Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 87 : Halloween Fright Night in Walibi

+6
basserbas
Den Bever
graafoto
faleria
Tachondar
Maestro
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 5]

Maestro


Beginnend spammer

Met z'n 8 stapten ze in de boot. Lekker gezellig een bootje voor de hele groep alleen! Ze voeren door erg donkere plaatsjes, naast hen hoorden ze vanalles maar ze zagen nog niet meteen iets, totdat er een verschrikkelijk lelijke clown uit de struiken sprong, net een metertje naast hun boot. Hank tuimelde bijna van het verschieten naast het bankje op de schoot van DrWho.

Achter de volgende bocht stonden zelfs aan elke kant van de oever een stelletje clowns te wachten. Waren dit nu poppen of stonden hier weer echte mensen tussen... Hoe doen ze het om toch weer net op het juiste moment het hele gezelschap te laten schrikken?

Ze voeren nu een soort van kasteel binnen en achter de muur stonden er opnieuw 2 vreemde clowns te wachten op hun slachtoffers. Uit het zicht van iedereen namen ze elk hun revolver uit en ze probeerden te richtten.

Faleria en Monkeylord zaten vooraan in de boot en ze waren zo op van de zenuwen dat ze elk moment een meter omhoog zouden schieten. Toen ze door de poort voeren merkten ze dat ze niet alleen waren en de verwachtingen stonden zeer hoog gespannen. Net op het moment dat Basserbas wou roepen: "pas op, ..." sprongen de 2 clowns van achter hun muurtje en richtten hun wapens op de boot. Tachondar werd als eerste geraakt en begon te roepen. Killerboth kreeg de volle laag van de andere clown.

Aan het einde van de rit sprong iedereen, nog steeds opgeschrikt door wat net gebeurd was, uit de boot. Tachondar en Killerboth vonden het eigenlijk best nog grappig om beschoten te worden met een waterpistool...

Kom op watjes, riep Maestro, tijd voor een echte thrillattractie! De Weerwolf!

Er zijn geen doden gevallen deze nacht! De volgende dag loopt tot 22u maandagavond.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik heb nog geen idee, dus Hank

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik volg mee op Hank

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Faleria keek om zich heen. Er waren al twee stemmen op Hank gevallen.
Ik weet het ook nog echt niet. Ik ken jullie nog niet zo goed, dus ga ik ook mee op Hank.

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Tachondar

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Aha, daar zit ons 2e wolfje.
Bedankt Basserbas om het nog even duidelijk te maken Ronde 87 : Halloween Fright Night in Walibi - Pagina 3 829688 

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

heel subtiel Basser Wink

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

mja ik ga maar meer op HANK
maar gewoon omdat ik het zelf niet weet en omdat als je iets anders doet direct beschuldigd wordt van wolfje te zijn :s
persoonlijk vind ik graafje beetje raar, hij verdacht mij direct van in't begin, maar doet niks en gaat zelfs achter iemand anders aan die totaal onschuldig is (en laat iets vallen van leugenwolf maar wie zegt dat die meedoet in dit spel?)



Laatst aangepast door killerboth op ma 02 sep 2013, 16:09; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : wijziging stem)

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

hmm ik vind het opvallend dat Killerboth en Graafoto steeds volgen. zo is Den Bever ook gestorven en hij was goed. Ik stem dus op Graafoto.

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ey ik volg alleen maar omdat ik 'moet' precies
het slachtoffer was toch al gekozen en als iemand iets anders zegt is het toch niet goed. maar ik vind graafje beetje raar dus ik zal mijn stem veranderen naar hem, zo goed?
Graafoto

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Zo blijf je nog steeds volgen, Killer.
Kun je niet voor jezelf denken? Verdacht

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

hmmm misschien, maar ik was toch wel degene die graafje aanduide als verdacht
en volgen volgen volgen? er is nogal veel om te volgen xD
1ste ronde was ieder voor zich en heb toen gewoon op bevertje gestemd omdat ik graafje zijn opmerking zag over de leugenwolf en had dat beetje verkeerd verstaan dusja inderdaad graafje 'gevolgd' toen, als je het al zo kan noemen.
en nu, 2de ronde, zeggen jullie weer dat ik volg, maareeeuh... 1 iemand stemt willekeurig op iemand en 2 anderen volgen, jij en graafje dus.
Beetje zinloos om er dan nog tegenin te gaan, maar ik vind het wel verdacht. Zeker door wat er daarvoor al gezegd is door graafje. Dat laatste wou ik gewoon duidelijk maken. Dus tenzij jullie 3 echt goed zijn en in een blok zitten, vind ik jullie meer verdacht dan wat ik zelf doe.

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Ik meld alleen maar wat mij opvalt. Je volgde in de eerste ronde en nu deze ronde twee keer. Het is net alsof je niet op wilt vallen; waardoor je voor mij juist wel opvalt.
Ik geef toe dat ik deze ronde met Tachondar mee ga; dat omdat mede door mij een goedje er niet meer is. Wat ik heel jammer vind. Ik ken jullie speelwijze nog niet zo goed en wist het even niet; dus besloot ik voor nu te volgen. Maar jij doet deze ronde niet anders. Je stemde mee op Hank, maar vond Graafoto vreemd spelen en nu er iemand op Graafoto stemt; durf je er ook op te stemmen. Alsof je je nek niet uit wilt steken en dat vind ik wolfs overkomen.

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

ik stem mee op Hank

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

mja misschien wel falaria Very Happy
maar ik ken de speelwijze hier ook niet meer hoor xD heb dit spel ongeveer een jaar gelede het laatst gespeeld, dusja kan zijn dat het komt doordat ik niet wil opvallen. Maar ik vind het meer iets in de zin van, stem op iemand als je zeker bent van iets. Ik weet het niet zeker van graafje, maar ik vind het gewoon vreemd. aan de andere kant heb je dan jullie drie dat makkelijk op iemand stemmen alsof er toch iets. dus zoals ik al zei, het lijkt mij dat er een burgerblokje is (van jullie 3 of 2 van jullie) en jullie dus wel degelijk weten waarom je stemt, maar het alleen niet zegt. (wat dan ook weer raar is)

kortom, ik stem niet graag zonder iets zeker te zijn Very Happy

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Ik weet het ook niet, Killerboth. Daarom ga ik deze ronde op de zeer ervaren Tachondar en Graafoto af.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik stem op graafoto. krijg hier verder weinig gelegenheid er iets tegenin te brengen..

Powerplay gebeurd niet alleen door de burgers hea Rolling Eyes

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Hank1705 schreef:Ik stem op graafoto. krijg hier verder weinig gelegenheid er iets tegenin te brengen..

Powerplay gebeurd niet alleen door de burgers hea Rolling Eyes
dat lijkt als een statement dat wij de burgers zijn en jullie dus de anti-burgergroep, maw de wolven 0_o

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

faleria schreef:Ik meld alleen maar wat mij opvalt. Je volgde in de eerste ronde en nu deze ronde twee keer. Het is net alsof je niet op wilt vallen; waardoor je voor mij juist wel opvalt.
Ik geef toe dat ik deze ronde met Tachondar mee ga; dat omdat mede door mij een goedje er niet meer is. Wat ik heel jammer vind. Ik ken jullie speelwijze nog niet zo goed en wist het even niet; dus besloot ik voor nu te volgen. Maar jij doet deze ronde niet anders. Je stemde mee op Hank, maar vond Graafoto vreemd spelen en nu er iemand op Graafoto stemt; durf je er ook op te stemmen. Alsof je je nek niet uit wilt steken en dat vind ik wolfs overkomen.
Je hebt hier wel een goed punt faleria. Misschien moet ik mijn stem dan ook maar even veranderen.. Maar hem krijgen we er nu niet uit, dus ga ik voor Graafoto.

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Vier tegen vier en nu?
Faleria kon haar nieuwsgierigheid niet bedwingen gooide haar flesje met water dat ze in haar tasje had zitten over Hank heen. Ze was benieuwd wat er zou gebeuren.



Laatst aangepast door faleria op ma 02 sep 2013, 21:46; in totaal 2 keer bewerkt

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik wil nog even melden dat ik wel in het burgerblok zit en dat ik wel weet waarom ik op Hank stem...
En Basserbas, als je je eerste stem niet ontvet dan telt de 2e niet niet !!!!

Maestro


Beginnend spammer

Ze zaten netje achter mekaar in de Vampire te wachten tot hun wagentje vertrok. Maar toen begon er een enorme ruzie over wie nu eigenlijk Den Bever in de steek gelaten had. Verwijten vlogen over en weer, maar uiteindelijk stonden 2 groepjes van 4 lijnrecht over elkaar. Hank of Graafoto, wie was nu de hoofdschuldige geweest.
Faleria pakte haar flesje water en om de gemoederen te bedaren goot ze dit over het hoofd van Hank.

Maar dit was pas het begin van iets vreselijks. Hank werd eerst gewoon nat, maar in het donker leek hij te veranderen in een weerwolf en verschrompelde tot hij uiteindelijk helemaal verdween.

De ruzie's stopten meteen, de noodknop werd ingedrukt, maar er gebeurde helemaal niets. En enkele seconden later werd het pikdonker, alweer, ...

Het is nu nacht en de nachtrollen  kunnen in het verweer gaan tot dinsdagavond 22u...
Hank, de leugenwolf, had het niet overleefd...

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Joehoe een wolf eruit!

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Voila, de eerste was verkeerd gegokt, Sorry bevertje maar nu zitten we op het juiste spoor.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

geweldig! ^^

en dan mogen we nu nog stemmen hea? want de dag wordt eigenlijk op halt gezet tot de uitkomst van het flesje bepaald is

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum