Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #90 - Cirque de la Lune (of: De show must go on)

+9
leintje
graafoto
Hank1705
Doctor
Telemachus (killer)
faleria
basserbas
Stefan003(spel)
δόριεν
13 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 4]

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

'Dames en heren, hooggeacht publiek!'
Langzaam stierf het gepraat en gelach in de grote tent weg en alle ogen richtten zich op de directeur van het wereldberoemde Cirque de la Lune die in het midden van de piste stond.
'Van harte welkom bij de premièrevoorstelling van onze tournee! Vanavond hopen wij u mee te voeren naar een onbekende wereld en exotische oorden en u dingen te laten zien die u alleen in uw dromen mogelijk achtte. Vergaap u aan onze sprinkhanentemmer, roep oooh en aaah bij de spectaculaire kunsten van onze acrobaten en huiver bij de levensgevaarlijke ontsnappingact van onze eigen Houdini... Ik beloof u een avond om nooit te vergeten!'
Een donderend applaus steeg op. Langzaam dimden de lichten, het orkest begon te spelen en de voorstelling begon...

Begin van de moordloze nacht, deze eindigt donderdagavond om 22:00u

Stel jezelf en je act even voor, daar is nog wel gauw tijd voor terwijl de eerste act begint, dat ben ik zelf namelijk. Mijn naam is Dorien en ik tart de zwaartekracht door jonglerend met brandende fakkels over een koord te fietsen op een eenwieler terwijl er een python om mijn nek ligt. Argh het doek gaat al op, heeft iemand mijn fakkels gezien? En mijn python??!



Laatst aangepast door Dorien op zo 27 okt 2013, 23:40; in totaal 1 keer bewerkt

https://weerwolfenco.actieforum.com

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Hoi hoi,

Nou, ik ben stefan, de Bal jongen.
Ik loop in mijn grote loop-bal op grote hoogtes over touwen, ik stuiter er mee op de trampoline en de olifant doet kunsten op mijn bal (met mij erin natuurlijk.)
Als ik niet in mijn kamer ben ben ik aan het oefenen in de grote tent.

Ik hou niet zo van mensen dus wordt liever met rust gelaten, daarom ben ik ook bij het circus gegaan. soms is het erg vervelend als er veel mensen naar me kijken en wil ik me terug trekken.. daarom hoor ik ook hier thuis, tussen de rariteiten.


AAAAH..!! hoe komt die slang in mijn bal?! ik ben bang!!

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Snoesje! Gelukkig, daar is mijn kleine honnepon... kun jij haar even vast houden terwijl ik mijn fakkels aan steek Stefan?

https://weerwolfenco.actieforum.com

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Nou, mijn naam is Bas de Behaarde. Zelf vindt ik mij niet speciaal, maar anderen zien mijn talent als uniek. Ik ben van top tot teen behaard; buik, borst, rug, benen, armen, echt overal. Maar ik kan dit haar in brand zetten zonder mijzelf pijn te doen! En het haar wordt ook niet aangetast.
Ik houd graag van een groot publiek, hoe meer publiek hoe beter zeg ik altijd.
Of ik mij zou scheren wordt er wel eens gevraagd. Nou, nooit?

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Wel, mijn naam is Faleria the magician. Mijn acts zijn legendarisch. Wat ik allemaal kan laten verdwijnen...

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ik ben bolle dolle wijze, geef mij voedsel en ik kan je een voorspelling maken. let wel, voordat mijn pensje gevuld geraakt kom je beter met een camion af Razz 

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Welkom welkom, ik ben Doctor Who en ik ben de illusionist. Dus kom dichterbij, kijk of je kan zien wat ik doe. Ga jij het mijn trucjes doorzien?

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Hank, de vuurspuwende Acrobaat is present!
Ooit eerder een Acrobaat gezien die door op een koord door een ring van vuur heen danst terwijl hij aan het vuurspuwen is? Dacht het niet! Komt dat zien mensen, komt dat zien!

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Graafoto de sterke man is ook present.
Ik laat effe weten aan mijn kindjes dat het begonnen is.

leintje

leintje
Poging tot spammer

ik ben de jongleur Very Happy 

Reivaxx

Reivaxx
Spammer i.o.

Mijn artiestennaam is 'Crazy Monkey', ik ben de aap van dit wereldbekende circus. De gekste truucjes doen, een balletje omhooghouden, op een éénwieler fietsen terwijl ik met messen jongleer,... Ik ben van alle markten thuis. Ook probeer ik voor de goede sfeer te zorgen buiten de voorstellingen door. De mensen doen lachen is m'n ding en ik ben dan ook heel blij met m'n baan in dit circus.

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Reivaxx een aap, waarom verwonderd dat me niet? Razz

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

En ik ben natuurlijk de baas van de apen. Zoals onder:Crazy Monkey die zicht hier een beetje hier boven voorstelde ik ben natuurlijk zelf ook een aap!

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Worden de niet wolfachtige nachtrollen even wakker... de nacht is al 1,5u verstreken en ik heb van geen enkele een pm ontvangen Razz

Omdat geen enkele nachtrol zijn rol heeft vervuld, wordt de moordloze nacht verlengd tot vrijdagavond 22:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

Reivaxx

Reivaxx
Spammer i.o.

graafoto schreef:Reivaxx een aap, waarom verwonderd dat me niet? Razz
Wat bedoel je daarmee? Razz 

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik vroeg me al af waaron het forum opeens zo beestachtig was.
Ken jij je nader verklaren graaf?

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

We hebben geen domteur die leuke en gevaarlijke trucs met leeuwen uitvoert? Erg jammer.

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Als het wankelt als een eend en kwaakt als een eend is het meestal een eend.
Dus als het lenig is als een aap en geluiden maakt als een aap...
Ok, mislukte grap Sad

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Het licht dempte en het publiek werd doodstil terwijl acrobate Dorien langzaam de lange lange touwladder naar boven op klom, om haar nek de enorme python, fakkels brandend en wel in één hand en haar eenwieler om haar rug gehangen. Bovenaan gekomen zette ze het wiel op het koord, stapte op en begon te fietsen. Een bewonderend 'oooh!' en 'aaah!' steeg op uit het publiek. Snel fietste Dorien verder en begon na een minuutje ook te jongleren. De vlammen wervelden rond, de python hief zijn kop op staarde gehypnotiseerd naar de vonken. Het werd zo mogelijk nog stiller in de zaal, tot... er klonk een geluid *snappp* alsof er iets door werd geknipt, het koord waarop de acrobate fietste leek even te kronkelen in de lucht en toen begon Dorien naar beneden te storten. Er klonk gegil, zowel van haar als van het publiek als misschien zelfs de python.
De slang kronkelde woest terwijl ook zij begon te vallen maar toen het beest zich stevig in de eigen staart beet en zo een ring vormde om een kabel die door de circustent liep, werd zijn bedoeling duidelijk. Dorien, die de slang op het moment dat ze begon te vallen stevig had vast gegrepen, kwam met een schok tot stilstand... een fataal ongeluk was dankzij het geniale beest voorkomen, maar hoe had het koord kunnen knappen?

Eind van de moordloze nacht
Jullie mogen stemmen tot zaterdagavond 22:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Omdat ik morgen toch geen tijd zal hebben of het zal vergeten Hank zonder reden en gewoon random.

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Faleria

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

De slang!! ze wist dat het ging gebeuren, ik zweer het je, zo'n smerige geniepige beesten dat het zijn.
en als we het nu toch over beesten hebben .... Monkeylord
die buit als die andere arme aapjes uit en gaat met hun eer gaan lopen

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

BasserBas

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik ga voor killerboth

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Eer dat Faleria bekomen was van de schrik werden er al namen geroepen. Ook haar naam zat er tussen. Ze trok één wenkbrauw op en keek Basserbas aan. Terugstemmen zou ze niet maar ze zou wel op diegene stemmen die als eerste had geroepen. Graafoto dus.
Ze kreeg de indruk dat diegene die het op zijn of haar geweten had direct naar anderen zou wijzen om de aandacht niet op zichzelf te laten vestigen.



Laatst aangepast door faleria op za 26 okt 2013, 21:39; in totaal 1 keer bewerkt

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 4]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum