Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spelronde #25 inschrijving

+10
Miejster
artishocking
Hank1705
graafoto
Natjuh89
stefan003
δόριεν
morkreb
howlin graveyard
Debby
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Spelronde #25 inschrijving - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #25 inschrijving do 13 jan 2011, 22:00

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Nee zo gemakkelijk ligt het niet, we hebben het wel over NWU hè cheers daar ging alles bij voorkeur wat ingewikkelder.

Daniel Bakker = Jaap
Daniel = Guido (aka Traceless aka buultje aka guidoooo (op AF))

Jaap heeft nooit geweerwolfd, Guido heeft hier wel een account - dat Daniel heet.
Daniel Bakkers account heette zo omdat Jaap het van ene Daniel B. had overgenomen. Guido speelde op het account Traceless toen Remco stopte en hij deed daar of ie Daniel heette, vandaar zijn accountsnaam hier.
Snappen we het allemaal nog? Razz

https://weerwolfenco.actieforum.com

27Spelronde #25 inschrijving - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #25 inschrijving do 13 jan 2011, 22:03

Debby

Debby
Senior spammer

Uh nee.
Maar Kauna komt weer terug.

Kostte erg veel moeite haar over te halen pff Wink

28Spelronde #25 inschrijving - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #25 inschrijving do 13 jan 2011, 22:14

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Wanneer gaan we beginnen? Want ik moet morgen werken.. en ik vier zaterdag mijn verjaardagsfeest dus weet nie of ik dan een gaatje heb om te kijken.. Doe me best..

29Spelronde #25 inschrijving - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #25 inschrijving do 13 jan 2011, 22:15

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Never mind, gok dat de s1'ers het nog wel kunnen volgen.

Wat leuk dat Irma terugkomt! cheers

https://weerwolfenco.actieforum.com

30Spelronde #25 inschrijving - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #25 inschrijving do 13 jan 2011, 22:25

Kauna

Kauna
Junior spammer

omg, verkeerde knop, t spijt me irma Sad

ze zei in iedergeval dat ze mee deed en dat ze heel erg heeft tegen gestribbelt maar het dus toch doet Smile



Laatst aangepast door stefan003 op vr 14 jan 2011, 16:18; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : sorry :()

31Spelronde #25 inschrijving - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #25 inschrijving do 13 jan 2011, 22:27

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Ja dat hoorde we al van haar, wat goed van je dat je je toch hebt laten overhalen =)

(en go Debby!)

https://weerwolfenco.actieforum.com

32Spelronde #25 inschrijving - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #25 inschrijving vr 14 jan 2011, 00:21

v8power

v8power
Spammer i.o.

gezellig irma dat je er weer bij bent
@dorien guidoo weer op s1? had toch begrepen dat hij op de volgende versie van travian wilde wachten T 4 geloof ik
zo zie je maar travian is allerminst verslavend Very Happy

33Spelronde #25 inschrijving - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #25 inschrijving vr 14 jan 2011, 14:14

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dorien schreef:Nee zo gemakkelijk ligt het niet, we hebben het wel over NWU hè cheers daar ging alles bij voorkeur wat ingewikkelder.

Daniel Bakker = Jaap
Daniel = Guido (aka Traceless aka buultje aka guidoooo (op AF))

Jaap heeft nooit geweerwolfd, Guido heeft hier wel een account - dat Daniel heet.
Daniel Bakkers account heette zo omdat Jaap het van ene Daniel B. had overgenomen. Guido speelde op het account Traceless toen Remco stopte en hij deed daar of ie Daniel heette, vandaar zijn accountsnaam hier.
Snappen we het allemaal nog? Razz

ah die, die ken ik nog wel Smile
volgens mij heb ik die guidooo inderdaad wel eens op het AF gezien Razz

34Spelronde #25 inschrijving - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #25 inschrijving vr 14 jan 2011, 15:34

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

v8power schreef:gezellig irma dat je er weer bij bent
@dorien guidoo weer op s1? had toch begrepen dat hij op de volgende versie van travian wilde wachten T 4 geloof ik
zo zie je maar travian is allerminst verslavend Very Happy

een Loosje dat het volhoudt op een andere server te wachten? echt niet hoor, die lui zijn allemaal ongelofelijk verslaafd, en Guido voorop. Ik geloof inderdaad dat hij zoiets ook tegen mij had gezegd, maar dat voornemen is dus duidelijk niet gelukt ^^

https://weerwolfenco.actieforum.com

35Spelronde #25 inschrijving - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #25 inschrijving vr 14 jan 2011, 17:09

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

Morgen avond 22:00 begint de moordloze nacht.

Ik zal de spelleider zijn omdat het anders weer een speler kost en we zijn al maar met 11 spelers.
Verhalen heb ik geen tijd voor, dus maak er zelf een mooi verhaal van in je berichten Wink en als iemand zich geroepen voelt om een verhaal te schrijven nadat ik de overledenen heb bekend gemaakt, mijn zegen heb je Wink

We spelen met de traditionele rollen en de PM regel is bij deze ronde in gegaan!!

Succes alle.

36Spelronde #25 inschrijving - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #25 inschrijving vr 14 jan 2011, 17:13

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Dus als ik Mattio NU overhaal dan kan hij nog meedoen?
*gaat een chantagesms bedenken*

https://weerwolfenco.actieforum.com

37Spelronde #25 inschrijving - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #25 inschrijving vr 14 jan 2011, 17:16

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

jah hoor, rollen worden vanavond of morgen verdeelt en kan er altijd nog wel 1 of 2 tussen proppen Wink

38Spelronde #25 inschrijving - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #25 inschrijving vr 14 jan 2011, 17:19

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Mattio is nu thuis en z'n toetsweek is voorbij dus hij mag niet zeuren, en anders vertel ik hem nooit meer in welk lokaal zijn proefwerk Nederlands is, muawhahaa Twisted Evil

https://weerwolfenco.actieforum.com

39Spelronde #25 inschrijving - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #25 inschrijving vr 14 jan 2011, 17:37

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dorien schreef:
v8power schreef:gezellig irma dat je er weer bij bent
@dorien guidoo weer op s1? had toch begrepen dat hij op de volgende versie van travian wilde wachten T 4 geloof ik
zo zie je maar travian is allerminst verslavend Very Happy

een Loosje dat het volhoudt op een andere server te wachten? echt niet hoor, die lui zijn allemaal ongelofelijk verslaafd, en Guido voorop. Ik geloof inderdaad dat hij zoiets ook tegen mij had gezegd, maar dat voornemen is dus duidelijk niet gelukt ^^

ik heb 'm denk ik gevonden ^^

per 04-01 is Boefje-Bandit een dual account

Koen en Guido @ work
is dat 'm? Razz

40Spelronde #25 inschrijving - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #25 inschrijving vr 14 jan 2011, 17:41

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Nee Razz voor zover ik weet heeft boefje-bandit dan ook geen andere connectie met buultje dan dat ze allebei met TjiBoe hebben gespeeld, maar dan wel op verschillende servers. Weet niet of Guido en boefje-bandit elkaar überhaupt kennen. In theorie kan het dat hij op beide accounts speelt - en ga nou niet zeggen: dat mag niet, ik weet dat het niet mag, maar weet ook dat er types zijn die daar leuke trucjes voor hebben uitgevonden xD - maar ik verwacht het niet.

https://weerwolfenco.actieforum.com

41Spelronde #25 inschrijving - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #25 inschrijving vr 14 jan 2011, 17:44

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

hold on, dan zou hij natuurlijk daniel moeten heten Embarassed mijn fout Razz

dr is al een iemand die het interessant lijkt, zal ik 'm doorsturen? Very Happy

42Spelronde #25 inschrijving - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #25 inschrijving vr 14 jan 2011, 17:51

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Huh, nee Razz Zijn echte naam is Guido hè, en zo stond hij ook bekend op buultje en op het AF. Dat hij hier Daniel heet, is alleen omdat in NWU bij de naam Guido vermoedelijk wat belletjes waren gaan rinkelen. En dan is het vreemd als 'Daniël' zich hier opeens als Guido registreert Razz

ja natuurlijk, laat maar opkomen cheers

https://weerwolfenco.actieforum.com

43Spelronde #25 inschrijving - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #25 inschrijving vr 14 jan 2011, 21:06

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Dorien, ik heb geen chantage-sms gekregen hoor... Laughing Wel een elektronische smeekbrief - een bedelmail dus... XD

Ik, Mattio, schrijf mij hierbij in voor de vijfentwintigste spelronde van Weerwolven van Travidam. Very Happy

Jongens, dit is de vijfentwintigste ronde. Dat is een jubileum! Cool De zesentwintigste zou ik misschien wel willen hosten. Had het er vandaag met Dorien over en volgens mij weet ik wel een leuk thema. Smile

44Spelronde #25 inschrijving - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #25 inschrijving vr 14 jan 2011, 21:16

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Mattio schreef:Dorien, ik heb geen chantage-sms gekregen hoor... Laughing Wel een elektronische smeekbrief - een bedelmail dus... XD

Ik, Mattio, schrijf mij hierbij in voor de vijfentwintigste spelronde van Weerwolven van Travidam. Very Happy

Jongens, dit is de vijfentwintigste ronde. Dat is een jubileum! Cool De zesentwintigste zou ik misschien wel willen hosten. Had het er vandaag met Dorien over en volgens mij weet ik wel een leuk thema. Smile
welkom terug mattio, je MOET gewoon alleen wel véél vaker komen dan alleen bij het jubileum Razz

klinkt goed, bij deze is het afgesproken (nu moet je het wel doen Twisted Evil )

45Spelronde #25 inschrijving - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #25 inschrijving vr 14 jan 2011, 21:51

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

nee mijn beltegoed was op Sad
maar blijkbaar was mijn mailtje voldoende!! cheers

whiiii

https://weerwolfenco.actieforum.com

46Spelronde #25 inschrijving - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #25 inschrijving za 15 jan 2011, 16:30

Moustache

Moustache
Junior spammer

Omdat het eindspel binnenkort begint op s4 travian doe ik weer niet mee.
Succes aan degene die wel meedoen.
De nieuwe ontwikkelingen (geen onderlinge pb/pm tenzij de rol dat noodzakelijk maakt) zijn hopelijk een verbetering, want teveel potjes zijn hierdoor voortijdig gesneuveld. Dat maakt het als spelleiding ook niet leuker om te doen.

47Spelronde #25 inschrijving - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #25 inschrijving zo 16 jan 2011, 13:30

Gast


Gast

is waar. En succes aan alle s4'ers met he teindspel!

48Spelronde #25 inschrijving - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #25 inschrijving zo 16 jan 2011, 17:50

Debby

Debby
Senior spammer

Thanks,drukke tijden haha.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum