Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 22 EVIL SANTA

+10
Julie
laura
Miejster
graafoto
Debby
morkreb
v8power
Hank1705
Moustache
artishocking
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 5]

26Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA vr 24 dec 2010, 15:05

Debby

Debby
Senior spammer

Mmm thanks Mous,zegt debby zodra er wat kou uit haar lichaam is verdwenen.
Dit doet een mens goed.
Wat zou ik zonder jou moeten? (bevriezen waarschijnlijk)

27Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA vr 24 dec 2010, 16:27

Miejster

Miejster
Senior spammer

Inderdaad, niet in mijn gewone doen...

Mijn stem gaat nu naar Jensie en daar blijf ik bij.

Waarom ik opnieuw verander? Puur eigenbelang!

28Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA vr 24 dec 2010, 17:05

morkreb

morkreb
Junior spammer

hahaha, ja kan ik in komen.
Ik ruik een wolfie Very Happy

29Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA vr 24 dec 2010, 17:15

Miejster

Miejster
Senior spammer

morkreb schreef:hahaha, ja kan ik in komen.
Ik ruik een wolfie Very Happy
Ruik je jezelf dan? Smile

Ik ben burger! en je weet dat ik niet lieg.

30Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA vr 24 dec 2010, 17:42

morkreb

morkreb
Junior spammer

ja weet het, loop een beetje te stoken Razz

31Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA vr 24 dec 2010, 19:39

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Jensie
anders stemt ze straks mogelijk gelijk Rolling Eyes

tellen stemmen nou eigenlijk als het bericht een keer veranderd is of tellen die stemmen nou niet? scratch
ik dacht dat je dan in een nieuwe post moest doen

32Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA vr 24 dec 2010, 19:43

Debby

Debby
Senior spammer

Alleen als je m op het laatste moment aanpast.

33Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA vr 24 dec 2010, 20:35

Jensie

Jensie
Spammer i.o.

Ik stem op Miejster waarom?
Omdat ik er dan zelf niet uitlig.. Pfff.. begint al goed deze ronde

34Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA vr 24 dec 2010, 20:55

Moustache

Moustache
Junior spammer

Om het gelijk te maken... stem ik ook op miejsters.... Vrede op Aarde, 't is kerstmis en dan al meteen zo bloeddorstig?

35Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA vr 24 dec 2010, 21:13

Jensie

Jensie
Spammer i.o.

Ook het zwarte smelt-Pietje meld zich. Na zijn slechte ervaring in het warme Spanje had Jensie maar besloten de koude op te gaan zoeken op de Noordpool Want ze had gehoord dat daar nog veel meer narigheid te beleven viel. En... daar houd ze wel van..

Op haar gympies nadert ze de grot. Ze ziet ligt branden en hoort geroezemoes. "hier moet ik zijn' dacht ze en al strompelend valt ze de grot binnen.
Ze aanschouwd de aanwezige en ziet dat dit is wat ze zoekt. ELLENDE!

Snel pakt ze de rum aan die haar wordt aangeboden en gaat tussen de andere slechterikken zitten die hun plannen al aan het bespeken zijn. De een nog beter dan de ander. Ze besluit dat ze zelf ook niet achter kan blijven, maar als snel wordt ze bevangen door de warmte van het vuur en de alcohol....

36Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA vr 24 dec 2010, 21:18

laura

laura
Spammer i.o.

weer spannend spelletje!! vooral in het begin!!!

37Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA vr 24 dec 2010, 21:21

Jensie

Jensie
Spammer i.o.

Ja Moustache, Evil Santa heeft niet voor niets ons uitgenodigd. We zijn NOOIT lief, alleen voor onszelf hahah!

Jensie neemt nog maar eens een slok..HIK

38Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA vr 24 dec 2010, 21:37

laura

laura
Spammer i.o.

trouwens kan de stemmentelling niet eerder afgelopen zijn zoals ipv 24 uur naar uhmm nu Very Happy ben benieuwd!!!

39Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA za 25 dec 2010, 00:17

artishocking

artishocking
Junior spammer

Er waren geweldige plannen bedacht hoe kerst gesaboteerd kon worden.
Morkreb,Jensie en Debby waren er op uitgetrokken om het tuig van de rendieren onklaar te maken.
Laura,Hank en Miejster hadden de opdracht om een paar elfen te ontvoeren (er moest natuurlijk ook gegeten worden he)
Moustache en v8power zouden de watervoorziening vergiftigen.
Howlin en Graaf trokken er op uit om de arreslee vol te gieten met beton.
Evil Santa had gezorgd voor spierwitte pakken zodat ze vrijwel onzichtbaar zouden zijn.

Bulderend van de lach keek Evil Santa ze na terwijl ze op weg gingen om hun taak te volbrengen.
Zelf had hij ook wat te doen...en hij lachte gemeen bij de gedachte.
Het eerste plan was om die HOHOHO-mo te ontvoeren, maar dat zou nooit lukken met al die elfen er om heen.
Die kereltjes waren echt overal...stomme elfen.
Wat hij wel kon doen was de kerstmans dochter ontvoeren, Dorien, zijn geliefde nicht..het verwende wicht.
He bah, nu ging hij nog rijmen ook.

Dorien maaktte iedere dag een rondje op haar sneeuwscooter, maar na die dag zou niemand haar meer zien, nooit meer hahahaha!!

Evil had een dikke staaldraad gespannen over het ijzige pad dat Dorien altijd volgde.
Als zij die draad zou passeren, zou er een haak omhoogschieten en de scooter vastgrijpen.
Dorien zou dan gelanceerd worden in een grote sneeuw hoop.

In zijn handen wrijvend van pret zat Evil Santa te wachten achter een sneeuwberg tot de scooter hem zou passeren
Het plan werktte perfect en Dorien vloog met een grote boog in de sneeuwhoop.
Hij gooide haar ovr zijn schouder, en bracht haar naar de ijsgrot.
Hij stopte hij in een grote ijskooi die was uitgehouwen in de wand.

Nu was het wachten op zijn huurlingen.
Daar kwamen ze aanlopen hoor. allemaal dik tevreden over de rottigheid die ze hadden uitgehaald bij de Kerstman.
Evil Ontving ze met grote glazen rum voor hun harde werk.
Ook Evil werd geprezen voor de ontvoering van zijn nicht Dorien, het verwende wicht.

Zo liep de dag ten einde.
De nacht valt.
Niemand werd gedood.
Deze nacht eindigt Zaterdag tussen 23.00 en 0.00

40Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA za 25 dec 2010, 00:46

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Eerst en vooral iedereen prettig Kerstfeest, het verjaardagsfeest voor iemand die pas binnen enkele maanden eigenlijk jarig is.
Ten 2e weet ik niet of deze stemming zo slim was...
Ik kreeg berichten binnen van ik ben een burger en ik weet dat Miejster een burger is dus verander uw stem.
Maar daar heb ik mij al meerdere malen aan laten vangen ...
Maar nu hebben we de wolven zoiezo een voorsprong gegeven.
Eigenlijk is het wolven spel een echt klote spel hé, maar ik speel het zo graag Laughing

41Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA za 25 dec 2010, 01:32

morkreb

morkreb
Junior spammer

passende stemming voor kerstavond Razz

42Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA za 25 dec 2010, 10:01

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ja het is wel humaan dat er niet gemoord is op kerstavond..

De burgers en wolven kunnen ook de strijdbijl begraven, vrede op aarde...

lol! Het spel is afgelopen: lol!:

43Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA za 25 dec 2010, 12:07

Jensie

Jensie
Spammer i.o.

blij met haar taak om het tuig van de rendieren te mogen sabboteren ging deze meid vol zelfvertrouwen op pad. Evil Santa had een goede keus gemaakt door haar te benaderen voor deze opddracht.

Nog half dronken van de rum smeertje ze de nog overgelven chocolade brei tussen de bellentjes van de kar.. wat was het een oerlelijk ding trouwens. Wat kan ze nog meer doen?

Snijden! natuurlijk het tuig moet doorgesneden worden. Maar niet helemaal gewoon een stukje, zodat de hohoho tijdens de rit gewoon ineens naar beneden zou kletteren. hahaha!

44Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA za 25 dec 2010, 12:40

Moustache

Moustache
Junior spammer

''hmmm, geen vergif meegenomen'', bedacht Moustache zich. ''Hoe krijgen we de watervoorziening dan vergiftigd?'' Zo liep Moustache een tijdje rond te prakkezeren. Opeens zag hij een mogelijkheid. Hij verzocht Evil Santa om de snowboots uit te doen, en hem de sokken te geven. Deze liet hij een tijdje trekken in ontdooid ijswater en na een paar uur had hij al een bizonder onaangenaam lijkende vloeistof verkregen. Deze vloeistof in een lege rumfles gegoten, en nadat het donker was geworden (de maan was onder gegaan want we zitten ruim boven de poolcirkel en dan is het altijd min of meer donker deze tijd van het jaar, maar soms nog donkerder dan anders en dat heeft met de maan te maken) begaf Moustache zich naar de drinkbak van de rendieren, en goot er wat van de vloeistof in. Daarna sloop hij heel sneaky naar de elfjeskeuken en goot het restant van de vloeistof in een klaarstaande kan theewater.
''Mission accomplished''. Hij had wel een glaasje rum verdiend (of twee).

45Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA za 25 dec 2010, 14:01

Debby

Debby
Senior spammer

Tja,dan hoeven we het spel deze twee dagen ook niet te spelen.
Kijken of de wolfjes de burgers ook zo goed gezind zijn en niemand opvreten. Mad

Ik gok erop van niet.
Erg domme actie.

46Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA za 25 dec 2010, 23:57

artishocking

artishocking
Junior spammer

De taken waren uitgevoerd..
Evil Santa was erg tevreden over zijn snode helpertjes
Toen hij langs de kooi liep waar Dorien in zat, erg tevreden met zichzelf, zei Dorien ineens :
''Ik zou maar niet zo zelfvolfdaan zijn oompje..er zitten verraders in je team, en daar ga je snel genoeg achterkomen.''
''Waar heb jij het over, zei Evil wat bedoel je, dom wicht.''
''Ik zeg niks'', en Dorien ging weer achterin de kooi zitten met haar boekje.

Evil Santa ging bij zijn groepje zitten, en pakte een elf van de stapel om die klaar te maken voor het spit.
''Mijn nicht, het verwende wicht zegt dat er verraders in ins midden zijn''
''Als ik er achter kom wie van jullie dat is, rijg ik niet deze elf , maar jullie aan het spit.''

''Een aantal mensen in ons midden zijn helemaal niet zo anti kerst, zo heb ik gehoord.''
Niemand reageerde echt, en de rum fles ging nog eens rond.
Laura zat een beetje ongemakkelijk te schuifelen.
''Voel jij je aangesproken dametje? Wil jij de kerst helemaal niet saboteren?''

Met 1 grote maai van zijn arm pakte hij Laura, draaide haar nek om, en reeg haar aan het spit...

''Zo, vanavond eten we Laura, Laat dit een les voor jullie zijn''

Huiverend van afschuw keek iedereen naar de arme Laura...

Onze Laura is wolvenlunch geworden.
Haar rol was die van Cupido.
De nacht loopt ten einde en de dag breekt aan.
De dag duurt tot zondagavond 23.00



(sorry hoor laura, het is heel gruwlijk, maar niks persoonlijks hoor.)



Laatst aangepast door artishocking op zo 26 dec 2010, 11:54; in totaal 1 keer bewerkt

47Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA zo 26 dec 2010, 00:46

laura

laura
Spammer i.o.

sjonge jonge... Alweer dood!! Helemaal alleen op me wolkie, burgers ik zei nog dat ik cupido was!!


Edit Arti :

Laura, in de nacht eten de wolven...
En op de dag is er een stemronde.
De Burgers kunnen niks doen aan je dood...angezien het nacht was.
Lees anders nog even de spelregels.

48Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA zo 26 dec 2010, 01:38

Debby

Debby
Senior spammer

Ja,dat weten we.
Maar de wolven hebben je opgevreten.

Ik denk dat het voor de burgers nu wel duidelijk is wie er wolven zijn,
Jensie heeft de meeste stemmen,Moustache verandert zijn stem naar Miejster om t gelijk te krijgen.
Dus bescherming van een medewolfje of iig een slechte.

Mijn stem gaat daarom naar Moustache

Kom op burgers,laten we niet weer een dag verzaken.
De wolven houden zich ook niet aan de kerstvrede,zoals jullie zien.

49Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA zo 26 dec 2010, 09:48

Moustache

Moustache
Junior spammer

Nou, wat ben jij ontzettend bloeddorstig, Debby. Jammer Laura, dat juist jij bent opgegeten, was je de vorige keer ook niet één van de eerste?
Maar toch denk ik niet dat je wolf bent, en om je gelijk te toetsen, zal ik deze keer wel op jensie stemmen. Kerstmis is immers bijna voorbij....

50Ronde # 22 EVIL SANTA - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 22 EVIL SANTA zo 26 dec 2010, 11:58

artishocking

artishocking
Junior spammer

Het verhaaltje is geplaatst in de originele post..ik had er gisteravond even geen tijd voor.
Sorry voor de gruwelijkhden Laura, maar het is niet voor niks Evil Santa. Embarassed

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum