Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spelronde # 40 : De Kermis.

+11
Tachondar
hans
artishocking
Maestro
Natjuh89
Kauna
laura
v8power
Moustache
Miejster
Debby
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 5]

51Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 3 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. za 30 jul 2011, 12:10

v8power

v8power
Spammer i.o.

ik ga mee in de stemmen op een inaktieve keus genoeg
mijn stem gaat naar wooglepuf
bij goede argumenten wil ik veranderen al ben ik vandaag maar weinig on line

52Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 3 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. za 30 jul 2011, 12:14

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik stem ook op 1 van de minst actieve spelers..
degene die al stemmen heeft..Wooglepuff dus.
No offence, maar een gelijke stemming doet het spel geen goed..

53Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 3 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. za 30 jul 2011, 14:37

laura

laura
Spammer i.o.

wooglepuff
waarom ? omdat ik iedereen op haar zie stemmen en ik ben net thuis van stappen dus ik ben moe en geen zin om moeite te doen hahaha

sorry!!! Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 3 849855

54Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 3 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. za 30 jul 2011, 15:34

v8power

v8power
Spammer i.o.

[quote="laura"
waarom ? omdat ik iedereen op haar zie stemmen en ik ben net thuis van stappen dus ik ben moe en geen zin om moeite te doen hahaha

sorry!!! Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 3 849855 [/quote]

hahahaha ik dacht dat ik kon nachtbraken maar jij pakt meteen de morgen plus een deel van de middag erbij
ik hoop dat je niet te brak bent

55Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 3 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. za 30 jul 2011, 18:41

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik heb laten weten aan Debby dat ik en mijn dochter en de trouwens de rest van de straat zonder internet zitten dus niet veel online geraken dus dat verklaard onze inactiviteit.
Ik heb daarom een Dongle gekocht om toch nog mee te kunnen spelen en ik log nu in en zie dat mijn dochter er al uit gestemd word...
Mooi van jullie.
Ik stem op Moustache.. reden... hij is actief Mad

56Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 3 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. za 30 jul 2011, 19:02

hans

hans
Aankomend spammer

Niet dat t nog nut heeft,denk ik,maar ik stem moustache

Waarom? omdat hij 2 knuffels meer had dan ik bij de schiettent. (random dus)

57Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 3 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. za 30 jul 2011, 19:48

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

dat wordt weer een gezellige kermis hier zeg

https://weerwolfenco.actieforum.com

58Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 3 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. za 30 jul 2011, 19:52

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

ik stem op Mustache

59Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 3 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. za 30 jul 2011, 20:12

laura

laura
Spammer i.o.

v8power schreef:[quote="laura"
waarom ? omdat ik iedereen op haar zie stemmen en ik ben net thuis van stappen dus ik ben moe en geen zin om moeite te doen hahaha

sorry!!!

hahahaha ik dacht dat ik kon nachtbraken maar jij pakt meteen de morgen plus een deel van de middag erbij
ik hoop dat je niet te brak bent[/quote]

ik ben dan ook wel erggggg moe en hoofdpijn (niet van de drank want heb alleen water gedronken)

60Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 3 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. za 30 jul 2011, 20:23

Kauna

Kauna
Junior spammer

Vreemd, ineens stemmen de laatkomers allemaal op Moustache!?

61Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 3 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. za 30 jul 2011, 20:31

artishocking

artishocking
Junior spammer

Als het maar geen gelijke stemming word dan..want daar schieten we niet veel mee op en geeft de wolven weer een voorsprong

62Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 3 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. za 30 jul 2011, 20:49

v8power

v8power
Spammer i.o.

daar ziet het dus weer wel naar uit er moet nog 1 iemand (turtwig) stemmen en die komt niet on
een slecht begin weer voor ons burgers lijkt het

63Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 3 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. za 30 jul 2011, 21:42

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik weet niet of gelijkspel zo ongunstig is voor de burgers, ik dacht altijd van wel maar twijfel daar toch over. En volgens mijn telling staat het Wooglepuff 4 tegen Moustache 3 stemmen dus dat is nu nog geen gelijkspel.

64Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 3 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. za 30 jul 2011, 21:55

turtwig

turtwig
Beginnend spammer

Wooglepuff omdat de meeste stemmen daarop staan.

65Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 3 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. za 30 jul 2011, 22:16

Debby

Debby
Senior spammer

Ik ben film aan het kijken,dus verhaaltje komt later.

Vandaag heeft Wooglepuff de kermis na een dodelijk ongeluk verlaten,zij was de jager.
Met haar mee nam zij Hans,hij was de Apostaat.

We gaan nu naar nacht 2.
Deze nacht duurt tot zondagavond 22:00

Ik had nog niks gezegd over de internetproblemen,omdat jullie er vandaag waren.
Heb je die dongel bij de Albert Heijn gehaald,Steven.
Daar zijn ze in de bonus.

66Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 3 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. za 30 jul 2011, 22:51

laura

laura
Spammer i.o.

apostaat is dan wel weer goed dat die dood is!!! jeeej voor ons burgers!!! RIP wooglepuff

67Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 3 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. za 30 jul 2011, 23:07

v8power

v8power
Spammer i.o.

netjes wooglepuff je hebt iig een slechte meegenomen met je dood
kijk dit geeft de burgers weer moed

68Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 3 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. za 30 jul 2011, 23:08

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Rip wooglepuff
Jeah Very Happy de apostaat !!!!

69Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 3 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. za 30 jul 2011, 23:32

Miejster

Miejster
Senior spammer

Inderdaad nice one Woogle!

70Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 3 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. zo 31 jul 2011, 12:41

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

We zijn weer goed bezig, laten we gezellig de burgers er uit stemmen...
Gelukkig heeft Woogle zelf een slechte er uit gehaald, anders hadden de wolven zeker al een te grote voorsprong.

71Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 3 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. zo 31 jul 2011, 13:13

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat de eerste niet gelijk een ww is voorspelbaar. Niet gek dat tenminste de apostaat er al uit is.

72Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 3 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. zo 31 jul 2011, 13:23

artishocking

artishocking
Junior spammer

Yeah een slechte eruit, wel jammer dat woogle een goede rol heeft. Rip.

73Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 3 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. zo 31 jul 2011, 20:05

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

@ Debby: Mijn Dongle komt niet van AH maar uit een tele shop uit Terneuzen...
Een dongle van Hi en een kaart van KPN, maar die Dongle is dus niet ingesteld voor een kpn sim kaart dus daarmee krijg ik dus nog steeds geen verbinding, dus dan maar mijn Base sim kaart er in gestopt (daarvan ken ik de instellingen) en zo lukt hett dus wel.
Als iemand de instellingen voor kpn weet ...

Ik vind het wel jammer dat Woogle er steeds zo snel uit ligt en als ik de gewoonlijke patroon volg ben ik dus de volgende die er aan moet geloven deze nacht. Mad

74Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 3 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. zo 31 jul 2011, 20:15

Moustache

Moustache
Junior spammer

Je snapt ondertussen toch wel dat er de eerste dagen zo risicoloos mogelijk gestemd wordt: inactieve spelers, of ze nou wolf zijn of niet, lopen de grootste kans er uit gestemd te worden. Dus gewoon je neus laten zien en een onzinnige opmerking over frikandellen, botsautootjes of weet ik veel wat maken, en je bent weer ff ''veilig''.
Maar in ieder geval een goede gok, de apostaat eruit, zo kunnen de wolfjes niet meer afgeschermd worden voor de ziener.

75Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 3 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. zo 31 jul 2011, 21:10

v8power

v8power
Spammer i.o.

ok mensen op naar de volgende attraktie
maar eerst een suikerspin

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum