Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spelronde #48 : Ruimtemissie.

+10
v8power
graafoto
morkreb
Hank1705
Moustache
Kauna
Doctor
Natjuh89
Tachondar
Miejster
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 7]

151Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. zo 23 okt 2011, 01:27

morkreb

morkreb
Junior spammer

Lol, jammer dat de wolfies daar een stokje voor staken ^^
Ik had durven zweren dat debby er voor heeft gezorgd dat ik als lunch op het menu werd gezet maar naar het einde toe was het toch wel erg spannend. Leuke ronde! Razz

152Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. zo 23 okt 2011, 01:39

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ook al lag ik er deze keer snel uit, een echte goede ronde.
Ik heb trouwens Moustache in de eerste nacht beschermd en mijn gok op Debby was ook al een goede zet van mij.
Ik begin eindelijk dit spel te begrijpen, lees jullie speelwijzen ontcijferen.

153Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. zo 23 okt 2011, 03:09

Debby

Debby
Senior spammer

Nee,toen was ik nog geen wolf.

Was een raar potje,ik werd van Mythomaan .... Burger en van Burger ..... wolf.

Niet erg dat ik verloren heb,heb iig die doortrapte geliefdes vermoord.

154Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. zo 23 okt 2011, 08:08

Kauna

Kauna
Junior spammer

graafoto schreef:Ook al lag ik er deze keer snel uit, een echte goede ronde.
Ik heb trouwens Moustache in de eerste nacht beschermd en mijn gok op Debby was ook al een goede zet van mij.
Haha, dan hebben er 3 de eerste nacht Moustache opgegeven want ik heb hem ook de eerste nacht gezien.
En zag ik de 2e nacht Natjuh, helaas aten ze me toen ook op, beetje jammer.

155Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. zo 23 okt 2011, 09:44

Moustache

Moustache
Junior spammer

En dat allemaal helemaal tevergeefs, want toen had ik als cupido mijn pijlen al verschoten. En de rest van deze ronde heb ik een beetje meer moeten aftasten als anders, omdat ik nauwelijks zekerheden had. Maar de anderen hebben ook goed hun best gedaan.

156Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. zo 23 okt 2011, 12:38

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik was priester geworden en dacht van laat ik het interessant maken door m'n drankje in te zetten. Kijken wat v8 dan gaat doen. Kom ik de volgende dag pas laat online heeft ze haar drankje ingezet! Dat was natuurlijk niet de bedoeling.... Laughing

157Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. zo 23 okt 2011, 13:25

v8power

v8power
Spammer i.o.

drankjes moet je nooit te lang bewaren is mijn mening
dinsdag had ik een jaarlijks dagje uit en kon ik niet on komen
natjuh was een gok maar een goede
later belde ze me op de dag en zei dat ik nog moest stemmen
het enige wat ik zo snel kon bedenken was graaf{sorry)en dat ging dus mis

leuk potje al moest ik op het laatst wel gokken maar goed gegokt

158Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. zo 23 okt 2011, 13:48

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Was een leuke ronde Smile
(Misschien ook wel omdat ik aan de ziener werd gekoppeld ^^)

Volgens mij is het niet vaak gebeurd dat het tot het einde nog zo spannend is gebleven..

159Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. zo 23 okt 2011, 14:41

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

nieuwe ronde nu? bounce

160Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. zo 23 okt 2011, 14:53

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Open de inschrijving zou ik zeggen, van mij mag je 'm leiden Wink :p

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum