Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 76: De kroegentocht

+6
Hank1705
Tachondar
Miejster
Moustache
Kauna
Den Bever
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 4]

26Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht za 02 feb 2013, 13:36

Moustache

Moustache
Junior spammer

voor burgemeester stem ik dan toch maar op graafoto
Excelor wegstemmen lijkt me een goed idee, als hij zijn mail toch nog niet gelezen heeft.

Vanavond ben ik er niet, dus daarom maar een redelijk vroege stem.

27Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht za 02 feb 2013, 15:51

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Waarschijnlijk weten velen hier dit nog niet maar ik drink nooit alcochol.
Ik stel mijzelf dus kandidaat als Bob, ehh ik bedoel burgemeester.
Om uit te stemmen zal ik straks eens alles eens goed doornemen op een gewoon scherm, nu zit ik op de iphone.
Stem dus wijs, stem dus goed.
Graafoto voor de burgermeester hoed.

28Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht za 02 feb 2013, 17:07

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik stem voor Debby om te lynchen en ik stem voor graafoto als BOB. Want ik wil de BOB niet zijn, ik zie al genoeg af als ik de BOB ben bij Den Bever en co.

29Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht za 02 feb 2013, 17:16

Kauna

Kauna
Junior spammer

Aha een kandidaat om ons te vervoeren, ik stem voor Graafoto.

30Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht za 02 feb 2013, 17:23

Roel


Junior spammer

Ik stem voor de lynch op Tachondar
Voor burgemeester: Kauna

31Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht za 02 feb 2013, 17:40

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

nu er een echte kandidaat is volg ik Moustache voor burgemeester

32Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht za 02 feb 2013, 17:57

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Mijn Lynch stem gaat naar Tachondar, reden met gelijkspel schieten we toch niks op.
Voor BM stem ik op Debby, omdat ze zoveel van mij houd Shocked

33Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht za 02 feb 2013, 17:59

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Moustache voor Burgemeester!
(Over dat vervoeren, waren alle Fyra niet op non-actief gezet omdat er technische problemen mee waren? scratch )

Exelor geeft geen rondjes, dus die mag er wel uit van mij Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 2 953470

34Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht za 02 feb 2013, 18:05

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

De deze werkt nog (in mijn fantasie!) en het traject tussen Maastricht en Amsterdam wordt er ook niet echt door bediend xD maar ach als verkeersdeskundige (en spelleider) mag ik dat toch een beetje aanpassen! het verhaaltje en de uitslag zullen rond 11 uur online staan, ik moet namelijk nog naar enkele optredentjes gaan kijken!

35Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht za 02 feb 2013, 20:18

Kauna

Kauna
Junior spammer

@Graaf: als je het niet in gelijkspel wil laten eindigen waarom kies je dan niet voor Excelor die toch niet online is? Ik denk overigens dat gelijkspel zo slecht niet is.

36Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht zo 03 feb 2013, 00:22

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Tja, nu pas gelezen, veranderen gaat dus niet meer.

37Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht zo 03 feb 2013, 00:25

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Mijn excuses voor het late speloverzicht! De spelleider was namelijk zelf deze dag op café!

Plotseling vermindert de Fyra vaart en komt tot stilstand. Een vriendelijke conducteur begeleidt alle passagiers bij het uitstappen op een verlaten klein perronnetje in België.
Al snel gaat onze groep op zoek naar een gezellige kroeg, maar tot veel teleurstelling van Kauna en Hank is er in het boerendorp geen café te vinden.
Pasverkozen Bob Graafotoprobeert het over een andere boeg te gooien: "laten we even proberen een paar bakken duvel of pils te scoren in de nachtwinkel op de hoek!"
De nachtwinkel wordt als het ware bezet en al snel bouwt frisi-liefhebber Drwho samen met Miejster, Debbie, Kauna en de Pakistaanse eigenares een heus feestje. De rest van de groep legt zich echter al snel achter de kassa te slapen.

Het is is nu Nacht tot Zondagavond 22:00 (nu zal ik wel tijdig online zijn Very Happy)Niemand stierf.

38Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht zo 03 feb 2013, 08:55

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat is een mooi begin. Laten we nog een tijdje in deze winkel blijven!

39Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht zo 03 feb 2013, 11:04

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Een goed begin is het halve werk toch? Dan zijn we al halverwege nu cheers

40Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht zo 03 feb 2013, 14:41

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

go go go :p
geef mij maar een watertje nu, gisteravond weer een zware fuif met veel wodka-red bull doorstaan ^^

41Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht zo 03 feb 2013, 16:00

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Is er trouwens al leven ontdekt op planeet Exelor?

42Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht zo 03 feb 2013, 22:18

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

De volgende ochtend werden alle feestvierders wakker, al lag Miejster er maar wat stilletjes bij. De anderen begonnen in de winkel maar even een goed ontbijtje klaar te maken: spiegelei voor de liefhebbers en bijna vervallen kinder bueno voor degene die wat voorkeur gaven aan chocolade met wat vers brood van de bakkerij aan de overkant.
"wat ligt Miejster er toch stil bij", zegt Roel terwijl hij zijn broodje met ei opeet.
Snugger reageert Hank: "die heeft vast en zeker nog lekkere kater van gisterennacht"
Kauna besluit op onderzoek uit te gaan en ontdekt al snel dat Miejster niet meer onder de levende zielen is. Schijnbaar heeft het feestvieren hem de kop gekost. Na een kort moment van stilte besluit de groep toch verder te trekken en feest te vieren.
Te voet komt de groep de volgende namiddag aan in Hasselt,waar ze in het speciale biercafé Het Hemelrijk besluiten enkele trappisten te drinken. (jep product placement voor een goede kroeg in Limburg)

Het is nu dag tot morgenavond 22:00. Miejser stierf en was dorpsgek.


43Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht zo 03 feb 2013, 22:58

Miejster

Miejster
Senior spammer

Potverdekke... direct er al uit... tot de volgende ronde!

44Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht zo 03 feb 2013, 23:15

Kauna

Kauna
Junior spammer

Oh Miejster, je was een gezellige drinkebroeder, laten we er nog één op nemen. drunken

Stemmen is makkelijk, Exelor omdat hij nog niet online geweest is. Sorry Tachondar even niet op jou Very Happy

45Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht ma 04 feb 2013, 07:50

Debby

Debby
Senior spammer

RIP Miejster, dat is een hele slechte start voor ons.

Mijn stem gaat naar Moustache
Exelor vliegt er dalijk vanzelf wel uit, wegens 2x niet stemmen

46Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht ma 04 feb 2013, 09:29

Roel


Junior spammer

Ja vanwege het niet online komen kunnen we Exelor er beter uit stemmen toch?

47Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht ma 04 feb 2013, 14:32

Moustache

Moustache
Junior spammer

In eerste instantie wil ik wel op debby stemmen, vanwege haar stem op mij..... maar we weten nu nog zo weinig dat we beter risicomijdend bezig kunnen zijn en op excelor stemmen.

48Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht ma 04 feb 2013, 14:47

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik wil liever niet stemmen op exelor, maar ik weet niet op wie ik moet stemmen. dus ik wacht nog even

49Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht ma 04 feb 2013, 15:08

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

rip miejster :c

ik stem ook op exelor

50Ronde 76: De kroegentocht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 76: De kroegentocht ma 04 feb 2013, 20:26

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik zal de meerderheid maar volgen en stem op Exelor

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum