Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spelronde #48 : Ruimtemissie.

+10
v8power
graafoto
morkreb
Hank1705
Moustache
Kauna
Doctor
Natjuh89
Tachondar
Miejster
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 7]

126Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. vr 21 okt 2011, 21:36

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

t is slechts wachten op Miejsters verhaaltje Very Happy
(maakt niet uit of het een korte of een lange is :p)

127Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. vr 21 okt 2011, 21:41

morkreb

morkreb
Junior spammer

daar ben ik het mee eens Cool

128Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. vr 21 okt 2011, 23:26

Moustache

Moustache
Junior spammer

doe er dan meteen een lijstje bij van wie nog in leven is, want daar heb ik geen idee meer van en de dooien blijven maar doorbabbelen.....

129Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. vr 21 okt 2011, 23:43

v8power

v8power
Spammer i.o.

Hank - ruimtetoerist
DrWho - verstekeling dood heks
Moustache - boordwerktuigbouwkundige
Laura - Kate Perry
Kauna - Floorhostess dood sjamaan
Morkreb - Fotograaf dood dubbelganger/prieste
Graafoto - dokter dood beschermengel
V8power - piloot (ajaj een vrouw aan t stuur...)
Natjuh - Stewardess dood leugenwolf
Artishocking - Android dood conversiewolf
Debby - Biologe

130Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. za 22 okt 2011, 00:04

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Even duidelijk zichtbaar gemaakt.
En nu hup terug op mijn wolkje.
Het is wel een onweerswolk affraid
v8power schreef:Hank - ruimtetoerist doos apostaat
DrWho - verstekeling dood heks
Moustache - boordwerktuigbouwkundige
Laura - Kate Perry dood ziener
Kauna - Floorhostess dood sjamaan
Morkreb - Fotograaf dood dubbelganger/prieste
Graafoto - dokter dood beschermengel
V8power - piloot (ajaj een vrouw aan t stuur...)
Natjuh - Stewardess dood leugenwolf
Artishocking - Android dood conversiewolf

Debby - Biologe



Laatst aangepast door graafoto op za 22 okt 2011, 11:09; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Lijst aangepast)

131Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. za 22 okt 2011, 00:41

Miejster

Miejster
Senior spammer

De nacht bracht weer geen soelaas... Er zijn nog steeds weerwolfaliens aan boord...

Laura werd deze keer hard gebeten. Ze schreeuwde het uit en haar geliefde Hank kwam haar redden. Maar die had niet gezien dat het venijn vanuit het niet kwam opduiken. De wolf verscheurde ze beiden.

Laura was de ziener en ook de geliefde van Hank. Kate Perry was niet meer, no more fireworks!
Hank was de apostaat, zeg nu zelf een ruimteroerist op een suicide mission...

Blijven over :
Debby, Moustache en V8. It ain't over yet.

De dag begint weer, iedereen mag stemmen!



Laatst aangepast door Miejster op za 22 okt 2011, 08:25; in totaal 1 keer bewerkt

132Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. za 22 okt 2011, 02:41

laura

laura
Spammer i.o.

go burgers!!!!!!!!!!!

133Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. za 22 okt 2011, 03:08

artishocking

artishocking
Junior spammer

Goooo slechtjessss

134Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. za 22 okt 2011, 07:38

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dit is wel een lange ronde.

135Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. za 22 okt 2011, 09:52

Moustache

Moustache
Junior spammer

Bedankt voor het lijstje. Blijf ik met twee dames zitten. Eén die het stuur moet vasthouden, en één met lange scherpe puntige tanden. Denk zo dat Debby de laatste wolf is.
Verklaart meteen waarom ik nog niet in het burgerblok zit, onze ziener bleek gekoppeld aan een slechtje en zal niet eens een burgerblok hebben gevormd, denk ik zo.

136Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. za 22 okt 2011, 11:43

v8power

v8power
Spammer i.o.

hmmm 2 burgers en 1 wolf
gaat dus nu beslist worden
1 van jullie beiden is gebeten vraag is alleen wie
hoor graag jullie verdediging

137Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. za 22 okt 2011, 12:43

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

kunnen we bijna een nieuwe beginnen? :p

138Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. za 22 okt 2011, 13:08

Debby

Debby
Senior spammer

Als jij t niet bent.
En ik weet van mezelf dat ik het niet ben,dan moet het Moustache zijn.

139Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. za 22 okt 2011, 13:10

Debby

Debby
Senior spammer

Nu snap ik wel meteen de hint van Arti,over liefde in de lucht.
Gelukkig snapte iemand anders m al eerder.

140Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. za 22 okt 2011, 14:56

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Bijna Tach, nog even de laatste dag afwachten Wink

141Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. za 22 okt 2011, 18:07

Moustache

Moustache
Junior spammer

Logisch nadenken. Artisjocking was conversiewolf, en is rl vriendin van debby. Ze winnen graag samen. Dus arti zal debby gebeten hebben, en niet mij. Vergeet verder niet dat debby en artisjocking opvallend vaak op burgers stemden (en ikke niet, en als op burger dan ook nog zodanig dat die niet zou sneuvelen omdat ik geen inzicht had omdat het burgerblok blijkbaar niet gevormd is).
Verder stemde Debby alleen op artisjocking omdat het absoluut niet anders kon en het verdacht zou zijn om niet op artisjocking te stemmen.
Dus lijkt me logisch wie de laatste wolf is.
Kijk naar de handelingen, niet naar wat ze zeggen, zou ik zo zeggen.....

142Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. za 22 okt 2011, 18:41

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Hank1705 schreef:Bijna Tach, nog even de laatste dag afwachten Wink

owkeej ^^

143Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. za 22 okt 2011, 18:46

Debby

Debby
Senior spammer

Wat Arti en ik irl zijn heeft niks met het spel te maken hoor,Moustache.
Laura is mijn buurvrouw/vriendin,die bleek een goeie te zijn.
Wij zijn niet zo dat we in een spel samen moeten spelen om gewoon vriendinnen te blijven.

Ik denk eerder dat Artishocking juist jou heeft gebeten,omdat dat het minste op zou vallen.
Aangezien jullie al vaker onenigheid hebben gehad.

Nogmaals,ik weet dat ik goed ben en V8power gaf ook meteen aan dat ze goed was,of dat waar is weet ik natuurlijk niet.
Maar dat zal ze nu mooi kunnen bewijzen met haar stem.

144Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. za 22 okt 2011, 19:46

v8power

v8power
Spammer i.o.

ok nu weet ik nog steeds niks zeker
eerder was debby bereid zich te offeren en ook qua stem gedrag is er zeker iets te zeggen
laatste keer op arti anders stemmen had weinig zin

moustache jij zult ook alles doen om te winnen

moustache en debby zijn niet toegevoegt in het burgerblok ik ben wel toegevoegt en heb alleen doorgekregen dat arti wolf was voor de rest heeft laura helemaal niks gedeeld
waarschijnlijk omdat ze een eigen agenda had

burgers ik vind het moeilijk nu
mijn stem gaat naar debby
ik ben er vanavond niet dus burgers duim met mij dat we de wolven hebben

145Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. za 22 okt 2011, 21:15

Debby

Debby
Senior spammer

Dan hebben we bij deze verloren.

146Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. za 22 okt 2011, 21:47

morkreb

morkreb
Junior spammer

wie is we? Very Happy

147Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. za 22 okt 2011, 22:38

Maestro


Beginnend spammer

Debby was de geconverteerde wolf. De burgers winnen en keren veilig terug van Orion.

Proficiat!!!

PS : Debby was eerst mythomaan, zag Moustache en werd burger maar werd op hetzelfde moment geconverteerd tot wolf
V8 was de priester
Mous de cupido

148Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. za 22 okt 2011, 23:07

Moustache

Moustache
Junior spammer

Goed gedaan burgers, en dat met een gemankeerde ziener, die door de liefde verblind was......

149Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. za 22 okt 2011, 23:26

artishocking

artishocking
Junior spammer

Whooot..gooed gedaan hoor Debs..en gefeliciteerd burgers

150Spelronde #48 : Ruimtemissie. - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #48 : Ruimtemissie. za 22 okt 2011, 23:57

laura

laura
Spammer i.o.

ik was helemaal in de wolken van hank Very Happy we hadden fikse plannen he schatje Wink

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum