Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De nachtelijke schrijfpen zorgt voor vreemde verrassingen...

+5
Тхенекаъ
daniel
karina
Mattio
δόριεν
9 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 8 van 8]

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrande alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek onvervalst buitenaards, wat te zien was aan de ingekerfde woorden. Hoe hard hij zichzelf ook kneep, geen enkele blauwe plek verscheen! Desondanks wilde hij begrijpen

Djali

Djali
Spammer i.o.

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrande alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek onvervalst buitenaards, wat te zien was aan de ingekerfde woorden. Hoe hard hij zichzelf ook kneep, geen enkele blauwe plek verscheen! Desondanks wilde hij begrijpen waarom

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrande alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek onvervalst buitenaards, wat te zien was aan de ingekerfde woorden. Hoe hard hij zichzelf ook kneep, geen enkele blauwe plek verscheen! Desondanks wilde hij begrijpen waarom dit

Djali

Djali
Spammer i.o.

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrande alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek onvervalst buitenaards, wat te zien was aan de ingekerfde woorden. Hoe hard hij zichzelf ook kneep, geen enkele blauwe plek verscheen! Desondanks wilde hij begrijpen waarom dit amulet

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

et gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrande alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek onvervalst buitenaards, wat te zien was aan de ingekerfde woorden. Hoe hard hij zichzelf ook kneep, geen enkele blauwe plek verscheen! Desondanks wilde hij begrijpen waarom dit amulet zo

Djali

Djali
Spammer i.o.

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrande alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek onvervalst buitenaards, wat te zien was aan de ingekerfde woorden. Hoe hard hij zichzelf ook kneep, geen enkele blauwe plek verscheen! Desondanks wilde hij begrijpen waarom dit amulet zo gloeide.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrande alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek onvervalst buitenaards, wat te zien was aan de ingekerfde woorden. Hoe hard hij zichzelf ook kneep, geen enkele blauwe plek verscheen! Desondanks wilde hij begrijpen waarom dit amulet zo gloeide. Hij

Djali

Djali
Spammer i.o.

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrande alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek onvervalst buitenaards, wat te zien was aan de ingekerfde woorden. Hoe hard hij zichzelf ook kneep, geen enkele blauwe plek verscheen! Desondanks wilde hij begrijpen waarom dit amulet zo gloeide. Hij rende

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen


Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrande alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek onvervalst buitenaards, wat te zien was aan de ingekerfde woorden. Hoe hard hij zichzelf ook kneep, geen enkele blauwe plek verscheen! Desondanks wilde hij begrijpen waarom dit amulet zo gloeide. Hij rende om een

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrande alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek onvervalst buitenaards, wat te zien was aan de ingekerfde woorden. Hoe hard hij zichzelf ook kneep, geen enkele blauwe plek verscheen! Desondanks wilde hij begrijpen waarom dit amulet zo gloeide. Hij rende om een steen heen

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrande alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek onvervalst buitenaards, wat te zien was aan de ingekerfde woorden. Hoe hard hij zichzelf ook kneep, geen enkele blauwe plek verscheen! Desondanks wilde hij begrijpen waarom dit amulet zo gloeide. Hij rende om een steen heen naar

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrande alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek onvervalst buitenaards, wat te zien was aan de ingekerfde woorden. Hoe hard hij zichzelf ook kneep, geen enkele blauwe plek verscheen! Desondanks wilde hij begrijpen waarom dit amulet zo gloeide. Hij rende om een steen heen naar binnen

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 8 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum