Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 70: Aan het hof

+11
wooglepuff
Doctor
Kauna
Miejster
Natjuh89
Debby
Hank1705
Im_possible
graafoto
Den Bever
Tachondar
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 4]

51Ronde 70: Aan het hof - Pagina 3 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof wo 26 sep 2012, 22:25

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Graafoto, ik heb je nochtans actief op facebook gezien vandaag, betrapt! Ronde 70: Aan het hof - Pagina 3 953470

52Ronde 70: Aan het hof - Pagina 3 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof wo 26 sep 2012, 23:06

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Tachondar schreef:Graafoto, ik heb je nochtans actief op facebook gezien vandaag, betrapt! Ronde 70: Aan het hof - Pagina 3 953470
yep, ik heb een nieuwe iphone, ik zal deze forum er ook eens op moeten zetten Rolling Eyes

53Ronde 70: Aan het hof - Pagina 3 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof wo 26 sep 2012, 23:46

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

damn vergeten te stemmen en en en niet eerlijk als iemand via pm stemt kan niemand tegen stemmen :s

54Ronde 70: Aan het hof - Pagina 3 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof do 27 sep 2012, 06:45

Kauna

Kauna
Junior spammer

Daar sluit ik me bij aan. Dat moet dan eigenlijk wel op dit forum gezet worden omdat dit het stemmen van anderen kan beïnvloeden.
Maar in dit geval wel gunstig omdat het een wolfje betreft.

Enne waar is onze burgemeester??? die moet toch minstens een keer per dag online komen om te zien of hij nog iets met de stemming moet doen?

55Ronde 70: Aan het hof - Pagina 3 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof do 27 sep 2012, 07:09

Debby

Debby
Senior spammer

Met Kauna eens,maar het pakte gelukkig gunstig uit,dit keer.

56Ronde 70: Aan het hof - Pagina 3 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof do 27 sep 2012, 08:12

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik had al het idee dat ik iets vergeten was.. kon er alleen niet opkomen scratch j
Tot vanmorgen Embarassed

57Ronde 70: Aan het hof - Pagina 3 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof do 27 sep 2012, 11:11

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Joehoe een wolfje!!!

58Ronde 70: Aan het hof - Pagina 3 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof do 27 sep 2012, 13:56

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ja, misschien had ik het wel hier moeten plaatsen, maar het was al te laat toen ik dat bedacht :/

59Ronde 70: Aan het hof - Pagina 3 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof do 27 sep 2012, 21:19

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Mijn zoon MonkeyLord is vanzelf uitgelogd van het forum en nu geraakt hij er niet meer op...
Is er iemand met genoeg rechten om het wachtwoord te veranderen en deze dan naar mij door te sturen?

Alvast bedankt

60Ronde 70: Aan het hof - Pagina 3 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof do 27 sep 2012, 22:20

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

is er geen 'wachtwoord vergeten' knop ofzo?
miejster is op reis en hank kan moeilijk ook op dat profiel gaan, want dan krijgt hij te maken met spoilers,
maar je kunt altijd stefan003 eens contacteren, hij reageert normaal gezien binnen 24 uur.

61Ronde 70: Aan het hof - Pagina 3 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof do 27 sep 2012, 22:46

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

22.00 uur
Kasteel Von Witfeldt
Graafschap Rhorglüthug

De koninklijke familie is nooit één en dezelfde bloedlijn. Elke graafschap kan kans hebben op koning te worden, het hangt alleen af van hoeveel bloed je zelf via uithuwelijkingen kunt inbrengen en hoeveel je in de gratie komt bij het huidige koninklijk huis. Tweemaal is de bloedlijn al eens verandert. Het authentieke was die van de familie Stroebël in het Graafschap Rhorglüthug die, toen elk graafschap nog een landje op zichzelf was en elk land tegen elkaar oorlog voerde, eindelijk een eenheid had weten te smeden uit de vele graafschappen via allianties, corruptie, dreigingen en overwinningen.
Enkele generaties later brak er een burgeroorlog uit en werd Stroebëls bloedlijn uitgemoord. De Agastouvish van het Graafschap Minoïatopol hadden een overwinning geboekt. Daarna zorgde Von Witfeldt, een zeer goede vriend van Stroebël en zelfs ver van elkaar verwant, ervoor dat zij via zwaar interne politiek, huurmoorden en uithuwelijkingen de troon in handen kregen.
Ze nipte van haar glas wijn en proefde de fruitige smaak. Snel ging ze verder met het overschrijven uit het financieel boek. Alle geïnde belastingen waren hierin vermeld. Het was duidelijk dat het koningshuis en zijn vriendjes de burgers uitmolken. Gelukkig waren de Merry Men er om dat te verhinderen. Met deze informatie konden de Merry Men uitzoeken waar ze strenger moesten optreden. Ze was klaar met overschrijven, dronk haar glas leeg, plaatste het boek terug op zijn plaats en blies de kaars uit. Niemand mocht weten dat ze hier was geweest. Dit bureau was strikt verboden, maar het slot was een koud kunstje voor deze vrouw. Van buitenaf wist ze het slot terug te sluiten. Verderop de gang was de kamer van de nieuwe jachtmeester: Den Bever, hun leider. Ze schoof de vellen papier waarop ze haar kopieën had genoteerd onder zijn deur en liep de trap af. Na een snelle stop voor wat kaas en ham bij de keuken, trok ze terug naar haar eigen kamer.
'Wat zijn we nog laat op pad, Vrouwe Kauna?' klonk een stem. Er stapte een man vanuit de schaduw van een standbeeld naar voren. Het was de kleinzoon van de koning: Jonas Von Witfeldt. Hij had theoretisch gezien het meeste recht op de troon. Het gerucht ging dat hij zijn eigen vader en broer uit de weg had geruimd.
'Is dat verboden, Heer?' Kauna walde van de man. Wat zou ze graag een stukje van zijn haakneus afkappen.
'Dat niet, het gaat erom waar je wandelt. Ik verdacht je er al van mijn bureau binnen te sluipen. Deze keer had ik poeder op het slot gedaan, en wat blijkt? Het is inderdaad op de grond gevallen.'
'Ik weet niet waar u het over hebt, Heer. U kunt gerust getuigen bij...' De prins leek niet te luisteren naar Kauna's tegenwerpingen. Hij knikte en keek naar iets achter Kauna. Ze voelde hoe het zwaard van Jonas' handlanger achter haar door haar rug gleed en zag het met bloed besmeurde staal door haar buik steken. Ongelovig zakte ze op haar knieën. Ze spoog bloed op en probeerde in een laatste actie van rebelsheid dat bloed op de prins te spugen. De volgende ochtend werd meegedeeld dat vrouwe Kauna van de trap was gevallen en haar nek had gebroken.


Einde van nacht 1. Begin van Dag 2 (geen kanaries aub)
Kauna was de ziener.

62Ronde 70: Aan het hof - Pagina 3 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof do 27 sep 2012, 22:48

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

zo zo, het gaat er beslist heftig aan toe sinds het begin, iets wat we zelden zien xD

63Ronde 70: Aan het hof - Pagina 3 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof do 27 sep 2012, 23:23

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

gecondoleerd kauna!

wat gaaf, jullie hebben andere kleurtjes Very Happy

https://weerwolfenco.actieforum.com

64Ronde 70: Aan het hof - Pagina 3 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof do 27 sep 2012, 23:49

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Shit he!! de ziener:o Waarom heeft de heks niks gedaan Sad... ( als die er al inzit)

65Ronde 70: Aan het hof - Pagina 3 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof vr 28 sep 2012, 04:45

Debby

Debby
Senior spammer

Verdorie,dachten we eindelijk een keer een mazzeltje te hebben wordt t gelijk afgestraft.

R.I.P Kauna

66Ronde 70: Aan het hof - Pagina 3 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof vr 28 sep 2012, 06:12

Kauna

Kauna
Junior spammer

Na het vergeten stemmetje van Miejster verbaast mij dit helemaal niets.

67Ronde 70: Aan het hof - Pagina 3 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof vr 28 sep 2012, 06:56

hans

hans
Aankomend spammer

r i p kauna we zullen je wreken

68Ronde 70: Aan het hof - Pagina 3 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof vr 28 sep 2012, 07:58

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Het hoeft niets te zeggen, maar ik ga voor MonkeyLord vanwege zijn stem op Kauna.

69Ronde 70: Aan het hof - Pagina 3 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof vr 28 sep 2012, 09:15

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Den Bever geeft zich op als burgemeester en vergeet daarna te stemmen (ik ook maar ik ben geen bm)

70Ronde 70: Aan het hof - Pagina 3 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof vr 28 sep 2012, 11:01

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Niet zo agressief hé graaf! ik was een dagje niet thuis en het vergeten^^ kan iedereen overkomen... Had jij trouwens een goede reden?

71Ronde 70: Aan het hof - Pagina 3 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof vr 28 sep 2012, 13:56

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

miejsters stem is hans

72Ronde 70: Aan het hof - Pagina 3 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof vr 28 sep 2012, 16:27

v8power

v8power
Spammer i.o.

hallo mensen
nathalie heeft me net gebeld om voor haar te stemmen
ze onderweg naar parijs voor een concert van armin van buren in disneyland

ze weet het even niet dus haar stem gaat naarhank

73Ronde 70: Aan het hof - Pagina 3 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof vr 28 sep 2012, 16:52

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

ik stem met hank mee... Monkeylord

74Ronde 70: Aan het hof - Pagina 3 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof vr 28 sep 2012, 18:14

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

owja das ook waar, ze had armin van buuren xD
en ik mocht niet mee! Sad

75Ronde 70: Aan het hof - Pagina 3 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof vr 28 sep 2012, 18:20

hans

hans
Aankomend spammer

mijn stem gaat naar monkeylord

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum