Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #90 - Cirque de la Lune (of: De show must go on)

+9
leintje
graafoto
Hank1705
Doctor
Telemachus (killer)
faleria
basserbas
Stefan003(spel)
δόριεν
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 4]

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Tja, ik vond de tips heel duidelijk.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

'Dames en heren, jongens en meisjes, hooggeëerd publiek! Het is pauze...! Ik nodig u van harte uit een kopje koffie of thee met gebak te komen nuttigen in onze kantinetent. Voor de kleintjes staat er een echte circusdraaimolen. Helaas is het wegens omstandigheden vandaag behalve met Dorien en haar slang niet mogelijk om op de foto te gaan met artiesten wiens act al is geweest. Tot over een half uur!'

Het publiek kwam in beweging en na een paar minuutjes was een groot deel van hen voorzien koffie met wat lekkers.
'Pappie, gaat die meneer straks nog een keertje in het water? Dat was leuk!' vroeg een jongetje aan zijn vader. 'Nee schat, ik denk niet dat we die meneer nog terug zien vanavond,' antwoordde de man terwijl hij een bedenkelijke blik uitwisselde met zijn echtgenote die naast hem stond. Op zachte toon, zodat zijn zoontje hem niet kon verstaan, zei hij: 'Moeten we wel blijven? Het zit me niet helemaal lekker wat hier vanavond gebeurt.'
Zijn vrouw glimlachte en klopte haar man even op de wang. 'Ach maak je toch niet zo druk lieverd,' zei ze. 'Jantje vermaakt zich en daar ging deze avond om toch?'
Haar echtgenoot lachte gerustgesteld terug. 'Je hebt gelijk,' zei hij, en hij nam nog een slokje koffie.

Einde van de nacht
Er zijn geen doden
Jullie mogen stemmen tot woensdagavond 22:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Lekkere morbide echtgenote. Ja er vallen een aantal doden vanavond, maar dat is niet erg want onze zoon vermaakt zich daarmee prima.

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Volgens mij is iedereen bang geworden,' gniffelde Faleria op haar wolkje.

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

-



Laatst aangepast door basserbas op wo 30 okt 2013, 21:40; in totaal 1 keer bewerkt

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

hmmm basser omdat hij deze ronde spr actief is Very Happy

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Laat me dan ook maar eens op Basser stemmen.

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

Den Bever opnieuw Zonder reden.

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Den Bever met een reden... Wolf Smile

leintje

leintje
Poging tot spammer

ik stem op Den Bever omdat ik Graafoto en MonkeyLord vertrouw

Reivaxx

Reivaxx
Spammer i.o.

Basserbas

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Toch mijn stem maar in Den Bever veranderen.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Na de pauze was het de beurt aan opnieuw een act op grote hoogte: trapezist Den Bever, die al slingerend en zwaaiend door de lucht wervelde en ondertussen af en toe slokjes nam uit zijn immer aanwezige flesje bier. Gerucht ging dat hij in zijn nu 7-jarige carrière als circusartiest nog nooit één druppel bier had gemorst. Terwijl Den Bever zijn stunts uit haalde en het publiek ooh! en aah! riep, vond er achter het doek een spontaan bijeen geroepen vergadering van de overige circusartiesten plaats.

'Iemand heeft het op ons gemunt, dat is wel duidelijk,' sprak killerboth.
'Ik durf straks die zaal niet meer in voor mijn act!' riep leintje, verontwaardigd voegde ze er aan toe: 'en onze directeur wil de voorstelling niet stil leggen. Wat staat er eigenlijk in ons contact over een veilige werkomgeving?? Kan dit wel zomaar?'
'Vergeet de directeur,' riep reivaxx, 'ik wil vooral weten wie dit op zijn geweten heeft!'
'Ik wil niet roddelen,' zei graafoto zacht, 'en misschien heeft het er wel niets mee te maken, maar ik heb gehoord dat Den Bever ruzie heeft gehad met onze directeur omdat hij een circus voor zichzelf wilde beginnen.'
'En dus?' vroeg killerboth.
'Wat nou als hij eerst Cirque de la Lune failliet probeert te laten gaan...?' antwoordde leintje, graafoto's gedachtegang volgend. 'Wat als hij het circus zonder artiesten wil laten komen zitten!'
'Wacht eens even,' zei basserbas. 'Tijdens Faleria's act bevond Den Bever zich net tussen het publiek om popcorn te verkopen. Die spiegel werd door iemand in het publiek gegooid, dus dat kan hij zijn geweest.'
'En hij heeft een aansteker,' vulde monkeylord aan, denkend aan tragische dood van Hank. 'Die heb ik hem vanavond nog zien gebruiken toen hij één van de leeuwenverzorgers een vuurtje aanbood, maar dat koord brandde aan twee kanten, dat kan hij nooit alleen hebben gedaan...'
Het viel stil en iedereen keek elkaar plots achterdochtig aan.
'Dat is van later zorg,' brak graafoto de stilte. 'We moeten allemaal nog de zaal in vanavond en we zijn ons leven niet zeker als we niet ingrijpen, ik stel voor om het zekere voor het onzekere te nemen en te zorgen dat Den Bever niemand meer kwaad kan doen vannacht.'

Het publiek juichte toen Den Bever zijn trapeze los liet, een achtdubbele salto maakte en aan één hand verder zweefde aan een nieuwe trapeze die net aan kwam. Achteloos nam hij een slokje bier en ging ondersteboven hangen.
Vanuit een duistere hoek van de tent kwam plots een boemerang aangescheerd met vlijmscherpe randen. In een kaarsrechte baan sneed het projectief door de lucht en één touw van de trapeze waar Den Bever aan hing. Het bierflesje spatte 12 meter lager uiteen op de grond terwijl Den Bever zich in een reflex aan de nu verticaal hangende stok wist vast te grijpen. Het ging zo snel dat het publiek nog altijd juichte toen de boemerang midden in de lucht rechtsomkeert maakte en met een onhoorbare *tsjak!* het laatste touw van de trapeze door sneed. Terwijl het publiek begon te beseffen waar ze getuige van waren en het gejuich in hoog tempo veranderde naar kreten van afgrijzen, begon Den Bever op zijn weg omlaag...

Einde van de dag
De burgers lynchen Den Bever
Hij was leugenwolf
Deze nacht duurt tot donderdagavond 22:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

P.S. zo'n klein geel vogeltje voor Stefan

https://weerwolfenco.actieforum.com

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Het gaat de goede kant uit.

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

doh... stemmen is er gisteren bij in geschoten. maar ben wel erg blij dat er een goeie keuze is gemaakt Smile

Reivaxx

Reivaxx
Spammer i.o.

Lieve mensen,

Ik stop ermee. Mijn excuses dat ik dit zomaar halverwege het spel doe, maar door persoonlijke redenen kan ik gewoon niet meer verder spelen. Bedankt voor de mooie korte tijd, nog veel plezier hier op het forum en succes in jullie leven.

Het gaat jullie goed,

Xavier

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

mss moet iemand zijn rol overnemen.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Xavier was van plan om vannacht graafoto op te eten, maar deze is huidenwisselaar en had met hem gewisseld dus het spel is hoe dan ook ten einde.

Einde van het spel, de burgers winnen, gefeliciteerd!
Glansrol voor leintje die als slotenmaker eerst een conversie voorkwam en toen graafoto het leven redde.


Ikzelf stop ook, had gezegd dat ik deze ronde zou laten bepalen maar wat mij betreft is de lol eraf. Er wordt nauwelijks meer gespeeld, er komen mensen online om even een naam dik gedrukt te zetten en dat is het. Ik weet dat sommigen nog wel heel actief en enthousiast zijn dus het spijt me naar hen toe, maar ik heb het hoe dan ook toch te druk.

Ik draag dit account aan Stefan over. Iedereen heel erg bedankt voor de leuke jaren.

https://weerwolfenco.actieforum.com

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Whoehoe, juist gegokt.
Goed gedaan Leintje.
Neeeeeeee Dorien Crying or Very sad 

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

spijtig, maar Dorien in nu echt weg...

zolang er leven in het forum zit probeer ik het vol te houden maar vergeet niet, mijn vrouw is in verwachting en die heeft me ook vaker nodig dus zal ik er niet altijd zijn Smile

stefan003 is mijn gewone admin account. daarbij heb ik nu het beheer admin account. het beheer admin account kan als extra het forum deleten, welkoms bericht instellen en massa mail versturen.

ik zal kijken wie nog meer admin accounts hebben,
en als nodig nog iemand zoeken (actief iemand, die ook het forum zo lang mogelijk wilt behouden) om admin te maken om alles in goeie banen te leiden als ik er niet ben.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum