Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De nachtelijke schrijfpen zorgt voor vreemde verrassingen...

+5
Тхенекаъ
daniel
karina
Mattio
δόριεν
9 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 8]

karina

karina
Veelbelovend spammer

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en

https://weerwolfenco.actieforum.com

karina

karina
Veelbelovend spammer

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig

https://weerwolfenco.actieforum.com

karina

karina
Veelbelovend spammer

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras,

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag

https://weerwolfenco.actieforum.com

karina

karina
Veelbelovend spammer

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gast


Gast

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar

karina

karina
Veelbelovend spammer

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig

Gast


Gast

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem

karina

karina
Veelbelovend spammer

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek

https://weerwolfenco.actieforum.com

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek onvervalst

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek onvervalst buitenaards

https://weerwolfenco.actieforum.com

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek onvervalst buitenaards, wat te zien was aan

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek onvervalst buitenaards, wat te zien was aan de

https://weerwolfenco.actieforum.com

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrande alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek onvervalst buitenaards, wat te zien was aan de ingekerfde

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrande alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek onvervalst buitenaards, wat te zien was aan de ingekerfde woorden

https://weerwolfenco.actieforum.com

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrande alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek onvervalst buitenaards, wat te zien was aan de ingekerfde woorden. Hoe

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrande alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek onvervalst buitenaards, wat te zien was aan de ingekerfde woorden. Hoe hard hij zichzelf ook kneep

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrande alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek onvervalst buitenaards, wat te zien was aan de ingekerfde woorden. Hoe hard hij zichzelf ook kneep, geen

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrande alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek onvervalst buitenaards, wat te zien was aan de ingekerfde woorden. Hoe hard hij zichzelf ook kneep, geen enkele blauwe plek verscheen! Desondanks

Djali

Djali
Spammer i.o.

Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrande alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek onvervalst buitenaards, wat te zien was aan de ingekerfde woorden. Hoe hard hij zichzelf ook kneep, geen enkele blauwe plek verscheen! Desondanks wilde

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum