Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 55: De kolonie - deel 1

+7
Natjuh89
graafoto
Hank1705
Kauna
Doctor
Miejster
Tachondar
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 3]

26Ronde 55: De kolonie - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 1 za 21 jan 2012, 21:25

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ja, iedereen kan wel slecht zijn. Dan verander ik mijn stem naar Miejster voordat ik in jou spelletje meegetrokken wordt.

27Ronde 55: De kolonie - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 1 za 21 jan 2012, 22:04

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

DrWho zag het handgebaar zakken en sprong op. Het was eindelijk nacht. De nacht nadat ze het kamp in de grot van de vijanden hadden gevonden. Eindelijk kon hij gaan moorden en paniek zaaien zonder al te veel commotie op te wekken. Hij keek Woogle naast zich aan, en ze schrok. Misschien van zijn wellustige grijns, of de moorddadige blik in zijn ogen. Hij bereikte als eerste de grot en trok zijn zwaard. Net voor de ingang schreeuwde hij zo luid als hij kon, zodat zijn beestenecho door de grot galmde en iedereen angstig zijn dood kon afwachten. Lachend liep hij naar binnen en stak zijn zwaard in de buik van de eerste paarsgekleurde man. Al snel onthoofde hij een tweede, sloeg een derde de hoofd in en hakte de armen van een vierde af. Het was geweldig. Dit was wat leven inhield volgens hem. Niet enkel werken en opbouwen, maar als een brenger des doods handelen. Hij vond het geweldig om te weten dat anderen dood zouden gaan, alsof hij in de toekomst kon zien. Een spoor van lijken en bloed lag achter hem, en zijn ‘kompanen’ haalden hem in. Ach, die enkele mannen mochten ze hebben, hij had een leukere prooi gezien: een vrouw met twee kinderen.
Hij liep eropaf en hoorde die sukkel van een Graafoto nog roepen: ‘DrWho, nee!’
Ze waren al dood voor Graafoto’s kreet gestopt was met galmen door de grot. Hij hield ervan hoe vrouwen konden schreeuwen. Kinderen waren voor hem slechts poppen, maar de angstkreet van een vrouw bracht hem in verrukking. Snel ging hij op zoek naar anderen die hij kon doden.
Het vermoorden dan tientallen anderen maakte hem zo blij, dat hij de tijd uit het oog verloor. Bijna viel hij iemand van zijn eigen groep aan, tot hij Kauna herkende.
‘Ben je gek of zo?!’ riep ze schril uit toen ze een slag pareerde.
‘Sorry, ik…’
‘Was bezeten?’ eindigde zijn zin. ‘Ik weet niet wie je bent, maar zal over je vreemde actie niet spreken.’
Hij knikte en ze verlieten de grot. De vijand was verslagen, en nu zijn honger naar moord was gestild, kwam het vreselijke terugslaand gevoel. Bloed tot aan het plafond door zijn zwaardslagen werden gemengd met kots.
‘Gaat het?’ vroeg Natjuh achter hem.
DrWho antwoordde met kokhalzen, waarna Natjuh snel achteruit sprong.
‘Laten we hem maar snel wegbrengen. Hij stink naar zweet en bloed,’ zei Kauna tegen Natjuh.
Hank en Graafoto namen hem onder de schouders vast en sleepten hem voort.
‘Net zoals ik heb gehoord. Je bent echt een barbaar,’ zei Hank.
‘Maar die kinderen vond ik er wel te veel aan…’ mompelde Graafoto.
Ze kwamen uit de grot en het begon te regenen. Zijn haar, doordrenkt van bloed, werd nat en het bloed druppelde uit zijn haar voor zijn zicht, waarna hij het bewustzijn verloor na nog een plas braaksel.

Niemand is gestorven, einde van dag 1. Miejsters heeft een geel gekleurd manneke!
(3 geeltjes is dood ^^)

Nacht 1 gaat in tot morgenavond 22.00 uur

28Ronde 55: De kolonie - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 1 za 21 jan 2012, 22:16

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat is heel mooi, geen dode! Onder ons dan tenminste want het is een bloederig verhaal vandaag.

29Ronde 55: De kolonie - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 1 za 21 jan 2012, 22:47

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Goed nieuws voor ons of net niet? Dat is de vraag.
We hebben geen burgers verloren maar ook niet de eerste slag kunnen uitbrengen .
We weten nu wel dat er of geen leugenwolf in het spel zit of die leugenwolf Miejster is, of nog een derde mogelijkheid, de wolven laten ons geloven dat er geen leugenwolf is.
ik kruip nu vlug in mijn bedje want ik moet morgen heel vroeg gaan werken.
Slaap lekker.

30Ronde 55: De kolonie - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 1 za 21 jan 2012, 22:53

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Kauna schreef:Dat is heel mooi, geen dode! Onder ons dan tenminste want het is een bloederig verhaal vandaag.

ik vind het nogal gewoon saai afslachten, en ben zeer benieuwd naar wat het
spel en jullie mij zullen geven om er echt iets leuks van te maken, en dan echte
bloederige mysteries ofzo te maken :p

31Ronde 55: De kolonie - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 1 zo 22 jan 2012, 00:50

v8power

v8power
Spammer i.o.

@tachondar miejster is dit weekend weg dus daarom waarschijnlijk niet gestemd

32Ronde 55: De kolonie - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 1 zo 22 jan 2012, 01:27

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

v8power schreef:@tachondar miejster is dit weekend weg dus daarom waarschijnlijk niet gestemd

mocht hij wel eens laten weten zeg...

33Ronde 55: De kolonie - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 1 zo 22 jan 2012, 13:51

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Kauna schreef:Ja, iedereen kan wel slecht zijn. Dan verander ik mijn stem naar Miejster ik in jou spelletje meegetrokken wordt.

Na alles eens goed na gelezen te hebben leid ik daar het 1 en ander op uit.

34Ronde 55: De kolonie - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 1 zo 22 jan 2012, 20:50

Miejster

Miejster
Senior spammer

Sorry... helemaal vergeten dat ik op weekend geen pc had. Maar... i'm back! Razz

35Ronde 55: De kolonie - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 1 zo 22 jan 2012, 21:56

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

slordigheidje miejster Razz

welkom terug Wink in feite heb je niets gemist scratch

36Ronde 55: De kolonie - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 1 zo 22 jan 2012, 22:02

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

De zon scheen helder na de hevige regenval van gisteren, net na de slachtpartij.
‘Hela! Niet luieren daar! Deze hut moet vandaag nog worden afgewerkt!’ riep Graafoto naar Hans en V8. Ze zuchtten en namen enkele pas gezaagde planken. Graafoto keek om toen het krakende geluid van een omgezaagde boom als een verrassing kwam. DrWho veegde de zweetdruppels van zijn hoofd en nam gulzig water uit zijn waterzak. Graafoto fronste. Gisteren was die man van stil en leefloos naar opgewekt en wild gegaan, als een knop die hij kon omdraaien, om kort daarna ziek en uitgeput te worden. Tegen deze ochtend was hij tot zijn gewone manier van doen gevallen. Het deed hem denken aan het bericht van zijn koning over alle passagiers. Dat bericht op zich had al vreemd geleken en beantwoordde helemaal niet aan de persoon die nu de boom in planken zaagde. DrWho was niettemin aan boord op eigen keuze gegaan, maar op uitnodiging van de koning, en zijn koning kennende, kon hij best opdringerig zijn.
‘Hea, sta je op de melkboer te wachten of zo?!’ riep Miejster hem kwaad toe. ‘Het is niet omdat je hier de leiding hebt, dat je moet staan dagdromen!’
‘Ach, ga wat in je geld rollen, op rijkdom beluste woelrat,’ mompelde Graafoto.
Tegen de middag was de hut halverwege afgewerkt. In de middagpauze aten ze elk wat fruit die ze bij de waterbron hadden gevonden.
‘Deze moet u eens proeven, vrouw Debby,’ zei Hank. Hij overhandigde de banaan en zag Debby vreemd staren naar de vorm. Toen ze er twijfelend, door Hank gestaar, van at, schaterde hij het uit van het lachen.
Natjuh en Kauna keken Hank kwaad aan wegens zijn kinderachtig gedrag en Graafoto gaf Hank een ferme mep op zijn achterhoofd.
‘Zo gedraag je je niet bij vrouwen! En vooral niet bij vrouwen die je miezerig leventje met één handgebaar kunnen opkopen, uitschot!’ riep Graafoto. Hank kreeg bijna tranen in zijn ogen, maar zweeg en verbeet zich. Onder Graafoto’s dwingende blik verontschuldigde hij zich.
Daarna ging Graafoto terug naar Hans en Woogle. ‘Die jongen heeft verdomme een harde kop,’ zei Graafoto tegen hen toen hij zijn hand wild heen en weer schudde om het pijnlijke kloppende gevoel aan zijn kneukels te verminderen. Hans en Woogle lachten.
Daarna gingen ze al snel verder met het bouwen van de hut en vonden zelfs de tijd om te beginnen aan een tweede. De hutjes waren klein en enkel voor één of twee personen, met enkel een bed en kast om persoonlijke dingen in weg te stoppen.
‘Ik ga eerst nog water halen,’ zei Graafoto tegen de avond. Iedereen stond klaar om terug naar het schip te gaan en zijn mede sloepgenoten wachtten. Kauna kwam met hem mee.
‘Hopelijk blijft het zulk warm weer,’ zei ze. Graafoto haalde zijn schouders op. Hij was eerder in gedachten verzonken naar zijn vrouw en zoon thuis. Zuchtend duwde hij een tak opzij.
‘Scheelt er iets?’ vroeg kauna.
‘Ik mis mijn kroost.’
‘O heb je kinderen?’ vroeg ze opgewekt.
‘Ja, een zoon van tien.’
Op de weg naar de waterbron bleven ze praatten over hun leven voor ze naar hier waren gekomen. Toen hij water vulde, dacht hij verderop geritsel te horen. Hij trok zijn zwaard en zag kauna ook haar zak vullen. Even snel kijken kon geen kwaad. Nog voor hij zijn hoofd om de rots kon richtten, kwam er een grote steen naar hem toegevlogen. Deze raakte hem hard op zijn hoofd en hij viel neer, het water in.
‘Graafoto? Graafoto!’ riep Kauna geschrokken. Ze haalde haar zwaard uit en liep snel naar achter de rots, maar de plaats was al verlaten. Toen nam ze Graafoto uit het water, maar het was te laat. De schedelbreuk had voor een snelle dood gezorgd.

Mannelijk dramatiserende stem: 'Wie gooide de steen naar Graafoto? Wat is het geheim van DrWho? Zal Debby nog bananen eten met Hank in de buurt? Zal Kauna haar waterzak nog helemaal vullen?'
lol xD

Graafoto was de valse engel. Dag 2 gaat in tot morgenavond 22.00 uur.

37Ronde 55: De kolonie - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 1 zo 22 jan 2012, 22:18

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Hmmm, ik wist blijkbaar te veel.

38Ronde 55: De kolonie - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 1 ma 23 jan 2012, 08:32

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dan heeft de valse engel dus de rol van Graafoto overgenomen,of Graafoto was zelf de valse engel, kan natuurlijk ook nog. Jammer dat we dat voorlopig niet zullen weten.
Ik stem op Miejster.

39Ronde 55: De kolonie - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 1 ma 23 jan 2012, 12:10

v8power

v8power
Spammer i.o.


graaf stemde op hem de eerste dag en nu is hij dood...



Laatst aangepast door v8power op ma 23 jan 2012, 20:27; in totaal 1 keer bewerkt

40Ronde 55: De kolonie - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 1 ma 23 jan 2012, 15:06

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik kan van allebei wel redenen verzinnen om er wel of niet op te stemmen, maar ik stem op Wooglepuff.

41Ronde 55: De kolonie - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 1 ma 23 jan 2012, 17:22

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

kauna moet werken...! Dus ff snel stemmen

42Ronde 55: De kolonie - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 1 ma 23 jan 2012, 17:47

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik stem ook maar even snel op Hank en ga daarna terug studeren. Btw waarom ben ik zo bloeddorstig in je verhaaltje?? o wacht , dat is in een volgende aflevering Razz

43Ronde 55: De kolonie - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 1 ma 23 jan 2012, 17:49

Debby

Debby
Senior spammer

Hmm,ik snap effe iets niet.

Tach,you've got mail.

44Ronde 55: De kolonie - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 1 ma 23 jan 2012, 18:26

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

hmm, ja kut, totaal vergeten *zucht*
sorry mensen...

ik denk dat ik dag 1 tot morgenavond 22.00 uur zal laten lopen.
Foutje van een nog onervaren spelleider :/

En een klein verhaaltje deze avond met nadere uitleg.

45Ronde 55: De kolonie - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 1 ma 23 jan 2012, 18:29

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

oké, dus een oplossing lijkt me dat graafoto een andere rol krijgt, is iedereen het daarmee eens? En hij
leeft dus wel nog.

46Ronde 55: De kolonie - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 1 ma 23 jan 2012, 18:31

Miejster

Miejster
Senior spammer

Huh... wat mis ik hier? Ik ga dus nog niet stemmen en wacht even de uitleg af...

47Ronde 55: De kolonie - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 1 ma 23 jan 2012, 18:33

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik was met iets vergeten rekening te houden, waardoor de uitkomst blijkt dat graafoto dus wel nog leeft.
Ik stel dus voor om hem een andere rol te geven en zo in het spel terug op te nemen, en dat deze dag
tot morgenavond verder duurt, zodat iedereen nog genoeg tijd heeft om dit te zien.

48Ronde 55: De kolonie - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 1 ma 23 jan 2012, 19:04

Kauna

Kauna
Junior spammer

Misschien beter overnieuw beginnen? Want dit wordt heel onduidelijk en zegt waarschijnlijk ook nog iets over andere rollen.

49Ronde 55: De kolonie - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 1 ma 23 jan 2012, 19:37

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

dat kan ook, laten we afwachten wat iedereen wil

50Ronde 55: De kolonie - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 1 ma 23 jan 2012, 19:44

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

maakt niet uit voor mij Very Happy

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum