Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Here we go again..inschr. ronde 31

+11
Tachondar
Hank1705
Backslide
karina
δόριεν
Kauna
Telemachus (killer)
Debby
v8power
Natjuh89
artishocking
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 3]

Backslide

Backslide
Junior spammer

Misschien zouden er meer mensen blijven als jullie ze wat meer betrekken bij het spel? Seriously, heb nou een paar ronde meegedaan. Maar bleef het gevoel houden dat ik nog steeds "de nieuweling" was. Werd bijna niet gestemt op mij enzo. Ik zeg niet dat ik dat echt super erg vind en er de volgende keer de eerste ronde uit wil, hell no. Ik wil alleen wel zeggen dat ik wel serieus mee wil doen.
I quit

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hahahahh this maar net hoe het spelverloop is en of jij je verd8 maakt jah of neej Razz maar jah zo is hank altijd mijn eerste stem Razz hahahah :p

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik moet nog heel wat bijleren denk ik, lol

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

ahaha gewoon ff de spelregels doorlezen.. en daarna gewoon het spel spelen.. dan word het vanzelf duidelijk... Er staat per rol aangegeven wat je kan doen of moet doen Razz dus dat scheelt alweer...

laura

laura
Spammer i.o.

ik doe weer mee Very Happy

artishocking

artishocking
Junior spammer

Welkom Tachondar.

@Backslide,
Je moet er zelf ook wat voor doen...als je bijna nooit online bent en weinig post dan val je in het spel niet op, snap je?

Backslide

Backslide
Junior spammer

Wil je nou zeggen dat ik de eerste ronde bijna niet online was? Ik vond het in het begin echt super leuk, kon niet wachten tot ik mee kon doen. Maarja, viel toch een beetje tegen, kan je niet verwachten dat ik met diezelfde instelling ronde 2 inga...

Kauna

Kauna
Junior spammer

Backslide schreef:Wil je nou zeggen dat ik de eerste ronde bijna niet online was? Ik vond het in het begin echt super leuk, kon niet wachten tot ik mee kon doen. Maarja, viel toch een beetje tegen, kan je niet verwachten dat ik met diezelfde instelling ronde 2 inga...
Dat is logisch maar dingen hebben ook even tijd nodig om te groeien, tenslotte kennen we elkaar (bijna) alleen maar via travian/ww. Voor mij hoorde je er toch echt gewoon bij hoor en vind het alleen jammer als wie dan ook niet regelmatig online komt.
Zullen we het dan allebei gewoon nog een keertje proberen en zien hoe het deze ronde gaat werken? Twisted Evil Here we go again..inschr. ronde 31 - Pagina 2 829688

Backslide

Backslide
Junior spammer

Kauna schreef:
Backslide schreef:Wil je nou zeggen dat ik de eerste ronde bijna niet online was? Ik vond het in het begin echt super leuk, kon niet wachten tot ik mee kon doen. Maarja, viel toch een beetje tegen, kan je niet verwachten dat ik met diezelfde instelling ronde 2 inga...
Dat is logisch maar dingen hebben ook even tijd nodig om te groeien, tenslotte kennen we elkaar (bijna) alleen maar via travian/ww. Voor mij hoorde je er toch echt gewoon bij hoor en vind het alleen jammer als wie dan ook niet regelmatig online komt.
Zullen we het dan allebei gewoon nog een keertje proberen en zien hoe het deze ronde gaat werken? Twisted Evil Here we go again..inschr. ronde 31 - Pagina 2 829688

nou vooruit, omdat je het zo lief vraagt! Ik schrijf me bij deze ook in. Ga ik m'n best doen online te komen (a) maar ik beloof niks ofzo!

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Super!

Stephen schrijft zich hierbij ook in.
En Mattio wil alleen als het thema 'de speelgoedwinkel' is, waarbij alle spelers speelgoed zijn (en als je dood bent, ben je dus verkocht). Hij wil ook wel zelf spelleider zijn Razz

https://weerwolfenco.actieforum.com

daniel


Aankomend spammer

Ok, ik doe mee als Ken. (je weet wel die gespierde vriend van barbie)

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Jaaaaaaaaaaa Here we go again..inschr. ronde 31 - Pagina 2 571163

p.s. meot ik je er als Guido of als Daniel opzetten? scratch

https://weerwolfenco.actieforum.com

daniel


Aankomend spammer

ps. Wat jij het leukst vind.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

pff, daar vraag je me wat. Daniel associeer ik altijd zo met leeuwenkuilen.
Mwah, maar om verwarring te voorkomen zal ik dan toch maar Daniël doen Razz

https://weerwolfenco.actieforum.com

daniel


Aankomend spammer

Ach, ik hoop dat de mensen hier op het forum al een beetje vergeten zijn wie ik ben.
Anders wordt ik sowieso gegeten de eerste nacht, vanwege mijn verschrikkelijk slechte imago. (6)

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

haha, moet je het vooral nog even zo zeggen Razz moet ik je naam weghalen in mijn post anders? ^^ dan gaan we nu over zuurstokken of teddyberen of iets anders irrelevants praten om ze af te leiden.

https://weerwolfenco.actieforum.com

daniel


Aankomend spammer

Nee, stiekem ben ik dol op mijn imago. Smile
Ga binnenkort om mijn travian-"carrière" af te sluiten een handleiding voor list en bedrog in travian schrijven. Smile

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

hahaha, ik ben benieuwd. Laat je me wel voortaan altijd eventjes weten op welke servers jij speelt? Dan weet ik waar ik op m'n hoede moet zijn ^^

https://weerwolfenco.actieforum.com

daniel


Aankomend spammer

Nou, na deze server 1 is het denk ik wel gedaan met mijn travian-tijd. T4 is niks voor mij.
Hooguit nog eens meedoen met de kwalificatie voor het WK-travian.
Maargoed, mijn handleiding zal niet alleen gaan over list en bedrog enzo, maar meer over het beïnvloeden van andere travianspelers en alliantie, ten faveure van je eigen doelen. Maar nog ff kijken wat t allemaal wordt in praktijk. Wink

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

klinkt fascinerend, laat maar weten wanneer ie verschijnt Razz
WK-travian? Shocked
bestaat dat? Blijkbaar. Ja T4 hoor ik enkel slechte verhalen over.

https://weerwolfenco.actieforum.com

daniel


Aankomend spammer

Zal ik een hoofdstuk aan je wijden? Razz
Er stond ergens een aankondiging van dat WK op t algemeen forum. Wink

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

no hard feelings daniel Laughing
hoewel ik die S1 pas later insprong dus waarschijnlijk het meeste gemist heb Wink

WK travian?
Hoorde ik Do laatst niet over een Travian-olympiade? Rolling Eyes
(Do's dream has come true? Razz )

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Travian-olympiade? dat was ik niet hoor. Denk ik tenminste.

Een hoofdstuk aan mij wijden... scratch hmm, moet dat? kan me zo voorstellen dat dat niet al te positief wordt, aangezien ik toch een van de mensen had moeten zijn die jouw actie had moeten voorkomen Razz

https://weerwolfenco.actieforum.com

Stephen

Stephen
Aankomend spammer

Travian Olympiade? Dat klinkt als iets voor mij!

Een goedenavond toegewenst dames en heren. Jullie kennen mij misschien nog als Doriens zwijgzame (?) wederhelft van Dophen. Vandaag ga ik onder de naam Stephen.

Ik heb me ingeschreven. Ben benieuwd!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum