Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp

+11
Miejster
Backslide
Mattio
Natjuh89
Arjan
graafoto
Telemachus (killer)
Doctor
Kauna
Tachondar
δόριεν
15 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 10]

1Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp Empty Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp zo 25 maa 2012, 22:15

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Deelnemers:
Backslide
Graafoto
Kauna
Mattio
Hank
Morkreb
Natjuh
Mmwar
Drwho
Arjan
Tachondar
Miejster
killerboth

Alle rollen kunnen meedoen (scheelt mij weer typwerk).


Op het eerste gezicht leek het een doodgewoon schoolkamp van een 4e of 5e klas van de middelbare school: een groepje jongeren dat verspreid over het zonnige grasveld zat, stond en lag. Een eindje verderop lag een flinke bult koffers en tassen en verspreid over het terrein stonden verscheidene gebouwtjes met boven de deuren bordjes als 'eetzaal', 'douches', 'begeleiding', 'slaapzaal jongens', 'slaapzaal meiden'... Pas wie beter keek, zag de aanwijzingen dat dit niet zomaar een kamp was. Eén ervan was het stevige, onbeklimbare hek dat het hele terrein omsloot. Een andere was het feit dat de picknicktafels stevig in de grond verankerd stonden, en er 8 volwassen begeleiders op 13 jongeren waren.
Na een minuut of 10 maakte één van de begeleiders - een vrouw van een jaar of 40 gekleed in grijs mantelpakje en voor dit terrein zeer onpraktische pumps - zich los uit het groepje, en vroeg om stilte. Het duurde even voordat iedereen de moeite nam zich naar haar om te draaien, maar toen stak ze van wal.
'Goedemiddag allemaal! Mijn naam is Sigrid Freud en ik ben de komende week één van jullie begeleiders. Zo meteen mogen jullie naar jullie kamers gaan om te douchen, of jullie spullen een beetje uit te pakken, of wat jullie maar willen. Omdat dit de eerste avond is, gaan we daarna een beetje kennis met elkaar maken en is er verder geen programma. Morgenochtend om 8 uur zie ik jullie allemaal bij het ontbijt. Voor nu hoef ik alleen nog maar te zeggen dat overloop tussen de jongensslaapzaal en die van de meiden uit den boze is! We werken komende week met een beloningssysteem: wie zich gezellig gedraagt, kan daarmee extra activiteiten verdienen. Kritiek op dit systeem wordt niet op prijs gesteld, want het is bedacht door psychologen, en die weten óngetwijfeld beter wat goed voor jullie is dan jullie zelf!'
Na besluit van dit opbeurende praatje, wilde ze zich terug begeven naar de rest van de volwassenen, maar één van haar hakken zakte plotseling weg in de zachte grond en ze ging vol onderuit. Een gejoel steeg op uit de groep.


Begin van de moordloze nacht.
Deze eindigt maandagavond 22:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

2Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp zo 25 maa 2012, 22:45

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ziet er goed uit, het doet me een beetje denken aan de trailer van The Hunger Games
Succes iedereen

*begint te lachen en te springen van pret omdat de vrouw viel*

3Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp zo 25 maa 2012, 22:55

Kauna

Kauna
Junior spammer

joehoe, we zijn er weer.

4Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp zo 25 maa 2012, 23:26

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

rolt snel een safje

5Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp zo 25 maa 2012, 23:27

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

toch erg ze..
kom ik net terug worden we opgesloten in een kamp voor onhandelbare tieners... kom laten we onze naam 'eer' aandoen en die volwassenen een beetje kloten... iemand ideetjes?

6Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp zo 25 maa 2012, 23:45

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Dus als ik de regels goed doorlees mag er dus geen overloop zijn tussen de jongens en meisjeskamer.
Dus als ik mij meteen vestig in de meisjeskamer mag ik dus niet meer naar de jongenskamer overlopen maar wel in de meisjeskamer blijven... Deal Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp 829688

(ik ben de boek van The Hunger Games net aan het lezen... als de film maar 1/10 van de boek is, dan is de film de beste film ooit)

7Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp zo 25 maa 2012, 23:47

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

graafje ik vind dat een fantastisch idee!!
(btw... de film is goed... maar toch niet de beste dat ik al gezien heb)

8Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp zo 25 maa 2012, 23:47

Arjan


Poging tot spammer

Eens moet de eerste keer zijn, heb er zin in! Eens kijken of het online net zo leuk is als in het echt.

9Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp zo 25 maa 2012, 23:48

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

grappig dat jullie het zeggen, ik ben de film net aan het kijken Smile vond de boeken ontzettend goed (hoewel ik bij het lezen van de 3e op een gegeven moment wel wat depri werd van al die ellende). Vind de film tot nu toe nog niet smashing, maar we zijn dan ook nog niet in de arena aangeland..

Volgende ronde Hongerspelen?? Very Happy Dan wil ik leiden!!!

https://weerwolfenco.actieforum.com

10Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp zo 25 maa 2012, 23:50

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

k i volunteer ... may the odds be ever in my favour Razz

11Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp zo 25 maa 2012, 23:53

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

dat wilde ik net zeggen ^^ happy hungergames, dan maar, maar eerst: heropvoeden!
En nee Graaf, jongens in de jóngenskamer, meiden in de méidenkamer. Ze heten niet voor niets zo!

https://weerwolfenco.actieforum.com

12Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp zo 25 maa 2012, 23:55

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

en de gang is voor iedereen (en telt dus ook niet mee als overlopen...) feestje in de gang xD

13Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp zo 25 maa 2012, 23:59

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

't zijn verschillende gebouwen hè, we zetten wel bewakers voor alle deuren neer of zo Razz

https://weerwolfenco.actieforum.com

14Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 26 maa 2012, 00:01

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

verschillende gebouwen? nog beter... feestje in de tuin met een kampvuurtje en goe veel drank
btw bewakers?? da ze meedoen e? en wie niet wil... een tikje en slaapwel

15Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 26 maa 2012, 00:08

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

wat doe jij hier nog, ze hadden jou meteen in de jeugdgevangenis moeten stoppen, hier is geen heropvoeden meer aan Rolling Eyes

https://weerwolfenco.actieforum.com

16Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 26 maa 2012, 00:09

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

mja effe de rechter omkope en je bereikt veel e ... nu zit ik hier in een luxeverblijfje in vergelijking met de gevangenis xD

17Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 26 maa 2012, 00:41

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik kan mij heel goed verkleden als vrouw hoor, vroeger een paar maal miss travestiet geweest.
Mijn bijnaam was toen StraveStief aangezien mijn naam Steve is ...

18Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 26 maa 2012, 11:03

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Zo natjuh is ook weer van de partij Smile Hahahahah Very Happy

19Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 26 maa 2012, 11:08

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Dorien, waar staat J.E.G. voor?

Jongeren en gedrag-kamp?
Jeugd educatie gemeenschap-kamp?
Jaarlijkse eenheids goeroe-kamp?
Jamboree en groente-kamp?

Hallo allemaal! Very Happy

20Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 26 maa 2012, 11:23

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

is de film van the hunger games al in de cinema te zien dan?
heb er nog nix over gezien in vlaanderen :O

zou ook eens de boeken moeten lezen, ik hoor er enkel positieve dingen over ^^

hallo mattio

21Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 26 maa 2012, 11:30

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ben ik serieus de enige die de film niet kent?

Nouja *gaat zich verdiepen*

22Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 26 maa 2012, 15:59

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Weet niet of hij in Nederland en Vlaanderen al in de bioscopen draait, hij kwam de 23e uit. Ik heb hem gewoon gedownload, ze synchroniseren hier alles na, en als ik ergens een hekel aan heb dan is het aan nasynchronisatie.. plus dat het jammer is als ik de helft van de film mis omdat ik zo druk bezig ben met te proberen alles te verstaan.

En nee Mattio, bijna goed, Jongeren met Ernstige Gedragsproblemen.

https://weerwolfenco.actieforum.com

23Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 26 maa 2012, 17:12

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik wil het wel heel graag zien ^^

24Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 26 maa 2012, 18:16

Miejster

Miejster
Senior spammer

Owkay, geen overloop... klinkt makkelijk te omzeilen. Even kijken welk weer het buiten is...

25Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 26 maa 2012, 18:19

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Maar het is veel gezelliger als de jongens en meisjes bij elkaar zitten!!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 10]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum