Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 32 - Intertoys

+15
laura
Stephen
Debby
Natjuh89
Telemachus (killer)
morkreb
Moustache
Hank1705
Kauna
Backslide
graafoto
daniel
Tachondar
δόριεν
Mattio
19 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 24  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 12 van 24]

276Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys di 19 apr 2011, 19:53

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

srry
omdat ik eventjes niet aanwezig kon zijn hier en ik nu bijna uitgeschakeld wordt door inactiviteit... kan ik zo stemmen? (toch als het dag is xD weet echt niet meer waar we zitten nu :s)

IK STEM OP DE PERSOON DIE HET MEESTE STEMMEN HEEFT?

277Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys di 19 apr 2011, 20:16

Kauna

Kauna
Junior spammer

Haha, het is dag en alle stemmen zijn voor Stephen nadat Natjuh heeft gezegd dat hij slecht is.

278Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys di 19 apr 2011, 20:25

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

k ik heb niet alles gelezen gewoon de postjes van mattio gezocht om te kijken wat er gebeurd is ...
arme wij ... hopelijk werken de ziener en beschermengel goed samen anders zal't nipt worden zoals het vorige rondje ...

ah en (tenzij ik mij nu echt misteld heb) mijn stem gaat naar Stephen

bevestiging gegeven door kauna Razz

279Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys di 19 apr 2011, 20:30

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ja Kauna is wel te vertrouwen Smile
Denk ik zo...

280Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys di 19 apr 2011, 21:35

laura

laura
Spammer i.o.

na alles gelezen te hebben zeg ik stephen

281Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys di 19 apr 2011, 21:43

Gast


Gast

lol, nou mattio, tel maar 3x na zodat je je niet kunt vergissen over wie de dode gaat worden vanavond Rolling Eyes

(op mijn vorige verjaardag speelden we geloof ik 4 potjes ww'en, en jullie mogen één keer raden wie er als enige vier maal op rij een wolf was xD blijkbaar trekt ie het aan of zo)

282Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys di 19 apr 2011, 22:41

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Mijn stem zet ik voor de verandering maar op Stephen

283Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys di 19 apr 2011, 22:45

Gast


Gast

heel verstandig van je, we moeten natuurlijk een gelijkheid van stemmen zien te voorkomen Laughing wat zijn we ontzettend eensgezind vandaag

284Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys di 19 apr 2011, 23:09

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Verhaaltje voor het Sleep :p

285Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys di 19 apr 2011, 23:17

Gast


Gast

Mattio kan niet online komen maar heeft mij zojuist de rol van Stephen door gesms't. Even een vlot verhaaltje.

Om de nare smaak van de afgelopen nacht te verdrijven, nam Dorien initiatief voor een groot feest in de balzaal van haar barbiepaleis. Voor degenen die te groot waren om daarin te passen, werd de woning in de lengte opengevouwen (gelukkig zaten er handige scharnieren in dus dat ging uitstekend). Tegen de avond verzamelde het speelgoed zich, vanaf de elektronica-afdeling werden discolampen en bellenblaasmachines aangevoerd, en de afdeling waar het speelgoed stond dat geluid maakte, verzorgde een flitsende band. Algauw waren alle zorgen vergeten, en feestte de groep erop los. 'Ik regel popcorn!' riep Stephen op een gegeven moment, vanzelfsprekend werd zijn voorstel toegejuicht en Stephen holde naar het personeelskeukentje waar op een hoge plank een magnetron stond. Behendig klauterde hij langs de kastjes en planken omhoog totdat hij naast ding stond, waar hij wel 12x in paste. Het speelgoed diep beneden hem vormde een keten, en de nog ongepofte popcorn werd een voor een omhoog gegooid waar Stephen de maïs opving en netjes op een stapeltje in de magnetron plaatste. Toen ze zo een stuk of 30 hadden aangevoerd - genoeg om iedereen heel de avond te laten schransen - vertrok het meegekomen speelgoed weer terug naar de fuif om door te feesten. Straks zouden ze wel terugkomen om Stephen te helpen de popcorn naar het gezelschap terug te brengen.
Stephen stelde de magnetron in, en startte hem, toen hij nog één vergeten stukje maïs zag liggen. Gauw trok hij de deur weer open, en rolde de ongepofte popcorn naar binnen. Hij wilde het deurtje weer dichtdoen, maar hij struikelde op de een of andere manier de magnetron binnen en achter hem sloeg de deur ongenadig dicht.

*Pieeeeeep!!* zei de magnetron, en begon ijverig te poffen.

De rotzooi die de feestgangers tien minuten later aantroffen was niet te beschrijven. Stephen was letterlijk aan de kook gebracht en ontploft: het hele ruitje was bedekt met stukjes Stephen en het totaal bood een onsmakelijke aanblik.

Einde van de dag.
Stephen wordt gelynchd, hij was sjamaan
Het is nacht

286Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys di 19 apr 2011, 23:18

Gast


Gast

nou, ik denk dat we het scenario van 'natjuh beetgenomen door de sjamaan' op alle denkbare manieren kunnen afschrijven! nice! Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 12 571163

287Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys di 19 apr 2011, 23:20

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Joehoe eindelijk een slechte rol..!!!!!!

288Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys di 19 apr 2011, 23:21

Backslide

Backslide
Junior spammer

Hoplaaaa .. Was zeker een feestje waard! Morgen weer, dan met een wolf ^^?

289Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys di 19 apr 2011, 23:22

Stephen

Stephen
Aankomend spammer

Het klopt dat ik in dit geval slecht was. Maar ik raad het jullie aan om niet te vaak een wilde kreet als die van Natjuh aan te nemen. Er zijn meer negatieve mogelijkheden dan positieve. Zeker zo vroeg in het spel.

Goed gedaan burgers! Eindelijk op het rechte pad. Nu de rest nog.

290Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys di 19 apr 2011, 23:24

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Was jij vorige server ook geen sjamaan?
lol, 2maal dezelfde rol...

291Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys di 19 apr 2011, 23:32

Gast


Gast

ja hij was vorige ronde ook sjamaan, jammer voor je Stephen, maar ik ben blij dat je eruit ligt!

292Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys di 19 apr 2011, 23:33

morkreb

morkreb
Junior spammer

Nou ik denk nu gaan we het krijgen, die rol moest haast wel verhult gaan worden maar blijkbaar geen verhullende wolf in het spel of zo. Eindelijk een beginnetje voor de burgers Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 12 86336 Heb ik natjuh toch verkeerd ingeschat....

293Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys di 19 apr 2011, 23:34

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Hopelijk wil je nog volgende ronde meedoen, maar vraag je mss eens een goede rol aan de spelleider? XD

294Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys di 19 apr 2011, 23:34

Gast


Gast

ik dacht al niet dat ze loog over dat koppeltje, maar nu weten we dus ook dat er waarschijnlijk een (klein) burgerblok is, dat is al erg fijn nieuws.

295Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys di 19 apr 2011, 23:39

Stephen

Stephen
Aankomend spammer

Hoe zit het trouwens met deze blokken? Ik heb dit nooit begrepen, ben ook nooit deel van een blok geweest.

Stephen

296Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys di 19 apr 2011, 23:51

Gast


Gast

De wolven hebben toegang tot een eigen topic dat onzichtbaar is voor de rest, jij als sjamaan wordt daar ook aan toegevoegd wanneer je contact met en het vertrouwen van de wolven hebt.
De ziener heeft een eigen topic waar hij mensen kn laten toevoegen die hij heeft gezien.

Vraag mattio anders eventjes je toe te voegen aan het wolvenblok, dan kun je het eens inzien, je mag natuurlijk niks van belang meer zeggen tegen je kleine vriendjes Wink wel ze aanvuren en zo, mocht je dat nodig vinden.

297Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 20 apr 2011, 00:06

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

zie nen keer
ik stem maar weinig maar wel goe e Razz (srry gewoon de rest gevolgd zonder teveel te denken maar werkte wel xD)

298Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 20 apr 2011, 05:52

laura

laura
Spammer i.o.

Yeah baby!!! Ik begon wel te twijfelen omdat stephen best overtuigend klonk maar gelukkig nu eindelijk een slechte eruit!!

299Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 20 apr 2011, 09:11

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ stephen.. Maar ik geef alleen maar zulke kreten als ik het zeker weet dat iemand slecht is Smile

300Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 20 apr 2011, 09:14

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ik blij dat het toch een van mijn bovenste 2 scenario's is geweest ^^ Very Happy

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 12 van 24]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum