okt 2011, 16:44

morkreb

morkreb
Junior spammer

Vind je het nou wel of juist geen goeie zet van de wolven? scratch

59Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers zo 02 okt 2011, 18:27

Debby

Debby
Senior spammer

Verwarrend he. Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 3 86336

60Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers zo 02 okt 2011, 18:35

v8power

v8power
Spammer i.o.

rip natjuh

ik stem altijd random de eerste keer en op iemand die geen stem heeft
door de drukte op travian heb ik alles niet goed doorgelezen
en dacht ik werkelijk dat natjuh nog geen stem had


61Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers zo 02 okt 2011, 20:33

artishocking

artishocking
Junior spammer

Mijn stem had niks met strategie te maken..er was al iemand met 2 stemmen..en met mijn stem kwam Natjuh ook op 2...niks aan de hand volgens mij..

62Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers zo 02 okt 2011, 21:53

morkreb

morkreb
Junior spammer

Jij kan niet tellen Arti, des te meer verdacht wat mij betreft. Voorlopig bovenaan mijn lijstje samen met v8.... Evil or Very Mad

63Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers zo 02 okt 2011, 21:58

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik kan wel tellen, hank had er 2, en natjuh had er 2 met mijn stem..
Kan ik niet tellen of kan jij niet lezen?
Probeer jij weer anderen verdacht te maken...om de aandacht van jezelf af te leiden???

64Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers zo 02 okt 2011, 22:03

Kauna

Kauna
Junior spammer

Volgens mijn telling had jij (Arti) ook de derde stem op Natjuh, na Turtwig en V8. De eerste en de tweede vind ik nog mogelijk aannemelijk maar de derde vind ik toch ook echt verdacht.

65Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers zo 02 okt 2011, 22:07

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

turtwig en v8 hadden op me gestemd daarom veranderde ik mijn stem naar hank.. Toen veranderde hank naar mij... en toen kwam jij nog arti maar maakt niks ik zit gezellie op me wolkje!!!

66Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers zo 02 okt 2011, 22:20

morkreb

morkreb
Junior spammer

artishocking schreef:en met mijn stem kwam Natjuh ook op 2...niks aan de hand volgens mij..
Met jouw stem kwam Natjuh op 3, kan ik dan niet lezen? scratch
en ik zeg gewoon wat ik denk, daar is niks verdachts aan btw Wink
sterker nog, jouw felle reactie terug is wel weer verdacht (mijn mening) Maar verder gaat alles goed hoor Cool

67Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers zo 02 okt 2011, 22:47

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

morkreb schreef:Vind je het nou wel of juist geen goeie zet van de wolven? scratch

ik bedoelde op geen goede zet

68Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers zo 02 okt 2011, 22:52

Moustache

Moustache
Junior spammer

Nee, want ze spelen zich zo wel bloot, omdat geen enkele burger er belang bij heeft een burger weg te stemmen de eerste stemronde, en behalve de ziener (en evt. geliefden) niemand wat van elkaar weet de eerste dag.

69Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers zo 02 okt 2011, 23:12

Debby

Debby
Senior spammer

Kauna werd wakker door het gerinkel van metalen kledinghangers.
Een blond meisje bekeek mijn kleding.
"Hallo,ik ben Kauna".
"Hai"zei het meisje"Mooie kleding heb je,mijn naam is Laura".
Laura praatte erg graag en Kauna kon alleen maar denken aan wat dit meisje zou mankeren.
Ze zag er niet uit of ze gek was,maar als je in Lyle House zat moest je wel iets mankeren.
Opeens zei ze "Kom mee naar beneden,over 5 minuten beging het ontbijt en kun je meteen de anderen ontmoeten".
Beneden aangekomen,betraden we een grote keuken.
Aan de tafel zaten 3 jongens en 2 meisjes.
Laura stelde ze voor als Miejster,Morkreb,Tachondar,Artishocking en Turtwig.
Kauna schrok een beetje van het feit dat het een gemengd opvanghuis was,maar Laura bezwoer haar dat de jongens in een apart gedeelte van het huis sliepen.
Meteen merkte Kauna al een spanning tussen Artishocking en Turtwig.
"Maar van Tachondar zul je al snel geen last meer hebben,hij mag binnenkort naar huis",zei Laura.
Na het ontbijt stond een gesprek gepland met de Psycholoog Dr Gill.
Laura gaf Kauna snel een tour door het huis,waarna ze Kauna bij de kamer van Dr Gill afzette.
Na het gesprek liep Kauna terug naar de woonkamer,waar iedereen zich verzameld had.
Kauna ging erbij zitten en iedereen vertelde iets over zichzelf,maar niet waarvoor ze in Lyle House zaten,dat was verboden.
Meteen merkte Kauna de afstandelijke en gemene houding van Artishocking.
Plotseling kwam de verpleegster Mevr Talbot binnen met een vel papier.
Dit bleek echter het weekschema te zijn,waar op stond wanneer je therapie,corvee en sport had.
Het gevoel bekroop Kauna dat ze in een militair trainingskamp zat en besloot dat ze hier niet thuishoorde.
Kauna besloot het huis een beetje te inspecteren en kwam er al snel achter dat er een alarmsysteem op de deuren naar buiten zaten en dat alle klinken van de ramen ontbraken.
Mevr Talbot betrapte Kauna en zei meteen dat niemand er zonder toestemming uitkon.
De enige manier om eruit te komen,was door mee te werken.


Tachondar heeft deze nacht niet overleefd.
Hij was de Grafrover

Dit is het einde van nacht 2 en begin van dag 2.
Deze dag duurt tot maandagavond 22:00

70Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers zo 02 okt 2011, 23:12

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Go burgers !!! pak de wolven !!!!! Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 3 17387 Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 3 86336

RIP TACHONDAR!!!! kom je bij mij op het wolkje>???

71Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers zo 02 okt 2011, 23:35

laura

laura
Spammer i.o.

hej elke bericht die ik heb gepost die staat er niet tussen....
anyway, ik heb geen idee hoewel ik het wel vreemd vind dat er zoveel op natjuh was gestemd...

RIP natjuh en tachondar

72Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers zo 02 okt 2011, 23:44

Miejster

Miejster
Senior spammer

Arti speelt al zeer lang mee met dit spel en dit is inderdaad een move die ik van haar niet gewoon ben. Ik had vertrouwen in Natjuh, dus wil ik dit verder ondersteunen.



Laatst aangepast door Miejster op ma 03 okt 2011, 21:08; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : veranderen van stem in nieuwe reply)

73Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers ma 03 okt 2011, 00:12

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ik vind v8power verdachter, want die stemde als tweede op natjuh, terwijl er nog een heleboel over waren om op te stemmen.

74Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers ma 03 okt 2011, 00:50

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik dacht dat mijn stem op Natjuh de 2e was...
Ik had een stem op haar op pagina 2 gemist..idd : IK kan niet lezen én niet tellen.. Rolling Eyes
Hank veranderde na mij zijn stem op Natjuh...dat is een stuk verdachter aangezien hij eerst op iemand anders stemde en toen alsnog op zijn favoriet.

75Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers ma 03 okt 2011, 08:16

Kauna

Kauna
Junior spammer

Verdachten genoeg. Ik ga ook voor Hank aangezien hij als laatste nog even zeker maakte dat Natjuh eruit ging.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 9]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum