Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 70: Aan het hof

+11
wooglepuff
Doctor
Kauna
Miejster
Natjuh89
Debby
Hank1705
Im_possible
graafoto
Den Bever
Tachondar
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 4]

76Ronde 70: Aan het hof - Pagina 4 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof vr 28 sep 2012, 18:33

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik ben terug ondertussen en ik ben blij dat ik een wolfje te pakken had! En dat met een randomstem van op voorhand.
Mijn stem op Hans laat ik gewoon staan. Ik heb toch nog geen flauw idee...

77Ronde 70: Aan het hof - Pagina 4 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof vr 28 sep 2012, 18:49

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

hoe was Sy?

78Ronde 70: Aan het hof - Pagina 4 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof vr 28 sep 2012, 19:05

Debby

Debby
Senior spammer

Den Bever omdat een burgemeester zijn taak moet vervullen.

79Ronde 70: Aan het hof - Pagina 4 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof vr 28 sep 2012, 20:37

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ronde 70: Aan het hof - Pagina 4 829688



Laatst aangepast door Tachondar op vr 28 sep 2012, 20:56; in totaal 1 keer bewerkt

80Ronde 70: Aan het hof - Pagina 4 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof vr 28 sep 2012, 20:51

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Ik ga mee op den bever

81Ronde 70: Aan het hof - Pagina 4 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof vr 28 sep 2012, 20:51

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Woohoow ik ben rozeeeee !!!Very Happy

82Ronde 70: Aan het hof - Pagina 4 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof vr 28 sep 2012, 20:54

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

Ik stem ook op den bever ik weet ook nog niet wie wolf is en wie niet

83Ronde 70: Aan het hof - Pagina 4 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof vr 28 sep 2012, 22:16

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

22.00 uur
Kamp van de Merry Men

Jonas Von Witfeldt en Den Bever liepen het kamp beginnen, gevolgd door een garnizoen soldaten. Daar stonden alle Merry Men geschokken toe te kijken.
'Leider, wat gebeurt hier?' vroeg Debby.
'Je hebt je toch niet laten omkopen!' riep Hank verontwaardigd uit.
'Helemaal niet!' schreeuwde Hans. 'Het is zover!' Hans ging met een grijns bij Den Bever staan.
'Dus jullie oppereerden ook uit naam van Von Witfeldt?' vroeg Natjuh. Ze ging ook bij Den Bever staan.
De anderen keken hen ongelovig aan. Hun eigen leider én twee betrouwbare leden waren verraders? Wat waren ze stom geweest!
'Vandaag komen jullie aan jullie einde en zal het land eindelijk aan Von Witfeldts behoren. Zodra mijn grootvader dood is, wordt alles van mij!' Jonas Von Witfeldt schreeuwde zijn enthousiasme uit.
'Sorry, maar dat gebeurt niet,' liet Miejster weten.
Den Bever fronste. 'Jullie zijn in de minderheid. Ik weet waar iedereen zich bevindt. Eén voor één kan ik jullie opsporen en afmaken. Een koud kunstje.' Hij likte zijn lippen verlekkerd. 'Dat wordt pas een aangename sport.'
'Heb jij even pech. We konden je niet op de hoogte brengen dat we vandaag allemaal bijeen kwamen.' Graafoto glimlachte gemeen terug.
Het garnizoen bestond uit twintig zwaardvechters en boogschutters. Al snel hadden vijftien pijlen de helft neergeschoten. Het gevecht begon. Monkeylord bad om kracht tot de god van de dood en vocht als een bezetene en vermoorde vijf van de tien overgebleven mannen. Woogle, zijn geliefde, vocht aan zijn zijde en maakte goed gebruik van haar schild als beschermster. Zij wist twee mannen uit te schakelen. Hank wist de overigen uit te schakelen en Graafoto keek geamuseerd van de zijlijn toe. Eén man kwam lafhartig achter hem staan om hem aan te vallen, maar slechts één zwaardhouw van Graafoto had de man uitgeschakeld. Debby won van een duel tegen Natjuh, Miejster lukte het om Hans uit te schakelen en Debby, de beste boogschutter van de Merry Men, richtte haar pijl op Den Bever en trof als een echte jager doel.
'Waar is de prins?' vroeg Miejster?
'Graafoto, wie ligt daar achter jou?' merkte Hank op.
Hij keek en herkende de haakneus. Het was de prins!
De Merry Men gingen daarna met het lichaam, de steun van Graaf Sakibe Gaychimoru en een goed in elkaar geknutseld verhaal naar het kasteel en werden op audiëntie bij de koning gevraagd. Slechts een week later werd duidelijk dat de koning door Jonas in een roes van rook en drankjes was gehouden. Hij was aan beterhand en vergoedde de Merry Men. Het land herrees.


De burgers winnen. Alle wolven zijn dood! ( als dat niet snel ging :O)
Den Bever werd gelynched en was de conversie wolf. (Ik heb de slechtjes voor de gein in het verhaal ook mee afgemaakt.)
Er was een conversie gepland, maar door de slotenmaker kon deze niet worden uitgevoerd.

Graafoto: heks
Kauna: ziener
Hank: slotenmaker
Den Bever: conversiewolf
Monkeylord: medium (hij was bijna zelf gelynched) geliefde van Woogle
Miejster: cupido
DrWho: verhullende wolf
Natjuh: sjamaan
Woogle: beschermengel, geliefde van Monkey
Hans: apostaat
Debby: jager

84Ronde 70: Aan het hof - Pagina 4 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof vr 28 sep 2012, 22:29

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik wist dat de bever een slechte bm was, foei , je volk zo bedriegen en beliegen... Alhoewel in het echt doen de burgemeesters dat ook Surprised

85Ronde 70: Aan het hof - Pagina 4 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof vr 28 sep 2012, 23:00

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Well done medeburgers, afgemaakt voor ze gevaarlijk konden worden Smile
Conversiewolf wel onschadelijk gemaakt in moordloze nacht, maar bleek niet nodig Razz

86Ronde 70: Aan het hof - Pagina 4 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof vr 28 sep 2012, 23:08

Debby

Debby
Senior spammer

Zo,opgeruimd staat netjes.

Dat was een snelle ronde.

87Ronde 70: Aan het hof - Pagina 4 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof vr 28 sep 2012, 23:15

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

zeg dat wel 0_o

88Ronde 70: Aan het hof - Pagina 4 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof vr 28 sep 2012, 23:18

Miejster

Miejster
Senior spammer

Was wel leuk in Sy! Deze ochtend nog deathride, grot en pamperpaal. Maar nu beetje veel moe...

89Ronde 70: Aan het hof - Pagina 4 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof vr 28 sep 2012, 23:56

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

wat is pamperpaal? 0_o

90Ronde 70: Aan het hof - Pagina 4 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof za 29 sep 2012, 08:49

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat is supersnel, wat een rare ronde.

91Ronde 70: Aan het hof - Pagina 4 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof za 29 sep 2012, 10:09

Miejster

Miejster
Senior spammer

Tachondar schreef:wat is pamperpaal? 0_o
Je klimt een boomstam op (ongeveer 10m hoog). Je moet daar vanboven op gaan staan (geen enkele steun met je handen dus) .Daarna spring je naar een trapeze die ongeveer 2m verder hangt. Je moet eens googelen naar foto's. Geeft wel een kick!

92Ronde 70: Aan het hof - Pagina 4 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof za 29 sep 2012, 14:02

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ow, zoiets, heeft dat toevallig nog andere namen ook? :p

93Ronde 70: Aan het hof - Pagina 4 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof za 29 sep 2012, 23:44

Miejster

Miejster
Senior spammer

Geen idee, ik denk het eigenlijk niet.

94Ronde 70: Aan het hof - Pagina 4 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof zo 30 sep 2012, 11:15

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

circus? Razz

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum