Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 95 - Het Gesticht

+9
Djali
Doctor
Backslide
graafoto
Koenbus
basserbas
Miejster
Tachondar
Natjuh89
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 7]

101Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 5 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 22:28

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

o geen zorgen, dan gaan we morgen gewoon natjuh ophangen Twisted Evil

102Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 5 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 22:35

Djali

Djali
Spammer i.o.

Is prima, zeg maar twee mensen die ik moet bekijken Smile ik kies zelf de derde. Ik denk wel dat ik vannacht misschien wat assistentie nodig heb om in leven te blijven dus als er hier ergens een engeltje rondvliegt wil ik mezelf graag nomineren! Oh enne... als graaf conversiewolf was (of die nog in het spel zit) switcht er iemand van team deze nacht.

103Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 5 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 22:41

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik ben beduveld geweest. Die persoon kan ik dus niet meer vertrouwen...

Ja bekijk eens een paar personen vannacht djali. En mij gerust ook, anders denken ze hier nog dat ik ook slecht ben en enkel Natjuh wilde redden, terwijl ik gewoon Miejster uit de weg wilde hebben... Al blijkt dat nu foutief te zijn Sad

104Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 5 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 22:44

Djali

Djali
Spammer i.o.

Hoe kwam jij erbij dat miejster slecht was tach? Ben ik wel benieuwd naar

105Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 5 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 22:50

Koenbus


Beginnend spammer

Ik stel voor om mij en basserbas/drWho te bekijken. In mijn ogen is op dit moment een burgerblok belangrijker dan een potentiele wolf vinden waarvan we de source niet kunnen vertrouwen *kuck* Tachondar *kuch*

En tachondar vertrouw ik geen voor geen ene cent, volgensmij kraamt hij onzin uit Wink



Laatst aangepast door Koenbus op zo 07 jan 2018, 22:57; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Geslacht elverkeerd ingeschat :o)

106Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 5 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 22:55

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik ben een man Koenbus :p

Wel Djali een zekere iemand had mij dat gehint via pm, en die persoon is tijdens de discussie akelig stil geweest. Had gehoopt wat meer steun uit die hoek te krijgen... Ik kom er zelf nogal bezeikt uit natuurlijk, maar misschien is dat wat die persoon wel wilde Neutral

107Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 5 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 23:00

Koenbus


Beginnend spammer

Heb het aangepast Embarassed

En aangezien die persoon jou erbij naait kun je zijn/haar naam wel openbaren? Ik ben benieuwd naar die persoon zijn kant van het verhaal, alhoewel ik denk dat ik weet over wie je het hebt. Als ik dit had geweten had ik je ervoor gewaarschuwd..

108Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 5 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 23:01

Djali

Djali
Spammer i.o.

Ja zolang jij over ‘zekere personen’ blijft kletsen ben je in mijn ogen dus gewoon megaverdacht tach.

Koen ik wil inderdaad alleen goeien zien vannacht, dus geen zorgen ik blijf ver uit de buurt van tach Smile

109Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 5 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 23:03

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

wel ja, laat ik het erop houden dat Djali best mij, Debby en bas of Koenbus bekijkt

110Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 5 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 23:05

Debby

Debby
Senior spammer

Koenbus schreef:Heb het aangepast Embarassed

En aangezien die persoon jou erbij naait kun je zijn/haar naam wel openbaren? Ik ben benieuwd naar die persoon zijn kant van het verhaal, alhoewel ik denk dat ik weet over wie je het hebt. Als ik dit had geweten had ik je ervoor gewaarschuwd..

Waar had je Tachonder voor gewaarschuwd?

Mij mag ze bekijken, ik heb niks te verbergen.

111Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 5 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 23:30

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Niemand had echt zin in de middagtest na de dood van Graafoto die ochtend en de verschrikkelijke vondst van het lichaam van Backslide tijdens de lunchpauze. De sfeer was terneergeslagen, en een drukkende stilte was het resultaat. "Ik zie dat jullie al wat rustiger beginnen te worden. Het mocht eens tijd worden!" grijnsde Dr. Hank. "Ik werd nog eens gek van dat gekakel de hele tijd. Anyway, tijd om de volgende test uit te leggen. Jullie gaan één voor één de verduisterde gangen door op zoek naar een bel. Als jullie je koppie goed gebruiken zul je zo de logica achterhalen over hoe je de bel kan vinden. Elke kamer bevat aanwijzingen, voor hen die goed hebben opgelet weten al hoe die aanwijzing eruit ziet."

"Huh, maar er was toch helemaal niets bijzonders te zien in die kamers?" zei Mattio. "Er hingen alleen van die gekleurde bordjes.. maar dat kan de aanwijzing toch onmogelijk zijn geweest?" De dokter keek de groep ernstig aan: "Daar zullen jullie zelf achter moeten komen. Jullie vertrekken een voor een, de volgende pas nadat de eerste de bel heeft bereikt. We gaan op alfabetische volgorde. Basserbas, jij dus eerst." Basserbas slikte. "Hangt er iets aan vast? Ik bedoel... is het gewoon een kwestie van die bel bereiken?" De dokter antwoordde met een duister glimlachje rond zijn lippen. "Nou je het zegt... misschien moeten we het wat competitiever maken. Diegene die het langzaamst de bel bereikt... wordt gebruikt om een nieuw serum te testen." De groep liet enkele verbaasde kreten horen. "Maar dat is toch helemaal niet zo erg? Als dat alles is..." Het antwoord van de dokter liet weinig ruimte voor geruststelling. "Het serum wordt gebruikt om een bepaalde psychologische geesttoestand te bereiken. Weinig mensen kunnen er tegen.. de helft van de mensen ontwaakt nooit meer uit die toestand. Nog meer vragen? Goed, dan gaan we beginnen."

Zenuwachtig keek Basserbas het schemerduister van de gangen in. Hij had niets van een bel gezien tijdens de verschillende tripjes door de gangen. Hij vroeg zich af hoe ver deze in het gangenstelsel verstopt zou zitten. "Klaar? 3-2-1- GO!" Als een ware atleet spurtte Basserbas de gangen in. Hij had besloten gewoon met zijn rechterhand aan de muur te blijven rennen... uiteindelijk zou hij dan vanzelf bij de bel uitkomen. Ervanuitgaande dat het daadwerkelijk een doolhof was... hij hoopte maar dat er geen zogeheten 'eilandjes' waren in het doolhof.. dan zou hij verdoemd zijn.

17 minuten en 23 seconden later ging er een galmend geluid door de gangen: Basserbas had de bel gevonden. "Niet verkeerd. In dit tempo zijn we misschien voor het avondeten klaar. Debby? Jij bent de volgende." 23 minuten en 15 seconden later klonk wederom de bel. Debby had de zelfde tactiek als Basserbas gebruikt, maar had niet meer de topcondititie die ze ooit had gehad. "Djali, you're up." luidde de korte reactie van Dr. Hank op het gegalm van de bel. Terwijl Djali naar de uitgang van de zaal liep bond ze haar haar in een paardenstaart. "3...2... 1... GO!" Djali srintte het schemerduister in en dook de eerste kamer in die ze tegenkwam. Ze zou die aanwijzing maar eens proberen op te lossen. Hoewel de kamer nagenoeg leeg was hing er inderdaad een van de bordjes waar Mattio het over had gehad. Onopvallend was de kleur, de verf leek er wel vanaf te bladderen. Van iets dichterbij zag ze dat het oppervlak ook ruw was. Ze voelde eraan met haar hand en met een schok kwam het besef... "... het is een plattegrond! Hoe sluw...!" Met haar ogen dicht, zodat ze zich beter kon concentreren voelde ze aan de plattegrond. "Zo te voelen moet ik 3 gangen passeren aan de rechterkant en vervolgens de eerste gang aan mijn linkerkant inslaan. De 3e kamer aan de rechterkant is de kamer met de bel. Appeltje eitje!" Ze rende gauw de gang door. Amper 3 minuten nadat ze was begonnen klonk de bel. "Huh.. ?!" klonk het verbaasd uit de monden van de verschillende mensen. De dokter mompelde met een goedkeurend lachje. ".. die dekselse Djali, als ik het niet dacht!" om er vervolgens luidkeels aan toe te voegen. "Doc, opstaan. Jij bent de volgende. Kijken of jij net zo goed bent als die blonde meid."

Enkele uren later was iedereen aangekomen in de kamer met de bel. De tijd van Djali werd niet meer verbeterd, en sommige mensen waren op goed geluk de gangen ingelopen, net zolang tot ze de bel hadden gevonden. Een tijd van een uur voor de bel gevonden werd was helaas geen uitzondering... "Wel, wel, wel. Valt me vies van jullie tegen. Ik had meer van jullie verwacht." De dokter leek teleurgesteld. "Er is slechts één die de aanwijzing van de plattegrond wist op te lossen. Goed gedaan, Djali. De rest..." hij schudde droevig zijn hoofd en zuchtte diep. "De rest heeft me teleurgesteld." De blik in zijn ogen verhardde. "Van alle mensen hier zijn er maar liefst 2 die er langer dan anderhalf uur over hebben gedaan. Miejster en Natjuh, willen jullie naar voren stappen? De rest zal beslissen aan wie zij het liefst het serum gaan geven."

Miejster en Natjuh keken angstig de rest van de groep aan. Wat zouden ze beslissen?
Mattio sprak als eerste zijn voorkeur uit. "Jullie waren allebei weg toen Backslide gevonden werd. Dat vind ik uitermate verdacht. Maar... miejster kan mij tenminste nog recht in mijn ogen kijken. Ik vind dat Natjuh het serum moet krijgen." Hij kreeg instemmend gemompel te horen uit de rest van de groep. " Tachondar keek bedachtzaam. "Dat is absoluut waar. Maar iedereen weet dat Natjuh een bijzondere band had met Graafoto. Geen wonder dat ze eventjes wat tijd voor zichzelf nodig had tijdens de lunchpauze." Natjuh knikte dankbaar naar Tachondar. "Goed, dan zal het wel mijn keuze zijn die de doorslag moet geven. " zei DrWho weifelend. "Djali, wat vind jij ervan? Van alle mensen hier hecht ik het meest aan jouw woord. "
Djali keek eerst even om zich heen voor ze naar de twee voor de groep keek. "Miejster... Natjuh... aan alles voel ik ... nee... wéét ik dat één van jullie Backslide eigenhandig heeft vermoord, en de ander er helemaal niets mee te maken heeft. Miejster... ik weet dat je in het verleden problemen hebt gehad met Backslide. Ik weet niet zeker of je iets met zijn dood te maken hebt.. maar jij bent wel de enige van de twee die een reden heeft..." "Djali, alsjeblieft... je doet hier fout aan... je wéét dat ik er niets mee te maken heb!"
Dr.Who nam het woord. "Sorry Miejster. Ik heb geen keuze. Vergeef ons alsjeblieft als we hier een fout maken. Mocht dat zo zijn weten we wie we moeten hebben."
en hij voegde daar nog aan toe: "Hé, kom op, misschien valt het allemaal wel mee en wordt je straks gewoon weer wakker!" Droevig keek Miejster in Dr.Who's ogen. Wat hij daar zag bevestigde zijn eigen gevoel. Ze wisten allebei dat dat niet zou gebeuren. "Goed dan maar. Ik vergeef het jullie. Maar zeg niet dat ik jullie niet gewaarschuwd heb."

Daarop stapte hij naar voren naar de tandarts-achtige stoel die daar stond. Dr. Hank stond al klaar met het serum. "Het doet geen pijn. Het voelt net alsof je gaat slapen." zei hij terwijl hij Miejster vastmaakte aan de stoel om te voorkomen dat hij eruit zou glijden. Met een spuit diende hij het serum toe. Enkele minuten later stond de groep zwijgend om Miejster heen om te kijken wat er zou gebeuren. "... wat nu?" zei Debby. Dr. Hank schudde zijn hoofd en gebaarde dat ze moesten afwachten. Nog enkele minuten later begon Miejster opeens te trillen. "Hij bereikt nu de desbetreffende geestestoestand. Soms gebeurd het dat ze dan terugkeren in hun oorspronkelijke gedaante." "Wat bedoel je met oorspronkelijke gedaante?" zei Koenbus.
"Dat zul je zodadelijk zien." sprak de dokter terwijl Miejster wel leek te gloeien. En nog heftiger te trillen. En plotsklaps lag daar een hamster in de tandartsstoel. Eentje die niet bewoog. "En dit, dames en heren, betekent dat Miejster inderdaad zijn oospronkelijke gedaante heeft aangenomen. Moge hij daarin rust vinden. Rust zacht Miejster, de weerhamster."

De burgers lynchen Miejster. Zijn rol was de weerhamster. De 3e nacht begint en duurt tot maandagavond 22u

112Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 5 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 23:36

Djali

Djali
Spammer i.o.

Ik doorzoek iedere kamer die ik inloop altijd meteen op afluisterapparatuur dus dan leer je kritisch kijken. Is toch weer nuttig gebleken nu. Nogmaals mijn oprechte excuses miejster, ik denk dat iemand mijn hersengolven verstoorde met bèta straling waardoor ik niet helder kon denken..

113Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 5 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht ma 08 jan 2018, 11:51

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Oeii das idd niet goed dat miejster der it is.. Sorry miesjter..
Djali een rookgordijn opzetten is altijd handig als je in nood zit Wink

Miejster nog even terug te komen op het klokken. Ik snap dat je heel actief bezig bent met het spel maar vergelijkingen gaan maken met mensen die een bepaalde tijd online zijn wil niet direct zeggen dat ze snode plannetjes aan het maken zijn.. Net wat ik al aangaf de pagina staat bij mij standaard aan op me telefoon omdat ik tijdens me werk ook graag wil kijken naar de stemmingen.. Maar het probleem is dat ik geen tijd heb om elke keer opnieuw de pagina op te zoeken..

114Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 5 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht ma 08 jan 2018, 13:43

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Natjuh89 schreef:Djali een rookgordijn opzetten is altijd handig als je in nood zit Wink

Een rookgordijn suggereren bij een ander is een nogal doorzichtig rookgordijn om jezelf te beschermen, Natjuh. Pas maar op dat niemand daar vannacht al doorheen prikt. Wink

115Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 5 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht ma 08 jan 2018, 14:20

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Wat een hoop doden. Ik vind dit niet leuk. IK WIL NAAR HUIS!!!1!!1!

116Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 5 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht ma 08 jan 2018, 14:22

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

"Je gaat pas naar huis als ik zeg dat je naar huis kan!" grijnsde Dr. Hank. "En nu eten en naar bed! We hebben wel genoeg informatie vergaard vandaag."

117Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 5 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht ma 08 jan 2018, 14:40

Djali

Djali
Spammer i.o.

Ik heb nog steeds niks gezien dat mijn robot hypothese tegenspreekt, kunnen we dr Hank niet lynchen?

118Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 5 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht ma 08 jan 2018, 15:03

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Misschien. Even iets anders, heeft iemand anders er last van (of in ieder geval: ervaart hetzelfde) dat de logo's van ongelezen/gelezen terugspringen naar ongelezen, ook als het topic al wel gelezen is? scratch

119Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 5 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht ma 08 jan 2018, 15:50

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Hank1705 schreef:heeft iemand anders er last van (of in ieder geval: ervaart hetzelfde) dat de logo's van ongelezen/gelezen terugspringen naar ongelezen, ook als het topic al wel gelezen is? scratch

Dat is mij niet opgevallen, dus ik denk dat ik er geen last van heb, maar ik kan me voorstellen dat dat gebeurt als een post ge-edit wordt, of dat het met je adminrechten te maken heeft? Merkte je het toevallig vooral gisteravond, toen er veel posts ge-edit werden?

120Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 5 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht ma 08 jan 2018, 16:00

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Nope, het was voornamelijk vandaag (vanochtend/begin vd middag), en toen werd er niets nieuws gepost of geedit zover ik kon zien. Maar nu geen last meer van, dus het zal wel over zijn.

121Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 5 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht ma 08 jan 2018, 16:33

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Gisteren was dan ook een drukke dag, nu slapen we Mattiozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...

122Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 5 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht ma 08 jan 2018, 17:02

Backslide

Backslide
Junior spammer

Hank1705 schreef:Misschien. Even iets anders, heeft iemand anders er last van (of in ieder geval: ervaart hetzelfde) dat de logo's van ongelezen/gelezen terugspringen naar ongelezen, ook als het topic al wel gelezen is? scratch

Ik heb dit wel als ik switch tussen mobiel/laptop, ik weet niet of je op twee apparaten het forum bekijkt?

123Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 5 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht ma 08 jan 2018, 17:06

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Daar zou het misschien aan kunnen liggen, maar voor mijn gevoel had ik er alleen op mn mobiel last van. Misschien eens op letten de volgende keer ^_^

124Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 5 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht ma 08 jan 2018, 19:29

Djali

Djali
Spammer i.o.

Ik heb het ook wel eens en ook het idee dat dit te maken heeft met vanaf verschillende apparaten het forum bezoeken.

125Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 5 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht ma 08 jan 2018, 22:01

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Verhaaltje wordt geschreven!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum