Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 30 : The Cruise

+9
Hank1705
artishocking
karina
v8power
Miejster
Natjuh89
laura
Kauna
Debby
13 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 4]

1Ronde # 30 : The Cruise Empty Ronde # 30 : The Cruise wo 23 maa 2011, 11:55

Debby

Debby
Senior spammer

We beginnen met een moordloze nacht.
Deze nacht eindigt : Woensdagavond 22:00

Verhaal komt later,ben op het werk en de baas is er.

De deelnemers zijn :

Laura
V8power
Natjuh
Miejster
Killerboth
Hank
Djali
Backslide
Karina
Kauna
Artishocking



Laatst aangepast door Debby op do 24 maa 2011, 21:43; in totaal 1 keer bewerkt

2Ronde # 30 : The Cruise Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise wo 23 maa 2011, 13:02

Kauna

Kauna
Junior spammer

Gelukkig , dan gaan we nu toch op pad. Ook ik heb niet van die geweldige herinneringen aan een cruise maar hopelijk maakt deze reis alles goed.
Er doemt wel een klein probleempje op. Het komend weekend ga ik me opsluiten in mijn hut en wil door niemand gestoord worden. Dat brengt wel een stemprobleem met zich mee (toen ik me voor deze reis aanmeldde hoopte ik dat we al wat verder in het spel zouden zitten). Maar we zullen zien hoe dit zich op kan lossen.

3Ronde # 30 : The Cruise Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise wo 23 maa 2011, 13:51

laura

laura
Spammer i.o.

jeej we zijn begonnen!!!

4Ronde # 30 : The Cruise Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise wo 23 maa 2011, 14:12

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Jeej eindelijk onderweg.. Smile Vant weekend ben ik ook niet veel online zit dan in noord-brabant.. en haast geen internet daar...

5Ronde # 30 : The Cruise Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise wo 23 maa 2011, 20:43

Gast


Gast

Ik heb theneka morgenmiddag tot vrijdagavond over de vloer, maar toegewijd als ik ben vind ik vást nog wel een stem-momentje.

hehe, eindelijk weg! ik hoop dat dit schip nog onzinkbaarder is dan de titanic?

6Ronde # 30 : The Cruise Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise wo 23 maa 2011, 22:18

Debby

Debby
Senior spammer

Na het lange wachten en de voorpret,is het eindelijk zover.
De dag van het vertrek van de cruise is aangebroken.
Nadat ze gezamelijk hebben afgesproken nog een drankje te nuttigen in Rotterdam beginnen de gasten binnen te druppelen op het terras.
Laura,V8power,Natjuh,Miejster,Killerboth,Hank,Djali,Backslide,Karina,Kauna en Artishocking kwamen bij elkaar aan tafel terecht.
Ondanks dat niemand elkaar kenden was het erg gezellig aan tafel.
En werd ronduit gebabbeld over de cruise en het enthousiasme sloeg over naar de andere tafels.
Deze groep mensen kenden elkaar niet persoonlijk,maar hadden zich ingeschreven op een website met forum die groepsreizen organiseerd.
Zij hadden zich opgegeven voor deze cruise en hadden elkaar alleen via het forum gesproken.
Na het nuttigen van het drankje was het tijd om zich naar het cruiseschip te begeven.
In de haven van Rotterdam lag het enorme schip al klaar.
"Jeetje,wat een enorm schip"zei V8power vol bewondering.
"Echt wel"zei Natjuh,"Ik ben benieuwd of het aan boord net zo mooi en indrukweekend is als de buitenkant".
Ze liepen met hun koffers de loopplank op,op weg naar een mooie en luxe vakantie.


Einde van de moordloze nacht.
Begin van dag 1.
Deze dag duurt tot donderdagavond 22:00.



Laatst aangepast door Debby op do 24 maa 2011, 18:59; in totaal 2 keer bewerkt

7Ronde # 30 : The Cruise Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise wo 23 maa 2011, 22:27

Gast


Gast

oh?
da's lastig xD

8Ronde # 30 : The Cruise Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise wo 23 maa 2011, 22:30

Miejster

Miejster
Senior spammer

Wow, ik ga mijn normale procedure gebruiken. Aangezien er nog maar enkelen gereageerd hebben is er deze keer keuze te over. Ik mag kiezen uit V8, Killerboth, Hank, Backslide, Artishocking, Karina en mezelf (jah, ik heb ook nog niet gereageerd :-) )als ik goed gelezen heb.
Eens iets willekeurigs doen. Hmmm, vandaag de 23ste, dus alle namen aftellen tot 23. De gelukkige op wie ik stem is dus ... Killerboth
Sorry, Killer, das de tweede keer op rij dat ik jou als eerste kies. Niks persoonlijks hoor.

9Ronde # 30 : The Cruise Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise wo 23 maa 2011, 22:36

Gast


Gast

oh ja, wacht, we mogen stemmen nu.
Dat Hawai-shirt van Hank vloekt enorm bij z'n zwembroek, dus helaas Hank, mijn stem is voor jou.

10Ronde # 30 : The Cruise Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise wo 23 maa 2011, 22:52

v8power

v8power
Spammer i.o.

druk met wereldwonder nog reuze spannend nu wij kunnen niet meer winnen maar ons blok staat eerste
net bijgelezen weinig verhaal nog hahhah sorry debby
mijn stem gaat naardjali volledig random

11Ronde # 30 : The Cruise Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise wo 23 maa 2011, 23:24

karina

karina
Veelbelovend spammer

Mijn stem gaat naar Miejster ook volledig random.

12Ronde # 30 : The Cruise Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise wo 23 maa 2011, 23:49

laura

laura
Spammer i.o.

dan ga ik ook lekker random, iene miene mutte doe maar natjuh

13Ronde # 30 : The Cruise Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise do 24 maa 2011, 00:06

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

ALs iedereen nu gaat stemmen doe ik het ook maar he Razz
JMMR V8 JIJ DAN MAAR Smile

Helaas heeft do al op diegene gestemd die ik altijd stem Sad

14Ronde # 30 : The Cruise Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise do 24 maa 2011, 07:47

artishocking

artishocking
Junior spammer

Tja...random gestemd...Kauna

15Ronde # 30 : The Cruise Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise do 24 maa 2011, 09:31

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik ga ook voor iemand die nog niet van zich heeft laten horen en volg daarmee Miejster omdat ik ook vind dat er iemand uit moet en als we allemaal op iemand anders stemmen gebeurt er niets, dus....Killerboth

16Ronde # 30 : The Cruise Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise do 24 maa 2011, 12:01

Debby

Debby
Senior spammer

Ik hoop dat het snel normaal wordt hier,zodat ik alle stemmen gewoon kan zien.

17Ronde # 30 : The Cruise Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise do 24 maa 2011, 15:08

Gast


Gast

wat kun je precies wel en niet zien Debby?
heeft niemand anders ergens last van?

18Ronde # 30 : The Cruise Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise do 24 maa 2011, 15:58

Debby

Debby
Senior spammer

De berichten die geplaatst zijn,lopen soms in elkaar over en de avaters staan soms in het gedeelte van de berichten.

19Ronde # 30 : The Cruise Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise do 24 maa 2011, 16:57

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ik stem op karina

(@ Do: ik dráág niet eens een hawai-shirt Sad )

EDIT:
kom er net achter dat ik te laat ben Suspect
of is de limiet donderdagavond?

20Ronde # 30 : The Cruise Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise do 24 maa 2011, 18:40

Gast


Gast

uh. Ik weet niet. Dacht dat het voor vanavond 22:00u moest? Anders is killerboth ook te laat, ik zal hem wel even waarschuwen dat we zijn begonnen straks.

groeten van theneka Razz

hm :s geen idee, ik heb nergens last van en verder ook niemand volgens mij.

21Ronde # 30 : The Cruise Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise do 24 maa 2011, 20:54

v8power

v8power
Spammer i.o.

donderdagavond 22 uur is de sluiting van deze dag

22Ronde # 30 : The Cruise Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise do 24 maa 2011, 21:09

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

srry miejster maar ik wil overleven nu
(deze keer zal natjhe mij niet meer herrijzen :s)

23Ronde # 30 : The Cruise Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise do 24 maa 2011, 22:00

Debby

Debby
Senior spammer

Nadat iedereen aan boord was gegaan van het cruiseschip kregen zij de sleutels uitgereikt van hun kamers.
Ze besloten meteen de lift te nemen naar de 13e etage om hun kamers op te zoeken en hun bagage uit te pakken en netjes op te bergen.
Iedereen stond versteld van de luxe die de kamers hun bood.
Ze hadden afgesproken om na een uur elkaar weer te treffen op de ontmoetingsplaats op de 13e etage.
Gezamelijk zouden zij dan een gedeelte van het schip gaan verkennen.
De dames hoopten meteen al de winkels te kunnen bezoeken,maar hadden nog geen idee waar deze zich bevonden.
Nadat iedereen zijn spullen had uitgepakt en even een momentje voor zichzelf had genomen,troffen zij elkaar weer op de ontmoetingsplaats.
Gewapend met een plattegrond in de hand togen zij naar de liften.
Na allemaal beneden te zijn gekomen,liepen ze meteen tegen de cocktailbar aan,waarop zij besloten eerst een drankje te nuttigen.


Einde van dag 1.
Begin nacht 2.
Deze nacht eindigt vrijdagavond 22:00

Door een gelijke stemming is er geen dode gevallen.
Backslide heeft een gele kaart wegens niet stemmen.

24Ronde # 30 : The Cruise Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise do 24 maa 2011, 22:01

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Biertje ???????????????????

25Ronde # 30 : The Cruise Empty Re: Ronde # 30 : The Cruise do 24 maa 2011, 23:44

karina

karina
Veelbelovend spammer

@ Dorien voor Theneka : groetjes terug flower Fijn weekend saampjes

Wat een dag,heerlijk zonnetje, een geweldige hut met prachtig uitzicht op het promonadedek en de mooie diepblauwe zee. Soms is het leven GOOOOOOOOOOOOOOOD.


Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 4]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum