Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #64 - De Hobbit, of: Daarheen En Weer Terug

+8
Kauna
Moustache
Mattio
Doctor
Debby
Tachondar
graafoto
δόριεν
12 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 7]

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ha, ik had het zo mooi bedacht, het verhaaltje alvast geschreven en Graafoto gevraagd het voor me te posten.. moet ik het hem natuurlijk wel toesturen. We hebben onverwacht nog een dode, dus die is er nog niet in verwerkt.

Dieper en dieper de berg in ging het. De arme dwergen die in een rij aan elkaar waren vastgeklonken zagen algauw geen hand meer voor ogen, en herhaaldelijk stootten ze pijnlijk hun neuzen en tenen aan het lage plafond en de ongelijke vloer.
'Sneller! Sneller! Harder! Harder!' gilden de aardmannen en ze lieten hun zwepen knallen om hun gevangenen nog verder aan te sporen. En zo joegen ze voort door de tunnels dieper en dieper de Nevelbergen in.

Helemaal achteraan hobbelde Den Bever moeizaam mee. Ondanks de luxe van paarden had de reis hem al uitgeput en nu was hij aan het einde van zijn krachten. Terwijl de ketting die zijn polsen met die van zijn voorganger verbond steeds vaker gespannen kwam te staan omdat hij het niet bijhield, merkte hij opeens hoe de boeien met elke ruk wat losser leken te gaan zitten. Hijgend, en voorzichtig om de aandacht van de aardmannen niet op zich te vestigen, inspecteerde hij al rennend de boeien en zag dat de pin die ze afsloot bijna was doorgeroest en onder de druk verder en verder naar buiten boog. Bewust vertraagde hij nu een beetje, en met een laatste ruk brak de pin door en vielen de handboeien rinkelend op de grond, maar dat geluid viel niet op tussen dat van stampende voeten, klappende zwepen en geschreeuw. Toen de aardman die de rij sloot Den Bever voorbij rende om DrWho een duw te geven, liet Den Bever zich zonder aarzelen vallen en hij rolde naar het donkerste gedeelte van de gang toe. Minutenlang bleef hij bewegingsloos liggen, maar hij had de moeite niet hoeven nemen: de aardmannen met hun stoet hadden de verdwijning van hun achterste gevangene helemaal niet opgemerkt. Aardmannen waren misschien goede vechters, en onuitputbaar en wreed, maar heel slim waren ze niet.

Toen het gestamp en geschreeuw en gelach en geklap eindelijk echo voor echo was verdwenen, kwam Den Bever overeind en begon zich op een tast een weg terug te zoeken naar de uitgang. Alles in hem schreeuwde dat hij om moest keren en de rest moest helpen, maar hij wist dat het zinloos zou zijn en dat de poging hem alleen zijn eigen leven zou kosten zonder dat de rest er iets aan zou hebben. En zo strompelde hij voort door de duisternis.
Den Bever was voor zijn gevoel al uren onderweg toen hij besefte dat de tunnel die hij nu volgde de berg niet uitliep, maar er juist verder in. Hoewel hij zich geen afslagen kon herinneren, moest hij er één gemist hebben. De stenen muren werden klam en de lucht werd steeds kouder en doodser. In de verte klonk een zacht getik, als van water dat op rotsen drupte.
Volslagen onverwacht hield het pad op en bijna viel Den Bever voorover in iets dat, voor zover hij kon zien, een gigantisch ondergronds meer leek. In de verte doemde nog net een eilandje op in de duisternis. Moedeloos ging Den Bever zitten, en begon zijn schoenen uit te trekken om zijn blaren te inspecteren, toen zijn hand iets raakte op de stenen bodem. Hij pakte het op. Glad, rond, licht. Het glom vaag in de duisternis. Een ring. Hoe kwam een ring terecht in dit door God verlaten oord? Den Bever wilde de ring net om zijn vinger laten glijden toen een zacht geplons hem op deed schrikken. Hij liet de ring in zijn zak vallen en sprong op. 'Wie is daar?' riep hij met een stem die 10 maal terugkwam van alle kanten. 'Wie isss daar? Wie isss daar?'
Dat laatste was geen echo. Vanaf de oppervlakte van het water keken twee gloeiende groenige ogen hem aan. 'Wie daar isss dat vragen wij onsss ook af nietwaar, lieveling? Wie wie wie? Tisss geen aardssman, lieveling, geen aardssman.' Het wezen verhief zich enkele centimeters boven het water en maakte een gorgelend geluid. 'Watissetdan? Watissetdan? Lekkers hapje?'
'Oh nee,' zei Den Bever verschrikt. 'Dat raad ik je af hoor, de laatste lieden die mij probeerden op te eten is het helemáál niet goed bekomen. Ssseg, ik bedoel, zeg, weet jij hier soms de uitgang?'
'Ja hoor,' zei het wezen - ik meld maar gelijk dat hij Gollem heette, want dat schrijft zoveel makkelijker - en het kroop op handen en voeten (of poten?) razendsnel over de ruwe ondergrond. In looppas ging Den Bever erachteraan en al snel begon de gang te stijgen en te stijgen. Na een uur of twee hield Gollem stil en wees Den Bever een kleine doorgang in de rotswand. 'Daarheen isss de uitssgang, nietwaar, lieveling? Maar eersst koomsen de aardmansen om je te prikken en dan gaan wij jou lekker op eetsen, nietwaar lieveling?' Toen schreeuwde het. 'Aardmansssen! Aardmansssen!'
En voordat Den Bever de kans had om zijn zwaard te trekken, verschenen 5, 6 aardmannen die de arme dwerg zonder meer doodden.
Voor Gollem zou dit de dag in zijn leven zijn die hij tot het moment van zijn dood het meest zou betreuren. En niet alleen omdat de aardmannen na de dood van Den Bever hem achterna gingen, en hij de kans niet kreeg een hapje Den Bever te proven.

EINDE VAN DE DAG
De burgers lynchen Den Bever
Zijn rol was Sjamaan
Beul Miejster doodt Debby
Debby was conversiewolf
Deze nacht eindigt om 22:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

Kauna

Kauna
Junior spammer

Debby schreef:Hoezo iedereen die op jou stemt,Kauna.
Ben jij bewezen goed?
Ik weet van niks iig.
Nee, ik ben niet bewezen goed, maar jij nu wel bewezen slecht Twisted Evil
Dat zijn in elk geval 2 slechten eruit.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Yes!!! Ik heb even een gokje gewaagd, want ik vreesde de nacht niet te overleven. Gelukkig deze keer wel raak!

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Goede keuze Miejster! Very Happy Den Bever én Debby eruit, nog maar een paar slechtjes te gaan. Smile

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

yes, een wolfje ^^

deze grotten zijn waarschijnlijk de beruchte goblintown? Echt een kutgebied --'

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

blij dat ik ervoor gekozen heb te veranderen Smile
en superactie miejster! Very Happy

benieuwd naar de nacht scratch

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

we zijn goed bezig Very Happy

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

hej Do, heb jij toevallig meegedaan aan Fantasy Schrijfwedstrijd Brugge?
Er was volgens de mail van het evenement 1 inzending van Spanje xD
Ook eentje uit Griekenland 0_o
maar liefst 122 van België en 99 van Nederland

Debby

Debby
Senior spammer

He,nu ben ik de draad kwijt.
Het was toch nacht.

Ik geloof dat ik hem nu effe helemaal niet meer snap.
2 dagen dag?

En mag ik de volgende keer weer een keer goed zijn aub.

Kauna

Kauna
Junior spammer

het is ook nacht, of eigenlijk is het alweer dag maar weten we de uitslag van de nacht nog niet.

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Als ik het goed heb is er deze nacht niemand gestorven,
Gelieve jullie zetten ook even aan mij door te geven, ik neem het dan wel even over tot dorien terug is.

o ja, het is nu terug dag tot 22u

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

okéé

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik ben even niet mee, is het nu dag of nacht? ach wat maakt het uit, ik stem random op tachondar

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

het is dag, dat zegt ie heel duidelijk ^^

en dan stem ik gewoon maar terug DrWho

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik ga mee op drWho. Er is een redelijk grote kans dat hij inderdaad een ww is.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Als trouwe burger ga ik ook mee he! DrWho

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Wait for me! Very Happy DrWho

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ach ik denk dus dat ik dood ben :s

en dat terwijl ik super vriendelijk ben geweest

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik snap het ook niet doc, maar liever jij dan ik lol
ik ben alvast een onschuldig knaagdiertje, en mensen zullen die niet zo snel verdenken ^^

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Een leugentje om bestwil...
Dr.Who was dus leugenwolf en deze ronde is over en uit.
Eigenlijk van de vorige nacht al maar ik wou de eer aan Dorien laten...
Weet er iemand waar ze nu is of moeten we haar als vermist opgeven?


Debby - Conversiewolf
DrWho- Leugenwolf
Den Bever - Sjamaan

Kauna - Ziener
Mattio - Grafrover
Miejster - Beul
Hank - Beschermengel
Backslide - Stalker
Graafoto - Beschermengel
Moustache - Slotenmaker
Tachondar - Weerhamster

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

geen idee...
het laatste was wat iedereen vernam, namelijk dat ze met dat geldprobleem zat
ik hoop niet dat het geëvalueerd is tot iets zo erg dat het haar al verhindert om op
het forum te komen...
Misschien weet Mattio van meer?

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat is ineens snel afgelopen. Beetje zorgelijk inderdaad dat Dorien ineens verdwenen is, misschien draagt de hersenschudding daar meer toe bij dan geldproblemen!
Hank was dus echt beschermengel, grappig.

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ik zou echt niet weten waarom Dorien niet online kan komen. Ze sms'te mij laatst wel omdat ziener Kauna met mij wilde praten (ik heb de rol van beschermengel geroofd - we speelden dus met drie beschermengels en Kauna kende mijn rol). Als ze mij daarover sms't, lijkt het me dat ze in ieder geval nog met WW bezig is/kan zijn.

Laten we haar allemaal maar een vriendelijk berichtje sturen. Very Happy Wat er ook is, dat zal d'r opvrolijken. ^^

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik weet alvast haar nr° niet om haar te sms'en.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ja Kauna, daarom verbaasde ik me er al zo over dat Graaf óók beschermengel was, tot plots mijn ingeving van schaapwolf, wat voor mij een logische verklaring was, alleen wat een foute ingeving bleek Razz

Wat ik geantwoord zou hebben op je Pm was dat ik mijn rol van Do gekregen heb Wink

Ben ik overigens toch benieuwd hoe de 2 extra moordloze nachten tot stand kwamen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum