Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Here we go again..inschr. ronde 31

+11
Tachondar
Hank1705
Backslide
karina
δόριεν
Kauna
Telemachus (killer)
Debby
v8power
Natjuh89
artishocking
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 3]

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

klinkt als dat je nog steeds travian speelt Surprised

en.. in vergelijking met dorien is iedereen stil? Razz

Ik hoop dat ik mee kan draaien deze ronde, maar op een of andere manier is het forum bij mij verschrikkelijk traag

Stephen

Stephen
Aankomend spammer

Klopt. Ik ben eigenlijk helemaal niet stil, maar Dorien is toch wel een tikkie actiever op met digitaal communiceren.

Ik speel al een tijd geen travian meer. Niet sinds Olympus/NWU, en die server heb ik niet eens afgemaakt.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

IK snap der geen snars meer van Razz hahahaha ben ik blij dat ik dat spelletje niet speel Razz zal er dan toch wel geen snars van snappen Razz hahaha.. Wanneer gaan we ongeveer beginnen heb wel weer zin om een potje ww te gaan doen Razz

v8power

v8power
Spammer i.o.

welkom alle nieuwe mensen leuk jullie hier weer te zien

s4 is afgelopen en dus kan ik me weer vol hier op storten

let the games begin....

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

btw welkom tachondar Very Happy je hebt het gevonden zie ik ^^

nu is 't wachten op de start van # 31 Smile

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Stephen schreef:

Ik heb me ingeschreven. Ben benieuwd!

hé zeg, liegbeest, ik heb jou ingeschreven!

https://weerwolfenco.actieforum.com

Stephen

Stephen
Aankomend spammer

Dorien schreef:
Stephen schreef:

Ik heb me ingeschreven. Ben benieuwd!

hé zeg, liegbeest, ik heb jou ingeschreven!

KLOPT
SORRY!

Iedereen even luisteren!

DORIEN HEEFT ME INGESCHREVEN! IK WAS HET NIET ZELF!

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Here we go again..inschr. ronde 31 - Pagina 3 829688
wat goed van mij.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Miejster

Miejster
Senior spammer

Dorien schreef: Ja T4 hoor ik enkel slechte verhalen over.
Hmmm, ik speel als dual met Swordbeach en Mavaka van S4 (BHM) en ik heb er veel plezier in. Leuk om samen met hen te spelen en leuk dat zij goud investeren Very Happy Nu staan we in een topalliantie met rellers.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

stelletje switchers Sad

haha nee, veel plezier daar hoor Wink

Tiwaz is 't toch?
Jullie zouden toch met z'n 4en? scratch

Miejster

Miejster
Senior spammer

Hank1705 schreef:stelletje switchers Sad

haha nee, veel plezier daar hoor Wink

Tiwaz is 't toch?
Jullie zouden toch met z'n 4en? scratch
Yup Tiwaz. De 4de is er effe niet (missie met het leger ergens waar de oorlog bezig is)

Miejster

Miejster
Senior spammer

Yah, niet dual, maar quadrual of zoiets Very Happy

artishocking

artishocking
Junior spammer

Met 12 (13) spelers zouden we wel van start kunnen.
Dan sluit ik de inschrijving vanavond om 0.00 en ga ik morgen de rollen verdelen.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Jeeeeeeh Here we go again..inschr. ronde 31 - Pagina 3 17387 Here we go again..inschr. ronde 31 - Pagina 3 17387 Here we go again..inschr. ronde 31 - Pagina 3 829688 Here we go again..inschr. ronde 31 - Pagina 3 933317

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

joepie Here we go again..inschr. ronde 31 - Pagina 3 571163

en miejster, ik snap dat het zo leuk is Wink en mooi dat het leuk is.
Nee maar ik bedoel meer dat de nieuwe versie van travian een hoop mensen gewoon niet echt aanspreekt. En ik ga sowieso niet meer zelf op een server starten, teveel gedoe, ben alleen beschikbaar voor spam- en klikwerk. En aangezien zoveel bekenden het niks vinden, denk ik dat ik maar ga laten schieten. En sowieso heb ik geloof ik een examen te halen Here we go again..inschr. ronde 31 - Pagina 3 953470

https://weerwolfenco.actieforum.com

Miejster

Miejster
Senior spammer

no problem, Do. Ik vind het wel leuk met die held. Je hebt veel meer mogelijkheden nu. Maar ik kan begrijpen dat sommigen (of velen) dit niks vinden.

Debby

Debby
Senior spammer

Ik vind het spel erop vooruit gegaan,maar de layout vind ik kinderlijk.

Stephen

Stephen
Aankomend spammer

Het is een beetje zo'n tribal wars achtig spelletje geworden voor 12-jarige scholiertjes.

@Miejsters
Ik weet niet wanneer wij elkaar voor het laatst gesproken hebben, maar weet je nog dat ik ooit mee wilde doen aan zo'n toerversie van de Giro? Dat heb ik uiteindelijk niet gedaan maar ik ben nu al meer dan een jaar actief lid van de plaatselijke wielrenvereniging en helemaal besmet met het wielervirus! Ook voor een heel klein beetje dankzij jou! Very Happy

Very Happy

Very Happy




Very Happy

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik ga zo de rollen verdelen..en dan beginnen we morgen met het spel.
Ik heb het een beetje druk gehad.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Stephen schreef:Het is een beetje zo'n tribal wars achtig spelletje geworden voor 12-jarige scholiertjes.

@Miejsters
Ik weet niet wanneer wij elkaar voor het laatst gesproken hebben, maar weet je nog dat ik ooit mee wilde doen aan zo'n toerversie van de Giro? Dat heb ik uiteindelijk niet gedaan maar ik ben nu al meer dan een jaar actief lid van de plaatselijke wielrenvereniging en helemaal besmet met het wielervirus! Ook voor een heel klein beetje dankzij jou! Very Happy
Ow das leuk Stephen! Ik weet dat inderdaad nog. Om jou even heel jaloers te maken : vandaag een stukje van de Ronde Van Vlaanderen gereden onder een prachtige zomerzon. Genieten!
Als je ooit naar Vlaanderen komt, laat maar weten. Als het dan lukt zie ik je misschien eens. Dit jaar wordt een mountainbikejaar voor mij. De koersfiets blijft aan de haak. Het enige wat ik dit jaar ga fietsen met de koersfiets is 'les trois ballons' 211km met 5 hellingen.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Morgen komt me goed uit hahah:p ben nu aan nachtvissen :p

artishocking

artishocking
Junior spammer

Dat is stoer Natjuh!!

Ik heb Dorien een PB bestuurd of ze de blokken wil klaarzetten en mij de rechten wil verlenen.
Dan krijgen jullie je rollen en gaan we beginnen...

De ronde heet :

Lente op de vakantieboerderij

Backslide

Backslide
Junior spammer

yeahh,,

ik wou net vragen of er wat zomergevoel bij mocht. Maar op de vakantieboerderij is natuurlijk helemaal top !
=)

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

arti heeft vrij spel, ik verander nog even het thema en dan ga ik vanaf morgen over op Djali.
(miejster, je wordt bedankt he, het gaat in de pauzes nergens anders meer over Rolling Eyes nee hoor, leuk dat jullie fanatieke hobbyisten zijn.)
nachtvissen? tof!

wat een geweldig weer vandaag trouwens. Heb helaas anderhalf uur in de schaduw op station A'foort doorgebracht, ivm uitvallende treinen (afwisselend vanwege geplande werkzaamheden, communicatiestoornissen, defecte treinen, storende wissels, en allemaal tegelijk, lang leve de NS), maar vanmiddag in de tuin gezeten en bruin geworden. Yeaaah Here we go again..inschr. ronde 31 - Pagina 3 571163

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum