Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #34 The Fool On The Hill

+13
morkreb
Moustache
v8power
laura
Miejster
Debby
Kauna
Tachondar
δόριεν
Natjuh89
graafoto
Тхенекаъ
artishocking
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 12 van 12]

276Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 12 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill za 21 mei 2011, 20:48

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

waarom moet je dan eerst de slotenmaker eruitstemmen die zijn rol wél kon bewijzen Rolling Eyes

anyway, ik wacht het rustig af ben wel benieuwd wie uiteindelijk de wolf blijkt te zijn

277Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 12 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill za 21 mei 2011, 22:16

artishocking

artishocking
Junior spammer

De 4 overgebleven spelers bevonden zich nog steeds in die maffe wereld van die kerel in het zwart.
Nog steeds wist niemand waarom ze daar waren..
Natjuh had al een paar keer geroepen of die kerel zich wilde laten zien..
Maar er gebeurde niks.

''Laten we maar gaan lopen, want hier is ook niks''zei Backslide
Ze stonden op om te gaan..
Plotseling stond die kerel voor hun neus..
Moustache werd zo kwaad da thij hem bijna aan wilde vliegen...
''Vertel mij nu eens wat we hier doen, en wat je van ons wil!!''

''Niks, zei de man, ik verveelde mij gewoon, en wilde een beetje met jullie spelen''
Backslide en Hank moesten Moustache tegen houden, anders was hij de man aangevlogen..
Woedend keken ze de man aan..

De man haalde een zak tevoorschijn, en haalde daar een hand poeder uit...
Hij blies die in de gezichten van de 4.

Hij begon weer te zingen..

Once there was a way to get back homeward
Once there was a way to get back home
Sleep pretty darling do not cry
And I will sing a lullaby

Golden slumbers fill your eyes
Smiles awake you when you rise
Sleep pretty darling do not cry
And I will sing a lullaby

Once there was a way to get back homeward
Once there was a way to get back home
Sleep pretty darling do not cry
And I will sing a lullaby


Iedereen viel onmiddelijk in een hele diepe slaap.

Toen Natjuh haar ogen weer open deed waren ze weer op de heuvel...
Ze keek slaperig om zich heen... iedereen was weer terug!
Ze waren weer kompleet.


Hank werd eruit gestemd...
Zijn rol was de slotenmaker.

De wolfjes winnen, op het nippertje!!

Deze rollen waren nog over.

Natjuh welp/wolf
Graafoto geconverteerde wolf

Backslide heks
Moustache beschermengel

Dit zijn de andere rollen

Tachondar cupido
Laura weerhamster geliefde
Morkreb Vwolf geliefde
kauna ziener
Theneka priester
Dorien groentenboer
Miejster Cwolf
Debby Lwolf
V8power apostaat

Hier nog wat extra info :
De heks dood Laura met een drankje...Morkreb sterft ook als haar geliefde
De engel beschermt Kauna, maar die actie word teniet gedaan door de apostaat
Wolven snacken Kauna.

278Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 12 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill za 21 mei 2011, 22:24

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

lol, aparte ronde

Dus toch wél Graafoto Shocked zat ik daar in ieder geval goed mee
Natjuh als welp had ik niet meer verwacht, zeker niet nadat Backslide haar gered had Razz
Die welp had ik helemaal niet meer verwacht eigenlijk, kleine vergissing dus

Wolfjes gefeliciteerd, ik denk dat jullie deze chaotische ronde terecht gewonnen hebben Smile

Maar werd natjuh dan pas deze dag wolf? omdat er afgelopen nacht geen dode was gevallen?

Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 12 829688 voor Ellen trouwens, uitstekend geleid deze ronde ook bij die handvol rare situaties Smile Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 12 829688

279Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 12 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill za 21 mei 2011, 22:27

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik heb geen idee hoe jullie echt henk zo verdacht hebben gekregen maar ik vind um leuk Twisted Evil
Ik denk dat deze ronde behoorlijk goed gebruik is gemaakt van een aantal rollen, goed gedaan mensen Cool

280Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 12 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill za 21 mei 2011, 22:28

Kauna

Kauna
Junior spammer

Was jammer om er snel uit te zijn maar wel leuk om te volgen.

281Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 12 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill za 21 mei 2011, 22:30

artishocking

artishocking
Junior spammer

Tnx Hank, het was af en toe erg ingewikkeld..dat klopt Laughing
Natjuh werd pas in de 5e nacht een wolf.
Ik had de welp erin gezet omdat die degene mag doden van wie hij/zij de rol weet, ik had niet verwacht dat de welp het zou redden tot de 5e nacht.
Afgelopen nacht waren er geen doden omdat de wolven een beschermde Moustache wilden eten

282Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 12 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill za 21 mei 2011, 22:41

laura

laura
Spammer i.o.

wowie! die extra info was wel schokkend!!! damn! ik geef me alvast op voor het volgende potje!

283Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 12 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill za 21 mei 2011, 23:10

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Om eerlijk te zijn was ik als enig overgebleven wolf en dit terwijl er toch veel mij verdachten als wolf heel bang om deze ronde te verliezen.
Toen kwam ineens Natjuh er bij en we konden alle verdenkingen op Hank brengen en het spel was ineens weer heel interessant geworden.
Dat ik zowel op het burgerblok en de wolven forum tegelijk op kon was natuurlijk ook heel leuk.
Burgers...
Heel goed gespeeld
Op naar de volgende ronde zou ik zeggen...

284Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 12 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill za 21 mei 2011, 23:17

Moustache

Moustache
Junior spammer

er waren dus nog twee wolven over, maar geen van de originele.... Graafoto hadden we opgesloten, maar er was er dus nog eentje.

Achteraf heeft dus Backslide de beslissende fout gemaakt. Door natjuh te ''redden'' trekt hij haar het burgerblok (bijna) in. Was de welp bekend bij de wolven? Of speelden ze apart van elkaar? Vanwege de stemmingen was Natjuh eigenlijk de hele tijd verdacht en had ik haar niet uitgenodigd voor het burgerblok. Graafoto hadden we er zelfs weer uitgezet... Dus we hadden toch de twee wolven er uit geselecteerd, desondanks bleven we in het donker tasten, of lieten we ons teveel afleiden.

De laatste stemronde zat ik ontzettend te twijfelen tussen hank en backslide, achteraf dus ook de burgers. Dus goed gespeeld door de wolven om de verdenking weg te spelen.

Ik heb een idee voor een nieuwe ronde, trouwens. Geïnteresseerd? Dan zet ik een nieuwe ronde op.

285Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 12 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill za 21 mei 2011, 23:18

Backslide

Backslide
Junior spammer

Leuke en vooral spannende ronde,
ik moet alleen wel toegeveN dat ik de verdeling wat oneerlijk vind :$ 7 goede-6slechte. Uiteindelijk dan, maar de kans dat de wolven de welp converteerden was 1/7 en de welp kon extra moorden plegen. Dus tja!

286Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 12 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill za 21 mei 2011, 23:25

Moustache

Moustache
Junior spammer

ja, ondanks dat we meteen de ziener verloren hebben we het best goed gedaan.....

287Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 12 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill za 21 mei 2011, 23:31

Debby

Debby
Senior spammer

Wij wisten niet wie de welp was.
Ik had zelf nog een dag langer geleefd,als Graafoto geen internetproblemen had gehad.
Dan was de stem op het laatst aangepast,maar dat heeft helaas niet zo mogen zijn.

Wat misschien achteraf ook nog beter uit kwam.

Goed gespeeld slechtjes.

288Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 12 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill zo 22 mei 2011, 01:36

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Tja, de muizen hebben letterlijk aan mijn internet kabeltjes geknabbeld, dat is de tol van in een stal te wonen xD
Maar had ik toen mijn stem nog veranderd was het zeker game over geweest voor de wolfjes.
Het was echt een heel spannende ronde tot op het einde.

289Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 12 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill zo 22 mei 2011, 05:13

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

ahahaha sorry voor de mensen die ik zo in de waan heb laten weten dat ik doler ben:P
Ik zag de kans nadat moustache mij had benaderd om op debby te stemmen.. Toen hadi knog geen contact met de wolven... Het voordeel was dat ik een rol koos die totaal niet in het pakket voor kwam.. EN door de test van moustache een grote gok heb genomen door jah of nee te zeggendat iemand zijn huis niet is uitegeweest..

Voor de mensen waar ik tegen gelogen heb sorry (A)

Maar moest een spel winnen voor de wolvjes Smile En kon het niet laten om het zo te gaan doen;)

EN BTW IK HAD NOG WEL ZOOOOON HONGER TOEN IK WOLF WAS.. HELAAS KOZEN WE DE VERKEERDE UIT OM OP TE ETEN Sad

290Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 12 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill zo 22 mei 2011, 05:20

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hank1705 schreef:lol, aparte ronde

Dus toch wél Graafoto Shocked zat ik daar in ieder geval goed mee
Natjuh als welp had ik niet meer verwacht, zeker niet nadat Backslide haar gered had Razz
Die welp had ik helemaal niet meer verwacht eigenlijk, kleine vergissing dus

Wolfjes gefeliciteerd, ik denk dat jullie deze chaotische ronde terecht gewonnen hebben Smile

Maar werd natjuh dan pas deze dag wolf? omdat er afgelopen nacht geen dode was gevallen?

Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 12 829688 voor Ellen trouwens, uitstekend geleid deze ronde ook bij die handvol rare situaties Smile Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 12 829688

Neej de 2de nacht dat er geen doden zijn gevallen was ik wolf Razz

291Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 12 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill zo 22 mei 2011, 05:26

v8power

v8power
Spammer i.o.

wij als wolven graaf en ik als aposttaat wisten het op een bepaald moment ook niet meer wie er nog slecht kon zijn
we kregen via graaf door wat backslide en moustache en hank konden zijn en dat bleken sterke rollen
ik gokte op een slechte rol en we besloten natjuh te eten als wolven en dat de heks haar zou redden de burgers wisten dan zeker dat ze goed was en als ze slecht was kon ze bij ons aansluiten en dat pakte goed uit voor ons maar dat had ook goed voor de burgers uit kunnen pakken

het was dus een pure gok van de wolven en mijzelf die goed uitpakte omdat de burgers dachten nog met 1 wolf te maken te hebben maar het waren er 2

hahahahha goed gedaan wolfjes ik ben trots op jullie

292Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 12 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill zo 22 mei 2011, 06:35

Moustache

Moustache
Junior spammer

nogmaals, het ging verkeerd toen backslide op eigen houtje besloot iemand te redden waar we van te voren geen afspraak over hadden gemaakt, namelijk Natjuh. Bovendien deed hij daar in het burgerforum nogal geheimzinnig over. Dit omdat op dat moment Natjuh nog altijd verdachte numero uno was. Natjuh is dan ook nooit toegelaten tot het burgerblok. Dit gedrag maakte backslide ook verdacht, met als gevolg dat we in het burgerblok niemand meer konden vertrouwen.

293Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 12 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill zo 22 mei 2011, 09:06

Backslide

Backslide
Junior spammer

Jaajaa, nu weten we wel weer dat ik het slecht heb gedaan "-_-

294Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 12 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill zo 22 mei 2011, 11:02

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Neen hoor backslide... je hebt het eigenlijk heel erg goed gedaan...
Voor ons dan toch Razz
Maar alle gekheid op een stokje, Als je in een situatie terecht komt waarbij je niemand meer kan vertrouwen dan handel je soms op eigen houtje en soms pakt dat goed uit en zoals nu soms slecht.

295Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 12 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill zo 22 mei 2011, 11:32

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

leuke ronde, jammer dat ik er zo vroeg uit was ^^

296Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 12 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill zo 22 mei 2011, 11:55

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

@ natjuh dat bedoelde ik Razz

overigens, wie dacht je dat ik was toen je me aan het begin probeerde te vermoorden natjuh?
want volgens kreeg ik een keer van ellen te horen dat de welp had geprobeerd me te vermoorden

297Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 12 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill zo 22 mei 2011, 11:57

Moustache

Moustache
Junior spammer

Dit heb je ook niet in het burgerblok verteld. Want dan hadden we met zekerheid geweten dat er in ieder geval een welp ingezeten had.

298Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 12 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill zo 22 mei 2011, 12:01

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

toen zat ik er ook nog niet in, maar ik heb er verder ook helemaal niet meer bij stil gestaan
achteraf wel een beetje stom Embarassed

299Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 12 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill zo 22 mei 2011, 14:18

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hahahah ik dacht dat jij beschermengel was....!!!
Omdat jij had gezet 'beschermd'voor het stemmen Razz Maar helaas Sad

300Ronde #34 The Fool On The Hill - Pagina 12 Empty Re: Ronde #34 The Fool On The Hill ma 23 mei 2011, 08:04

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

maar dat zei ik in de inschrijfronde al Laughing

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 12 van 12]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum