Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Inschrijving spelronde # 44 S.W.A.T team.

+8
v8power
graafoto
Kauna
Miejster
Doctor
laura
Tachondar
Debby
12 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

Debby

Debby
Senior spammer

Weer een nieuwe ronde.
Meld je maar aan.

Tachondar
Laura
DrWho
Miejster
Graafoto
V8power
Hans
Moustache
Hank
Artishocking
Natjuh



Laatst aangepast door Debby op wo 31 aug 2011, 14:03; in totaal 7 keer bewerkt

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

check

laura

laura
Spammer i.o.

dubbel check

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

me too

Miejster

Miejster
Senior spammer

ik ook

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik sla ff een rondje over ivm weekje Engeland dat er aan zit te komen.

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

ik ben aanwezig.

v8power

v8power
Spammer i.o.

wil een poging doen
we hebben opnieuw een ww dorp binnen travian dus ik zal het druk krijgen
schrijf me maar in

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Morgen om 14u komt de baas van onze provider Telenet bij ons,
We zijn al 3 jaar klant en in die tijd hebben we nog geen volledige dag een goede verbinding gehad.
Volgens hun reclame surf je met het gehele gezin aan lichtsnelheid via hun fibernet, nu begrijp ik dat het al de gehele zomer donker weer is dus is er te weinig licht om snelheid te maken maar toch.
Nu is er dus een officiële klacht tegen hen en komen ze dus in actie.
Hoppelijk vanaf morgen een deftige verbinding zodat ik niet te laat binnen geraak om te stemmen.

Moustache

Moustache
Junior spammer

doe ook mee

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Succes Graaf, hopen dat internet dan beter gaat.

Schrijf mij ook maar in Smile

Btw zaterdag een behoorlijke trap tegen m'n enkel gehad, dus heb 2-3 dagen met m'n voet omhoog gezeten omdat ie vrij dik was.
Nu is zwelling enigszins afgenomen dus weer gewoon lopen enz.
Maar mocht enkel weer dikker worden dan dus weer met de voet omhoog zitten, met als gevolg geen internet (we hebben geen laptop met internet helaas, en achter een gewone pc zitten met de voet omhoog werkt niet echt).

Dus mocht ik plots niet meer online komen v/d week dan is dat waarschijnlijk de reden Smile
't is meer dat jullie het weten mócht het gebeuren, ikzelf acht de kans niet zo groot :p (gewoon rustig aan doen vandaag & donderdag op de training dan komt 't wel goed Very Happy )

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik doe ook weer mee

Kauna

Kauna
Junior spammer

Hank1705 schreef:Succes Graaf, hopen dat internet dan beter gaat.

Schrijf mij ook maar in Smile

Btw zaterdag een behoorlijke trap tegen m'n enkel gehad, dus heb 2-3 dagen met m'n voet omhoog gezeten omdat ie vrij dik was.
Nu is zwelling enigszins afgenomen dus weer gewoon lopen enz.
Maar mocht enkel weer dikker worden dan dus weer met de voet omhoog zitten, met als gevolg geen internet (we hebben geen laptop met internet helaas, en achter een gewone pc zitten met de voet omhoog werkt niet echt).

Dus mocht ik plots niet meer online komen v/d week dan is dat waarschijnlijk de reden Smile
't is meer dat jullie het weten mócht het gebeuren, ikzelf acht de kans niet zo groot :p (gewoon rustig aan doen vandaag & donderdag op de training dan komt 't wel goed Very Happy )
(ongevraagd) Advies van een ervaringsdeskundige: gewoon blijven lopen desnoods met ondersteuning van tape maar vooral blijven bewegen. Omhoog is goed tijdens het rusten.

Debby

Debby
Senior spammer

Doet Natjuh nog mee?

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dankje Kauna Razz
(Moest van m'n ouders dus die zullen wel weten wat ze zeggen ^^ - moeder werkt in thuiszorg en vader heeft in 't verleden overal wel eens last van gehad :p)

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Schrijf me maar wel in.. Maar ben niet veel online... Vanwege kleine vakantie Very Happy Zit nu nog lekker in breda.. enne ga vanmiddag terug naar het noorden.... Zal niet veel online zijn.. Maar doe me best om me rol zo goed te vervullen~!!!

Debby

Debby
Senior spammer

Dan sluit ik vanavond de ronde om 22:00.

Debby

Debby
Senior spammer

Ik ga het eens op een andere manier proberen.
Zou ik de rechten mogen?

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

I'm ready, go go go.

laura

laura
Spammer i.o.

cool ik kan niet wachten!

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Als ik me niet vergis heb je de rechten nu Debby Smile
Geloof dat ik het eindelijk doorheb Inschrijving spelronde # 44    S.W.A.T team. 86336

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Hank1705 schreef:Als ik me niet vergis heb je de rechten nu Debby Smile
Geloof dat ik het eindelijk doorheb Inschrijving spelronde # 44    S.W.A.T team. 86336

dat hoop ik ook ja, maar 'toevallig' lukte het je 3 keer niet bij mij of was er iets niet goed --'

Razz

Debby

Debby
Senior spammer

Ik zie de gebruikersgroepen niet Razz

Debby

Debby
Senior spammer

Lieve avatar,Lau.

Kauna

Kauna
Junior spammer

Hank1705 schreef:Dankje Kauna Razz
(Moest van m'n ouders dus die zullen wel weten wat ze zeggen ^^ - moeder werkt in thuiszorg en vader heeft in 't verleden overal wel eens last van gehad :p)
Het was ook maar ongevraagd advies, maar die ik wel recentelijk van 3 fysios (waaronder die van Feyenoord) heb gekregen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum