Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 77: Apocalypse Now

+13
wooglepuff
Miejster
Telemachus (killer)
graafoto
Hank1705
Reivaxx
Roel
Kauna
Tachondar
Boet
Doctor
Тхенекаъ
Den Bever
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 13 van 14]

301Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 13 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now zo 24 feb 2013, 15:24

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

wat niet is, kan nog komen Suspect

302Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 13 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now zo 24 feb 2013, 15:25

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

noooooo!!!! don't do it... i'm innocent... Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 13 512409

303Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 13 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now zo 24 feb 2013, 15:26

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

scratch laat ik maar niet over die avatar van jou beginnen

edit: zou het topic niet meer onderspammen! Embarassed

geef me eens een reden waarom jij wel onschuldig bent en woogle niet?



Laatst aangepast door Hank1705 op zo 24 feb 2013, 15:30; in totaal 1 keer bewerkt

304Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 13 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now zo 24 feb 2013, 15:28

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

tenminste geen wolfje e?
oke... ik ben misschien niet het meest heilige boontje op de wereld... maar ben tenminste nog mens, niet zo'n misbaksel van een wolf :s

305Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 13 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now zo 24 feb 2013, 17:14

Anno.


Poging tot spammer

ik volg ook maar de bm die meer schijnt te weten, dus; wooglepuff

306Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 13 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now zo 24 feb 2013, 17:48

Boet

Boet
Aankomend spammer

Sorry wooglepuf

307Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 13 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now zo 24 feb 2013, 18:35

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

yey...
(nu hopen dat die burgie kat echt iets weet or i'm screwed :s)

308Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 13 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now zo 24 feb 2013, 18:52

Roel


Junior spammer

Dan ga ik meer met Wooglepuff

309Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 13 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now zo 24 feb 2013, 20:01

Miejster

Miejster
Senior spammer

Wooglepuff lijkt me inderdaad eindelijk een slechte te zijn. Let's hope so!

310Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 13 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now zo 24 feb 2013, 20:13

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Er zijn al 2 of meer birgers moeten sterven door jullie slechtgelovigheid . Hoeveel tips moeten jullie hebben om te zien wie werkelijk slecht is en wie goed ? . De wolven willen mij er uit om een reden , dus ik sterf zowizo komende nacht laten we er dan vandaag tenminste een wolfje uithalen .. Tip : killerboth .

311Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 13 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now zo 24 feb 2013, 20:17

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

wooglepuff schreef:De wolven willen mij er uit om een reden , dus ik sterf zowizo komende nacht laten we er dan vandaag tenminste een wolfje uithalen .. Tip : killerboth .
wie zegt dat? jij zegt wel 'tip... tip tip tip' en maar blijven zeggen dat ik slecht ben, maar welk bewijs heb je daarvoor? sorry hoor, maar bij mijn weten ben ik nog altijd goed...
we zullen het over een paar uurtjes zien of je slecht bent of niet e :s als je het niet bent, sorry, maar dan heb ik mijn doodvonnis al getekend nu...
ik reken er gewoon op dat moustache nog weet wat hij moet doen volgens do...

312Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 13 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now zo 24 feb 2013, 20:22

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Als ik vanavond sterf is het spel gedaan en hebben de wolven gewonnen .

313Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 13 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now zo 24 feb 2013, 20:23

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

hmmm sorry dat ik je moet teleur stellen, maar als jij sterft gaat het spel zeker nog een nachtje door, een nachtje waarin ik gruwelijk wordt opgepeuzeld en mij onmogelijk kan verweren als dat de realiteit is dat jij zit te verkondigen...

314Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 13 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now zo 24 feb 2013, 20:28

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Ik zie geen reden in waarom ze jou zouden op eten . Je bent nu een goedje aan het vermoorden , en zo als we allemaal weten 1 van de enige overgebleven goedjes .

315Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 13 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now zo 24 feb 2013, 21:23

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Mag ik een laatste wens doen ? :^) dan wil ik dat jullie frietjes eten op men begrafenis Very Happy

316Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 13 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now zo 24 feb 2013, 21:31

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

oke... als je een slechtje bent, dan trakteer ik een vat en friet voor iedereen
als je een goedje bent, dan ga ik bezinnen en vasten en wacht ik rustig mijn dood af :s

317Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 13 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now zo 24 feb 2013, 22:11

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

De volgende dag begon onze groep met het opzetten van primitieve omheiningen om hun rustig stekje op te zetten.
"we moeten gaan jagen, we hebben anders geen voedsel!" Zegt Moustache
"Goed plan! ik kan een primitieve hengel maken uit wat draad, een tak en een naald." Stelt Wooglepuff voor.

Zo vertrekken Beiden op vistocht.

Het is rustig aan de waterkant. Niets te zien in de wijde omtrek. Met een opgegraven worm zitten Woogle en Moustache te vissen.
"Ik heb beet! Wat een kanjer!" Schreeuwt Wooglepuff plots uit.
"Haal dan maar snel op." Stelt Moustache voor.
Plotseling komt er een hand te voorschijn uit het water, gevolgd door een sterk gemuteerd hoofd.
Behendig stormt deze mutant het water uit en bijt Wooglepuff, met de haak nog steeds in zijn mond.

Wooglepuf sterft terwijl Moustache Snel terugloopt naar het kamp met slecht nieuws. Haar rol was eerst de ketter, daarna veranderde zij in een Lijk.

Het is nu nacht tot morgen 22:00

318Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 13 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now zo 24 feb 2013, 22:15

Kauna

Kauna
Junior spammer

Niet slecht dat de ketter/lijk eruit is en ik ben verbaasd dat het spel nog niet afgelopen is. Trakteert Killerboth nu op frietjes of niet?

319Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 13 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now zo 24 feb 2013, 22:34

Boet

Boet
Aankomend spammer

Je verliest je jetter krachten toch als lijk?

320Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 13 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now zo 24 feb 2013, 22:37

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Ja boet, maar de ketter rol mag vermeld worden.

321Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 13 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now zo 24 feb 2013, 22:37

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

slecht nieuws??? echt?? eindelijk een slechtje eruit!!! (dan nog wel eentje da mij probeerde zwart te maken :s) FEEST!!

en jup... natuurlijk frietjes voor iedereen e !
heb wat patatjes gevonden in dat veldje daar. die domkopjes van een woogle en moustache toch e? proberen te vissen met een geimproviseerde hengel dat nooit zou werken terwijl we hier vlakbij een hoeve zijn met genoeg eten Very Happy (oké moustache zou ik nog begrijpen, heeft als kat na al dat zuipen misschien wel trek in een visje Razz)

322Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 13 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now zo 24 feb 2013, 22:38

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Den Bever schreef:Haar rol was eerst de ketter, daarna veranderde zij in een Lijk.
ja... daarom dat er "eerst" en "daarna" staat e Razz

323Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 13 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now ma 25 feb 2013, 01:43

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Ach jongens. De wolfjes hebben gewonnen! (het blok is te groot en er zijn nog te weinig burgers over om zich te verzetten) Wederom een leuke ronde! Niet vergeten in te schrijven voor de volgende!

Rollen:
Kauna Cupido
Roel Grafdelver
Moustache Apostaat
Graafoto Ziener
Hank LeugenWolf/ijzeren Hein
Djali Beul
Woogle Ketter
Drwho Jager
Anno Conversiewolf
MaureenxBowy Burger
Miejster Leugenwolf
Boet sjamaan/ijzeren Hein
Killerboth Burger
Theneka Stalker
Reivaxx Hacker
DJRubble  Priester

324Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 13 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now ma 25 feb 2013, 08:18

Kauna

Kauna
Junior spammer

Het ww blok was naar mijn idee ook wel erg groot/sterk (2x ijzeren hein, 2x leugenwolf etc) en de burgers hadden daarnaast erg veel pech. Maar desalniettemin, ww gefeliciteerd.

325Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 13 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now ma 25 feb 2013, 08:49

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Nou ja, 6 slechte rollen in het begin zijn er ook vrij veel in mijn ogen, als je bedenkt dat er maar 16 spelers zijn.
Aan de andere kant, we begonnen wel met 'slechts' 4 slechtjes in het blok, en dat is dus maar een kwart van de spelers.

Maar goed, zoals jij al zei: de burgers hadden daarnaast erg veel pech (of de wolfjes geluk), zoals die eerste nacht direct 3 rollen eruit.
Vond het ook jammer eigenlijk dat er geen beschermengel of een dorpsgek in zat, want echt weerstand hebben we niet gehad scratch
Oké, de jager koos een burger, de beul hakte een ijzeren hein( weliswaar een slechte ijzeren hein), en de priester werd vermoord, dus als het meegezeten had voor de burgers was het spel ook echt anders afgelopen, maar eigenlijk zijn we ook geen moment in gevaar geweest.

Overigens vond ik het wel een keer leuk om zo dominant te zijn met zoveel spelers, daar niet van hoor Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 13 829688

ps Bever goed geleid hoor trouwens Very Happy We zijn en blijven mensen (toch? :p) en die maken nu eenmaal (kleine) foutjes Wink
Vond het leuk dat je er nieuwe rollen in gooide, en daar zit een risico aan, maar al met al gewoon goed geleid toch? Very Happy

Overigens waren op het eind alleen de rollen van Kauna & Killerboth nog onbekend, maar we wisten wel dat een van tweeën de cupido moest zijn, en dat de ander niet een 3-dubbele moord kon plegen dus dat we veilig het lijk eruit konden stemmen Razz

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 13 van 14]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum