Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 30 : The Cruise

+9
Hank1705
artishocking
karina
v8power
Miejster
Natjuh89
laura
Kauna
Debby
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 4]

51Ronde # 30 : The Cruise - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise zo 27 maa 2011, 12:44

karina

karina
Veelbelovend spammer

Gelukkig geen burgers, Ronde # 30 : The Cruise - Pagina 3 829688 jammer genoeg geen ww, dat is wel balen Sad

52Ronde # 30 : The Cruise - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise zo 27 maa 2011, 15:50

v8power

v8power
Spammer i.o.

shit vergeten te stemmen door de drukte travian en gisteravond was ik er niet
gelukkig geen burger eruit dat is dan weer wel goed gelukkig

zal niet meer gebeuren

53Ronde # 30 : The Cruise - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise zo 27 maa 2011, 17:30

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Kauna schreef:Ik stem ff snel. Heb geen flauw idee. Karina. weet ook niet hoe ik naam vet moet krijgen op mobiel

De code om iets druk te krijgen is [ b] *tekst* [/b], zonder de 1e spatie tussen [ en b. Bij mij staan deze tekens gewoon op m'n mobiel.

kom op burgertjes! Ronde # 30 : The Cruise - Pagina 3 571163

https://weerwolfenco.actieforum.com

54Ronde # 30 : The Cruise - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise zo 27 maa 2011, 17:42

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Joehoe geen doden.... Das mooi :d

55Ronde # 30 : The Cruise - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise zo 27 maa 2011, 19:24

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dorien schreef:
Kauna schreef:Ik stem ff snel. Heb geen flauw idee. Karina. weet ook niet hoe ik naam vet moet krijgen op mobiel

De code om iets druk te krijgen is [ b] *tekst* [/b], zonder de 1e spatie tussen [ en b. Bij mij staan deze tekens gewoon op m'n mobiel.
En jij denkt dat ik dat de volgende keer nog weet! De haakjes en de letters gaan wel lukken maar die / wordt een drama. In mijn hoofd kan die dan overal. Very Happy

En niemand eruit vind ik persoonlijk voor de burgers niet zo'n goeie. Wel fijn dat er geen burgers uit zijn maar als er inderdaad een orc in zit dan gaan vrees ik dat we al aardig achter beginnen te komen. Want zonder doden bij de stemrondes komen we niet van ww en orcen af. Op zich al vreemd dat er niemand uit is want Laura had 2 stemmen (of tel ik fout?). Dat zou dus betekenen dat er een leugenwolf aan het werk is.
Als ik dan ook goed doortel en er zit een orc in, 2 ww (leugen en orc controle) en er gaan er deze nacht weer 2 uit dan staat het gelijk. Aangenomen dat er verder geen slechte rollen inzitten natuurlijk.
Iemand een betere theorie?

56Ronde # 30 : The Cruise - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise zo 27 maa 2011, 22:24

Debby

Debby
Senior spammer

Verhaal komt later.

Vannacht is Miejster gestorven.
Miejster was de apostaat.


Einde nacht 3.
Begin dag 3.
Deze dag duurt tot maandagavond 22:00

57Ronde # 30 : The Cruise - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise zo 27 maa 2011, 22:55

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat is dan weer een hele meevaller. En maar één eruit en dan ook nog een slechte. Nu nog een leuk weerwolfje dan is onze dag weer goed.

58Ronde # 30 : The Cruise - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise ma 28 maa 2011, 00:05

karina

karina
Veelbelovend spammer

Ronde # 30 : The Cruise - Pagina 3 829688 goed gedaan, inderdaad Kauna nu een wolf en we zijn weer back.

Laat ik maar het voortouw nemen en mijn stem op jou uitbrengen Kauna



Laatst aangepast door karina op ma 28 maa 2011, 00:22; in totaal 1 keer bewerkt

59Ronde # 30 : The Cruise - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise ma 28 maa 2011, 00:17

morkreb

morkreb
Junior spammer

haha, echt niet de wolven zo stom zijn Ronde # 30 : The Cruise - Pagina 3 86336
dit is doorgestoken kaart Wink
gokje, orc zonder wolf met orccontrole?

60Ronde # 30 : The Cruise - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise ma 28 maa 2011, 08:05

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

orc zonder wolf kan niet moorden Laughing

anyway, wat was ik druk zeg afgelopen halve week Shocked
vrijdag 2e ronde wiskunde olympiade
zaterdag voetbal
zondag.. gewoon geen tijd

geloof dat ik sinds donderdag 3× 5 minuten online gekomen ben Suspect

61Ronde # 30 : The Cruise - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise ma 28 maa 2011, 08:29

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Artishocking een ww is. Dus dat maakt het stemmen vandaag erg makkelijk en het kan de stand mooi in het voordeel van de burgers laten doorslaan.

Zouden die 2 doden in de eeste nacht ook de geliefden kunnen zijn en dat ze door de valse engel en de grafdelver zijn overgenomen?

62Ronde # 30 : The Cruise - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise ma 28 maa 2011, 10:21

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

artishocking schreef:Ik ben normaal niet zo van het terug stemmen...maar ik denk te weten dat ik er heel goed aan doe om het dit keer wel te doen..zag ik niet haar rode ogen glinsteren toen ze naar me keek aan de bar?

Mijn stem gaat naar Natjuh...

Niet van het terugstemmen neej neej? Je wilt mij als wolf laten over komen terwijl ik een burger ben die al een tip heeft gegegeven..!!!
Als de burgers willen winnen!!! Dan moeten we massaal op arti stemmen want dan gaat DEZE wolf er uit...

Daarom gaat mijn stem ook naar ARTISCHOCKING

63Ronde # 30 : The Cruise - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise ma 28 maa 2011, 16:32

artishocking

artishocking
Junior spammer

Natuurlijk!!

Mensen die snel tussendoor vanaf hun telefoon stemmen...en tussendoor even snel op het forum komen en geen tijd voor het spel hebben denken nu te weten dat IK de ww ben??
Uit ''betrouwbare bron''? Yeaaah Right....
Natjuh probeert jullie op het verkeerde been te zetten.
Als je slim bent stem je mee op Natjuh...

64Ronde # 30 : The Cruise - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise ma 28 maa 2011, 16:46

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

ik heb wel tijd voor het spel.. Maar als ik in noord brabant zit waar geen pc is met internet moet ik het even snel doen op een telefoon die niet van mij is...
maar ik weet voor 100% zeker dat jij een ww bent.. !!!

65Ronde # 30 : The Cruise - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise ma 28 maa 2011, 17:19

laura

laura
Spammer i.o.

jullie zijn erg zeker van jullie zaak en als het niet zo zou zijn graven jullie je eigen graf. dus ik gok erop dat jullie gelijk hebben en stem ook artishocking

66Ronde # 30 : The Cruise - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise ma 28 maa 2011, 17:35

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

hey btw... wil nie lullig doen maar de tijd klopt niet op het forum:p
helemaal raar :S want bij v8 staat de tijd wel goed :S

67Ronde # 30 : The Cruise - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise ma 28 maa 2011, 17:42

v8power

v8power
Spammer i.o.

hmm moeilijk ja weer ben het wel met arti eens niet on zijn en toch iets zeker weten
bovendien wil kauna het liefst elke keer iemand uit burger of wolf maakt niet uit
ga dus voor nu met artichocking mee

mijn stem gaat naar natjuh

68Ronde # 30 : The Cruise - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise ma 28 maa 2011, 19:12

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik begrijp niet zo goed wat online zijn hier mee te maken heeft. Alles gaat gewoon door of je er nu bent of niet. Voor mij maakt het alleen maar heel duidelijk wie er in welk blok zit, dus dank daarvoor.

En wie na de, zelf voor mij, overduidelijke hint van Natjuh nog op haar stemt, maakt zichzelf wel heeeeel erg verdacht.

Ik ben inderdaad altijd voor een stemming waarbij er iemand uitgaat omdat de ervaring heeft geleerd dat als er overdag niemand uitgaat dit in het voordeel van de ww is. En dat lijkt ook dit spel weer zo te gaan. Dat is geen nieuwe mening die verkondig ik elk spel opnieuw.

En voor evt twijfelaars nog wat nader verkregen info... arti is de conversiewolf. Hoe precies wil je het op een bordje aangereikt krijgen.

69Ronde # 30 : The Cruise - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise ma 28 maa 2011, 20:26

artishocking

artishocking
Junior spammer

Hoe hard wil je iemand over een streep trekken door haar/zijn rol hier bekend te maken...je maakt jezelf alleen maar verdachter hierdoor..
Ik denk dat we er goed aan doen allemaal op Kauna te gaan stemmen.....

En dan kijk ik ook naar stemgedrag idd...


Kauna schreef
Ik stem ff snel. Heb geen flauw idee. Karina. weet ook niet hoe ik naam vet moet krijgen op mobiel


Need I say more?

70Ronde # 30 : The Cruise - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise ma 28 maa 2011, 21:19

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ja, wat zal ik zeggen. Dat was zaterdag en dit is maandag, er kan veel gebeuren in een paar dagen hè. Je bent als ww niet de enige die actief is in de nacht.
En ik snap wel dat jij hard spartelt als je rol op het forum gemeld staat.

71Ronde # 30 : The Cruise - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise ma 28 maa 2011, 22:04

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Nou ben ik heel nieuwschierig wat er gaat gebeuren.. Ga ik er als onschuldige burger uit of gaat dan uiteindelijk de wolf er uit???

72Ronde # 30 : The Cruise - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise ma 28 maa 2011, 22:27

Debby

Debby
Senior spammer

Zodra ik weer normaal kan zitten,komt er een verhaal.
Maar heb enorme last van mijn rug en schouders.

Vandaag zijn gestorven :

Natjuh,zij was de beschermengel
Backslide (wegens inactiviteit),hij was de Sjamaan.

We gaan naar nacht 4.
Deze nacht duurt tot dinsdagavond 22:00

73Ronde # 30 : The Cruise - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise ma 28 maa 2011, 22:31

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Sad Sad Sad Sad Sad Sad ik ga maar op wolkje zitten

74Ronde # 30 : The Cruise - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise ma 28 maa 2011, 22:32

Backslide

Backslide
Junior spammer

Wasn't me!

75Ronde # 30 : The Cruise - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise ma 28 maa 2011, 22:38

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

WOW een prachtig engeltje komt bij mij zitten????
(groeit plots een paar horentjes en een staartje aan ..... grijpt zijn drietand

kom hier jij natjuh!!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum