Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #73 presidential elections

+6
Doctor
Den Bever
Miejster
Tachondar
Kauna
Plop
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 3]

51Ronde #73 presidential elections - Pagina 3 Empty Re: Ronde #73 presidential elections ma 12 nov 2012, 08:13

Kauna

Kauna
Junior spammer

We moeten er vandaag echt een ww uithalen. Ik ga mee op monkeylord.

52Ronde #73 presidential elections - Pagina 3 Empty Re: Ronde #73 presidential elections ma 12 nov 2012, 17:08

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

Ik weet dat mijn stem geen nut heeft maar kan niet op mijzelf stemmen zo Debby

53Ronde #73 presidential elections - Pagina 3 Empty Re: Ronde #73 presidential elections ma 12 nov 2012, 20:30

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

je kunt wel op jezelf stemmen hoor, volgens mij heb ik dat zelfs Graafoto al eens weten doen om op
de 1e dag de stemmen gelijk te houden xD (of het was iemand anders, kan ook)

54Ronde #73 presidential elections - Pagina 3 Empty Re: Ronde #73 presidential elections ma 12 nov 2012, 20:43

Plop


Aankomend spammer

Lol, ja ik heb al meer op mijzelf gestemd :p

55Ronde #73 presidential elections - Pagina 3 Empty Re: Ronde #73 presidential elections ma 12 nov 2012, 20:51

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

mijn geheugen liet me dus niet in de steek ^^
en Miejster heeft ooit ook op zichzelf gestemd denk ik, omdat hij wist dat hij was verloren, uit een soort eergevoel dan fzo :p

56Ronde #73 presidential elections - Pagina 3 Empty Re: Ronde #73 presidential elections ma 12 nov 2012, 21:07

Miejster

Miejster
Senior spammer

Yup, maar k ga dat nu niet doen hoor, nu ga ik een wolfje neerhalen! Haha!

57Ronde #73 presidential elections - Pagina 3 Empty Re: Ronde #73 presidential elections ma 12 nov 2012, 21:59

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

rot dat ik er al uit lig

58Ronde #73 presidential elections - Pagina 3 Empty Re: Ronde #73 presidential elections ma 12 nov 2012, 22:35

Plop


Aankomend spammer

"De dame in het rood is gesignaleerd"
MonkeyLord heeft haar opgemerkt tussen het volk terwijl ze zich een weg baande naar het podium waar Obama elk moment kon opkomen voor zijn grote overwinnings toespraak.
Hij haalt haar zonder problemen in en als hij aan haar schouder trekt draaid de dame zich om, wat MonkeyLord toen zag liet hem even verstenen, de dame in het rood was niemand minder dan Debby.
Met zijn wapen op haar voorhoofd gericht kan Debby niks anders doen dan te luisteren naar zijn bevelen.
MonkeyLord ziet in zijn ooghoek een flits van Balkon 1 komen en een nanoseconde later een brandende pijn aan zijn slaap.
Miejster heeft hem met een welgemikt schot omgelegd vanop Balkon nr1.
"Lady's en Gentlemen, the President from the United States of Amerika, here is .... President Obama"
Obama loopt nietsvermoedend op het podium, net als hij aan de microfoon aankomt duikt Wooglepuff op van achter de gordijnen en schiet Obama door het hoofd.
De president van de Verenigde staten is gedood door zijn eigen beveiliging mensen, de burgers konden dit niet voorkomen.

MonkeyLord was de beschermengel.
Den Bever was de ziener
Kauna was de Jager
Debby was de conversiewolf
Wooglepuff was Leugenwolf
Miejster was de beul die geconverteerd is dus wolfje op het einde
Plop was jullie spelleider, ik dank jullie allemaal voor deze leuke ronde en op naar ronde #74

Even nog iets meden wat mij opgevallen is en wat volgens mij nog nooit voorgevallen is...
MonkeyLord heeft als beschermengel NOOIT zichzelf beschermd, dit vind ik toch onbaatzuchtig van hem. Ronde #73 presidential elections - Pagina 3 571163

59Ronde #73 presidential elections - Pagina 3 Empty Re: Ronde #73 presidential elections ma 12 nov 2012, 22:42

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ja, daar was niet tegenop te werken, helaas. Gefeliciteerd wolfjes.

60Ronde #73 presidential elections - Pagina 3 Empty Re: Ronde #73 presidential elections ma 12 nov 2012, 22:56

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

hmm, groot verlies Sad

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum