Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spelronde # 40 : De Kermis.

+11
Tachondar
hans
artishocking
Maestro
Natjuh89
Kauna
laura
v8power
Moustache
Miejster
Debby
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 5]

101Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. ma 01 aug 2011, 23:12

Moustache

Moustache
Junior spammer

Er zijn 5 spelers geweest die op wooglepuff hebben gestemd. Wooglepuff was burger, maar omdat de eerste ronde is, weet bijna niemand dat, behalve de wolven.
Zelf ben ik dus burger, en inmiddels is geconstateerd dat v8power en turtwig ook burgers zijn. Artisjocking was wolf. De reden dat ik jou stem, is omdat jij zo vlot met artisjocking meestemde (en ons). Geen concreet bewijs, maar dat hebben we momenteel tegen bijna geen enkele speler.
Verder heeft het wolfblok verdeeld gestemd, omdat hans en artisjocking beide op een andere speler stemden. Dat brengt ons een beetje in verwarring.

102Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. di 02 aug 2011, 00:07

Debby

Debby
Senior spammer

Wow,is het al zo laat.

Gefeliciteerd Burgers,met de dood van laura hebben jullie de laatste wolf gevonden.
Dit was wel een heel kort potje.
Blijkbaar iets teveel goede rollen,dit keer.
En een beetje geluk voor de burgers.

Laura was de Leugenwolf.

Ziener: Natjuh
Beschermengel: Kauna
Heks: V8power
Priester: Moustache
Jager : Wooglepuff
Mythomaan : Miejster
Grafrover : Turtwig

Leugen wolf: Laura
Schaapswolf: Artishocking
Apostaat: Hans
Sjamaan: Graafoto

103Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. di 02 aug 2011, 00:09

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

JOEHOE Very Happy WE HEBBEN GEWONNEN!!

104Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. di 02 aug 2011, 01:26

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

goed gedaan natjuh ^^

105Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. di 02 aug 2011, 08:04

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Joehoe, Verloren Crying or Very sad

106Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. di 02 aug 2011, 08:15

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dit is inderdaad wel erg snel. Goed gedaan burgers...met wat geluk.

107Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. di 02 aug 2011, 09:35

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ja, zo blijkt maar weer, als priester moet je niet te lang wachten met het gooien van je heilig watertje.....

Verder hebben we nogal wat geluk gehad. Natjuh, omdat ze meteen mij zag, en daarna v8power. Twee ''sterke'' burgers die allebei hun kwaliteiten in konden zetten. V8power om turtwig (dus ook een burger) het leven te redden.
Maar de snelle dood van artisjocking was ook belangrijk voor de zege. Want als schaapswolf zou ze niet door de ziener herkend zijn, of wel?

108Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. di 02 aug 2011, 11:16

v8power

v8power
Spammer i.o.

yessss gewonnen
was idd een kort potje

ook ik heb snel mn levenswater ingezet omdat ik op vakantie ga en ik een zekere burger zou redden
wat onze kansen zou vergroten

volgende ronde doe ik niet mee
ik ga op vakantie

109Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. di 02 aug 2011, 11:21

artishocking

artishocking
Junior spammer

Goed gedaan hoor!!

110Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. di 02 aug 2011, 16:50

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Neej ik zie niet dat arti schaapswolf is.. Ze moet aan het begin een rol naar keuze doorgeven...

111Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. di 02 aug 2011, 22:17

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ennee, opent er nog iemand een nieuwe? :p

112Spelronde # 40 : De Kermis. - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. wo 03 aug 2011, 11:59

artishocking

artishocking
Junior spammer

Voouit dan maar..Smile

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum