Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #90 - Cirque de la Lune (of: De show must go on)

+9
leintje
graafoto
Hank1705
Doctor
Telemachus (killer)
faleria
basserbas
Stefan003(spel)
δόριεν
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 4]

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

reivaxx, daar heb ik niet zo'n goed gevoel bij

Reivaxx

Reivaxx
Spammer i.o.

Crazy Monkey zou onze acrobate Dorien nooit iets aandoen Surprised 

Hierop besloot de aap dan maar een apenstreek uit te halen (namelijk terugstemmen Razz )

Hank

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

dan maar een stempje op faleria
*hangt aan een trapeze te zwalpen met een bak bier*

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

basserbas. vind niemand anders het vreemd dan dat hij van top tot teen behaard is..?

leintje

leintje
Poging tot spammer

Ik stem op Faleria Zonder enkele reden

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Verbaasd keek Faleria om zich heen. Hoe konden zij haar nou beschuldigen van sabotage.
'Dan ga ik mijn stem veranderen in Hank.
Puur voor lijfsbehoud.'

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Hank1705 schreef:Hank, de vuurspuwende Acrobaat is present!
Ooit eerder een Acrobaat gezien die door op een koord door een ring van vuur heen danst terwijl hij aan het vuurspuwen is? Dacht het niet! Komt dat zien mensen, komt dat zien!
Nadat de nog natrillende Dorien met slang uit har benarde positie was bevrijd, kwam de directeur weer op. De man zag er wat paniekerig uit maar vroeg toch met een brede lach om een groot applaus voor de levensgevaarlijke act van hun acrobate en haar slimme slang. Het publiek begon te klappen maar echt van harte klonk het niet.
'Hoorde dat bij de act?' ging er een fluistering op in de zaal.
'Maar natuurlijk!' lachte de directeur, terwijl hij het zweet van zijn voorhoofd wiste. 'Allemaal deel van de act, een enorm applaus voor onze dappere acrobate en haar slang...!'
Er werd opnieuw geklapt, nu enthousiaster en enthousiaster en binnen een minuutje barstte de tent bijna uit elkaar van de orkaan aan applaus die opsteeg. Op het hoogtepunt stak de acrobate met de slang weer om haar nek haar hoofd om het doek en zwaaide zwakjes naar het publiek.

'Dames en heren, onze volgende act... put your hands together for Hank, onze vuurspuwende acrobaat!' Het werd weer stil in de zaal toen Hank de ladder op klom, richting een nieuw koord dat gauw was opgehangen tijdens het applaus. Iedereen hield zijn adem in toen de acrobaat het koord op stapte, en halverwege het koord, waar een omheen zat een vlam omhoog schoot. Opeens brandde de hoepel en werd het koord op één plek omgeven door een ring van vuur. Hank aarzelde niet, maar fietste er recht op af terwijl hij een slok van een witte vloeistof nam, zijn nek kromde en een enorme vuurzuil uitspuwde. Het publiek ging uit zijn dak. Opnieuw spuwde Hank en opnieuw, de derde keer recht omhoog.

Opeens begon iemand te gillen, mensen namen het over en plotseling klonk er overal geschreeuw. Hoog in de lucht keek Hank geschrokken om zich heen wat er aan de hand was. Een dunne lijn van vuur zweefde dwars door de lucht, het duurde een paar seconden voor Hank begreep wat het was en toen verstarde hij. Het koord waar hij op reed brandde! Hank wilde achteruit zo snel mogelijk terug fietsen maar toen hij wiebelend achterom keek, zag hij hoe het koord ook aan die kant was aangestoken.

Enkele seconden later knapte het touw en stortte Hank gillend naar beneden. Zonder slang, was er geen redden meer aan.

Einde van de dag
De burgers lynchen Hank
Zijnrol was medium
Het is nacht tot zondagavond 22:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Stomme leugenwolf Crying or Very sad

Ik ga mezelf gezelschap houden.

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ey hankje? ging je een goed of slecht medium zijn? gewoon om te weten of ik droevig moet zijn of mag beginnen dansen op je graf Very Happy

btw,is dat daar tof zo in je eentje? Razz

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

geen leugenwolf denk ik. Of tel ik fout. Ik zat gewoon fout.

Btw hank kan je nu omdat je met dode kan praten nu met jezelf praten of is het daar stil?



Laatst aangepast door DrWho op zo 27 okt 2013, 10:29; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : ik zat fout...)

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Waarom heeft iedereen mij nu gevolgd?
Ik deed gewoon een random stem Sad
Hopelijk had hij de slechte kant gekozen.

faleria

faleria
Aanstormend spammer

'Volgens mij zit er wel een leugenwolf in. Het stond 3-3 tussen mij en Hank. Ik heb hem mijn derde stem gegeven omdat ik er anders uitlag en anders niet. En nu inderdaad maar hopen dat hij een slecht medium zou zijn geworden', sprak Faleria nadat ze van de schrik bekomen was. Wat gebeurde er toch allemaal in het circus!

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

De levende ik was in staat met de doden te praten, maar nu ik zelf dood ben kan ik moeilijk met mezelf praten, daar mijn levende ik nu mijn dode ik is.. snappie?
Ik ga niet verklappen of ik nu de goede of de slechte kant gekozen heb, dat maakt voor het spel verder toch niet uit. Wel is een medium altijd een gemis, of deze nu goed of slecht is, dus jullie zouden je allemaal diep moeten schamen!Evil or Very Mad

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Hank hoeft helemaal niet dood te zijn om met zichzelf te praten hoor, dat doet ie sowieso wel Smile RIP Hank, je was een groot acrobaat, mijn slang zal een ererondje om je graf heen.. hoe heet dat bij een slang, glijden?

https://weerwolfenco.actieforum.com

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ja glijden he, meer harry potter lezen jij. Nagini is denk ik het bekendste voorbeeld van een slang in een boek of film Razz

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Och erme, R.I.P. Hank. Je was een goede acrobaat. Ter ere van jou zal ik vanavond mezelf van top tot teen in vuur en vlam zetten en de hele zaal zo in spanning laten dat ze niet weten hoe ze het moeten hebben.
Ik zal je eren tot mijn eigen dood.

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

even fel off topic of juist ontopic. ik nodig u allen uit voor de gruwelijke en intensieve SpamBattle Royale: Part Deux. Ik werd zojuist uitgedaagd door den Bever. De battle is maar tijdelijk. Haast jullie er heen.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Sorry dr, ik zit in de trein met extreem trage verbinding Sad Succes!

Pas maar op wat je zegt basserbas, er lijkt hier een pyromaantje aanwezig die iets te graag met vuur speelt, straks verander je echt ineen levende fakkel

https://weerwolfenco.actieforum.com

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

'Dames en heren, wij van Cirque de la Lune hopen dat het afgrijselijke ongeluk - en een doodgewoon ongeluk was het, geen opzet! - van zojuist uw gevoel over deze avond niet al te zeer zal beïnvloeden! Hank was een artiest die de gevaren van het vak kende, hoe triest ook, ik wil benadrukken dat Hank is gestorven in actie en dat was hoe hij het gewild zou hebben als hij had kunnen kiezen, dat verzeker ik u. In de pauze zal er een condoleanceregister bij de ingang worden neer gelegd. Maar wat gebeurd is, is gebeurd en ik presenteer u graag onze volgende act: onze huismagiër, Faleria!'

Faleria kwam op,in een lange donkerpaarse jurk met een diepzwarte cape eroverheen. Achter de schermen had ze juist nog een traan weg gepinkt vanwege Hanks heen gaan, maar nu zette ze dat resoluut van zich af: the show must go on!

'Dames en heren, jongens en meisjes...!' riep Faleria met een mysterieuze stem. 'Ik heb een paar vrijwilligers nodig die iets aan mij af durven te staan voor de duur van mijn act. Ik garandeer u dat uw spullen weer veilig naar uw handen terug zullen keren wanneer ik ermee klaar ben!'
Hier en daar werden wat handen op gestoken en binnen een paar minuten stond er een rijtje mensen in de piste. De eerste legde een zakdoek neer, de tweede - met zichtbare aarzeling - een sleutelbos, de derde een fietslampje en de vierde een maxicosi. Faleria gaapte: werd het weer zo'n avond... hier was niks aan natuurlijk. 'Mevrouw?' de dame die de maxicosi neer had gelegd en nu met een kind op de arm weer terug naar haar plaats had willen gaan, draaide zich naar haar om. 'De baby mag erin blijven hoor,' zei Faleria. De vrouw keek haar verschrikt aan.
'Ik heb zelf ook kinderen, ze is volstrekt veilig bij mij,' moedigde Faleria haar aan.
'Nou, vooruit dan maar,' zei de moeder aarzelend en ze legde het kleine meisje voorzichtig terug in de maxicosi. Toen deed ze een paar stappen achteruit maar bleef wel in de buurt staan.
De laatste persoon die en voorwerp aan kwam bieden, wilde een kleine handspiegel op de grond naast de maxicosi neerleggen, maar Faleria hield hem tegen. 'Mijn kunst kent weinig grenzen,' sprak de magiër geheimzinnig, 'maar op spiegels zijn gevaarlijk voor mij. Neemt u hem weer mee alstublieft.' De man haalde zijn schouders op, pakte het spiegeltje en keerde terug naar zijn plaats.

Faleria hief haar armen op, de punten van haar cape kwamen mee en even leek ze op een reusachtige paarse vleermuis, toen klapte ze in haar handen en de tent werd een ogenblik aardedonker. Toen het na een tel weer licht werd, bleef het doodstil en iedereen staarde ademloos naar de plaats waar zojuist alle spullen voor de magiër op de grond hadden gelegen. Alles was verdwenen, enkel Faleria stond er nog.
'Roosje!' gilde de moeder. 'Waar is Roosje??!' Ze wilde Faleria aanvliegen maar voordat zij haar kon bereiken, klapte de magiër opnieuw in haar handen, opnieuw werd het donker en weer licht en daar lag de maxicosi inclusief baby weer in het zaagsel. Het kleine meisje sabbelde nog altijd tevreden op haar duim en maakte pruttelende geluidjes, alsof ze helemaal niks had gemerkt van haar eigen verdwijning. De moeder stormde op het kind af, maar constateerde algauw dat haar dochtertje niks mankeerde. 'Ongelofelijk...' stamelde ze.
Eén voor één liet Faleria nu alle andere voorwerpen terugkeren, elke keer gevolgd door luid applaus van het overdonderde publiek.

'Voor het laatste deel van mijn act...' riep Faleria, met galmende stem 'zoek ik nu een dappere vrijwilliger die zich weg durft te laten toveren. Niet alleen zal deze dappere man of vrouw verdwijnen en weer heelhuids terugkeren, ik zal hem of haar ook nog eens op een andere plaats in de ruimte laten verschijnen dan waar hij verdwenen is, een plaats die u, geliefd publiek zal mogen kiezen. Op deze manier weet u zeker dat ik u niet bedrieg!'

Al snel had zich een jongeman gemeld. De dappere vrijwilliger stond midden in de tent, waar iedereen hem goed kon zien. Faleria hief weer haar armen... vanuit ergens tussen het publiek werd opeens iets gegooid, een klein glinsterend object dat in zijn baan door de lucht tussen Faleria en de vrijwilliger door ging, een voorwerp dat alles om zich heen weerkaatste... het weerkaatste Faleria met haar armen in de lucht, hoe haar handen klapten en toen de tent donker werd, verdween ook die reflectie.

Na een tel werd het weer licht. De dappere vrijwilliger stond nog altijd in het midden van de tent, goed zichtbaar voor iedereen, maar nu in zijn eentje. Op de grond lag een spiegel, nu in scherven en van Faleria was niets meer te bekennen.

Einde van de nacht
Faleria wordt gedood
Haar rol was sjamaan
Jullie mogen stemmen tot maandagavond 22:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Een luide snik klonk door de piste, daarna stilte...

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Shit, dit gaat rap. Ik ga voor Killerboth

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik heb een slecht voorgevoel bij Den Bever

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

drswho

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

hmmpff ik wist het
2 mensen die dingen kunnen laten verwijden in 1 circus is teveel (al is mijn werkje toffer Razz) btw ik sta erop, give me food and i'll answer you

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Killerboth, dingen laten verdwijnen klinkt nooit goed. zeker niet als je er bij zegt "give me food".



Laatst aangepast door Stefan003(spel) op ma 28 okt 2013, 20:26; in totaal 1 keer bewerkt

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum