Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spelronde #37 : Levenslang

+16
hans
graafoto
Doctor
artishocking
Mattio
Backslide
morkreb
Kauna
Moustache
laura
Natjuh89
Hank1705
Miejster
v8power
Tachondar
Debby
20 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 18  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 18]

51Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 21:51

Debby

Debby
Senior spammer

"Waar is Björn?"vraagt Kauna aan Artishocking.
Artishocking kijkt Kauna aan en zegt verward "Meegenomen door een slechte vrouw".
De technische dienst arriveert en ze beginnen het appartement af te zetten en Morkreb te onderzoeken.
Morkreb blijkt een kogel in zijn kruis te hebben gehad en is doodgebloed.
Kauna en Miejster besluiten Artishocking voor verhoor mee te nemen naar het bureau.
Daar zal ze psychologisch onderzocht worden.



Natjuh besluit de taxi te nemen naar haar vriendin Laura om te vragen of ze daar tijdelijk onderdak kan krijgen.
Aangekomen bij de woning van Laura belt ze met haar 2 verkleumde kinderen aan.
Toen Laura de deur had geopend en Natjuh zag staan,vertelde Natjuh wat er was gebeurd en of ze een tijdje bij Laura konden slapen.
Laura zei op haar beurt tegen Natjuh dat het haar niet uitkwam en dat ze niet kon blijven slapen.
Na een hevige ruzie besluit Natjuh met haar kinderen maar naar de redactie van de krant te gaan,waar ze werkt.
Hopende dat daar nog iemand aanwezig was bij wie ze haar verhaal kwijt kon.
Daar stond Djali net op het punt om naar huis te gaan toen ze Natjuh en haar kinderen aan zag komen.
Natjuh vertelde Djali haar verhaal en deze boodt meteen aan dat Natjuh en haar kinderen met haar mee naar huis konden gaan.
Meteen leende ze Natjuh wat geld,zodat ze de volgende dag kleding e.d voor haarzelf en de kinderen kon kopen.
Wat Natjuh op dat moment niet wist was dat haar ex man Backslide naar hun huis was gegaan om de kinderen op te halen.
Daar aangekomen trof hij een ravage aan en niemand kon hem vertellen waar Natjuh en de kinderen waren.
Hij besloot Natjuh te bellen op haar mobiele telefoon,maar deze was in de brand verloren gegaan.
Nadat Natjuh haar kinderen op bed had gelegd,dronken zij en Djali nog een wijntje op de veranda om bij te komen van de afgelopen avond.


Einde van nacht 1,begin van dag 1.
Deze dag duurt tot dinsdagavond 22:00

Jullie mogen gaan stemmen.



Laatst aangepast door Debby op di 14 jun 2011, 22:11; in totaal 1 keer bewerkt

52Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 22:01

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Zo laat ik maar direct beginnen...
Morgen heb ik er geen tijd voor moet van 11 tot 22 werken en dan nog naar huis dus ben ik te laat Smile
Daarom stem ik op HANK Hahahahah zoals gewoonlijk Smile

53Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 22:11

Miejster

Miejster
Senior spammer

Kauna schreef:
DrWho schreef:Lieve agente Kauna, kunt u me misschien meedelen wat er hier precies gebeurd is?
Ik moet je vriendelijk doch dringend verzoeken je achter de rood/witte linten te begeven en te wachten op de persconferentie die later zal plaatsvinden.
Goed geantwoord collega! En trouwens, je ziet er zo leuk uit vandaag!

54Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 22:15

Miejster

Miejster
Senior spammer

Morgen werken en 's avonds kwissen. Ik zal dan best nu al stemmen. volledig random : artishocking omdat ze psychologisch onderzocht moet worden scratch

55Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 22:29

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dank je collega, ik doe mijn best.
Volledig random: V8power

56Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 22:47

laura

laura
Spammer i.o.

sorry sorry sorry! weer eens erg stil geweest maar ik kom net thuis van duits autofestival, was erg leuk!

maar nu weer tijd om te stemmen maar weet nog niet wie... wilde gok... graafoto

57Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 22:55

v8power

v8power
Spammer i.o.

volledig random djali

58Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 23:17

Moustache

Moustache
Junior spammer

nou, een hele hoop passievelingen hier, tot nu toe. Hans, roel, xjero3n en misschien nog wel een paar. Hans dan maar, niet random, maar vanwege passiviteit. Volgens mij val ik in herhalingen, want 't komt me bekend voor.

Miauw! Vrouwtje nu door die gemene en ruwe platpetten meegenomen naar het bureau! En wie moet er nu voor de kat zorgen? Daar is natuurlijk weer niet over nagedacht. En Björn is nog te klein, die kan niet bij de blikjes kattevoer boven in de kast. Miauw! Hee, hoor ik daar Vlekje van de buren roepen? Effe snel alle haartjes nog recht strijken en via het katteluikje naar buiten. Miauw. Vlekje, ik kom eraan!!!



Laatst aangepast door Moustache op ma 13 jun 2011, 23:24; in totaal 1 keer bewerkt

59Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 23:24

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik ga ook volledig random voor xjero3n

60Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 23:31

hans

hans
Aankomend spammer

Ah dat is mooi ben het spelletje nog een beetje aan het uitvogelen dus kijk het allemaal een beetje aan mijn stem gaat naar moustache

61Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 23:58

laura

laura
Spammer i.o.

maar en de huistijger dan? wie moet er voor mij zorgen ???

62Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang di 14 jun 2011, 08:08

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

dan stem ik Natjuh, gewoon omdat ze me weer voor was Sad

63Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang di 14 jun 2011, 08:53

turtwig

turtwig
Beginnend spammer

Mattio omdat ik moet stemmen en nog niet echt een idee heb.
Gewoon willekeurig gekozen uit de lijst met deelnemers.

64Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang di 14 jun 2011, 09:04

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Miejster, omdat het gemeen is een getraumatiseerde vrouw te verdenken of in andere woorden volledig random

65Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang di 14 jun 2011, 09:17

Moustache

Moustache
Junior spammer

laura schreef:maar en de huistijger dan? wie moet er voor mij zorgen ???
Miauw! Ik heb net een konijn gevangen. 't Buurmeisje van de overkant had het deurtje van het hok laten openstaan. 't Is te groot voor mij, je mag de rest wel hebben hoor! Maar dan moet je wel de hond van nr. 18 eens goed laten schrikken. Miauw!

66Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang di 14 jun 2011, 10:46

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik heb net mn man en mn kind verloren en word verdacht en dan ga jij ook nog op mij stemmen Miejster..dat breekt mijn hart. Crying or Very sad

67Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang di 14 jun 2011, 14:41

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

een hele hoop random stemmen hiero zeg XD

68Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang di 14 jun 2011, 17:27

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Tachondar schreef:een hele hoop random stemmen hiero zeg XD

Wat een verdachte opmerking... Suspect Mijn stem gaat naar jou, Tachondar!

(Uiteraard een random stem... Laughing )

69Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang di 14 jun 2011, 17:50

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Mijn stem gaat naar Hank.
Geen reden, gewoon een random stem



Laatst aangepast door graafoto op di 14 jun 2011, 18:01; in totaal 1 keer bewerkt

70Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang di 14 jun 2011, 18:00

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ik zou 'm nog even vetdrukken graaf Wink

71Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang di 14 jun 2011, 18:01

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

pff, matio das echt wel flauw hea XD
ik wilde het record halen van zo weinig mogelijk stemmen ^^

72Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang di 14 jun 2011, 18:03

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Ik stem op Tachondar

73Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang di 14 jun 2011, 18:03

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Hank1705 schreef:ik zou 'm nog even vetdrukken graaf Wink
Is gebeurd Cool
Wel vervelend zonder internet...
We staan nu in een straat geparkeerd, alletwee met onze laptop op onze schoot... verdacht ... neuuu

74Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang di 14 jun 2011, 18:05

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

das alleen verdacht als het naast een villa of een bank is geek

75Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang di 14 jun 2011, 19:16

laura

laura
Spammer i.o.

Moustache schreef:
laura schreef:maar en de huistijger dan? wie moet er voor mij zorgen ???
Miauw! Ik heb net een konijn gevangen. 't Buurmeisje van de overkant had het deurtje van het hok laten openstaan. 't Is te groot voor mij, je mag de rest wel hebben hoor! Maar dan moet je wel de hond van nr. 18 eens goed laten schrikken. Miauw!

met alle liefde!!! en misschien heb ik dan wel een toetje!! Very Happy

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 18]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 18  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum