Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 31 Lente op de vakantieboerderij

+12
Backslide
Kauna
Miejster
Debby
v8power
Natjuh89
Telemachus (killer)
daniel
Stephen
Tachondar
δόριεν
artishocking
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 13 ... 24  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 24]

Gast


Gast

geen vegetariërs aanwezig?
kom maar op dan, lekker!

(@Stephen, nee, dit zijn de rollen die bijna elke ronde wel voorkomen, maar er zijn er veel meer die vaak meedoen.)

Gast


Gast

*stopt eten in haar wangen en bewaart het daar voor schaarsere tijden*

dus.. mooie boerderij, maar wat is nou precies de bedoeling dat we hier gaan doen?

Stephen

Stephen
Aankomend spammer

Ik heb nog nooit een kuiken gezien dat kon hamsteren! Afijn. Nu wel dus.
Ik hoop niet dat we al teveel boerenwerk moeten doen! Mijn ideale vakantie hier heeft iets te maken met een hangmat, een pot limonade en een goed tijdschrift.

Gast


Gast

vervang bij mij die limonade en het tijdschrift voor spa rood en een goed boek, en ook ik ben helemaal tevreden.

Debby

Debby
Senior spammer

Ieuw Spa Rood.

Doe mij maar Spa blauw of vitamine water.

Gast


Gast

spa blauw.. dan liever gewoon water, minder belastend voor het milieu en minstens zo lekker.

Debby

Debby
Senior spammer

Oh,dat mag ook hoor.
Ben niet zo moeilijk.

Gast


Gast

proost dan maar

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

haalt zijn hangmat boven
zoekt 2 goede, stevige bomen
neemt het drankje en boekje van dorientje af

gaat zich leggen in het zalige zonnetje

Kauna

Kauna
Junior spammer

pff net aangekomen, beetje aan de late kant. Wat zitten we op een leuke boerderij. Maar ik vind net als Stephen, 5 uur op wel erg vroeg. En wat moeten we dan doen, dat wil ik wel graag eerst weten.

@killerboth: bijzonder dat je midden in de nacht buiten gaat liggen in je hangmatje, het is nog maar lente Shocked



Laatst aangepast door Kauna op zo 03 apr 2011, 22:29; in totaal 1 keer bewerkt

Gast


Gast

*sluipt met een opengeklapt zakmes naderbij en kijkt naar de touwen waarmee killers hangmat vast zit geknoopt*

enkele minuten later...

*boem!*

hihi, en nu rennen.

Stephen

Stephen
Aankomend spammer

Waar haal jij dat zakmes vandaag, Djali?

Het is trouwens heel lekker, buiten, in een hangmat, als je maar een dik deken hebt! Very Happy

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hahah... het is om 5 uur opstaan.. Daarna je klaar maken.. Dan kan je doorgeven hoe je je ei wilt hebben en word het voor je klaar gemaakt.. Wat we na het ontbijt gaan doen.. zien jullie morgen vroeg.. Anders is het niet leuk dat jullie het nu al weten...

Kauna

Kauna
Junior spammer

Na die laatte cruise ben ik zeer wantrouwend naar mensen die zich afzonderen en midden in de nacht de zon zien schijnen. Sorry, heb nu echt een cruise trauma na 2 zwaaaaar mislukte cruises. Ben blij dat we nu rustig op een boerderij zitten.

Gast


Gast

ik ben voor niets of niemand bang, heb een zwemvest bij me!

(ja Stephen, en dat zakmes, jij wil niet weten wat voor nachtmerrie wij vorige week hebben meegemaakt...)

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ik ook hoor kauna....


btw: zoals eerder gemeld heb ik een zeer uitgebreide fantasie waarin ik in heksen en magiërs enz geloof
ik geloof zelf dat ik dit zelf zou knn beoefen
hierdoor dacht ik ook dat door een bepaalde spreuk de boerderij een eigen zonne'tje had dat niet uiging

snel werd ik uit mijn droom geholpen toen ik zag dat ik in de serre lag waar een paar lampjes aan de dak hingen. gelukkig wa er geen wind, wel lekker warm en was er licht.

Ongelukkig vond ik het toen het licht automatisch uitging in het midden van de nacht en de sproeiers opsprongen. doorweekt verlieten ik en dorien de serre ......

Gast


Gast

ik niet hoor, ik was allang weer weg en stond je van achter het raam keihard uit te lachen Ronde # 31 Lente op de vakantieboerderij - Pagina 2 571163

v8power

v8power
Spammer i.o.

een spiegeleitje graag morgen liefst met wat ham of bacon
mn spullen zijn uitgepakt dus ik ga lekker genieten van de zon nu

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Geachte dames en heren..
ik heb van de boer te horen gekregen dat hij last van jullie heeft... Graag wat stiller... want de boer wil graag slapen.. Smile

Wil niet zeuren ofzo hoor Wink
Mischien voor jullie ook slim om te gaan slapen..!! Morgen om 5 uur vroeg dag... dus zet jullie wekkers;)

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ga ik ook doen.

Scrambeled eggs, please.

Gast


Gast

5 uur?! Shocked
ik had gehoopt dat dat een grapje was...
daar doe ik niet aan mee hoor, ik sluip vannacht m'n bed uit en verstop me ergens waar ik lekker uit kan slapen.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Helaas djali...
Daarvoor hebben we een goeie varken die mensen opzoekt die niet wakker willen worden en zich gaan verplaatsen..!!

Gast


Gast

nee he Sad wat een rotvakantie.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik ben ook geen ochtendmens hoor, 5 uur opstaan is niets voor mij.
Laten ze voor mij en Do maar een brunch maken! XD

Gast


Gast

ja ja ja ik stem voor!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 24]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 13 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum