Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 87 : Halloween Fright Night in Walibi

+6
basserbas
Den Bever
graafoto
faleria
Tachondar
Maestro
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 5]

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

oeps, dat betekent dus dat er mogelijk iemand geconverteerd is...

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Zijn we nog niet van die wezens af? Shocked 

Maestro


Beginnend spammer

Ze kwamen volledig in shock uit de Psychoshock. Maestro stond aan de uitgang niet meer te wachten, er was precies niemand meer in de buurt en ze waren het grondig beu.

Verdorie wat is dat hier allemaal met die vreemde wezens onder onze vrienden. Wie is er nog allemaal wolf? Aan de ene kant stonden Faleria, Tachondar, Graafoto en Monkeylord. DrWho en Killerboth stonden iets verder. We moeten dit dringend stoppen riep het viertal!

Vreemd genoeg was het eigenlijk eerst Killerboth die een move maakte. Hij greep Monkeylord naar de keel en wou hem doodknijpen. Monkeylord riep nog : "jij dekselse Sjamaan, ik heb je wel gezien! ". Maar hoe hard hij ook op zijn keel drukte, er gebeurde niets.
Graafoto, de beschermengel, deed een stap voorwaarts en riep : "Ik had een moordpoging op Monkeylord verwacht en hij is door mij beschermd."

Killerboth liep snel weg, maar ver kwam hij niet. Een vreemd potje met een nog vreemdere substantie werd tegen het hoofd van Killerboth gegooid. Killerboth stierf onmiddellijk en iedereen die hem vroeger had gezien als Sjamaan keek vreemd op toen ze hem als wolf zagen sterven, inderdaad de geconverteerde wolf.

En nu valt de puzzel helemaal in mekaar want de enige rol die we nog niet wisten is DrWho, de heks!

Proficiat burgers, de wolven hebben het niet gehaald.



De burgers hebben eigenlijk het geluk volledig aan hun kant gehad. Faleria, de priesteres en Graafoto, beschermengel, werden door cupido gekoppeld en Graafoto werd meteen gezien door Monkeylord de ziener. De beschermengel deed 2 mirakels door de juiste persoon te beschermen en toen Basserbas alleen wolf was vergat hij te stemmen. Maar al bij al wel een mooie ronde volgens mij. Op naar de volgende!

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Het was een leuke ronde! Very Happy 
En geluk of geen geluk. We hebben achter de schermen hard overlegd en overwogen beslissingen genomen. Wink 
Toch wel wat geluk afgedwongen, denk ik.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ow, je hebt de ronde laten duren tot ook de sjamaan eruit was? 0_o
normaal stopt het als oftewel de uitkomst bekend is, ookal leeft er nog een wolf, maar is die al 100% bekend, oftewel doordat alle wolven eruit zijn. Maar niet met een slecht hulpje dacht ik 0_o
zaten we in het burgerblok al bijna elkaar te verdenken xD

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

nene ik was geen sjamaan meer e tach, ik was wolfje geworden Very Happy

en damm graafje, jij hebt goed gewerkt jong Very Happy maar dan nog, was beetje hopeloos
jammer dat net ik gebeten moest zijn anders kon het nog effe duren en moesten de burgers weer eens zien wie er wolfje kon zijn

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Killer was geconverteerd tach

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ow, dat wist ik niet

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

dat stond er anders wel hoor Ronde 87 : Halloween Fright Night in Walibi - Pagina 5 86336

Nou ja, wel leuke ronde, maar jullie hebben wel geluk gehad als ik dit zo lees Razz
Maar goed, wel goed uitgespeeld verder, en dat moet je ook maar net kunnen, gefeliciteerd!

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

i got it right * doet een dansje*

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum