Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 96: Ready Player One

+10
Snuffles
basserbas
Koenbus
Natjuh89
Hank1705
Backslide
Den Bever
Tachondar
Debby
Doctor
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 5]

26Ronde 96: Ready Player One - Pagina 2 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One zo 14 jan 2018, 15:30

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Zitten we niet al in de eerste moordloze nacht?? Omdat vrijdag een predag was en toen konden we stemmen.. Of zie ik het nu helemaal verkeerd

27Ronde 96: Ready Player One - Pagina 2 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One zo 14 jan 2018, 15:47

Backslide

Backslide
Junior spammer

Nee Natjuh, gister zijn we begonnen en de eerste dag eindigt vanavond 22:00. We zijn alleen 's ochtends al begonnen, dus de eerste dag duurt zo'n 36 uur.

28Ronde 96: Ready Player One - Pagina 2 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One zo 14 jan 2018, 16:51

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

klopt volledig

29Ronde 96: Ready Player One - Pagina 2 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One zo 14 jan 2018, 20:02

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ok, ik merk dat het dus zo goed als unaniem is. Onze nieuwe clanleider is Debby. De Wolven van Wakkerdam hebben een nieuwe badass leider.

Debz, je kan voor alles vanaf nu mij zien als je rechterhand. Ik zal je raadgever zijn, zoals ik dat deed bij Miejster en ik geef je even dit door momentje. Dit is een artefact gevonden voor Miejster voor dat hij werd derezzed. Jij mag vanaf nu de BFG gebruiken als wapen.


Dus Wolven bewapen je tot de tanden en werk aan jullie wagens. We gaan morgen mee doen aan een race. Dus bereid je goed voor. De winnaar van de race krijg Mach 5. We willen die graag voor onze clan hebben. Het zal onmisbaar voor ons zijn.

Jullie mogen gerust hier rond hangen. We gaan vannacht een Monty Python marathon houden. Iedereen die de films nog niet van buiten kent, moet morgen racen in de hello kitty wagon.

Mensen die geen high tech OASIS get up hebben, log even af en verzorg jezelf. Ik verwacht iedereen voor onze marathon om 22.00 OST


De moordloze nacht begint nu tot morgen om 22.00

willen alle nachtrollen mij een berichtje sturen en kan iemand stefan contacteren? hij heeft zijn rol nog niet bekeken.

30Ronde 96: Ready Player One - Pagina 2 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One zo 14 jan 2018, 20:38

Koenbus


Beginnend spammer

Monty python and the holy grail? Kom maar op ^^

En je had stefan wel op zn goede account een bericht gestuurd? Omdat hier in de rollijst ook een andere gebruikersnaam staat dan waar hij zich mee had opgegeven Rolling Eyes

31Ronde 96: Ready Player One - Pagina 2 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One zo 14 jan 2018, 20:59

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Tijdens het spel gebruiken we Stefan(spel)

32Ronde 96: Ready Player One - Pagina 2 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One zo 14 jan 2018, 21:32

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Aaaa okeej dan ben ik weer is in de war

33Ronde 96: Ready Player One - Pagina 2 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One zo 14 jan 2018, 22:07

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Ik ben er, spel account. Dankje.
Gaaf onderwerp, snap er nog niet veel van maar komt wel Very Happy

34Ronde 96: Ready Player One - Pagina 2 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One zo 14 jan 2018, 22:09

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ahh, wees welkom stefan! Leuke haarkleur heb je trouwens gekozen voor je avatar!

35Ronde 96: Ready Player One - Pagina 2 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One zo 14 jan 2018, 22:35

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Tof verhaaltje, al snap ik er héél weinig van! Smile Komt wel, zoals Stefan zei. Smile

36Ronde 96: Ready Player One - Pagina 2 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One zo 14 jan 2018, 23:47

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Een redelijk nieuw boek dat gaat over een virtuele wereld in het jaar 2045 waar iedereen geobsedeerd is door popcultuur tussen 1970 en 2015.

37Ronde 96: Ready Player One - Pagina 2 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One ma 15 jan 2018, 11:51

Debby

Debby
Senior spammer

DrWho schreef:Ok, ik merk dat het dus zo goed als unaniem is. Onze nieuwe clanleider is Debby. De Wolven van Wakkerdam hebben een nieuwe badass leider.

Debz, je kan voor alles vanaf nu mij zien als je rechterhand. Ik zal je raadgever zijn, zoals ik dat deed bij Miejster en ik geef je even dit door momentje. Dit is een artefact gevonden voor Miejster voor dat hij werd derezzed. Jij mag vanaf nu de BFG gebruiken.

Thanks, ga m zeker nuttig gebruiken.
Burgers verenig u! Wolven beware!

38Ronde 96: Ready Player One - Pagina 2 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One ma 15 jan 2018, 12:55

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik zal mij maar nobel bij de uitslag neerleggen, zoals mijn leermeester Miejster ook zou hebben aanbevolen. Zorg ervoor dat we hem kunnen wreken, Debby!

39Ronde 96: Ready Player One - Pagina 2 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One ma 15 jan 2018, 12:58

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

DrWho schreef:Een redelijk nieuw boek dat gaat over een virtuele wereld in het jaar 2045 waar iedereen geobsedeerd is door popcultuur tussen 1970 en 2015.

Kan niet wachten op de film.. Ronde 96: Ready Player One - Pagina 2 86336

40Ronde 96: Ready Player One - Pagina 2 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One ma 15 jan 2018, 20:32

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

DrWho schreef:Een redelijk nieuw boek dat gaat over een virtuele wereld in het jaar 2045 waar iedereen geobsedeerd is door popcultuur tussen 1970 en 2015.

Dat klinkt serieus heel erg interessant, ik zal wat meer in het onderwerp graven dan alleen het bekijken van de filmtrailer, wat ik nu heb gedaan. Wellicht dat ik er mijn voordeel mee kan doen? Ronde 96: Ready Player One - Pagina 2 953470

41Ronde 96: Ready Player One - Pagina 2 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One ma 15 jan 2018, 22:15

Debby

Debby
Senior spammer

Tachondar schreef:Ik zal mij maar nobel bij de uitslag neerleggen, zoals mijn leermeester Miejster ook zou hebben aanbevolen. Zorg ervoor dat we hem kunnen wreken, Debby!

Offcourse, maar heb wel de hulp van de burgers nodig.

42Ronde 96: Ready Player One - Pagina 2 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One ma 15 jan 2018, 22:34

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Na de marathon loopt Stefan steeds rondjes en roept "fight me, I just have a tiny fleshwound. I can still fight." Terwijl Hank, Koenbus, Den Bever en Natjuh stellig verklaren dat ze vanaf nu de ridders van Ni zijn.

Backslide, Djali, Debby, Mattio en Basserbas zingen vrolijk Always look at the brightside of life, terwijl Snuffles, Tachondar en graafoto debatteren waar die kokosnoten eigenlijk vandaan komen. Er waren toch zeker geen kokosnoten in Engeland in de Middeleeuwen....

Ok, de opfrissing van de essentiële Britse humor is gebeurd. Jullie mogen als extra huiswerk nog naar alle afleveringen van de Big Fat Quiz of the year kijken. Het is waarschijnlijk niet nodig voor Anorak's Almanac, maar ik vind ze fantastisch.

Maar even terug ontopic. Morgen is de race voor de Mach 5 van Speed racer. Ik ben zeker dat we dat artefact gaan nodig hebben in onze queeste voor eeuwige roem en rijkdom. Dus mensen laat me even weten welke voertuigen jullie gaan gebruiken en als je ze wil upgraden is nu de tijd. Wapens zijn niet actief tijdens de race, we gaan ons bevinden in een niet PvP zone. Dus er kan morgen niemand sterven.

Voor Miejster en voor de Wolven.


De Moordloze nacht eindigt nu en de eerste dag loopt tot morgen 22.00. Vergeet aub niet te stemmen.

43Ronde 96: Ready Player One - Pagina 2 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One ma 15 jan 2018, 22:37

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

zoals altijd stem ik hank heb een drukke dag morgen... En voor ik het vergeet

44Ronde 96: Ready Player One - Pagina 2 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One ma 15 jan 2018, 22:54

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Zoals mijn leermeester Miejster altijd deed, volg ik hem op zijn pad en stem dus op Backslide

45Ronde 96: Ready Player One - Pagina 2 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One ma 15 jan 2018, 23:45

Djali

Djali
Spammer i.o.

Welk voertuig. Hmm, zijn grasmaaiers toegestaan?

46Ronde 96: Ready Player One - Pagina 2 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One di 16 jan 2018, 11:16

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Hmm, Den Bever krijgt mijn stem. Ben vandaag ook druk, dus zal niet veel tijd hebben om te reageren.

47Ronde 96: Ready Player One - Pagina 2 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One di 16 jan 2018, 12:03

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ach wat lief Tachondar, nu hoef ik zelf niet meer te kiezen op wie ik stem. Maakt het allemaal wat makkelijker ^^

48Ronde 96: Ready Player One - Pagina 2 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One di 16 jan 2018, 13:37

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

In deze fase is er niemand te beschuldigen.. Om geen persoon 2 stemmen te geven zeg ik Djali.

49Ronde 96: Ready Player One - Pagina 2 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One di 16 jan 2018, 17:13

Koenbus


Beginnend spammer

Willen we er iemand uitstemmen? Anders moeten we weer 2 mensen op lynch zetten met 2 stemmen, zodat de burgemeesterstem niet doorslaggevend is.

Dat gezegd hebbende zal ik de eerste 2e stem zetten:
Hank

50Ronde 96: Ready Player One - Pagina 2 Empty Re: Ronde 96: Ready Player One di 16 jan 2018, 17:59

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Oeh, gaaf, dan kan ik mijn wagen weer van stal halen!
Ronde 96: Ready Player One - Pagina 2 Build-kart

Overigens prima Koen, dan stem ik Den Bever .

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum