Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 87 : Halloween Fright Night in Walibi

+6
basserbas
Den Bever
graafoto
faleria
Tachondar
Maestro
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 5]

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik ga meteen tegen de stroom in lopen, mss moet ik dan minder lang wachten in de rijen.

Maestro


Beginnend spammer

Die ene persoon heeft nog steeds de mails, igms, ... niet gezien. Maar no panic, vanavond beginnen we er aan!

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Maestro schreef:Excuseer mij, maar ik vrees dat we nog even moeten wachten. Nog eentje heeft de rol nog niet gelezen. Een tweede igm en een mail zijn verstuurd.

Vinden jullie het goed dat ik de moordloze nacht met 1 dag uitstel tot vrijdag 20u? Als daarna niet gekeken is zullen we helaas met 1 iemand minder beginnen. hopelijk leest die persoon zijn mail nog binnen de 24u.

euhm jah, die ene persoon was ik dus :s sorry jongens, maar we kunnen direct gaan gruwelen nu Ronde 87 : Halloween Fright Night in Walibi - Pagina 2 86336 
(nee echt srry, had dagje computer niet en moest ik nu daarnet de mail van maestro niet gezien hebben zou ik er eigenlijk niet aan gedacht hebben :s) hopelijk ben ik nog op tijd om geen kanarie'tje te krijgen?
mercikes voor et wachte Very Happy


Shocked
 
Den Bever schreef:hey! ik ben niet gay! xD
oooooohhhh! bevertje ziet mij niet graag meer Sad 

Maestro


Beginnend spammer

Perfect! Ik maak snel het verhaaltje...

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

joepie!

Maestro


Beginnend spammer

Killerboth kwam aangelopen van het toilet, hij had blijkbaar wat maag- en darmproblemen. Voor sommige anderen was het wachten erg lastig, het leek wel of ze twee dagen moesten wachten...

Aan de ingang stond Miejster, de begeleider van het park. Voor de gelegenheid netjes verkleed als een zombie met kettingzaag door zijn buik. Hij gaf de inleiding voor alle vrienden uit de bus en hij zou hen de leukste attracties laten zien van het park.

Miejster vroeg iedereen goed aan te sluiten want net voorbij de ingang was er een enorme mist door de rookkanonnen. Toen Graafoto als eerste achter Miejster door de mist stapte merkte hij meteen op dat er iets in de mist was... Den Bever botste meteen tegen Faleria, je zag immers geen hand voor de ogen. "Hey Bever, kijk uit waar je loopt". "Maar ik kijk uit, maar ik kan niks zien". En hopla daar botste nog iemand tegen hen aan. De mist trok op die plaats een beetje weg en ze zagen naast hen een weerwolf staan. Verschrikt liepen ze weg en botsten tegen Hank en Basserbas aan. "Hey kijk toch uit!" riep Basserbas. "Gelukkig botsen we tegen jullie, daarnet stond daar een weerwolf".
Ze besloten mekaar een hand te geven om zo door de mist te gaan. De mist zorgde ervoor dat ze eigenlijk niet wisten wie waar liep. 30m verder leek de mist op te houden en zagen ze Miejster en de anderen staan. Het bleek Den Bever te zijn die eerst uit de mist kwam en aan zijn hand hing Faleria, daarna volgde Hank, dan Basserbas en dan... was er nog een hand, zelfs een hele arm. Basserbas keek voor zich en merkte dat iedereen al uit de mist was. Aan de andere hand voelde hij nog een hand. Hij draaide zich om en merkte dat hij een hele arm meesleurde, een bebloede arm. Verschrikt smeet hij de arm de mist in.

volgens Miejster stonden er een hele hoop 'freaks' in de mist om de mensen te doen schrikken. dr Who was zelfs tegen een horrorclown opgelopen, Tachondar tegen een zeer enge heks.

"Kom op mensen, we gaan naar de eerste attractie : De Vampire

Basserbas keek nog even om naar de mist en mompelde : "Ik ben er zeker van dat dat een echte arm was...

De moordloze nacht is voorbij, iedereen is aan het aanschuiven aan de Vampire. De eerste dag begint tot zaterdag 22u...

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik stem op Maestro, o wacht dan is het spel al direct afgelopen dus dat kan niet.

Ok, dan elimineren door te redeneren.
Het spel kon niet beginnen voor Killerboth zijn bericht gelezen had, dus zijn rol is belangrijk tijdens de nacht.
Tijdens de moordloze nacht betekend dit Conversiewolf, cupido, sjamaan of ziener.
Ik neem dus de hok op zijn homo vriendje, Basserbas



Laatst aangepast door graafoto op za 31 aug 2013, 17:52; in totaal 1 keer bewerkt

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Faleria was toch wel blij dat ze bij elkaar bleven. Ze had er niet aan moeten denken om alleen door die mist te moeten gaan.
Ze was zich rot geschrokken van die weerwolf en die arm aan Basserbas. Toch vond ze Den Bever vreemd. Hij ontkende homo te zijn; terwijl iedereen wel anders wist.

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Oeps, den bever was het homo vriendje, basserbas de adhd'er.
Ah, ik zal het toch maar laten staan Smile

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Faleria staat wel erg te trappelen van ongeduld. De vraag is alleen waarop?

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Hank

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Om eindelijk de attracties in te kunnen, Basserbas. Waarop anders?

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

Tachondar

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

graafoto, gewoon omdat

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

*irritant hoog stemmetje* IK WIL OP DE VAMPIIIIIJRE!
maar omdat iedereen mij uitlacht ga ik toch moeten stemmen op DrWho

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik stem op Monkeylord

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik ga de leugenwolf geen carte Blanche geven.
Den Bever

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

bevertje houd niet meer van mij? Crying or Very sad 
awel ik dan ook niet meer van hem: KILL HIM!!! (*paar kleine moordzuchtige gedachtjes*) maar ik wens hem eigenlijk niks ergs toe hoor, laat hem gewoon is verschieten Very Happy

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

amai, is da geen discriminatie? meteen achter de janet aangaan?

Remember the haterz Wink

Ronde 87 : Halloween Fright Night in Walibi - Pagina 2 Gay-pride-parade

Maestro


Beginnend spammer

9 vertrokken in de Vampire, 8 kwamen er uit...

De Vampire in het pikdonker, het zou nogal een belevenis worden! Alle 9 gingen ze de attractie in, ze hadden de tijd van hun leven. Op en dan hard naar beneden, draaien en keren, loopings, ergens klonk een doffe klik, weer dalen en stijgen en tenslotte hard remmen. Walibi had ook geen genade bij het verlaten van de attractie, nog steeds pikdonker...

Aan de uitgang kwamen ze één voor één buiten, maar meer dan 8 waren er niet. Maestro was zeer formeel, the show must go on. Die laatste zou wel ergens aan het ronddolen zijn, maar die in het donker zoeken was de moeite niet. Faleria was nog steeds zo opgewonden over alle fantastische attracties dat ze meteen akkoord was met Maestro om naar de volgende attractie te gaan.

"We vinden hem straks wel terug" zei DrWho. "Ja, typisch iets voor hem om hier verloren te lopen" riep Hank hen nog na.

"Kom op, tijd om eens echt te gaan griezelen! We gaan op weg naar de Evil Clown River..."



Ergens achter hen sprong de noodverlichting aan op de Vampire. In de laatste wagon hing een bebloed lijk. Wie had naast die persoon gezeten? Had die hem nu echt doodgebeten? Maar toen de anderen de Evil Clown River in het vizier kregen was er niemand meer met zijn gedachten bij Den Bever. Wel eigenlijk was er zeker 1 persoon die perfect wist hoe hij smaakte...

Den Bever overleefde deze attractie niet. De nacht begint en duurt tot 22u, verhaal rond 23u.



Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

we hebben dus een verhullende wolf tussen ons, aangezien we Den bevers rol niet te horen krijgen...
tijd om op jacht te gaan naar de wolven

Maestro


Beginnend spammer

De rol van Den Bever was de Cupido

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

aha, dan zitten we dus met een koppel, hopelijk geen goed-slecht koppel

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

hmm jah hopelijk
(eigenlijk had ik verwacht dat bevertje de leugenwolf ging zijn door wat graafje zei gistrn, maar heb dat blijkbaar verkeerd begrepen. zal eerder geweest zijn omdat iedereen 1 stem had en de leugenwolf zo iemand kon doden dus moest er eentje zijn? niet nagekeken toen want was beetje gehaast :s)
wel beetje jammer want cupido moest er nu niet echt uit e Very Happy
nogmaals sorry voor de vertraging e!!!! Neutral 

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Inderdaad jammer van de cupido.
Maar nu weten we in ieder geval dat er een koppel in zit.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum