Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #73 presidential elections

+6
Doctor
Den Bever
Miejster
Tachondar
Kauna
Plop
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 3]

26Ronde #73 presidential elections - Pagina 2 Empty Re: Ronde #73 presidential elections vr 09 nov 2012, 08:57

Kauna

Kauna
Junior spammer

haha,ja als de slechte niet in het wwblok zit heeft ie net zoveel kans. Goed gedaan.

27Ronde #73 presidential elections - Pagina 2 Empty Re: Ronde #73 presidential elections vr 09 nov 2012, 22:00

Gast


Gast

lol, ik kwam, ik zag, en ik werd direct gelyncht.
Dan ga ik er maar weer vandoor zeker Razz 1-0 voor de burgers.

28Ronde #73 presidential elections - Pagina 2 Empty Re: Ronde #73 presidential elections vr 09 nov 2012, 22:14

Plop


Aankomend spammer

"DrWho, Kauna en Debby zoek naar de schutter, de rest moet direct naar het congres center om de president te beschermen" klinkt het door de oortjes.
Het hoge gebouw recht over het hotel is de enige plek waar het geweerschot vandaan kan gekomen zijn.
De LAPD is ook al ter plaatse en het gebouw word volledig afgesloten.
DrWho, Kauna en Debby speuren elke verdieping nauwkeurig af.
Tezelfdertijd komen de anderen toe bij het congres center en staan ze weer klaar om hun president te beschermen.
Op de 14e verdieping vinden ze het geweer waarmee geschoten is en die de dood van Djali veroorzaakt heeft.
Het betreft een L115A3 AWM, een moderne sniper wapen van Britse makelij en de kogels zijn .338 kaliber Lapua Magnum.
Dit is een wapen die niet vrij te verkrijgen is en de schutter moet dus een huurmoordenaar zijn met conecties binnen het britse leger.
of het wapen is afhandig gemaakt in Irak door al-Qaeda en het land binnen gesmokkeld zijn zei DrWho
Daar dit wapen vooral gebruikt is in Afganistan en Irak leek het idee dat Dr Who net opperde niet zover gezocht.

De schutter was echter gaan vliegen, letterlijk en figuurlijk want enkele meters verder vonden ze de verpakking van een parachutte en een blik naar de parking van het gebouw bevestigde hun vermoeden dat de dader gesprongen is want beneden ligt de parachutte.
Ze roepen het CSI team op om alle sporen te onderzoeken en trekken ook naar het congres center om hun team te versterken.
Deze nacht vielen geen doden.

Het is nu dag tot 10/11/2012 22u00

29Ronde #73 presidential elections - Pagina 2 Empty Re: Ronde #73 presidential elections vr 09 nov 2012, 22:36

Kauna

Kauna
Junior spammer

Of we hebben luie weerwolven of iemand heeft iets goed gedaan. Laten we zo doorgaan.
Ik heb in elk geval nog geen clou dus ik stem in plaats van de vorige ronde nu op Tachondar

30Ronde #73 presidential elections - Pagina 2 Empty Re: Ronde #73 presidential elections vr 09 nov 2012, 23:35

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

de beschermengel of heks heeft zijn werk gedaan lijkt me, of idd luie wolven kauna



Laatst aangepast door Tachondar op za 10 nov 2012, 19:18; in totaal 1 keer bewerkt

31Ronde #73 presidential elections - Pagina 2 Empty Re: Ronde #73 presidential elections za 10 nov 2012, 03:52

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

terugstemmen tachondar... dat maakt je verdacht

32Ronde #73 presidential elections - Pagina 2 Empty Re: Ronde #73 presidential elections za 10 nov 2012, 10:17

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

Ik volg mee op tachondar

33Ronde #73 presidential elections - Pagina 2 Empty Re: Ronde #73 presidential elections za 10 nov 2012, 10:44

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik en Kauna stemmen altijd op elkaar als we niet weten op wie te stemmen, dat is geen terugstemmen...
ga het de vorige rondes maar na Wink

34Ronde #73 presidential elections - Pagina 2 Empty Re: Ronde #73 presidential elections za 10 nov 2012, 11:01

Kauna

Kauna
Junior spammer

Helemaal waar, als ik er aan denk tenminste Very Happy

35Ronde #73 presidential elections - Pagina 2 Empty Re: Ronde #73 presidential elections za 10 nov 2012, 11:28

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik stem op monkeylord

36Ronde #73 presidential elections - Pagina 2 Empty Re: Ronde #73 presidential elections za 10 nov 2012, 13:02

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik ga voor DrWho

37Ronde #73 presidential elections - Pagina 2 Empty Re: Ronde #73 presidential elections za 10 nov 2012, 18:36

Plop


Aankomend spammer

Woogle heeft haar stem mondeling aan mij doorgegeven aangezien ze nu op een verjaardagsfeest zit.
Haar stem is op Tachondar

38Ronde #73 presidential elections - Pagina 2 Empty Re: Ronde #73 presidential elections za 10 nov 2012, 19:13

Miejster

Miejster
Senior spammer

Hmmm, verschillende stemmen op Tach...wolvenstreken of een burgerblok? We weten het zo!

39Ronde #73 presidential elections - Pagina 2 Empty Re: Ronde #73 presidential elections za 10 nov 2012, 19:18

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik verander mijn stem naar Monkey

40Ronde #73 presidential elections - Pagina 2 Empty Re: Ronde #73 presidential elections za 10 nov 2012, 20:41

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dit is inderdaad wel een doorgeschoten iets, het kan bijna nog geen burgerblok zijn dat zo groot is dus dan blijft er in mijn ogen maar één optie over en dat zijn ww. Maar om nu al zo sterk een blok te maken zo vroeg in het spel lijkt me ook tamelijk onhandig. Dus we gaan het straks wel horen Very Happy

41Ronde #73 presidential elections - Pagina 2 Empty Re: Ronde #73 presidential elections za 10 nov 2012, 22:08

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

spijtig voor de burgers dat ze een sterke rol zullen verliezen, voor ik gelynched word wil ik zeggen wat ik weet aan de burgers
DrWho was vorige nacht prooi van de wolven, dus dat is al 1 persoon minder waar jullie over moeten denken of hij een wolf is of niet ^^

dat mag ik toch zeggen hea graaf?

42Ronde #73 presidential elections - Pagina 2 Empty Re: Ronde #73 presidential elections za 10 nov 2012, 22:26

Plop


Aankomend spammer

DrWho ga naar balkon 1, Den bever Balkon 2 en Tachondar Balkon 3.
MonkeyLord ga mee met Obama op het podium en de rest mengt zich in het publiek.
De opdrachten zijn weer duidelijk doorgekomen.
De Leader heeft net doorgekregen dat de vermoedens blijken te kloppen.
Het serienummer van het wapen is gelinkt aan John Hope, een 23 jarige sniper waarvan het onthoofde lichaam 2 maanden geleden teruggevonden is in Irak.
Van zijn wapen was er tot vandaag geen spoor, nu weten we welke groep verantwoordelijk is voor de aanslag.
Tachondar word opgewacht door een knappe blondine met een strak rood kleedje aan, zo strak dat ze er onmogelijk lingerie onder kan dragen zonder dat je de aftekening hiervan zou zien door de conturen van het kleedje.
Tachondar ziet geen aftekeningen maar zijn ogen vallen direct op haar mooie boezem en benen alsof ze op stelten loopt.
Tachondar vergeet zijn opdracht en als ze hem een glas champage aanbied drinkt hij deze dan ook zonder argwaan op.
Enkele minuten later word er door de oortjes opgeroepen naar tachondar maar hij heeft al geen antwoord meer.
Het gif heeft snel gewerkt en van de dame in het rood is ook gern spoor meer te bekennen.
Op het balkon ligt enkel nog maar het levensloze lichaam van Tachondar, hij is gestorven met een glimlach om zijn lippen.
Zijn rol was de heks
Het is nu nacht tot 11/11 22u00

43Ronde #73 presidential elections - Pagina 2 Empty Re: Ronde #73 presidential elections za 10 nov 2012, 22:28

Plop


Aankomend spammer

Tachondar schreef:spijtig voor de burgers dat ze een sterke rol zullen verliezen, voor ik gelynched word wil ik zeggen wat ik weet aan de burgers
DrWho was vorige nacht prooi van de wolven, dus dat is al 1 persoon minder waar jullie over moeten denken of hij een wolf is of niet ^^

dat mag ik toch zeggen hea graaf?
Het was net voor je dood, dus ik kan je niet tegenhouden en het is volgens de regels.
Maar nu ben je dood ...

44Ronde #73 presidential elections - Pagina 2 Empty Re: Ronde #73 presidential elections za 10 nov 2012, 22:58

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

goed, fijn ^^

45Ronde #73 presidential elections - Pagina 2 Empty Re: Ronde #73 presidential elections za 10 nov 2012, 23:52

Debby

Debby
Senior spammer

Helaas heb ik niet kunnen stemmen.

Ik weet niet of ik je ermee had kunnen redden,zo ja sorry ervoor.
Helaas nu wel een sterke rol kwijt.

Overigens wil het dan nog niet zeggen dat DrWho een goede of een slechte is,hij zou dan alleen geen wolf zijn.
Dus blijft het nog altijd gissen.

46Ronde #73 presidential elections - Pagina 2 Empty Re: Ronde #73 presidential elections zo 11 nov 2012, 23:02

Plop


Aankomend spammer

Sorry, ik heb wat last van een buikgriep en een verhaal schrijven op toilet is ook niet echt smakelijk.
Daarom is het verhaal iets later dan anders.

"Tachondar, Antwoord...."
"Tachondar wat is je positie? ..."
"DrWho ga direct naar balkon 3 om tegen Tachondar te zeggen dat zijn oortje niet aanstaat..."
"Roger" antwoord DrWho, hij kijkt naar het podium waar net de gordijnen openschuiven, nog enkele minuten en de president komt op het podium en dan moet iedereen echt paraat staan.
Hij loopt door de gang naar het balkon en passeert hierbij een knappe dame met een opvallend rood kleed.
Aangekomen op balkon 3 ziet hij dat Tachondar er dood ligt en dat er geen hulp meer kan baten.
"Leader, Tachondar is dood, ik herhaal Tachondar is dood"
"Heb je iets verdachts gezien?"
Negatief Leader, enkel.... de dame in het rood", ineens vallen alle puzzelstukjes op z'n plaats, de partijkleur is blauw dus die dame in het rood hoort niet thuis in heel dit gebeuren.
Hij loopt snel de gang op, achter de dame in het rood en haalt haar snel in, op enkele meters van haar roept hij "halt"
De dame stopt direct.
"Handen in de lucht en draai je langzaam om"
Ze draait zich langzaam om en tegelijkertijd steekt ze haar handen langzaam in de lucht maar in haar rechterhand zit een wapen.
Nog voor DrWho iets kan doen schiet ze een kogel dwars door zijn hoofd, een geluidsdemper heeft al het geluid gedempt en langzaam vervolgd ze haar weg.
Door de oortjes horen alle agenten om uit te kijken naar een dame in het rood, armed en dangerous...
Voor DrWho komt die info net te laat, zijn rol was Burger, hij was net "bevorderd" want daarvoor was hij de Mythomaan.

Het is nu terug Dag tot 12/11 22u00

47Ronde #73 presidential elections - Pagina 2 Empty Re: Ronde #73 presidential elections zo 11 nov 2012, 23:26

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

man man de wolfjes komen 2 keer achter me aan...
en debby, het hulpje was er al uit. dus het was logisch dat ik goed was

48Ronde #73 presidential elections - Pagina 2 Empty Re: Ronde #73 presidential elections zo 11 nov 2012, 23:44

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik stem op Monkeylord

49Ronde #73 presidential elections - Pagina 2 Empty Re: Ronde #73 presidential elections ma 12 nov 2012, 00:05

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Ik ga mee op Monkeylord , ik ga deze keer vroeg stemmen , dan kan ik het niet vergeten

50Ronde #73 presidential elections - Pagina 2 Empty Re: Ronde #73 presidential elections ma 12 nov 2012, 01:21

Debby

Debby
Senior spammer

Hulpje?
Nu heb ik iets gemist,geloof ik.

Mijn stem gaat naar Monkeylord.
Omdat anderen blijkbaar meer weten dan ik,dus ik neem de gok en stem mee.



Laatst aangepast door Debby op ma 12 nov 2012, 11:17; in totaal 1 keer bewerkt

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum