Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 77: Apocalypse Now

+13
wooglepuff
Miejster
Telemachus (killer)
graafoto
Hank1705
Reivaxx
Roel
Kauna
Tachondar
Boet
Doctor
Тхенекаъ
Den Bever
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 14 van 14]

326Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 14 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now ma 25 feb 2013, 10:22

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat jullie al met 4 in het begin waren vind ik niet 'slechts met 4' dan ben je al een heel sterk blok met veel bescherming en met 2 leugenwolven kun je een stemming aardig naar je hand zetten. En als de sjamaan jullie dan ook nog vindt is het voor de burgers wel een beetje klaar.

Ik vond het overigens wel een leuke ronde hoor en goed geleid door den Bever want met zoveel (nieuwe) spelers is dat ook een hele klus. En de verhaaltjes waren ook leuk.

327Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 14 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now ma 25 feb 2013, 11:18

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

affraid was ik het enigste over gebleven goedje???? (buiten kauna dan natuurlijk Razz maar die probeerde mij er precies graag uit te spelen Very Happy)
en heb ik dan nog een slechtje gevolgd in die laatste stemming? scratch

maar ja, was wel nog een toffe ronde.... die we dik verloren hebben Laughing

328Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 14 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now ma 25 feb 2013, 17:47

Kauna

Kauna
Junior spammer

haha, omdat de overmacht zo groot was heb ik gewoon maar op iemand gestemd en vooral niet met de massa mee. Als iedereen me gevolgd was had ik mijn stem weer veranderd want dan wist ik zeker dat die geen ww zou zijn. Grote kans dat ze voor het lijk wilden gaan. De kans was groot dat ik op een slechte zou stemmen maar heel knap, dat deed ik dus net niet cheers

329Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 14 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now di 26 feb 2013, 09:40

Moustache

Moustache
Junior spammer

Zo, die kater is verwerkt.... begreep zelfs dat ik aan het vissen was geslagen... moi, een kat.... hoe heerlijk anarchistisch....
En we hebben zelfs gewonnen!!!! Alhoewel mijn rol (apostaat) toch was uitgespeeld toen de ziener er niet meer was.
Moet wel zeggen dat we een overmaat aan wolven hadden, twee leugenwolven en conversiewolf. Dan is er voor de burgers weinig meer te beredeneren, vooral als er geen burgerblok gevormd kan worden door de ziener. tot het laatst toe bleven de burgers dan ook verdeeld.

Wolfjes, gefeliciteerd. Miauw

330Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 14 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now di 26 feb 2013, 12:51

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Hoewel de ronde is afgelopen wou Miejster Roel er nog graag uit hebben scratch

Wou je ook nog stemmen om Killerboth eruit te werken Miejster? Geloof dat Kauna die nacht erop dan wolf wordt Razz

331Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 14 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now di 26 feb 2013, 17:15

Kauna

Kauna
Junior spammer

lol, dan hebben jullie gewonnen!!

332Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 14 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now di 26 feb 2013, 19:12

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

* Wij, want dan ben je een van ons Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 14 86336

333Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 14 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now di 26 feb 2013, 22:30

Kauna

Kauna
Junior spammer

ja maar dat was nu nog niet!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 14 van 14]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum