Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #94 - Kerstspecial

+7
Tachondar
graafoto
Koenbus
Mattio
Hank1705
Debby
Djali
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 5]

51Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 3 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial vr 15 dec 2017, 12:46

Koenbus


Beginnend spammer

Beterschap voor je dochter Graafoto!

En wat betreft de lynch, conversiewolf eruit Smile
Hopelijk had Tachondar nog niet geconverteerd ^^

52Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 3 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial vr 15 dec 2017, 15:42

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Chapeau Burgemeester en een Mattio met wrok! Very Happy

Het klinkt misschien vreemd, maar ik ben blij dat te horen Graaf! Wanneer men naar spoed moet is een ontstoken knie niet het eerste waar ik aan denk. Desalniettemin beterschap voor je dochter!

53Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 3 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial vr 15 dec 2017, 20:30

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Veel sterkte Graaf, verwen haar maar goed opdat ze er snel overheen komt!

54Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 3 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial vr 15 dec 2017, 20:34

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Arme Woogle

55Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 3 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial vr 15 dec 2017, 22:06

Djali

Djali
Spammer i.o.

Bedankt voor de update graaf, hoop dat ze gauw beter is.

Offtopic maar wel handig: Ik zal geen namen noemen maar iemand (weet ie het?? En zo ja: wat?! Laughing ) vroeg zich al twee rondes af waarom Dorien eigenlijk niet meespeelt... Nu dénk ik dat de rest van de oude garde een beter geheugen heeft en dat dit dus alleen voor Koen een nieuwtje zou kunnen zijn maar ik ben dus Dorien!

56Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 3 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial vr 15 dec 2017, 22:30

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Djali schreef:Ik zal geen namen noemen maar iemand (weet ie het?? En zo ja: wat?! Laughing ) vroeg zich al twee rondes af waarom Dorien eigenlijk niet meespeelt...

Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 3 Giphy

57Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 3 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial vr 15 dec 2017, 23:43

Backslide

Backslide
Junior spammer

"Nou, uh, zullen we maar gewoon verder gaan met de cadeautjes?" Opperde Hank1705. Nadat iedereen van de schrik was bekomen en het kapotte glas enigszins was opgeruimd (Niemand had echt zin om het lichaam van Tachondar op te ruimen)zat iedereen weer in een kring in de huiskamer van Backslide. "Die cadeautjes heb ik nou wel gezien hoor", antwoordde Djali, "Ik ben wel toe aan een borrel eigenlijk." Meteen werd er met wat gemompel instemmend gereageerd en iedereen stond op om gebruik te maken van een wel verdiende pauze.

"Het is ook altijd wat hè" begon Mattio tegen Koenbus. "Nou, zoveel heb ik nog niet meegemaakt, maar het lijkt er wel op dat het inderdaad vaak hommeles is." "Nou vind ik 'hommeles' nog een understatement" begon Graafoto, die zich intussen ook bij het groepje had gevoegd. "Maar inderdaad.. ondanks dat we een hechte groep zijn, is er altijd wel weer wat niet pluis."Er werd wat verder gekletst en vooral wat verder gedronken, aangezien iedereen hard toe was aan een goede slok alcohol, tot er ongeveer een kwartier voorbij was. "Zullen we maar weer verder? Ik wil eigenlijk nog wel op tijd naar huis" begon Hank1705. Rustig, sommigen nog druk pratend, begaf de groep zich weer naar het vertrouwde kringetje om verder te gaan met het uitpakken van de cadeautjes.

Toen iedereen zat, merkte Koenbus als eerste op dat er twee stoelen leeg bleven (Eigenlijk waren er drie lege stoelen, als je de kapotte stoel meerekent die naast het lijk van Tachondar in de sneeuw lag). "Waar zijn Debby en Djali eigenlijk?" vroeg hij. "Ach, dat zijn meiden. Die gaan altijd per tweetal naar het toilet, ze zullen er zo wel weer zijn!"

Toen het toch echt te lang duurde ging Hank1705 kijken waar het stel zich ophield. Toen hij de gangdeur opendeed trof hij tot zijn grote schrik een bloederig tafereel aan. Debby lag languit op de badkamervloer, zonder enige verwondingen, maar Hank1705 kon geen pols meer voelen. Djali lag er half overheen, met zichtbare verwondingen. Ook bij haar kon Hank1705 geen teken van leven meer ontdekken.


Eind van de tweede nacht.
Debby sterft, haar rol was Weerhamster.
Djali sterft, haar rol was Ziener.
Dag duurt tot zaterdag 22:00

58Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 3 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial vr 15 dec 2017, 23:45

Djali

Djali
Spammer i.o.

Ouch Sad zet hem op burgers!

59Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 3 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial vr 15 dec 2017, 23:57

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Damn, de wolven slaan terug...
En het ergste van alles, de ziener is er uit en ik heb nog geen flauw idee op wie ik zal stemmen.
Iemand enig idee?

60Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 3 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial za 16 dec 2017, 00:14

Miejster

Miejster
Senior spammer

Yup, tijd om die lijken (en de stoelen) wat op te ruimen. Ik help wel mee!

Djali heeft dus helaas een weerhamster gezien en zo vermoord, de overblijvende wolf (ik vermoed dat er maar 2 zijn) heeft de ziener vermoord. Was dit geluk of is er meer aan de hand? De conversiewolf zal wel zo slim geweest zijn om te bijten en dus krijgen we misschien nog een conversie( behalve als dit Debby of Djali waren)

Veel houvast is er niet, zeker niet nu de ziener is uitgeschakeld. Maar als de ziener heeft gezien in de eerste nacht en dan heeft gestemd, dan zit hier misschien wel een tip in. "Mattio kijkt chagrijnig" zegt Djali. Mattio komt dan wat onverschillig met een late stem en vermoord de conversiewolf. Daaruit lijd ik af dat Mattio geen wolf kan zijn. Is Mattio dan een slechte helper en heeft die verkeerd gegokt?

Ik stem dus op dit moment op Mattio maar ik sta open voor elke verdediging, elke andere interpretatie of eventueel een duidelijke tip...

61Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 3 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial za 16 dec 2017, 00:18

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Autch, je kan hier toch wel.spreken van het rampscenario Sad

Ik kan zeer weinig aanknopingspunten vinden op basis van stemgedrag vorige ronde, maar gezien Do als ziener op
Mattio stemde, die vervolgens semi eigenhandig (met de opzet van Graaf) de conversiewolf om zeep hielp schat ik in dat dat een random stem was en dat er momenteel iemand anders alleen in het burgerblok zit. Tenzij Mattio onderdeel is van een slecht/goed koppel en graag vrij spel heeft... maar daar ga ik maar niet direct vanuit.

Vanuit het oogpunt dat wolven vaak of heel aanwezig zijn of heel erg in de luwte blijven neig ik naar ons uittredend spelleider: DrWho

Indien iets van het hierboven geschrevene onduidelijk over komt ben ik uiteraard bereid dit verder toe te lichten morgen Smile

(Maar nu weet ik iig zeker dat ik geen kanarie krijg! :3 )

62Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 3 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial za 16 dec 2017, 01:05

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Als het slaat op zeer actieve spelers verwijt de pot de ketel dat hij zwart ziet. We zijn allebei heel actief. Maar wat betreft echt stemmen. Ik moet er even een nacht over slapen, ik heb niet door hoe er twee spelers dood kunnen gaan.


edit ik weet al hoe het zit.



Laatst aangepast door DrWho op za 16 dec 2017, 01:06; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : ik ben dom)

63Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 3 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial za 16 dec 2017, 09:56

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Hahaaaaaaa! Ik ben gewroken!

64Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 3 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial za 16 dec 2017, 12:16

Debby

Debby
Senior spammer

Crap!

65Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 3 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial za 16 dec 2017, 16:07

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

In ieder geval kunnen we samen spoken Debby... kopje thee erbij?

https://weerwolfenco.actieforum.com

66Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 3 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial za 16 dec 2017, 16:25

Koenbus


Beginnend spammer

Spijtig dat de ziener EN weerhamster er al uit liggen. Als de ziener iemand anders had bekeken was de weerhamster nu erg sterk geweest.

Ik geef mattio het voordeel van de twijfel, hij heeft ten slotte een conversiewolf eruit gestemd. Dan stem ik mee op DrWho.



Laatst aangepast door Koenbus op za 16 dec 2017, 17:02; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Stemwijziging)

67Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 3 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial za 16 dec 2017, 16:38

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

wel ik denk echt niet dat Mattio het is. Maar ik ben er positief van dat ik het ook niet ben. Want als ik gelynched wordt, zal ik niet de enige zijn die gaat sterven. Dan zal er nog iemand anders weggeblazen worden.

68Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 3 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial za 16 dec 2017, 17:02

Koenbus


Beginnend spammer

Ok, dus we hebben te maken met een jager of koppel, zo uit mijn hoofd. Ik zal vannacht wel op jager checken, tot die tijd kunnen we beter iemand anders op lynch zetten.

2e keus: Miejster

69Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 3 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial za 16 dec 2017, 19:34

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik weet het echt niet. Ik volg deze ronde daarom Miejster en stem op Mattio

70Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 3 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial za 16 dec 2017, 20:13

Koenbus


Beginnend spammer

Kom op mensen, Mattio heeft de conversiewolf eruit gestemd. DrWho en Miejster zijn duidelijk buiten het topic in gesprek met elkaar, dus waarschijnlijk geliefden. Een koppel hoeft er niet perse meteen uit maar het is nooit verstandig om ze de lynch te laten leiden, zoals nu gebeurd.

71Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 3 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial za 16 dec 2017, 20:53

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Miejster schreef:"Mattio kijkt chagrijnig" zegt Djali. Mattio komt dan wat onverschillig met een late stem en vermoord de conversiewolf. Daaruit lijd ik af dat Mattio geen wolf kan zijn. Is Mattio dan een slechte helper en heeft die verkeerd gegokt?

Djali vond die zwoele Bowie-blik op chagrijn lijken - can't blame me here. Laughing

Mijn stem gaat naar jou, Miejster, deels uit lijfbehoud maar vooral omdat het me een wolvenactie lijkt om mij verdacht te maken na een lucky guess. Rolling Eyes

72Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 3 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial za 16 dec 2017, 21:56

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Effe last minute en geen tijd om alles door te lezen.
Mattio, omdat ik Miejster net iets meer vertrouw.

73Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 3 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial za 16 dec 2017, 22:00

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Jongens toch, gaan jullie de god der liefde lynchen? Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 3 17387

74Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 3 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial za 16 dec 2017, 22:17

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Volgens mij krijgt mijn wolkje heel binnenkort een nieuwe buur. Kunnen we mooi klaverjassen

https://weerwolfenco.actieforum.com

75Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 3 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial za 16 dec 2017, 22:18

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Dorien schreef:Volgens mij krijgt mijn wolkje heel binnenkort een nieuwe buur. Kunnen we mooi klaverjassen

Moet je 't me wel eerst leren... Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 3 953470

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum