Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 32 - Intertoys

+15
laura
Stephen
Debby
Natjuh89
Telemachus (killer)
morkreb
Moustache
Hank1705
Kauna
Backslide
graafoto
daniel
Tachondar
δόριεν
Mattio
19 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 22 van 24]

526Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 22 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys di 26 apr 2011, 22:22

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

lol, de jager dood de ziener FAIL Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 22 829688
En ik weet wie de wolfjes zijn, maar ik zeg het niet...

O' nu kruip ik terug in mijn vlammende put, lucifer is al aan het roepen naar mij...
Blijkbaar houd hij niet van kettertjes die bidden en aan kleine meisjes prutsen Mad

527Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 22 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys di 26 apr 2011, 22:23

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

graafoto schreef:O' nu kruip ik terug in mijn vlammende put, lucifer is al aan het roepen naar mij...
Blijkbaar houd hij niet van kettertjes die bidden en aan kleine meisjes prutsen Mad

Dat had je maar moeten beseffen voordat je besloot om ketter te worden (kan je daarvoor kiezen? Rolling Eyes )...

528Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 22 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys di 26 apr 2011, 22:27

laura

laura
Spammer i.o.

wat?!!!!!!! shit!!!!

529Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 22 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys di 26 apr 2011, 22:28

Kauna

Kauna
Junior spammer

Nu dan blijft er maar één onzekere over en dat is volgens mij Hank net zoals Tachonder ook al aangaf waar hij zijn bedenkingen over had.
Verder discussies moeten nu maar op dit forum plaatsvinden want het burgerblok is wat klein geworden. @Tachonder: het was handig geweest om vandaag wat meer mensen toe te voegen aan het burgerblok. Verder wel heel goed zienwerk gedaan. Hoe heb je ze er uit kunnen vissen Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 22 829688

530Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 22 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys di 26 apr 2011, 22:31

v8power

v8power
Spammer i.o.

sodeju 2 burgers eruit Shocked

tachondar en laura welkom op de wolk gelukkig worden die al weer wat groter nu
maar het is nog steeds lekker knus en gezellig

531Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 22 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys di 26 apr 2011, 22:33

Backslide

Backslide
Junior spammer

Uhm opent iemand even de inschrijving ^^?

Byebye
Hank

532Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 22 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys di 26 apr 2011, 22:38

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Verdomme Laura!
Waarom was je ook zo koppig mij verdacht te blijven vinden --'
Alsof ik zooo verdacht leek --'

533Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 22 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys di 26 apr 2011, 22:44

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Mattio schreef:

Dat had je maar moeten beseffen voordat je besloot om ketter te worden (kan je daarvoor kiezen? Rolling Eyes )...
Het ketter zijn kan je niet zelf kiezen, het bidden en het prutsen natuurlijk wel.

Maar laten we hier nu niet over mijn echte leven praten hé.
Ik verschiet er wel van dat Natjuh de ziener niet was...
Daar was ik dus al fout in Neutral

534Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 22 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys di 26 apr 2011, 22:45

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Tjah sorry ik werkte voor de ziener om de ziener op de achtergrond te houden...

535Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 22 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys di 26 apr 2011, 22:46

Kauna

Kauna
Junior spammer

Tachondar schreef:Verdomme Laura!
Waarom was je ook zo koppig mij verdacht te blijven vinden --'
Alsof ik zooo verdacht leek --'
Toch wel, bij mij stond je ook lang hoog op het lijstje maar nadat Morkreb eruit was ben ik gaan zoeken verdachten die zich na nacht 3 ineens anders gingen gedragen en daar zat jij niet bij.

536Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 22 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys di 26 apr 2011, 22:48

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Kauna schreef:
Tachondar schreef:Verdomme Laura!
Waarom was je ook zo koppig mij verdacht te blijven vinden --'
Alsof ik zooo verdacht leek --'
Toch wel, bij mij stond je ook lang hoog op het lijstje maar nadat Morkreb eruit was ben ik gaan zoeken verdachten die zich na nacht 3 ineens anders gingen gedragen en daar zat jij niet bij.

Ja, maar toch niet wegens gedrag? Volgens haar gedroeg ik me vreemd enzo 0_o
Nuja, weinig hints geven was ook verdacht, maar ik wilde zoooo voorzichtig zijn
Laura, niet me woorden kwaad opnemen hea, vindt het gwn nog beetje jammer :/
Was pas me 2e potje, het was zwaar hoor XD

537Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 22 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys di 26 apr 2011, 23:06

laura

laura
Spammer i.o.

none taken Smile ik had dat echt niet verwacht
en toen inene dacht ik: nou heb ik lekker de wolf uitgenodigt om me op te eten en tachonder mee te nemen en dat zou slecht zijn als tachonder goed zou zijn....
ik gokte erop.... helaas, sorry

538Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 22 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys di 26 apr 2011, 23:19

Miejster

Miejster
Senior spammer

Als zijlijnwolf blijf is voor de wolfjes supporteren. Kom op! Kill em all! En de laatste rondes krijg ik geen stemmen meer... Razz

539Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 22 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 27 apr 2011, 07:19

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Sorry hank je bent de enige verdachte nog.. Kauna is priester, backslide reageert niet op het wijwater.. Dan blijf je nog als enige over...
Mijn stem gaat naar HANK

Ben vanavond pas weer thuis.. Heb straks toetsen.. :O plus ik moet een verkoopgesprek halen wat heel belangerijk!!

540Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 22 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 27 apr 2011, 09:04

Kauna

Kauna
Junior spammer

Succes dan met alle actie in RL

541Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 22 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 27 apr 2011, 09:47

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

dat de ziener mij niet volledig vertrouwde wil niet zeggen dat ik slecht ben, het geeft alleen aan dat hij mij niet gezien heeft
daarom ga ik voor zij die als eerste of een van de eersten is gezien: Natjuh

omdat ik van mezelf weet dat ik goed ben, en de ziener Natjuh vast niet meer gecontroleerd heeft nadat de conversie plaatsgevonden had

542Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 22 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 27 apr 2011, 09:58

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat is inderdaad de enige andere optie die prima zo zou kunnen zijn en in dat geval verliezen de burgers. Maar we moeten nu kiezen en ik heb geen enkele reden om jou meer te vertrouwen dan Natjuh.

543Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 22 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 27 apr 2011, 12:25

Backslide

Backslide
Junior spammer

Nee,,
de kans dat Hank slecht is is groter. Denk ik zo.

Stel dat we natjuh er nu uitstemmen en zij goed is. Dan hebben de burgers verloren.
Als Hank goed is, verliezen we ook. Maar dat neem ik dan maar voor lief Smile

544Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 22 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 27 apr 2011, 14:34

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ha, de jager komt ons versterken hierboven... eindelijk iemand om die vervelende donderkopjes aan te pakken....Die plagen ons nu al een tijdje.

545Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 22 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 27 apr 2011, 18:12

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Als ik de enige ben die nog niet gezien was of waarvan nog niet vastgesteld was van goed zijn,
en Natjuh als enige goede vóór de conversie is gezien, dan weet ik in ieder geval dat ik gelijk had.
Helaas heb ik geen lijst van wie wanneer gezien is oid, dus kan ik het ook niet controleren Smile

Natjuh, goed gespeeld, helaas ben je niet meer te verslaan Sad
Mochten jullie je bedenken backslide & Kauna, de enige manier om Natjuh nu nog te verslaan is als jullie allebei je stem veranderen in Natjuh, één van 2'en is niet genoeg door burgemeesterschap.

546Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 22 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 27 apr 2011, 18:29

Kauna

Kauna
Junior spammer

Hank1705 schreef:Als ik de enige ben die nog niet gezien was of waarvan nog niet vastgesteld was van goed zijn,
en Natjuh als enige goede vóór de conversie is gezien, dan weet ik in ieder geval dat ik gelijk had.
Helaas heb ik geen lijst van wie wanneer gezien is oid, dus kan ik het ook niet controleren Smile

Natjuh, goed gespeeld, helaas ben je niet meer te verslaan Sad
Mochten jullie je bedenken backslide & Kauna, de enige manier om Natjuh nu nog te verslaan is als jullie allebei je stem veranderen in Natjuh, één van 2'en is niet genoeg door burgemeesterschap.
Je kan redelijk makkelijk nagaan wie er gezien zijn aan de hand van wie er vervolgens uitgestemd zijn. Natjuh is als enige voor de conversie gezien naast de nodige slechten die er vervolgens ook uitgestemd zijn. Daarnaast ben je niet de enige die niet gezien is maar wel de enige waarvan de rol erg onduidelijk is en waarvan het stemgedrag opvallend is.
En wat zou jij dan zijn? En waarom laat je nu pas iets van je horen terwijl je het hele spel erg stil bent.

547Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 22 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 27 apr 2011, 18:49

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ik laat nu van me horen omdat ik nu, gelukkig, iets meer tijd heb Smile
en meende niet dat ik het gehele spel echt stil ben geweest, maar goed, dat is jouw opvatting

ik post meestal alleen zo'n 'theorie-berichtje' als ik er redelijk zeker van ben, en verder komt het niet helemaal gelukkig uit met online komen enz. , heb ook niet voor niets één keer niet kunnen stemmen Wink

en tja, opvallend stemgedrag: wat is opvallend?
meestemmen is opvallend, niet meestemmen is nóg opvallender. ik had geen speciale rol, zat niet in een blok, dus wat kon ik anders doen?

ik ben gewone burger, en jullie zullen wel denken 'lekker makkelijk gezegd', maar toch is het waar

maar goed, niet dat ik denk dat jullie nog van gedachten te veranderen zijn, maar ik wou gewoon even uitleg geven Wink

548Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 22 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 27 apr 2011, 18:59

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Wat een verwijten zeg

549Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 22 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 27 apr 2011, 19:04

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

edit: reactie op aangepast bericht Wink



Laatst aangepast door Hank1705 op wo 27 apr 2011, 19:20; in totaal 1 keer bewerkt

550Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 22 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 27 apr 2011, 19:06

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ja, ik twijfel of ik het effectief mag laten staan...
Nu is het ook niet meer eerlijk als er al het gezien hebben :/

Mag het, of niet? Laat ik best Mattio over oordelen...

@Hank, omdat iemand niet gezien is, wil dat niet zeggen dat die persoon niet mijn volle vertrouwen had

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 22 van 24]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum