Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spelronde #47 : Darkest Powers

+11
Moustache
Hank1705
graafoto
Kauna
artishocking
Doctor
morkreb
v8power
Natjuh89
Miejster
Debby
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 9]

101Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 5 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers ma 03 okt 2011, 23:32

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat lijkt me een helder verhaal.

102Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 5 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers di 04 okt 2011, 00:05

v8power

v8power
Spammer i.o.

pff nu snap ik het helemaal niet meer
@moustache eerst ben ik leugenwolf dan weer wolf
je praat je zelf gewoon tegen
nogmaals ik ben geen wolf
natjuh had ik niet gelezen dat ze een stem had
en hank heeft mijn stem niet gehad maar jij moustache

hoe meer jij in het nauw komt hoe feller je wordt

103Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 5 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers di 04 okt 2011, 00:16

Miejster

Miejster
Senior spammer

V8, de bedoeling van de wolven is de burgers zo snel mogelijk weg krijgen. Jij staat met 1 stem meer dan Hank en er wordt niemand vermoord. Dat betekent dat de leugenwolf gehandeld heeft. En dat betekent dan weer dat jij slecht bent. Simpel toch he dit spel...

6 stemmen op jou, 5 stemmen op Hank en jouw stem op Moustache.
een leugenwolf verandert zijn/haar stem. Stel dat dit iemand is die op jou stemt dan krijgen we :
5 stemmen op jou, 6 stemmen op Hank en jouw stem op Mous. Dan sterft HANK
Ik probeer de enige andere mogelijkheid :
6 stemmen op jou, 5 stemmen op Hank en jij verandert jouw stem naar Hank = 6 stemmen = geen doden.

Jij bent aan zet leugenwolfje!

104Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 5 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers di 04 okt 2011, 14:28

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik heb een goed gevoel voor deze nacht... een heel goed gevoel HiHiHi Twisted Evil

105Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 5 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers di 04 okt 2011, 15:38

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Pfft, dan hebben we in ieder geval toch nog wat bereikt afgelopen dag ^^
- De leugenwolf is v8power óf een van de V8power-stemmers.
(-geen doden Very Happy)

106Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 5 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers di 04 okt 2011, 19:39

morkreb

morkreb
Junior spammer

OF de wolven stemmen opzettelijk gelijkspel om flink verwarring te zaaien....
waarom zitten jullie allemaal mijn theorie na te apen? Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 5 86336

107Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 5 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers di 04 okt 2011, 20:08

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik volg niet meer goed ^^

ben aan het kijken vanaf me wolk naar jullie frustraties en theoriën XD (best heftig deze ronde :p)

108Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 5 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers di 04 okt 2011, 20:30

morkreb

morkreb
Junior spammer

nah ik weet niet, de wolven reageren meestal het heftigst. Tenminste dat is mijn evaring.
Vind je mijn reacties heftig?

109Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 5 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers di 04 okt 2011, 21:05

Debby

Debby
Senior spammer

Die dag had Kauna corvee en moest wortels schappen.
Tijdens het wortels schappen,dwaalden haar gedachten steeds af naar de afgelopen dagen.
"Moet je nu al wortels schappen",vroeg iemand.
Kauna schrok op uit haar verdwaalde gedachten en zag een jongen staan.
Het was Morkreb,die stiekem wat te eten kwam halen uit de voorraadkast.
"Morkreb,waar blijf je nou,fluisterde iemand anders,duidelijk een jongensstem maar zwaarder dan de andere.
"Ik kom eraan",riep Morkreb "Da's mijn broer Miejster"verduidelijkte Morkreb.
"Je broer",zei Kauna "Jullie lijken helemaal niet op elkaar".
"Dat komt omdat hij geadopteerd is"zei Simon en liep met een pak koekjes de keuken uit.
Tijdens het avondeten zat iedereen gezellig met elkaar te praten.
Totdat Artishocking haar aandacht vestigde op Kauna,die naar haar idee iets teveel met Morkreb praatte.
"Weten jullie al waarom Kauna hier zit",vroeg ze de anderen.
"Kauna ziet dode mensen".
Waarop Kauna zich verslikte en stotterend zei dat dat helemaal niet waar was.
"Misschien kan ze meteen Laura van haar klopgeest afhelpen".
Waarop Laura schrok en haar vork liet vallen.
"Zo kan die wel weer he Artishocking,waarom moet je altijd zo vals doen",zei Morkreb.
De enige die niks zei en Kauna alleen maar aan zat te kijken was Miejster.
Kauna bestond op te staan en Turtwig te gaan helpen met de was.
In de wasruimte aangekomen,kon ze Turtwig nergens vinden.
Plotseling rook ze een scherpe geur "Rook".
Kauna draaide zich om en zag Turtwig tussen 2 stellingkasten in staan,ze schudde met haar hand om een lucifer te doven,terwijl ze met haar lippen geluidloze krachttermen vormde.
Ineens herinnerde Kauna zich,dat Laura had gezegd dat Turtwig iets met vuur had.
Toen Turtwig,Kauna zag schrok ze en riep meteen dat er niks aan de hand was,maar dat ze vuur alleen maar mooi vond.
Op dat moment kwam Mevr Talbot naar beneden en Kauna griste het luciferdoosje uit Turtwigs handen en verstopte t snel.
Terwijl Turtwig naar boven moest bleef Kauna alleen achter in de wasruimte.
Plotseling hoorde Kauna iemand zeggen:"Meisje..........kom hier........hierzo.......deur..dicht.....Doe de deur open....wil je....iets laten zien........
Kauna richtte haar blik op de deur,die eruit zag als de deur van een gewone kast,toen ze de deurknop vastpakte.
"Goed zo.....kom maar.....maak open......
Bleek de deur op slot.
.....sleutel.....zoek.....maak open...
Kauna drukte haar vingers tegen haar slapen en zei "De deur is op slot en ik ga terug naar boven".
Terwijl ze dit zei draaide ze zich om en botste tegen iemand aan,ze slaakte een gil.
Het was Miejster.
"Tegen wie praatte je"vroeg hij
Kauna voelde zich betrapt en schaamde zich "Tegen mezelf"zei ze daarom maar.
"Je hebt een geest gezien he",vroeg Miejster "Praten ze tegen je".
"Geesten bestaan niet",zei Kauna en ze liep langs Miejster heen naar boven.
Bovenaan de trap kwam ze Dr Gill tegen,die haar meteen meenam naar haar kamer.
Daar aangekomen vertelde ze Kauna dat ze de uitslagen van de tests binnen had.
Daaruit bleek,volgens Dr Gill dat Kauna schizofreen was.
Ze kreeg van Dr Gill te horen wat het inhield en welke medicijnen ze ertegen zou krijgen.


Verhaal van gisteren Very Happy

110Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 5 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers di 04 okt 2011, 21:21

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Is dit een tussen verhaaltje??? of vallen er geen doden deze nacht???
i am scratch

111Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 5 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers di 04 okt 2011, 21:28

Debby

Debby
Senior spammer

Wat staat eronder "Verhaal van gisteren".

Het is toch ook nog geen 22:00

112Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 5 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers di 04 okt 2011, 21:46

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Sorry debby Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 5 129977
die kleine lettertjes hé Embarassed

113Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 5 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers di 04 okt 2011, 21:52

artishocking

artishocking
Junior spammer

We hadden nog wat tegoed van Debs.. :-)

114Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 5 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers di 04 okt 2011, 22:04

Debby

Debby
Senior spammer

Na de therapie ging Kauna in de vrijetijdsruimte zitten om na te denken.
Morkreb kwam binnen en zag haar zitten.
"Zit je te piekeren"vroeg hij.
"nee"zei kauna "Ik zit gewoon na te denken".
"Prima"zei Morkreb"Maar laat me je een raad geven,zorg dat ze niet zien dat je je hier schuilhoudt en je van de dagactiviteiten onttrekt".
Miejster kwam daarna ook binnen en zat alleen maar naar Kauna te staren,wat haar een heel ongemakkelijk gevoel gaf.
Kauna besloot de vrijetijdsruimte te verlaten en op de gang gekomen hoorde ze een harde gil.
"Laura,kom terug"hoorde ze iemand roepen.
Het was Mevr Wang,de lerares.
Voetstappen renden door de gang,vergezeld van gesnik.
Toen zag Kauna,Laura de trap oprennen.
Artishocking rende achter haar aan en wierp Kauna een vernietigende blik toe.
"Ik heb er genoeg van,en bel nu de directeur om ontslag te nemen",zei Mevr Wang.
"Ze gooide gewoon een potlood naar me".
De rust in het Lyle House keerde daarna langzaamaan terug.
Tijdens het avondeten kwam Laura bleek en stilletjes toch aan tafel zitten.
Artishocking zei dat het vanavond filmavond was en dat Laura de film uit mocht kiezen.
Terwijl zij de film uitkozen,besloot Kauna,Turtwig te helpen met de schone was op te vouwen.
Dit deden ze in de kamer van Artishocking en Turtwig.
Tijdens het opvouwen begonnen ze te praten over waarom ze hier zaten.
Turtwig betwijfelde de diagnoses die ze hebben gekregen.
Het gesprek kwam vanzelf op Laura en Turtwig zei tegen Kauna dat het helemaal niet goed ging met haar en dat Kauna hoogstwaarschijnlijk binnenkort hun kamer voor haar alleen zo hebben.
Ze hebben het al gehad over overplaatsing,net als met Brady,die een paar weken voordat Kauna hier kwam zat.
kauna vroeg zich af wat de anderen "mankeerden".
Ze vroeg het aan Turtwig,maar die wist het ook niet.
Samen besloten ze op onderzoek te gaan om te achterhalen waarom de anderen hier zaten.
Ze besloten naar boven te gaan om de film te gaan kijken.
Tijdens de film vielen kauna en Turtwig bijna in slaap en ze besloten naar boven te gaan en te gaan slapen.
"Kauna,Kauna".
Ergens ver weg hoorde Kauna een stem die leek op die van Laura.
Toen Kauna ontwaakte zag ze Laura op het bed tegenover haar zitten.
"Ze gaan me wegsturen"zei ze."Ik weet het zeker".
"Ik wil niet weg,straks sluiten ze me ergens op.Ik weet dat je hier pas bent,maar ik heb je hulp nodig"zei Laura.
"Oke,zeg maar wat ik voor je kan doen",zei Kauna.
"Echt waar,ja dat kun je zeker dank je wel",zei laura en ze trok een tas onder haar bed vandaan.
Ze haalde er wat spullen uit en zei kauna dat ze een seance wilde houden om zo haar klopgeest uit te bannen.
"Ik heb die potlood echt niet gegooid,dat was mijn klopgeest"verklaarde ze aan Kauna.
"Ik denk dat hij me probeert te beschermen,want iedere keer als ik boos wordt begint'ie met dingen te gooien".
Kauna keek Laura aan en zei niks.
"Je gelooft me niet he",zei Laura en ze werd boos.
Achter haar begonnen de potjes gel te wiebelen.
"Jawel,ik geloof je",riep Kauna snel.
"Nee,dat doe je helemaal niet",riep Laura boos en sloeg met beide handen op het bed.
De potjes gel vlogen omhoog en spatte tegen het plafond uit elkaar.
Ze hefte haar handen weer omhoog en er vlogen wat foto's van de muur.
Kauna bukte snel om een foto van haar ouders te redden,Laura riep "Nee"en deed hetzelfde.
Samen rolden ze van het bed en kwamen met een harde bons op de grond terecht.
"geloof je me nu",vroeg Laura "het spijt me".
"En jij denkt dat dit een klopgeest is",vroeg Kauna.
Kauna had geen idee wat er was gebeurd,maar dat het geen klopgeest was,dat was zeker.
De deur vloog open en Mevr talbot verscheen in de deuropening.
"Oh mijn god,Laura wat heb je gedaan".
Kauna probeerde Laura nog in bescherming te nemen door te zeggen dat het haar schuld was.
Op dat moment kwam Dr van Dop binnen met een injectiespuit en gaf Laura een kalmerend middel.
Nadat ze deze gekregen had,namen ze haar mee en zeiden tegen Kauna dat ze overgeplaatst werd naar een beter ziekenhuis.
Kauna moest de kamer uit,nadat Mevr Talbot begon met schoonmaken.
Op de gang aangekomen,voelde ze een harde zet in haar rug,daar stond Artishocking.
"Heb je nu je zin"zei ze.
"Ik?"vroeg Kauna "Ik heb haar niet wijsgemaakt dat ik haar kon helpen met haar klopgeest".



Vannacht heeft V8power het leven gelaten.
Zij was de Leugenwolf

Het is nu dag 3.
Deze dag duurt tot Woensdag 22:00

115Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 5 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers di 04 okt 2011, 22:08

morkreb

morkreb
Junior spammer

dat was weinig verrassend Very Happy

116Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 5 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers di 04 okt 2011, 22:08

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat is een goede, in de nacht alleen een slechte eruit. Laten we zo door gaan.

117Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 5 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers di 04 okt 2011, 22:19

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Mijn voorgevoel is uitgekomen, nu moeten we er rekening mee houden dat er de volgende nacht een conversatie kan zij.
V8... Jij liegebeest

118Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 5 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers di 04 okt 2011, 22:20

laura

laura
Spammer i.o.

yeah baby!!!!

119Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 5 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers di 04 okt 2011, 22:25

Moustache

Moustache
Junior spammer

graafoto bedoelt een conversie.

Maar dit was idd weinig verrassend en laten we de heks maar bedanken voor het inzetten van haar watertjes.

Er moet gestemd worden, maar nu v8power dood is, is ook de belangrijkste verdachte dood. Veel van de medestemmers op hank zullen tot het wolvenblok behoren, maar wie allemaal?????
Met v8power zes stemmers op hank. Zouden die allemaal slecht zijn? Dan zijn er nu nog 5 over, plus de geconverteerde wolf, is weer 6....
Terwijl er nog 11 spelers over zijn (twee burgers dood en één wolf). Zes tegen vijf is ongunstig voor de burgers (zou het spel dan al niet afgelopen zijn), dus niet alle hank-stemmers zullen wolf zijn (hoop ik).

120Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 5 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers di 04 okt 2011, 22:42

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik zie, ik zie, wat jullie niet zien en het is....
nog zo'n liegebeest die leuk mee probeerd te komen.
Kauna je bent erbij!
Is natuurlijk logisch want wie snapt nou niet die hint van Henk. Even samen met v8 uitgevogeld dat jullie mekaar wel konden helpen met het ons overtuigen van die o zo onzichtbare hint die zogenaamd echt onzichtbaar zou zijn. natuurlijk Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 5 86336
Dat brengt ons op het volgende probleem. Als jullie zo graag Henk eruit hadden willen hebben dan heb ik wel een heul sterk vermoeden dat er een slecht-slecht of een goed-slecht koppeltje onder ons is verscholen Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 5 953470

121Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 5 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers di 04 okt 2011, 23:20

Moustache

Moustache
Junior spammer

Waar hij het precies over heeft weet ik niet, maar wel dat morkreb de vorige ronde op v8power stemde, en uiteindelijk hadden we het bij het goede eind. Dus ik volg morkreb en stem op kauna.Dit was bovendien één van de hank-stemmers en daardoor verdacht.

122Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 5 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers di 04 okt 2011, 23:45

v8power

v8power
Spammer i.o.

groooooooommmmmmmmmmm bah dat jullie het zo snel doorhadden
maar mn eigen schuld mn eerste stem op natjuh dacht ik echt dat ik de enige was
niet goed gelezen dus
deze slag is voor jullie burgers
kom op wolven we gaan dit winnen grrrrrrom
@tachondar schik eens op dan kunnen we bij kletsen

123Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 5 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers wo 05 okt 2011, 06:48

hans

hans
Aankomend spammer

ik volg moustache en stem ook op kauna

124Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 5 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers wo 05 okt 2011, 08:33

Kauna

Kauna
Junior spammer

En dat alles gebaseerd op het feit dat ik hints niet begrijp? Ondertussen zouden jullie toch moeten weten dat ik die echt niet meekrijg.
Ik stem op Hans omdat die weer meegaat met massastemmen.

125Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 5 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers wo 05 okt 2011, 08:52

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer


Zo goed gedaan burgers!!!! V8 de rotwolf hebben jullie er uit joehoe :p go go go...
Kom op burgers nu de rest nog!!!!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 9]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum