Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spelronde #37 : Levenslang

+16
hans
graafoto
Doctor
artishocking
Mattio
Backslide
morkreb
Kauna
Moustache
laura
Natjuh89
Hank1705
Miejster
v8power
Tachondar
Debby
20 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10 ... 18  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 18]

26Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 00:08

Gast


Gast

Ik ook firefox en geen punt, maar vervelend dat jullie er problemen mee hebben.

27Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 00:10

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Google Chrome ^^

Ik heb trouwens ook nog een plaatsje vrij in mijn appartementje ^^

28Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 06:49

Moustache

Moustache
Junior spammer

Miauw! Ha, ontbijt. 't Vrouwtje zorgt goed voor me. Prrrrrrrrrrrrrrrr

29Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 09:17

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ik gebruik ook firefox ^^ (Dohh)
maar weet echt niet waar het n ligt. Internet explorer doet het iets beter, maar niet super. Dus tja! Komt wel goed:o

30Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 12:24

Gast


Gast

Ben allergisch voor katten Sad

31Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 12:49

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

echt waar?

Ik ben dol op katten!!

32Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 12:51

Debby

Debby
Senior spammer

Dan moet je niet bij mij komen.
Ik heb 2 hele harige exemplaren.

33Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 12:53

Gast


Gast

ik vind het hele leuke beesten hoor =) zou er graag een hebben.

34Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 12:53

Debby

Debby
Senior spammer

Er zijn er waarvan je geen allergie krijgt.

35Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 12:54

Gast


Gast

zijn dat van die kale? xD liever niet

36Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 13:06

Debby

Debby
Senior spammer

Nee,geen kale

Het is alleen nog niet bewezen,maar het zouden de Russische Blauwe,Siberische kat / Neva Masquerade en de Devon Rex zijn.

37Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 14:01

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Aaargh!

Was bijna Weerwolven vergeten! Surprised Heb niets gemist hè? Smile

We hebben d'r zin in! Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 2 829688

38Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 14:03

artishocking

artishocking
Junior spammer

@Kauna
Bedankt voor je aanbod om bij jou te logeren...ik durf niet meer in mn eigen huis te blijven Crying or Very sad

39Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 14:14

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Journalist meldt zich. Kan iemand me gedetailleerd vertellen hoe de brand is onstaan?

40Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 14:20

Moustache

Moustache
Junior spammer

Miauw! Gelukkig zijn er geen katten die allergisch zijn voor mensen. Want waar je ook kijkt, overal zie je wel van die mensen. Maar 't is helemaal niet fijn, als 't vrouwtje uit logeren gaat, alleen maar omdat 't meneertje vermoord is, en mij in dat huis met dat dode lijk alleen laat.... Ook al is de voerbak vol, 't huis voelt zo unheimlich aan...
heee, 'n muis!!! Allemaal uit de weg, die is voor mij. Miauw!!

41Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 14:24

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Als brandweerman op de plaats delict kan ik melden dat de commandant ons zo snel mogelijk op
de plaats delict heeft proberen te krijgen. We hebben meteen begonnen met het uitvoeren van de 3 acties:
- Inschatten gevaar en organisatie
- Redden van personen, maar we vonden niemand meer
- Bestrijden gevaar
De oorzaak weten we nog niet. Wel zijn de slachtoffers een alleenstaande moeder en 2 kinderen die al zijn overgebracht.

Politieman Miejsters, wilt u de journalisten nu hier vandaan halen? We moeten dit gebied afzetten!

42Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 15:30

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik bespeur hier vrouwonvriendelijke acties. Allereerst je avatar, om moedeloos van te worden. Ten tweede wordt de mannelijke agent aangesproken en niet de vrouwelijke inspecteur ter plaatse. Shocked Of zet je die juist in voor allerlei onbenullig acties zoals journalisten verdrijven. Even voor de duidelijkheid daar zijn wij niet voor, wij zijn een moord aan het onderzoeken.

43Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 15:33

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Lieve agente Kauna, kunt u me misschien meedelen wat er hier precies gebeurd is?

44Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 16:26

Gast


Gast

De eerste de beste journalist die zich hier vertoont krijgt met mij aan de stok. Ik zit hier met een getraumatiseerd iemand die zojuist haar huis is kwijtgeraakt... wegwezen! Sensatiezoeker.

45Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 16:35

Kauna

Kauna
Junior spammer

DrWho schreef:Lieve agente Kauna, kunt u me misschien meedelen wat er hier precies gebeurd is?
Ik moet je vriendelijk doch dringend verzoeken je achter de rood/witte linten te begeven en te wachten op de persconferentie die later zal plaatsvinden.

46Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 19:48

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Pfff al die stomme journalisten hier... !!! Ik word er gek van!!!!! Voor eens en voor altijd IK WIL NIET MET DE PERS PRATEN!!!!!!!!!!! Ga iets anders doen.. en ga echte journaal zoeken!!!!! ipv mijn huis wat afgebrand is !!!!!

47Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 19:50

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Goede avond vrienden en vriendinnen.
We (Wooglepuff en ikzelf) hebben last met onze internet verbinding en Telenet kan pas woensdag middag komen om deze te herstellen.
Ik zal proberen om in een internet café of zoals nu een onbeveiligd netwerk gebruiken om dagelijks met Nathalie online te komen, lukt dit niet dan stuur ik mijn en Nathalie's stem per sms naar Debby.


Sorry voor de problemen.

Steve

48Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 19:52

v8power

v8power
Spammer i.o.

ik hoop dat er snel wat meer duidelijkheid komt
een brand en een moord is toch niet niks

49Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 20:19

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Pff, Kauna, alsjeblieft zeg, dat je neem je allemaal persoonlijk op :p
Wie zegt dat het geen man is die de bradweerman draagt op mijn avatar? (ik hoop van niet XD)

en ja, ik vroeg ik enkel Miejsters, want als inspecteur heb je vast wel wat beter te doen ^^
Daar ben ik me grondig van bewust.

50Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang ma 13 jun 2011, 21:24

Moustache

Moustache
Junior spammer

Miauw. Kijk, baasje, ik heb een dikke vette verse muis voor je gevangen! Kijk bij je voeten, daar ligt ie. Zie je, hij is nog heel vers, zijn pootjes stuiptrekken nog. Pak 'm dan. Hij is voor jou. Hoef je niet zo verdrietig meer te zijn dat je mannetje dood is. Miauw! Heb je 't nieuwe buurmannetje al gezien? En een leuke poes dat ie heeft!! Ben er al een paar nachten mee bezig, en we connecten toch al heel aardig. Miauw! Pak die muis nou! Of za'k 'm toch zelf opeten? Miauw.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 18]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10 ... 18  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum