Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #34 The Fool On The Hill

+13
morkreb
Moustache
v8power
laura
Miejster
Debby
Kauna
Tachondar
δόριεν
Natjuh89
graafoto
Тхенекаъ
artishocking
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 12]

51Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 3 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill do 12 mei 2011, 19:28

Kauna

Kauna
Junior spammer

haha, je kunt altijd hopen een discussie van koers te laten veranderen.

52Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 3 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill do 12 mei 2011, 19:40

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

België is toch gekend voor zijn lekkere chocolade hoor
wie houdt er nu niet van Belgische zeepralines?
of Pims? Of onze gewone chocola, zoals bij de paaseieren?

53Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 3 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill do 12 mei 2011, 20:20

v8power

v8power
Spammer i.o.

ik hou er niet van tachonder
lust wel chocola maar dan puur maar ben er niet dol op

54Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 3 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill do 12 mei 2011, 20:28

Gast


Gast

ik durf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te stellen dat ik nog nooit in mijn leven van 'Pims' heb gehoord (tenzij je hierbij op een klasgenoot van me doelt, en hem zo de moeite van het vermelden waard vindt dat je dat zelfs in meervoud doet), en durf dus ook te ontkennen dat ik hier niet bewust van houd, tachondar.
Helaas, bewering ontkracht!

Weet je wat lekker is...? Finse chocola!!!! I love you

55Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 3 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill do 12 mei 2011, 21:14

artishocking

artishocking
Junior spammer

Dat kan ik beamen...#finse chocolade Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 3 129977

56Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 3 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill do 12 mei 2011, 21:21

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Djali schreef:ik durf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te stellen dat ik nog nooit in mijn leven van 'Pims' heb gehoord (tenzij je hierbij op een klasgenoot van me doelt, en hem zo de moeite van het vermelden waard vindt dat je dat zelfs in meervoud doet), en durf dus ook te ontkennen dat ik hier niet bewust van houd, tachondar.
Helaas, bewering ontkracht!

Weet je wat lekker is...? Finse chocola!!!! I love you

Pims zul je ongetwijfeld kennen, maar onder een andere naam
Het is een rond zacht koekje, zoals van eierkoek, met daarop een soort laagje van confituur of gelei, meestal met de smaak van sinaasappel, en daarop een laagje chocolade ^^
Zoek anders Pims op bij google afbeeldingen en je zult het wel herkennen. Heb zover nog nooit iemand leren kennen die het niet lustte ^^

57Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 3 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill do 12 mei 2011, 21:46

Roel


Junior spammer

... Ik dacht dat dit een WW ronde topic was... Zelfs hier zit iedereen lekker rond te spammen Razz

Ik ga deze ronde wel actief mee lezen. En misschien dat ik daarna wel mee doe, als ik welkom ben Embarassed

58Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 3 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill do 12 mei 2011, 21:54

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Die pimmetjes zijn wel lekker jah Razz Doosje 5 min dan is ie zowat leeg Razz)

59Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 3 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill do 12 mei 2011, 22:05

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Roel, als er iemand is die protesteert schoppen we hem/haar eruit Razz
je bent altijd welkom hoor Smile Het is alleen maar leuk dat je er weer bent Very Happy


offtopic: volgens mij ken ik geen PiM's, maar dan iets dat er net anders uit ziet:

60Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 3 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill do 12 mei 2011, 22:05

Miejster

Miejster
Senior spammer

Roel schreef:... Ik dacht dat dit een WW ronde topic was... Zelfs hier zit iedereen lekker rond te spammen Razz

Ik ga deze ronde wel actief mee lezen. En misschien dat ik daarna wel mee doe, als ik welkom ben Embarassed

Ow roel is back! Hoe gaat het ermee kerel? Das lang geleden.

On topic : ik zie het licht al komen, het wordt stilaan dag. Ben benieuwd welke avonturen we op die hill gaan beleven...

61Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 3 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill do 12 mei 2011, 22:09

Roel


Junior spammer

Ja gaat nu wel goed hoor.
Ik ben blij dat deze site nog goed draait, met nog active WW rondes. Echt goed bezig Wink

Hoe gaat het met jullie?

Ps. We kunnen denk ik beter in een ander topic verder gaan. I.v.m onnodige spam hierzo Razz

62Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 3 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill do 12 mei 2011, 22:12

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

lol, probeer dit maar eens dood te krijgen met Dorien als administrator Razz

maar het gaat wel goed Smile
(ps ben je echt 16? Razz)

63Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 3 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill do 12 mei 2011, 22:20

Roel


Junior spammer

Jaja ik ben 16 hoezo? Razz


En ja dat is waar, met Dorien als admin kan dit niet kapot Razz

64Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 3 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill do 12 mei 2011, 22:24

artishocking

artishocking
Junior spammer

Wat was dit voor een plek...
Wat wilde die man van hun..
Het enige wat er uit hem kwam waren van die rare liedjes die hij met een rasperige stem zong.
Er leek wel een soort van boodschap in te zitten

We are all together...maar vaarvoor dan.
Wat was het doel van deze ''reis
Op dit moment zag hun omgeving eruit als een psygedelische prent, met felle kleuren die door elkaar heen kolkten,
Maar dat veranderde steeds als de man weer begon met zijn liedjes...
Hij bleef altijd op en afstand, en keek naar hun met zijn witte ogen...en zong..

I am he as you are he as you are me and we are all together.
See how they run like pigs from a gun, see how they fly.
I'm crying.

Sitting on a cornflake, waiting for the van to come.
Corporation tee-shirt, stupid bloody Tuesday.
Man, you been a naughty boy, you let your face grow long.
I am the eggman, they are the eggmen.
I am the walrus, goo goo g'joob.
I am the walrus, goo goo g'joob g'goo goo g'joob.


Het geluid stierf weg in een mist van felle kleuren.
Uitgeput ging iedereen tegen elkaar aanzitten, en probeerden wat te slapen.
Dit is het einde van de moordloze nacht.
De dag breekt aan en duurt tot vrijdag 22.00


https://www.youtube.com/watch?v=Nnpil_pRUiw

65Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 3 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill do 12 mei 2011, 22:42

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

leuk, verhaaltje voor het slapen gaan ^^
laat de 1e suggesties maar komen om op iemand te stemmen, al iemand ideeën?

66Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 3 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill do 12 mei 2011, 22:50

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ik stem Laura.
Er zit wel een theorie achter, voor zover dat kan op de 1e dag (lees: er zit bijna heen theorie achter) maar ik wou gewoon de 1e stem van een ronde :$



Laatst aangepast door Backslide op do 12 mei 2011, 22:53; in totaal 1 keer bewerkt

67Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 3 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill do 12 mei 2011, 22:52

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

IK stem HANK Smile joehoe Very Happy
Gewoon omdat ik dat altijd doe :p

68Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 3 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill do 12 mei 2011, 23:04

laura

laura
Spammer i.o.

hmmm ik weet het nog niet

69Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 3 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill do 12 mei 2011, 23:09

Gast


Gast

Tachondar schreef:Pims zul je ongetwijfeld kennen, maar onder een andere naam
Het is een rond zacht koekje, zoals van eierkoek, met daarop een soort laagje van confituur of gelei, meestal met de smaak van sinaasappel, en daarop een laagje chocolade ^^
Zoek anders Pims op bij google afbeeldingen en je zult het wel herkennen. Heb zover nog nooit iemand leren kennen die het niet lustte ^^

Gelei? Confituur? Sinaasappel? Eierkoek? Dat is verkrachting van de chocola!! Shocked
Ik stem op Tachondar die het waagt zoiets aan te prijzen... xD

En dankje Roel, Razz leuk dat je weer langskomt! ga je Linda ook nog overhalen of spreek je haar niet meer?

70Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 3 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill do 12 mei 2011, 23:36

morkreb

morkreb
Junior spammer

Welcome back Roel Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 3 86336
Ik stem Kauna

71Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 3 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill vr 13 mei 2011, 00:22

Moustache

Moustache
Junior spammer

aangezien graafoto wel weer op mij zal stemmen, zal ik wel op graafoto stemmen. Zo houden we elkaar in evenwicht.

72Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 3 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill vr 13 mei 2011, 07:00

Debby

Debby
Senior spammer

Pims zijn best lekker hoor.
Met Sinaasappel en Kiwi.

Ik weet t nog even niet.

73Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 3 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill vr 13 mei 2011, 08:26

Miejster

Miejster
Senior spammer

Mijn traditionele manier van stemmen is stemmen op wie inactief is. Wel iedereen heeft reeds minstens 1 keer gereageerd, dus dat lukt niet. Ik heb dan gekozen voor diegene die LAATST gereageerd heeft van alle deelnemers. En, als ik goed gekeken heb, is dit Backslide

74Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 3 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill vr 13 mei 2011, 08:52

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Goed gezien Moustache Laughing
Het is inderdaad een traditie geworden dat ik het eerst op je stem...
Maar zo een Moustache (snor) is toch wel heel verdacht hé Rolling Eyes

Er zijn trouwens wel mensen die geen Pims lusten, ik bvb en er zijn ook mensen die geen chocolade lusten.
ik lust het wel maar ben er niet erg gek op.
Ik heb vroeger in een chocolade fabriek gewerkt en weet wat er allemaal achter de schermen gebeurd, daarom is mijn zin in chocolade wat getemperd.

Trouwens de Belgische chocolade is de beste van de wereld omdat wij als enige land nog de zuivere cacaoboon mogen gebruiken in ons recept.
In andere landen is dit verboden omdat het verslavend kan werken en ook aanzien kan worden als een drugs.
Daarom worden er in andere landen chemische chocolade gemaakt en je proeft dan ook het verschil.
In kinder chocolade zit ook geen cacao en is ook puur chemische brol maar word wel gemaakt in België in de fabriek van jacques om dan naar de fabriek van kinder vervoerd te worden.

Honden kunnen niet tegen chocolade maar weerwolven zijn half wolf half mens, volgens mijn berekeningen is er dus wel een mogelijkheid dat ook de weerwolf niet tegen chocolade kan maar dan enkel als het in grote hoeveelheden is.
De enige manier om de vloek op te heffen is door de weerwolf te doden met een zilveren kogel. In sommige verhalen wordt gezegd dat de weerwolf gedood wordt door een steek met een hooivork tussen de ogen. Als de weerwolf dood is, moet je zijn kop eraf hakken, het lijf verbranden en het as uitstrooien. Dan pas is de vloek ongedaan gemaakt.

Ik leg deze nacht wolfnagel voor mijn deur, dat zou ook moeten helpen tegen weerwolven.

75Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 3 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill vr 13 mei 2011, 08:57

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik stem, zonder reden of onderbouwing, op Tachondar.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 12]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum