Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #94 - Kerstspecial

+7
Tachondar
graafoto
Koenbus
Mattio
Hank1705
Debby
Djali
11 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 5]

1Ronde #94 - Kerstspecial Empty Ronde #94 - Kerstspecial ma 11 dec 2017, 20:38

Backslide

Backslide
Junior spammer

De drukke decembermaand is weer aangebroken. Voor de éénn staat december in het teken van feestjes, cadeautjes en lekker eten, voor de ander betekent het juist kou, ruiten krabben en korte dagen. Ook de fanatieke weerwolvers zijn zo op te delen in deze twee categorieen, maar er is een ding waar iedereen naar uitkijkt; dit jaar hebben ze besloten met z'n allen kerst te gaan vieren! Na lang overleg en twee mislukte datumprikkers kwam 11 december naar voren als beste oplossing. Helaas kon Natjuh de avond niet bijwonen, maar voor de rest wat het gezelschap toch redelijk compleet.
De lootjes waren ook al lang en breed getrokken, waardoor iedereen ruim de tijd had gehad om voor zijn/haar slachtoffer een cadeautje te kopen... met gedicht! De locatie dit keer? Bij Backslide thuis! Het was een grote groep, toch zeker 10 man, maar met wat passen en meten zou dit toch zeker moeten kunnen in zijn nederige stulpje.
Drankjes, hapjes.. Alles stond klaar, waardoor het een fantastische en vooral gezellige avond kon gaan worden.
Terwijl de laatste stoelen werden rechtgezet, de kaarsjes werden aangestoken en de ballen van de kerstboom nog even recht werden gehangen, reed de eerste auto de oprit op. "Gezellig" kerstavondje kon beginnen!

Deelnemers:
- Debby
- Djali
- DrWho
- Graafoto
- Hank1705
- Koenbus
- Mattio
- Miejster
- Tachondar

Deelnemende rollen:
Voor deze ronde heb ik de redelijk "standaard" rollen gepakt, maar welke precies is aan jullie om achter te komen!

Begin van de dag, deze eindigt dinsdagavond 22:00
Eerste stemming voor burgemeester!



Laatst aangepast door Backslide op di 12 dec 2017, 19:41; in totaal 1 keer bewerkt

2Ronde #94 - Kerstspecial Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial ma 11 dec 2017, 21:10

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Moeten we een gedicht schrijven...

3Ronde #94 - Kerstspecial Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial ma 11 dec 2017, 21:52

Miejster

Miejster
Senior spammer

Die eerste auto was de mijne dus... Na een helse rit door de sneeuw kwam ik aan rond 21u terwijl ik vertrokken was om 16u30 en dat voor amper 50km. Maar kom, ik ben aangekomen!

En ondertussen draaide de tweede wagen al de oprit op en daarmee stond de oprit helemaal vol!

4Ronde #94 - Kerstspecial Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial ma 11 dec 2017, 22:26

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Wat een weer, mijn zoon is van 11 is nu net thuis van school.
Daarom geef ik mij op om burgemeester te worden.
Als het sneeuwt is er geen school.
Ieder gezin heeft recht op 1 gratis electrische wagen van het merk Tesla natuurlijk.
En het belangrijkste van alles, alleen wolven en wolfachtigen moeten gemeente belasting betalen.

Stem op Graafoto als bm voor een stralende toekomst.

5Ronde #94 - Kerstspecial Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial ma 11 dec 2017, 22:49

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Dat zijn toch een paar dingen die ik super vind. Zo een Tesla semi wil ik wel hebben.

6Ronde #94 - Kerstspecial Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial ma 11 dec 2017, 23:27

Koenbus


Beginnend spammer

Mijn stem heb je Graafoto!

7Ronde #94 - Kerstspecial Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial di 12 dec 2017, 05:22

Djali

Djali
Spammer i.o.

Djali is dan nu toch ook eindelijk gearriveerd... heb moeten overnachten op station Amersfoort omdat die gekke NS in wilde paniek raakte van dit lieve beetje sneeuw daarom ben ik wat later*, waarvoor excuus! Waarom vieren we het dan ook zo ver weg?  Hmm zo’n tesla wil ik ook wel maar ik wacht nog even af of er nog meer kandidaten komen..

*Eigenlijk lag ik gewoon sinds 18:30u te slapen maar dat klinkt minder stoer



Laatst aangepast door Djali op di 12 dec 2017, 07:25; in totaal 2 keer bewerkt

8Ronde #94 - Kerstspecial Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial di 12 dec 2017, 11:19

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Gezellig hier, leuk ingericht Backslide! Alleen stoor ik me aan de piek op je kerstboom die maar niet recht wil blijven staan...

Graafoto, als jij burgemeester wordt verwacht ik dat je een rechtepiekenbeleid invoert!

9Ronde #94 - Kerstspecial Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial di 12 dec 2017, 13:20

Debby

Debby
Senior spammer

Zo hè hè, wat een vreselijk weer. Ik was helemaal ingesneeuwd, kon vanmiddag vroeg pas het dorp uit. Maar wateen gezelligheid alhier.

Graaf, van mij mag je burgemeester worden als we met dit weer ook niet naar het werk hoeven. Oh ja, en die Tesla hoef ik niet.



Laatst aangepast door Debby op di 12 dec 2017, 21:31; in totaal 1 keer bewerkt

10Ronde #94 - Kerstspecial Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial di 12 dec 2017, 14:14

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Heeey mensen, ik ben eindelijk kunnen ontsnappen van werk. Ik kan niet wachten tot ik een Tesla truck heb. Dan kan ik Arnold Schwarzenegger nadoen.

Graafoto it is.



Laatst aangepast door DrWho op di 12 dec 2017, 18:58; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : gestemd)

11Ronde #94 - Kerstspecial Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial di 12 dec 2017, 15:22

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Oef, na een helse dag werken op zee in een sneeuwstorm (ook voor het eerst in mijn leven), ben ik er dan toch als laatste(?) eindelijk geraakt.

Tesla's!!! Graafoto jij hebt een deal!

12Ronde #94 - Kerstspecial Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial di 12 dec 2017, 16:32

Djali

Djali
Spammer i.o.

Geen andere kandidaten? Graafoto it is! Ik zie het wel zitten met jou als burgemeester

13Ronde #94 - Kerstspecial Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial di 12 dec 2017, 19:15

Miejster

Miejster
Senior spammer

Inderdaad, ik zie maar 1 naam. En geen enkele reden waarom ik niet gewoon zou meevolgen. Graafoto

14Ronde #94 - Kerstspecial Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial di 12 dec 2017, 22:09

Backslide

Backslide
Junior spammer

De eerst auto die aan kwam was van Miejster. Ietwat geïrriteerd kwam hij binnen en na een hartelijke begroeting begon hij te klagen over het weer. Toch zeker 50 km file onderweg gehad! Lang kon hij echter niet geïrriteerd blijven, daar hij de gezellig ingerichte kamer zag. Het was lekker warm en hij was veilig aangekomen, dat was het enige wat telt!
Ondertussen waren er meerdere mensen aangekomen en werd het gezellig druk. De eerste ronde drinken werd ingeschonken en iedereen praatte elkaar bij over de situatie thuis. Inmiddels was de rest gearriveerd en kon er begonnen worden met de cadeautjes. Of, althans, dat dacht iedereen. Totdat DrWho ineens opmerkte "Hey, Djali, zou die ook niet aanwezig zijn vandaag?!". Ja, daar had hij wel gelijk in. Ze had zich wel opgegeven en al een tijdje had niemand wat van haar vernomen. Gelukkig was er geen tijd om in paniek te raken, want kort daarna stormde Djali naar binnen. "Rijd je een goed uur in die stomme sneeuw, glijd je de laatste dertig meter lopen nog onderuit! Ik moet ook niet op m'n mobiel kijken als het zo glad is. Dit levert me nog een keer een dwarslaesie op." "Ach" zei Koenbus  "We zijn al lang blij dat je er bent, we begonnen ons al zorgen te maken!" "Gewoon rechtop blijven lopen, dan is er niks aan de hand." grapte Graafoto nog.

"Ja, over 'recht' gesproken", begon Mattio, "Die piek in jouw kerstboom, volgens mij hangt 'ie scheef!". "Ach, volgens mij is dat gewoon de drank" antwoordde Tachondar. "Nou, zoveel heb ik anders nog niet op hoor! Sowieso; wie is er eigenlijk aan de beurt om drank te halen?" "Zal ik maar weer lopen?" opperde Graafoto. "Ik haal wel weer wat te drinken voor iedereen, wat wil iedereen hebben? En als ik toch bezig ben, neem ik meteen een Tesla mee voor iedereen!"
Iedereen knikte instemmend en bedankte Graafoto voor zijn aanbod.

Eind van de eerste dag,
Graafoto is benoemd tot burgemeester.
Begin van de moordloze nacht, deze eindigt woensdagavond 22:00
Nachtrollen graag doorgeven voor 20:00


PS: Het eerste cadeautje wordt opengemaakt door Hank1705, er zit een heel klein geel kanarietje in! Embarassed

15Ronde #94 - Kerstspecial Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial di 12 dec 2017, 23:25

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Backslide schreef:PS: Het eerste cadeautje wordt opengemaakt door Hank1705, er zit een heel klein geel kanarietje in! Embarassed

Ik weet zeker dat Hank ergens vastzit in de sneeuw zonder mobiel bereik. We zullen hem trakteren op een kopje warme chocolademelk zodra hij er is! Smile

16Ronde #94 - Kerstspecial Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial wo 13 dec 2017, 03:04

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Well, ik bedacht me te laat dat de burgemeester stemming ook verplicht was en ik op werk zou zitten, oeps. Embarassed (yay doordeweekse speelronde eredivisie)

Al had ik in mn hoofd zitten dat we zouden beginnen met de moordloze nacht scratch
Enfin, het zij zo. Graaf gefeliciteerd met uw aanstelling!

17Ronde #94 - Kerstspecial Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial wo 13 dec 2017, 05:24

Djali

Djali
Spammer i.o.

Gezellige boel hier. Fijn dat je er ook bent hank!

18Ronde #94 - Kerstspecial Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial wo 13 dec 2017, 07:03

Backslide

Backslide
Junior spammer

Geen probleem Hank. Mocht je onverhoopt een stemming missen denk ik niet dat je er meteen uit ligt. Ik denk dat ik je wel flink op een kerstbal laat stappen...

19Ronde #94 - Kerstspecial Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial wo 13 dec 2017, 13:42

Djali

Djali
Spammer i.o.

We kunnen die kanarie natuurlijk ook gewoon vullen en in de oven gooien als kerstdiner

20Ronde #94 - Kerstspecial Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial wo 13 dec 2017, 17:51

Koenbus


Beginnend spammer

Gevulde kanarie lijkt me niet verkeerd voor op de tafel. Doe mij daar maar een lekkere dubbelbier bij als je die nog hebt staan Graafoto!

21Ronde #94 - Kerstspecial Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial wo 13 dec 2017, 18:49

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ocharme, zo ne kanarietje opeten. Geef mij maar eens iets fancy, zoals hertenvlees ^^

22Ronde #94 - Kerstspecial Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial wo 13 dec 2017, 19:03

Miejster

Miejster
Senior spammer

Voor mij graag struisvogel! Heel lekker vlees, bevat een laag cholesterol- en vetgehalte en weinig caloriën bovendien...

23Ronde #94 - Kerstspecial Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial wo 13 dec 2017, 23:09

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

De Tesla's zijn besteld, jammer genoeg kunnen ze niet snel leveren...
Om mijn aanstelling te vieren heb ik intussen wel een brouwer laten komen met drank a volonté.
Zelf hou ik mij intussen bezig om een mooi dessert te maken voor op onze kerstavond.
Lust iedereen ijstaart?

24Ronde #94 - Kerstspecial Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial wo 13 dec 2017, 23:37

Backslide

Backslide
Junior spammer

Nu iedereen compleet was en alle verhalen waren gedeeld kon er met hetgeen begonnen worden waar iedereen voor was gekomen: cadeautjes! Een hele stapel cadeautjes had zich inmiddels verzameld onder de kerstboom en het eerste cadeautje werd gepakt door Graafoto: "Hank!" zei hij, waarop hij het cadeautje aan Hank gaf die hem meteen uit begon te pakken. Een klein geel pakketje viel eruit met een ventieltje eraan. Aangezien niet meteen duidelijk was wat het geval voor moest stellen, begon hij maar met het opblazen van het object. Veel lucht was er niet nodig voor het plastic de vorm aannam van een kanarietje. Een beetje verontwaardigd zette hij het naast zich neer en bracht nog een "uhh, bedankt?" uit. Hij liep snel naar de kerstboom en haalde het volgende pakketje. Deze gaf hij aan Debby, die een mooie scheurkalender tevoorschijn toverde.
Djali, DrWho, Mattio... alle namen kwamen langs en de eerste cadeautjes werden, soms met een harde lach, uitgepakt.

Eind van de moordloze nacht
Niemand sterft
Begin van de tweede dag, deze duurt tot donderdag 22:00

25Ronde #94 - Kerstspecial Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial wo 13 dec 2017, 23:42

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Oeh, een kanarie! Ik vraag me af of ik deze als badeend (of badkanarie in dit geval) zou kunnen gebruiken Ronde #94 - Kerstspecial 829688

Dat is een mooie scheurkalender Debby, zit er toevallig nog een bijzonder thema bij?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 5]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum