Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 76: De kroegentocht

+6
Hank1705
Tachondar
Miejster
Moustache
Kauna
Den Bever
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 4]

51Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 3 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht ma 04 feb 2013, 20:30

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ach ik ga ook volgen, exelor

52Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 3 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht ma 04 feb 2013, 21:17

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ook al is het een verloren stem, ik zal maar volgen op Exelor

53Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 3 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht ma 04 feb 2013, 22:11

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Tegen de avond kwamen de feestvierders de kroeg buiten klaar voor een goed diner. Excelor en Kauna waren echter niet van de partij. Na een halfuur zoeken besloot Graafoto dat het toch maar beter was iets te gaan eten en later door te zoeken, en zo gaat de groep lekkere Belgische frietjes eten. Aan het einde van de maaltijd kwam de frietkotuitbater langs met een telefoontje: 'voor jullie, een zekere excelor belt?'
Snel neemt Graaf de telefoon over. "Hallo met jullie Bob!"
"Hee graaf! Met Kauna! We zullen jammer genoeg niet meer mee op stap kunnen!"
"Hoezo niet?", vraagt Graafoto.
"We zijn namelijk zo verliefd op elkaar geworden dat al dat gedrink niet meer hoeft!"
"oké! dan gaan wij maar voortdoen met ons feestje!Veel plezier nog!"
Graaf vertelde het verhaal aan zijn medereizigers en ietwat verbouwereerd ging de bende hun slaapplaats voor die nacht opzoeken, al draait dit snel uit tot een regelrecht hotelkamerfeestje!

Het is nu nacht tot dinsdagavond 22:00. Kauna, de conversiewolf, was gekoppeld aan excelor, de heks en sterven zodoende beiden.

54Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 3 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht ma 04 feb 2013, 22:30

Kauna

Kauna
Junior spammer

Kijk ik heb een geheime liefde... Zo geheim dat ik hetzelf niet eens weet! Voor het verloop van het spel is het volgens mij praktiser als de geliefden weten dat ze geliefden zijn, ook al zou het dan deze keer van één gekomen zijn Very Happy

55Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 3 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht ma 04 feb 2013, 22:38

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Whoehoe, wolfje dood, o neen de heks.
Effe laten weten dat je gekoppeld bent lijkt mij inderdaad een goede zaak...
We zouden daar een regel moeten over moeten maken.
Oooo die bestaat blijkbaar al...
Bevertje ... Foei

56Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 3 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht ma 04 feb 2013, 22:46

Debby

Debby
Senior spammer

Oeps, iets vergeten dus.
Eerste keer, kan gebeuren.

Jeej 1 wolf eruit, helaas de heks ook.
Maarja aan een heks die niks doet heb je ook niks.

57Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 3 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht ma 04 feb 2013, 23:22

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Kauna schreef:Kijk ik heb een geheime liefde... Zo geheim dat ik hetzelf niet eens weet! Voor het verloop van het spel is het volgens mij praktiser als de geliefden weten dat ze geliefden zijn, ook al zou het dan deze keer van één gekomen zijn Very Happy

het spijt me kauna, daar zie m ijn eerste blunder is gebeurd... al had je toch niet veel aan excelor gehad hé!

58Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 3 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht di 05 feb 2013, 02:20

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

je leert uit je fouten bevertje, iedereen die al meerdere keren spelleider was durft nog wel eens een steek laten vallen ^^

joehoe wolfje eruit! nu moeten we nog rekening houden met een waarschijnlijke conversie komende tijd :/

59Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 3 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht di 05 feb 2013, 06:30

Kauna

Kauna
Junior spammer

Den Bever schreef:
Kauna schreef:Kijk ik heb een geheime liefde... Zo geheim dat ik hetzelf niet eens weet! Voor het verloop van het spel is het volgens mij praktiser als de geliefden weten dat ze geliefden zijn, ook al zou het dan deze keer van één gekomen zijn Very Happy

het spijt me kauna, daar zie m ijn eerste blunder is gebeurd... al had je toch niet veel aan excelor gehad hé!
Al doende leert men en als we niet op hem hadden gestemd was ie er toch uit gegaan, en ik dus ook. Het maakt dus niet uit. Wel jammer dat ik dan gekoppeld zit aan iemand die er niet is.

60Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 3 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht di 05 feb 2013, 12:02

Roel


Junior spammer

Netjes, toch al een wolf eruit!

61Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 3 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht di 05 feb 2013, 22:03

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

"Hoe zat ben jij wel niet" zegt Roel tegen Hank, die wat zit te staren naar de bevallige bardame in het hotel.
"Het valt wel mee, al is die laatste martini er wat te veel aan."
"Zo terug makker, ik moet even het privé opzoeken" spoedt Roel zich weg.

Na een plaspauze van wel 10 minuten keert Roel terug naar de bar en treft daar een bewusteloze Hank aan met een gigantische bult op zijn kop. Snel belt hij de hulpdiensten, maar er kon jammer genoeg geen hulp meer geboden worden.
"vast te veel naar dat barmeisje gekeken, wat haar vriendje niet kon appreciëren." concludeert roel vooraleer hij zijn kamer opzoekt.

Het is nu dag tot morgenavond 22:00. Hank sterft. Eerst was hij Grafrover... daarna Dorpsgek!

62Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 3 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht di 05 feb 2013, 22:38

Roel


Junior spammer

RIP Hank.
Mijn stem gaat nu naar Moustache

63Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 3 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht di 05 feb 2013, 23:43

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Inderdaad Moustache, hij moet wel slecht zijn.

64Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 3 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht wo 06 feb 2013, 05:16

Moustache

Moustache
Junior spammer

Graafoto, ik heb nog wel op je gestemd als burgemeester, ik ben diep teleurgesteld in je. Vooral omdat je wel erg gemakkelijk volgt.

65Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 3 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht wo 06 feb 2013, 07:20

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Gemakkelijk?
Wie weet, weet ik meer dan je denkt Rolling Eyes

66Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 3 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht wo 06 feb 2013, 07:47

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Die zag ik aankomen, en dat nog voordat ik dorpsgek was geek

67Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 3 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht wo 06 feb 2013, 12:36

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ah, ik ben al jaren de dorpsidioot van Zelzate, zo leuk is dat ook niet hoor. jocolor

68Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 3 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht wo 06 feb 2013, 13:11

Debby

Debby
Senior spammer

Ook mijn stem gaat naar Moustache

69Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 3 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht wo 06 feb 2013, 15:49

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

zo gemeen tegen moustache, ik zal hem verdedigen en ik stem op Tachondar

70Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 3 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht wo 06 feb 2013, 18:11

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik wilde oorspronkelijk moustache voor burgemeester, graafoto heeft dat ingepikt :O

71Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 3 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht wo 06 feb 2013, 21:29

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Tachondar, waarom zou je een sjamaan als bm willen?

72Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 3 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht wo 06 feb 2013, 22:26

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

"wat een gezellige ochtend" vertelt Debby terwijl ze een lekkere koffiekoek tegen de kater eet.
"Ach het valt wel mee, wel jammer dat we al zoveel mensen zijn kwijtgeraakt aan dit drankgebruik" werpt Graaf tegen.
Plots komt DrWho aangelopen in boxershort en tanktop. "Help, Help, HELLUUUUP!!!", begint deze te roepen.
Na verwoede pogingen van Tachondar om hem stil te krijgen, kan hij eindelijk vertellen wat er aan de hand is: "Moustache, hij, hij,... hij staat op het punt van het dak te springen! Hij werd zo emotioneel van al dat gedrink!"
Snel haasten de groepsleden zich naar het dak om moustache tegen te houden, op de trappen horen ze echter een vreselijk lange schreeuw gevolgd door een dof geluid. Ze hullen de gehele dag in stilte doorbrengen, treurend om alle verloren groepsleden, alvorens een goedkope kroeg op te zoeken voor een laatste eerbetuiging.

Moustache stierf vandaag, hij was sjamaan. Het is nu nacht tot morgenavond 22:00.

73Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 3 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht wo 06 feb 2013, 22:29

Moustache

Moustache
Junior spammer

verhip........ dacht eventjes echt da'k vliegen kon.....

74Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 3 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht wo 06 feb 2013, 22:51

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

hoe wist jij dat moustache sjamaan was graafoto? Ik ben blij dat ie eruit is, maar de dorpsgek hebben we al gehad, dus
hoe weet jij het dan? Ik kan maar 1 voor de hand liggende optie bedenken Surprised

75Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 3 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht do 07 feb 2013, 01:09

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Eughhh, voorgevoel Smile

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum