Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 22 EVIL SANTA

+10
Julie
laura
Miejster
graafoto
Debby
morkreb
v8power
Hank1705
Moustache
artishocking
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 5]

76Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA ma 27 dec 2010, 17:23

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Wat ik verdacht vind is dat V8 weet dat er 2 wolfjes dood zijn terwijl er naast Julie allemaal sterretjes staan.
Slib off the tong What a Face

77Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA ma 27 dec 2010, 17:35

Debby

Debby
Senior spammer

Ah,ik snap m.

78Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA ma 27 dec 2010, 18:38

artishocking

artishocking
Junior spammer

Hank1705 schreef:
artishocking schreef:
Einde van de 2e dag..
Deze dag verloor Moustache zijn leven, hij was de Conversie wolf.
Zijn geliefde Julie verloor ook haar leven zij was de *******
De nacht valt.
Deze nacht duurt tot maandagavond 24.00


Degenen die niet/ te laat gestemd hebben : V8,Julie en Hank.

Lieve lieve Ellen, zou jij nog even een keer de vorige pagina door willen kijken?
sinds wanneer ben ik te laat/niet gestemd als ik ergens tussenin stem? Razz

of hoor jij ook bij de wolven? Suspect

overigens: Victory is ours Very Happy
go burgers Cool

Sorry Hank

Ik heb het aangepast.
Ik had een verkeerde naam ingevuld...het moest Howlin zijn

79Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA ma 27 dec 2010, 19:08

Miejster

Miejster
Senior spammer

graafoto schreef: Wat ik verdacht vind is dat V8 weet dat er 2 wolfjes dood zijn terwijl er naast Julie allemaal sterretjes staan.
Slib off the tong What a Face
Graaf, ik had dat ook eerst gelezen en nu staan er inderdaad sterretjes. Foutje van Arti?

80Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA ma 27 dec 2010, 19:19

artishocking

artishocking
Junior spammer

Niet echt...

Er werd mij gevraagd een rol te verhullen, maar die vraag was niet per PB gesteld.
Ik heb het niet gelezen op het forum...tussen alle andere berichten door.
Ik heb het alsnog aangepast op het forum...al was dat wel te laat.

Mijn laptop is kapoet...als ik scroll verspringt het beeld heel schokkerig, dus wellicht heeft dat er ook aan bijgedragen dat ik het bericht heb gemist.

Wat mij dus meteen bij het volgend puntje brengt.
Heeft u mij iets te melden, aub per PB. What a Face

81Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA ma 27 dec 2010, 20:49

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Dus Julie was dus ook wolfie Very Happy
Mooi verhuld, of onthuld Twisted Evil

82Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA ma 27 dec 2010, 21:41

laura

laura
Spammer i.o.

ik ben zo goed in koppelen Very Happy

83Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA di 28 dec 2010, 00:51

morkreb

morkreb
Junior spammer

Best wel toepasselijk, dank Laura Razz

84Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA di 28 dec 2010, 01:28

artishocking

artishocking
Junior spammer

Door al het tumult rende iedereen naar buiten, en tot hun afschuw zagen ze daar
2 bloederige hoopjes mens die ooit Moustache en Julie waren.
Iedereen keek elkaar vol afschuw aan.

''Dit gebeurt er met verraders, bulderde Evil Santa, en wie mij dwars zit is hetzelfde lot beschoren.''
''Ik weet niet wie ik nog vertrouwen...dus ik denk dat ik jullie maar allemaal opsluit terwijl ik Rum ga halen''

Hij dreef de groep de grot in, gewapend met die roodwitte zuurstok waar hij Moustache's schedel mee had ingeslagen, en waar het bloed nog aankleefde.
Hij sloot ze 1 voor 1 op in een kooi, naast Dorien.
Daar zaten ze dan in een koude kooi in een ijsgrot...hongerig en bang.
Dorien, in de kooi naast hun was als enige niet bang en floot een sinister deuntje.

Einde van de nacht.
Deze nacht vielen er geen doden.
De dag breekt aan, en deze dag duurt tot dinsdagavond 24.00

85Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA di 28 dec 2010, 07:53

Debby

Debby
Senior spammer

Mijn stem gaat naar Jensie

Degene die door wolf Moustache werd beschermd op de eerste dag.
En dus de enige van wie we momenteel zeker weten dat ze een wolf is.

Bedankt Beschermengel of Heks.

86Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA di 28 dec 2010, 08:52

Miejster

Miejster
Senior spammer

Als je inderdaad beschermd werd door een wolf , ben je inderdaad de grootste verdachte : Jensie

87Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA di 28 dec 2010, 12:26

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ja dat lijkt me vrij duidelijk, sorry Jensie

88Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA di 28 dec 2010, 12:29

Moustache

Moustache
Junior spammer

hup wolfjes hup hup

89Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA di 28 dec 2010, 12:31

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ook ik stem Jensie

90Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA di 28 dec 2010, 13:44

laura

laura
Spammer i.o.

thanks morkreb Very Happy

91Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA di 28 dec 2010, 14:21

karina

karina
Veelbelovend spammer

Wat een "prachtige" story tot nu toe. Aan fantasie ontbreekt het jullie niet cheers hoor.
hahahhaha Laughing


92Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA di 28 dec 2010, 14:43

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

jensie it is

93Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA di 28 dec 2010, 16:23

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik zal de bende volgen zeker...
Jensie it is

94Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA di 28 dec 2010, 20:09

v8power

v8power
Spammer i.o.

ik volg de stemmers mijn stem gaat ook naar jensie
de vorige ronde hadden ze ook gelijk

95Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA di 28 dec 2010, 20:28

Jensie

Jensie
Spammer i.o.

why me????
Ik stem op graaffoto heeft het nog nut dat ik mezelf ga verdedigen hiervoor?

96Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA di 28 dec 2010, 20:55

morkreb

morkreb
Junior spammer

Neuh, denk het niet, anders had je dat al wel gedaan gok ik zo Razz

97Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA di 28 dec 2010, 21:19

Debby

Debby
Senior spammer

Waarom,dat weet je best.
En nee,heeft idd geen nut meer. Twisted Evil

98Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA di 28 dec 2010, 21:39

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik denk niet dat er nog iets gaat veranderen aan de uitslag van de stemming...dus volgt hier het slot van EVIL SANTAAAA(Echo)

Evil Santa keerde terug bij de ijsgrot met vaten rum achteropp zijn sneeuwscooter.
Zojuist had hij te horen gekregen dat de hele kerst in het water was gevallen door zijn acties, en die van de huurlingen.
De kranten stonden vol met fotos van jankende kindertjes die geen kadootjes hadden gekregen.
Hij kon een lach niet onderdrukken..
Hij was zowiezo enorm in zijn sas.
De kerstman had een riant bedrag neergelegd voor de vrijlating van zijn dochter Dorien.
NOu vooruit dan maar, weg met dat wicht.
Kerst zat er weer op en hij kon die huurlingen weer wegsturen...de rust zou weer terugkeren, heerlijk.
Hij stapte de grot binnen, en vertelde de huurlingen dat hij ze vrij ging laten, inclusief Dorien.
''Ga nou niet zeggen dat ik zo aardig ben, want dat ben ik niet.''
''Wegwezen jij'', en Dorien snelde de grot uit.
''Jensie!!! Haal jij even die vaatjes Rum van de scooter''

Jensie liep naar buiten toe om de vaten los te gaan maken
''Getver, ik ben even klaar met de rum hoor'' zei Howlin...ik drink wel een flesje water.''
Hij schonk wat water in een ijsglas en liep ermee naar een stapel bonthuiden.
Onderweg struikelde hij over een steen en morstte het water over Graafoto.
Tot zijn hele grote schrik begon Graaf ineens te roken en te gillen...
Voor de voeten van de geschokte huurlingen loste Graafoto op en in het ijs verscheen het woord Kerstliefhebber...
''Ah, dat was de laatste verrader in ons gezelschap, zijn we daar ook van af'' sprak EvilSanta bitter.

Plotseling hoorde ze een harde gil buiten.
''Wat nu weer, zei Debby verschrikt, ik ben helemaal klaar met dit gedoe hier..ik wil weg''
Iedereen liep naar buiten, en daar lag Jensie, doorboord door een grote ijspegel.

Dit was de druppel..
Iederen paktte zijn spullen, en maaktten dat ze weg kwamen..

Evil santa bleef achter, met een dubbel gevoel

Graafoto en Jensie verloren hun leven.
Zij waren de laatste slechtjes.

De burgers winnen.

cheers Gefeliciteerd.

Hier nog even de rolverdeling.

moustache Coversiewolf/Geliefde
julie Leugen wolf/Geliefde
graafoto Verhullende wolf
Jenny Sjamaan/wolf Geconverteerd


morkreb jager
Debby ziener
howlin priester
miejster beschermengel
hank1705 heks
v8power beul
laura cupido


99Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA di 28 dec 2010, 21:41

Debby

Debby
Senior spammer

JIEHAAAAAAAAAAAAAAA


Burgertjes zijn de beste.
Goed gespeeld burgers.

Bedankt voor het goede potje,burgers.
Sorry wolfjes,jullie hebben t leuk geprobeerd,maar we hebben wel gelachen.

Ellen,bedankt voor het leuke verhaal.

100Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA di 28 dec 2010, 23:20

Moustache

Moustache
Junior spammer

Achteraf hadden we gewoon helemaal geen kans.....Ik neem aan dat Debby meteen Laura (cupido) zag, die vertelde aan Debby wie de geliefden waren. Als conversiewolf had ik jensie gebeten, terwijl die er meteen de eerste dag uitgestemd zou worden. De reddingspoging was dus niet zo slim. Wat ik niet snap is hoe howlin wist dat hij graafoto moest besprenkelen?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum