Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #64 - De Hobbit, of: Daarheen En Weer Terug

+8
Kauna
Moustache
Mattio
Doctor
Debby
Tachondar
graafoto
δόριεν
12 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 7]

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Maar Graafoto is Bilbo, die overleeft wel... Razz

Trouwens, Dorien, ik vind het een beetje flauw van je om geen plaatje van The Hobbit te nemen. Eerst mij zeggen welke dwerg ik moet zijn en vervolgens zelf een zelfportret nemen? Surprised

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ik zei niet welke dwerg je móest zijn, ik zei welke dwerg ik voor je in gedachten had, da's een groot verschil Smile

en tja, als verteller hoef ik natuurlijk niet mee te spelen, dus heb ik inderdaad gewoon een leuke recente pasfoto van mezelf uitgekozen.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Backslide

Backslide
Junior spammer

Mm,, tja Dorien. Als het alleen bij graafoto blijft;
stel ik mij hierbij verkiesbaar

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Het lijkt mij eerlijk om niet op mijzelf te stemmen en dus mijn stem aan Backslide te schenken.
Hij is de perfecte burgemeester die je maar kan vinden als je mij niet meerekent natuurlijk geek

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

graafoto alsjeblieft die scène is de meest enge uit alle 3 de films, ik krijg nachtmerries van die foto Shocked

https://weerwolfenco.actieforum.com

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Speciaal aangepast voor jou Ronde #64 - De Hobbit, of: Daarheen En Weer Terug - Pagina 2 129977

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

haha dankje

https://weerwolfenco.actieforum.com

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Dorien schreef: (...) ik krijg nachtmerries van die foto Shocked

Zegt wie? Razz

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Mattio schreef:
Dorien schreef: (...) ik krijg nachtmerries van die foto Shocked

Zegt wie? Razz

wat, je wil toch niet zeggen dat ik angstaanjagend ben? Ik heb prachtige grote blauwe ogen.

https://weerwolfenco.actieforum.com

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Tegen de tijd dat Graafoto eindelijk uitgeput zijn bed in rolde, waren de provisiekasten vele malen leger, en was er geen bed meer vrij in de verschillende logeerkamers die zijn hobbithol ook te bieden had. Ondanks zijn moeheid, sliep Graafoto niet goed. De uren die de nacht nog restten, waren gevuld met onrustige sluimerdromen, gedomineerd door flonkerend goud, brommend gezang en gloeiende drakenogen. Het was al laat in de ochtend toen Graafoto wakker schrok. Verward greep hij naar zijn hoofd waar zojuist nog een schitterende kroon op had gestaan, maar op zijn kruin bevond zich niets, en ook de tientallen ringen die hij net nog om zijn vingers had, bleken te zijn gedroomd. Zijn hol leek Graafoto vreemd toe. Zo groot, zo stil, zo leeg.
De woonkamer was keurig opgeruimd. Alle boeken die gisteren in de vrolijkheid van hun planken waren gevallen, stonden weer netjes in het gelid, en nergens was ook maar een spoor van de kruimels en lege verpakkingen die in de loop van de nacht de vloer hadden bedekt. Verwonderd liep Graafoto door naar de keuken en ontdekte daar dat ook alle afwas was gedaan, en in de logeerkamers waren alle bedden keurig opgemaakt. Toch wel nette lieden, die dwergen, dacht Graafoto in zichzelf. Ergens in zijn onderbuik knaagde een zeurend gevoel, en hoewel hij het niet aan zichzelf wilde toegeven, was het teleurstelling. Teleurstelling dat de dwergen met al hun vreemde verhalen en gezangen, met hun beloftes van rijkdom en avontuur weer even snel en onverwacht waren vertrokken als ze waren gekomen.
Terug in de woonkamer ontdekte Graafoto iets dat hem stokstijf stil deed staan. Tachondars punthoed! Op de schoorsteenmantel! Hij moest hem in alle hectiek zijn vergeten. Wat was nou een tovenaar zonder punthoed? Een draak zonder vuur, nee, erger, Wrgg zonder tanden! Zonder aarzelen, pakte Graafoto zijn reismantel - eerder slechts gebruikt voor korte wandeltochten op koude dagen - en een ontbijt, 2e ontbijt, lunch, en 5-uur-pakket in. Tegen de avond zou hij toch zeker wel weer terug zijn. Toch?
En op een sukkeldrafje verliet Graafoto zijn vertrouwde hobbithol, zonder ook maar één keer rond te kijken.

Hobbits zijn klein, maar verrassend taai. Na 5 uur snelwandelen, vond hij het reisgezelschap terug, in de schaduw van een enorme eikenboom waar ze zojuist het avondmaal zaten te bereiden.
'Mijn beste Graafoto!' riep Tachondar hem al vanaf een afstandje toe. 'Ik wist wel dat je de verleiding niet zou kunnen weerstaan!' en zijdelings tegen de dwergen: 'ik zei jullie toch dat hij de verleiding niet zou kunnen weerstaan? En zie: daar is hij! Onze expeditie heeft eindelijk een leider.'

EINDE VAN MOORDLOZE NACHT
Het is dag, er mag gestemd worden tot 22:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Dan is het nu even tijd voor mijn kleine speech.
"Aan allen die gekomen zijn... proficiat! Aan allen die niet gekomen zijn... ook proficiat."
Ik ben verheugd dat ik verkozen ben als de nieuwe burgemeester van jullie.
Ik zou graag nog wat meer zeggen maar nu heb ik honger, dus ik ga eerst eten.
Willen jullie mee-eten? Pech ik heb niet genoeg voor allemaal albino

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

graafoto schreef:Dan is het nu even tijd voor mijn kleine speech.
"Aan allen die gekomen zijn... proficiat! Aan allen die niet gekomen zijn... ook proficiat."
Ik ben verheugd dat ik verkozen ben als de nieuwe burgemeester van jullie.
Ik zou graag nog wat meer zeggen maar nu heb ik honger, dus ik ga eerst eten.
Willen jullie mee-eten? Pech ik heb niet genoeg voor allemaal albino

Tuurlijk, ga maar lekker eten - terwijl wij allemaal op reis zijn. Rolling Eyes

@Dorien: Maar Thorin Eikenschild was toch de reisgids?

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Zie hier mijn verkwikkende ochtendmuziek, om dit reisgezelschap iets wakkerder te houden dan ikzelf zal zijn gedurende deze tocht:

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ja en was dat democratisch besloten soms? Nee! Dus dat is hierbij rechtgezet Smile

https://weerwolfenco.actieforum.com

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Dorien schreef:ja en was dat democratisch besloten soms? Nee! Dus dat is hierbij rechtgezet Smile

Zijn dwergen democratisch? Laughing

Miejster

Miejster
Senior spammer

Een burgemeester die niet wil delen? Graafoto

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik heb mijn huis en eten al gedeeld met jullie, en ik ben een hobbit niet Jezus die vis en brood kan vermenigvuldigen Rolling Eyes
ps: een wolfje probeert net om niet op te vallen,ik word burgemeester en hef belastingen... dus waarom zou ik dan wel een wolfje zijn?
Moustache, het is al lang geleden dat ik nog eens op hem gestemd heb

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Den Bever, omdat ik de luiste dwerg ben en bevers niet lui zijn. Smile (Vertaling: random...)

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

right back at you dan maar Mattio

Moustache

Moustache
Junior spammer

Omdat er overdag geen wolven zijn om de burgemeester op te eten, dan nu wel een stem op graafoto. Geheel niet random, omdat een burgemeester altijd verdacht is (wat we hebben kunnen zien de laatste ronde die we met burgemeester gespeeld hebben - ze wezen elkaar één voor één aan). Dus ik roep op: stemt allen graafoto. Vooral omdat hij op mij gestemd heeft en zijn stem extra telt (bij gelijk spel).

Kauna

Kauna
Junior spammer

Oh kijk de aanval is ingezet. En diverse mensen die terugstemmen, altijd heel verdacht. De burgemeester is altijd verdacht maar bij lange na niet altijd slecht, hoewel dat 2 rondes terug wel zo was.

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik kan enkel vragen om mij een kans te geven om mijzelf te bewijzen.
Een burgemeester in je kamp hebben is steeds handig, of je nu weerwolf of burger bent.
Doordat ik ineens als een bedreiging gezien word door enkele personen bewijst enkel dat er 1 kamp niet tevreden is omdat ik niet in hun kamp zit en welke kamp is vanaf het begin van het spel al helemaal gevormd ???
Juist de wolfjes... Dus wolfjes stem maar op mij, de burgers doen er later wel hun voordeel mee. Laughing

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

bluuuurk vreemde nacht achter de rug zeg. Vrouwen zijn echt mysteries, en waarom moet een man altijd zijn fout toegeven --'
had de fuif en nacht doortrekken beter verwacht *zucht*

Miejster omdat er nog niet op hem gestemd is

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik stem op tachondar omdat die ook nog geen stem heeft

Backslide

Backslide
Junior spammer

De theorieën over de burgemeester altijd :')
DrWho zit wel veilig geloof ik (:

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum