Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 96: Ready Player One

+10
Snuffles
basserbas
Koenbus
Natjuh89
Hank1705
Backslide
Den Bever
Tachondar
Debby
Doctor
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 5]

101Ronde 96: Ready Player One - Pagina 5 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One do 18 jan 2018, 22:28

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Indien het nog kan (druk druk..) stem ik ook backslide omdat hij zich verdacht gedraagt.

102Ronde 96: Ready Player One - Pagina 5 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One do 18 jan 2018, 22:29

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Beste Wolven,


Ik heb met Debby gesproken en we weten dat we Sixers in ons midden hebben. Hank en Djali zijn zeker dat het Stefan is. Koenbus, Backslide en Mattio beschuldigen de nieuweling Snuffles. De rest is niet zeker.

Wat gaat het zijn? We gaan vandaag iemand buiten gooien.

Snuffles, het spijt me. Het lijkt alsof jij de meeste stemmen heb, dus jij wordt deze keer uitgeschakeld als niemand anders iets te zeggen heeft.

Hank en Djali kijken me aan met een vreemde blik en gebruiken hun powerup.

Spelers met adellijke achtergrond zijn extra effectief tegen de krachten van het kwade en Stefan rent plots weg van het extreme licht dat ze uitstralen.


Het spel is afgelopen. Stefan sterft met 4 stemmen, doordat Hank en Djali van adel zijn en hun stemmen tellen dubbel tegen wolven. Alle wolvenzijn nu dood.


-Backslide heks adellijk

-Basserbas apostaat en geliefde

-Debby valse engel

-Djali gezegende adellijk

-DenBever schaapswolf/beul

-Graafoto medium

-Hank burger adellijk

-Koenbus ziener en geliefde

-Mattio grafrover

-Natjuh jager

-Snuffles groenteboer

-Stefan leugenwolf

-Tachondar cupido

103Ronde 96: Ready Player One - Pagina 5 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One do 18 jan 2018, 22:33

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Wauw

104Ronde 96: Ready Player One - Pagina 5 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One do 18 jan 2018, 22:35

Koenbus


Beginnend spammer

Zo zeg, dat ging snel!

Met 3 adellijken had ik geen rekening gehouden. Ik moet zeggen dat de burgers een sterk team hadden ^^

Kon Mattio btw geen wolf kopieren? En hadden Basserbas en ik niet nog kunnen winnen?

EDIT:
Voor de mensen die het interessant vinden, Ik had nacht 1 Mattio gezien en nacht 2 Tachondar. Ik had oprecht een burgerblok willen vormen om mijzelf en via mij basserbas te bewijzen, alleen kreeg ik daar nooit de kans voor.



Laatst aangepast door Koenbus op do 18 jan 2018, 22:51; in totaal 3 keer bewerkt

105Ronde 96: Ready Player One - Pagina 5 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One do 18 jan 2018, 22:38

Djali

Djali
Spammer i.o.

Wow dat ging vlot opeens Surprised Surprised go team adel!! Ronde 96: Ready Player One - Pagina 5 829688

106Ronde 96: Ready Player One - Pagina 5 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One do 18 jan 2018, 22:45

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Haha Backslide begrijp je nu waarom ik wel dolgraag een lynch wilde zien? Laughing Overigens vond ik Snuffles oprecht verdacht, en voel ik er niet zoveel voor om te lang door te gaan met lynchloze dagen...

En wat dit einde betreft: wauw! Shocked

107Ronde 96: Ready Player One - Pagina 5 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One do 18 jan 2018, 22:48

Djali

Djali
Spammer i.o.

Haha we snapten het sowieso wel alleen hadden wij een mooie set up bedacht om uit te vinden of snuffles of stefan slecht was en dreigde jij roet in het eten te gooien :p

108Ronde 96: Ready Player One - Pagina 5 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One do 18 jan 2018, 22:53

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

wie is we djali? welk blok was er wel al?
Ik ben het eigenlijk zeer ongewoon om met adellijken te spelen

109Ronde 96: Ready Player One - Pagina 5 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One do 18 jan 2018, 23:43

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

De adellijken zijn altijd met 3 en hebben hun eigen blok. Wanneer er een (of meerdere) sterft worden er nieuwe gekozen tot ze weer met 3 zijn (gekozen door de overgebleven adellijken).

Die we is dus Backslide, Djali, en ik Smile

110Ronde 96: Ready Player One - Pagina 5 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One vr 19 jan 2018, 01:02

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Maar er waren nog geliefde in het spel? Waarom is het spel dan niet door gegaan?

En ik vind persoonlijk de balans in dit potje niet fijn.
13 spelers en maar 2 wolven, dat is al een verhouding die de wolven bijna geen kans geeft.
Dan nog het adel erin, ze zijn met ze 3e op de hoogte van elkaar en kunnen 6 stemmen per keer doen en domineren daarmee altijd elke stemronde. Al had je 5 wolven gedaan, dan nog konden ze er niet tegenop werken

111Ronde 96: Ready Player One - Pagina 5 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One vr 19 jan 2018, 07:13

Debby

Debby
Senior spammer

Hun? Wow, dat ging snel,

112Ronde 96: Ready Player One - Pagina 5 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One vr 19 jan 2018, 08:09

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Zo, dat was inderdaad vlot. Ivm. de drukte gisteren helemaal vergeten te stemmen. Maar als ik het goed begrijp was het spel met of zonder adelen dus over geweest.

113Ronde 96: Ready Player One - Pagina 5 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One vr 19 jan 2018, 09:53

Djali

Djali
Spammer i.o.

Nee zonder adelen had jij meer stemmen gehad en had Stefan nog geleefd Snuffles. Onze stemmen gaven juist de doorslag.

114Ronde 96: Ready Player One - Pagina 5 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One vr 19 jan 2018, 11:48

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Als stefan zijn stem had veranderd op Snuffles dan was het een gelijkspel geweest. Hij was jammer genoeg op het einde niet online. Dus dat is niet gebeurd. Ik koos er voor om de burgers te laten winnen en de geliefden niet laten door spelen. Want zoals ik het begrijp sterven de hulpjes van de wolven wanneer er geen wolven meer in het spel zitten.

Ik kon het laten doorgaan en ik had niet gedacht dat de adellijken zo sterk gingen zijn. Want ze weten niet wanneer hun stemmen dubbel tellen.

115Ronde 96: Ready Player One - Pagina 5 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One vr 19 jan 2018, 12:35

Djali

Djali
Spammer i.o.

Dat gebeurt normaal ook, goed-slechtkoppel is de enige uitzondering. Anders zou een koppel met een slecht hulpje per definitie verliezen, dat is niet zo motiverend natuurlijk. Een verliefd slechtje verandert echt van team, hij is dan niet langer team wolf maar team geliefde.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum