Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 96: Ready Player One

+10
Snuffles
basserbas
Koenbus
Natjuh89
Hank1705
Backslide
Den Bever
Tachondar
Debby
Doctor
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 5]

51Ronde 96: Ready Player One - Pagina 3 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One di 16 jan 2018, 18:00

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ik stel voor de stemmen te spreiden; de mijne gaat naar Snuffles. Ik ga geen moeite doen om naar een nepargument te zoeken. Laughing

52Ronde 96: Ready Player One - Pagina 3 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One di 16 jan 2018, 18:06

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Mhh dan ga ik toch maar stemmen op Hank. Mhh k denk dat er nog eens serieus geraced moet worden morgen. Toch nog even de hoogtepunten van Fast & Furious even digitaal bekijken en de bijhorende vin diesel skills downloaden...

53Ronde 96: Ready Player One - Pagina 3 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One di 16 jan 2018, 18:25

Debby

Debby
Senior spammer

Hank heeft er nu 3.
Om het gelijk te krijgen moet ik nu toch een deelnemer met 1 stem, mijn stem geven?

54Ronde 96: Ready Player One - Pagina 3 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One di 16 jan 2018, 18:30

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Neej debby de bm heeft alleen een extra stwm als het gelijke stemming is

55Ronde 96: Ready Player One - Pagina 3 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One di 16 jan 2018, 18:36

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Wel opvallend dat diegene die niet mee wilde stemmen tijdens de bm verkiezing nu zo graag een lynch ziet gebeuren scratch

56Ronde 96: Ready Player One - Pagina 3 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One di 16 jan 2018, 19:31

Debby

Debby
Senior spammer

Dan stem ik Basserbas want die heeft er nog geen.

57Ronde 96: Ready Player One - Pagina 3 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One di 16 jan 2018, 19:46

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

ik deed niet mee tijdens de BM stemming omdat ik niet ingelezen was. maar volgens mij zijn er nog stemmen achter die ons op een 3-3 kunnen brengen Wink

58Ronde 96: Ready Player One - Pagina 3 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One di 16 jan 2018, 20:02

Debby

Debby
Senior spammer

Vast wel

59Ronde 96: Ready Player One - Pagina 3 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One di 16 jan 2018, 20:03

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Denbever, reden...
Om Hank nog een waterkans te geven.

60Ronde 96: Ready Player One - Pagina 3 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One di 16 jan 2018, 20:07

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Nog 2 mensen moeten stemmen

61Ronde 96: Ready Player One - Pagina 3 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One di 16 jan 2018, 20:23

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Ik heb geen reden, wat een hele slechte reden is om te stemmen Ronde 96: Ready Player One - Pagina 3 829688

Dus stem ik Denbever!

62Ronde 96: Ready Player One - Pagina 3 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One di 16 jan 2018, 21:06

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Den Bever heeft geloof ik dan nu 1 stem meer?

63Ronde 96: Ready Player One - Pagina 3 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One di 16 jan 2018, 21:14

Djali

Djali
Spammer i.o.

Sorry dat ik zo stil ben, tentamenweek, hoera! Ik ga even rustig lezen en stemmen tellen en mediteren voor wijsheid en zo en zal dan mijn stem uitbrengen.

64Ronde 96: Ready Player One - Pagina 3 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One di 16 jan 2018, 21:29

Djali

Djali
Spammer i.o.

Ik ben niet per se fan van de 1e dag er iemand uit stemmen maar den bever lijkt dit wel te zijn

65Ronde 96: Ready Player One - Pagina 3 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One di 16 jan 2018, 21:33

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Hmm daar heb je een goed punt terwijl iedereen het gelijk probeert te houden stemt hij nog verder op hank

66Ronde 96: Ready Player One - Pagina 3 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One di 16 jan 2018, 22:10

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik ga snel even het verhaaltje schrijven. Er is vandaag jammer genoeg al een dode.

67Ronde 96: Ready Player One - Pagina 3 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One di 16 jan 2018, 22:59

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Welkom dames en heren in de meest epische van alle racetracks.... Rainbow Road voor de Nintendo 64. Jawel hoor iedereen staat al klaar voor de race.

Djali had haar knalrode zitmaaier racer die rechtstreeks uit "King of the Hill" komt. Hank wist al perfect waar hij ging racen en koos de klassieke witte Mario gocart mee. Den Bever had het slim gespeeld en vloog er heen met de Nimbus 2000. Mattio, Koenbus en Natjuh kwamen aan met badass auto's rechtstreeks uit Mad Max. Debby de Mini Cooper van the Italian Job, Basserbas met de politie auto van de Blues Brothers. Backslide had natuurlijk de Ghostbuster Ecto One en Stefan de ferrari van Ferris Bueller's Day off. Tachondar zag er badass uit op Links Master Cycle Zero. Snuffles verkoos de Nolan Tumbler en Graafoto.... ooh Graafoto. Hij gebruikte de Mutts Cutts van Dumb and Dumber. Wat een fantastische wagen! en ik had natuurlijk het busje uit Fanboys.

Voor de rest zagen we natuurlijk een gigantisch aantal andere clans zich klaarmaken voor de race en overal waren de Deathproof wagens van de Sixers.

De race was zeer spannend en aan het einde van de tweede ronde brak Den Bever vrij van de hele menigte en schoot als een kogel naar voren. Hij bleef voor de menigte uit. Achtervolgt door een resem wagens in alle mogelijke kleuren, bleef hij vooruit vliegen. Maar zoals we het gewoon zijn uit Mario Kart is de eerste plaats super gevaarlijk en natuurlijk gebruikten de Sixers het perfecte moment vlak voor de finish in de neerwaartse spiraal het moment uit om de Battle Shell te activeren. Den Bever was jammer genoeg niet meer eerste en de Sixers pakten de overwinning ...

Het gevloek en geschreeuw was oorverdovend. Iedereen was woest. Hoe kwamen de Suxorz aan dat artefact? De menigte bleef maar razen en niemand had het door dat de naam van Den Bever was verdwenen uit de topscore bord. Den Bever was jammer genoeg niet meer.


De eerste dag eindigt en Den Bever heeft de meeste stemmen. Hij was de beul. De eerste nacht duurt tot morgen om 22.00. Willen de nachtrollen mij tijdig een bericht sturen.

68Ronde 96: Ready Player One - Pagina 3 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One di 16 jan 2018, 23:03

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik dacht dat we in een niet-pvp regio zaten zonder wapens :O
Dekselse Sixers!

69Ronde 96: Ready Player One - Pagina 3 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One di 16 jan 2018, 23:06

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Stefan003(spel) schreef:Hmm daar heb je een goed punt terwijl iedereen het gelijk probeert te houden stemt hij nog verder op hank

Bas en Hank stemden als eerste tegelijk op Den Bever, nog voor Den Bever de 2e stem naar Hank bracht. Dus daar ergens wringt misschien het schoentje :/

70Ronde 96: Ready Player One - Pagina 3 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One wo 17 jan 2018, 00:20

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Oeii Das niet best.. Een belangrijke burger eruit.. Gelukkig heeft ie geen onschuldige burger mee genomen.. RIP den bever..

71Ronde 96: Ready Player One - Pagina 3 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One wo 17 jan 2018, 06:34

Djali

Djali
Spammer i.o.

Den bever stemde als 3e op hank toch? Hoe dan ook, dat is flink balen, sorry bever.
Wat is een battle shell?


Verder: er is er 1 jarig hoera! Hoera! Dat kun je wel zien dat is natjuuuuuuh. Wij vinden dat allen zo prettig jaja, en daarom zijn we helemaal van ‘t padjuuuuuuuh. Zij leve lang, hoera! Hoera! Zij leve lahang hoera! Hoera! Zij leve lang, hoera! Hoera!
Gefeliciteerd Nathalie!

72Ronde 96: Ready Player One - Pagina 3 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One wo 17 jan 2018, 07:30

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Rot eerste dag altijd. Je kunt gewoon nog geen persoon echt verdenken blijkt maar weer

Gefeliciteerd Nathalie!

73Ronde 96: Ready Player One - Pagina 3 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One wo 17 jan 2018, 08:14

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Gefeliciteerd Natjuh


Battle shell is de blauwe shell die rechtstreeks de eerste aanvalt

74Ronde 96: Ready Player One - Pagina 3 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One wo 17 jan 2018, 08:21

Koenbus


Beginnend spammer

En ik drong nog zo aan op niemand te lynchen Crying or Very sad

Gefeliciteerd natjuh!

75Ronde 96: Ready Player One - Pagina 3 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One wo 17 jan 2018, 08:49

Debby

Debby
Senior spammer

Verdorie, dat was niet de bedoeling.
Gefeliciteerd Natjuh

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum